Ok da's duidelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 06:55 schreef nokwanda het volgende:
Als ik er last van heb, heeft iedereen er last van![]()
![]()
En je kunt feitelijk zo weinig voor hen doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
In december is ze overleden. Ik zag haar hier in de stad in de pauzes. We kletsen wat en lieten de honden spelen, ik heb haar wel es geadviseerd over carnibest en zo. Ik kende haar dus niet heel goed maar ja, ik kende haar ook weer wel. En dat verdriet van die man en dat hondje, dat greep me echt zo naar mn keel, blegh.
Woensdag t/m vrijdag. Dus als het goed is heeft ie er niet al te veel last van inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Die gaat helemaal naar Noorwegen, toch? Zou goed moeten komen.
Hoiquote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
LUSHERS, waarom krijg ik jullie hier nou niet heen gelokt?
Hoe is het met jou? Niet teveel spierpijn na de buiteling over je fiets heen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hoi
Ik hou van Lush, ik wil een hond maar ik heb er geen.
oh-oh, wat rot. Arme hondjes ook.
Ik ben er ook mee bezig. Wil graag op een bepaald gewicht zijn voor het trouwen. Maar ben nu daar bijna (-1 kilo nog), dus sonja wordt ruim opgevatquote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
Dip: kauwgom en lollies is een goed idee (ik antwoord even op je opmerking in het Lushtopic, anders gaat het daar straks over alles behalve Lush). Je hebt kleine Chupachupjes, suikervrij, in een pakje dat op een sigarettenpakje lijkt!
Die ga ik kopen.
En ik kom wel in het Slanktopic maar ik ben eigenlijk helemaal niet dik, dus ik kom daar meer voor de gezelligheidEr mogen best wat pondjes af, maar ik hoef niet echt op dieet ofzo. Wel wat gezonder eten, dat zou mooi zijn.
Auw. Beterschap.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Heel m'n nek en schouders zitten vast, en ik ben misselijk en ik stink naar trekzalf.
Ik moest eigenlijk nog een wetenschappelijk verslag afronden maar ik heb om herkansing gevraagd.
Dus nu zit ik met de laptop en kat van vriend in zijn grote bed.
Ow ja, die hebben we ook. Of vijf kilo kat op je arm terwijl je toch echt met 10 vingers wil typen ipv vijf.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef Barbaaf het volgende:
Je hebt de keuze:
- of, zoals het hoort, iedere keer de deur voor de katten opendoen
- of er aan gewend raken dat de katten met regelmaat over je toetsenbord lopen en daarbij de combinatie Ctrl-A + Delete feilloos weten te vinden.
Herkenbaar. Onze katten krabben ook gewoon net zo lang door tot de deur helemaal aan gort is gekrabd. Rotbeestenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:07 schreef Cat22 het volgende:
Uh-uh![]()
Krabkrabkrabkrabkrabkrabkrabkrab
*negeert*
Krabkrabkrabkrabkrabkrab
*negeert*
KRABKRABKRABKRABKRABKRAB MIAUWMIAUWMIAUW
*zet muziek harder*
KRABKRABKRABKRABKRABKRAB MIAUWMIAUWMIAUW![]()
![]()
* Deur open*
Inmiddels is het rustig, maar als het echt te gek wordt gaan ze naar hun kamer. Een verdieping lager. Met de deur dicht. Kunnen ze krabben tot ze een ons wegen.![]()
Maar dan gaan ze meestal slapen.
Welkom in ons deurloze huisquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 12:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Onze katten krabben ook gewoon net zo lang door tot de deur helemaal aan gort is gekrabd. Rotbeesten.
Ooit heb ik iets gelezen over een kattenfluisteraar (quote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welkom in ons deurloze huis![]()
Hier wel Spider die het tof vindt om gewoon midden voor het beeldscherm te gaan zitten, erg onhandig. En ze zitten allebei regelmatig op toetsenborden om allerlei instellingen te veranderen![]()
Ziggy doet momenteel raar, ze heeft denk ik jeuk ofzo, maar krabbelen lukt niet echt... Ziet er zo sneu uit![]()
Al geprobeerd, maar ik weet niet waar ze jeuk heeft, het hielp niet echt.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 12:38 schreef Cat22 het volgende:
Arme Ziggy. Kun je niet voor hem krabbelen?
Oh, dat geloof ik bestquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 12:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ooit heb ik iets gelezen over een kattenfluisteraar () die zegt dat katten altijd op je laptop/muis/belangrijke papieren gaan liggen, omdat ze niet willen dat de laptop/muis/belangrijke papieren meer aandacht krijgen dan zij zelf. Aandachtshoeren zijn het gewoon
!
Minet wijst met haar pootje aan waar ze jeuk heeft. Iemand anders moet dan krabben.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar ik weet niet waar ze jeuk heeft, het hielp niet echt.
[..]
Oh, dat geloof ik best
Toen ik nog kranten las gingen ze daar ook altijd op zitten, fijn joh!
Ik heb een filmpje gemaakt van Ziggy, even uploaden.
Filmpjes vanquote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef MissBliss het volgende:
Ja maar tis een zielig filmpje
Doe ik er voor jou nog een filmpje van Spider bij
En wij zijn nog gek genoeg om het te doen ook hequote:Op maandag 19 januari 2009 13:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Minet wijst met haar pootje aan waar ze jeuk heeft. Iemand anders moet dan krabben.
Dat is wel heel lief bedoeld iig, ze wil niet dat het infecteertquote:En ze wil de hele tijd mijn ontvelde stukje hand schoonlikken, auw met die rasptong.
Met mobiel, webcam of digitale camera kan ik filmpjes maken. En dan gewoon met het kabeltje op de pc zetten en uploaden naar Youtube. Hoezo lukt dat niet dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 13:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Filmpjes vanSpider
.
(Geniale naam ook)
Hoe maak je trouwens filmpjes? Ik kan wel met mijn digitale cam wat filmen, maar die vlogs en dat soort hip geneuzel van hippe meiden op youtube, dat wordt toch allemaal met webcams gedaan? Hoe doe je dat dan?
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op maandag 19 januari 2009 13:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met mobiel, webcam of digitale camera kan ik filmpjes maken. En dan gewoon met het kabeltje op de pc zetten en uploaden naar Youtube. Hoezo lukt dat niet dan?
Wat? Het filmen, het opslaan of het uploaden bij Youtube?quote:
Als je voor je foto's al Photobucket gebruikt kun je daar ook je filmpjes op zetten. Doe ik ook altijd en werkt precies hetzelfde.quote:
Haar nieren werken ook niet goed nee (nog geen falen, ze zit nog aan het begin) en dat wankele is van artrose. Daarom kan ze ook niks doen aan de jeuk, zo zieligquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 13:30 schreef Cat22 het volgende:
Arme Ziggy, hij zit er echt niet lekker bij, een beetje wankelig ook. Had hij ook nierfalen? Ik haal alle katten hier door elkaar.![]()
Spider is een heerlijk ronkmasjien.
Bij mijn webcam zit gewoon een programma (zat een cd bij) en als ik dat opstart kan ik dus foto's maken en filmpjes enzo en die slaat ie gelijk op.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 13:32 schreef Burdie het volgende:
Aaah die Ziggy blijft maar een breekbaar oud vrouwtje he.
En MB ik weet niet hoe ik het moet doen, ik weet hoe ik mijn webcam op msn krijg, maar daar houdt het op. Wat voor software heb ik nodig?
Ah, artrose dus. En ze (niet hij maar zijquote:Op maandag 19 januari 2009 13:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haar nieren werken ook niet goed nee (nog geen falen, ze zit nog aan het begin) en dat wankele is van artrose. Daarom kan ze ook niks doen aan de jeuk, zo zielig
Maar nu slaapt ze en heeft ze nergens meer last van
quote:
Goed nieuws!!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Net terug van de DA met Snowy. Nu had hij geen hoorbare hartruis meer![]()
Nu moeten we de pillen gaan afbouwen om te kijken wat er dan gebeurd.
Wat goedquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 16:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Net terug van de DA met Snowy. Nu had hij geen hoorbare hartruis meer![]()
Nu moeten we de pillen gaan afbouwen om te kijken wat er dan gebeurd.
Wat gaat er mis dan?quote:
Hij blijft gewoon hangen op 'uploaden' en er gebeurt verder niks, behalve dan dat dat rondje de hele tijd rondjes draait:quote:Op maandag 19 januari 2009 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat goed
[..]
Wat gaat er mis dan?
Soms duurt het erg lang idd. Gewoon wachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 @ 16:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hij blijft gewoon hangen op 'uploaden' en er gebeurt verder niks, behalve dan dat dat rondje de hele tijd rondjes draait: [afbeelding]
Cyclus van ca 28 dagen. Over ongeveer 14 dagen dus weer een eisprong als je daar niks aan doet. Dat in combinatie met niet meer roken. Zie ik hier voortekenen? Laat Mr. Greys dan over twee weken maar zwetenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Woensdag t/m vrijdag. Dus als het goed is heeft ie er niet al te veel last van inderdaad
Doe ik ook altijd zelfquote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef MissBliss het volgende:
nok, zelf je haar knippen?? Wat stoer!
Truste en tot woensdagavond!
Tanja!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd zelf.
Filmpje staat intussen op youtube, maar er zit een rare zwarte rand omheen.
Die rand zat er nadat ik het filmpje had bewerkt met Adobe Premiere Pro, dus ik zal daar wel verkeerde instellingen hebben gebruiktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tanja!![]()
Geen idee hoe dat zit met die rand.
Dat is vooral om te verhullen dat ik op de achtergrond stond te ademen als Darth Vaderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Lief filmpje Burdie! Mooi ook, met die muziek erbij.
Oh ja, dan zal het wel aan het beeldformaat ofzo liggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die rand zat er nadat ik het filmpje had bewerkt met Adobe Premiere Pro, dus ik zal daar wel verkeerde instellingen hebben gebruikt.
Ow, btw, mijn bandje zou jou graag een keer een dagje/avondje willen inhuren om foto's te maken voor onze website en voor onze demo (we willen komende zomer met een website en repertoire komen, en voor de kerstdagen willen we een demo hebben opgenomen).
Van de shampooactie? Ik had schoonmaakschuim gewonnen! Pas geleden nog een keer gebruikt, het is leuk spul, maar binnenkort moet Ziggy toch aan een echt bad gaan geloven, want ze is best groezelig en dat krijg je niet weg met dat foam.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Maes...
Hopen dat ze snel weer opknapt![]()
En filmpies!![]()
Gebruik je de doekjes nog wel es MB?
Sja, dat laatste is jammer, maar een baan met een vast contract zou ik toch absoluut voor laten gaan hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Cat22 het volgende:
Zo, kennismaking met de mensen waarmee ik nauw ga samenwerken is achter de rug. (sinds een week heb ik een nieuwe baan). Pittig zeg, allemaal heetgebakerde tiepjes, enthousiast, met een hart van goud en het hart op de tong. Probeer dan maar eens lijn in het overleg te houden.
De verwachtingen van hen tav mijn persoontje zijn groot en men is dolgelukkig dat ik als ondersteuner erbij kom. Ik lijk wel de redder in nood. Het project loopt 5 maanden dus daarna moet ik een andere werkplek vinden.
En laat ik bij thuiskomst een brief vinden dat ik uit 35 kandidaten ben uitgenodigd om op gesprek te komen voor een andere vacature! Vast contract, ongeveer zelfde aantal uren en meer in mijn straatje. Ik moet uiteindelijk aan mezelf denken maar zou het wel erg vervelend vinden als ik bij de eerstvolgende vergadering alweer mijn afscheid moet aankondigen....
Ow ja hoor, ik ben er nog niet. Heb al veel gesprekken gehad en ben kampioen eeuwige tweede zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sja, dat laatste is jammer, maar een baan met een vast contract zou ik toch absoluut voor laten gaan hoor! Wacht eerst dat gesprek maar af
.
Ja volgens mij ook en alls het dan toch moet met iets heel milds als Zwitsal ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:02 schreef Burdie het volgende:
Zou het niet slecht zijn je huisdier te wassen met mensenzeep/shampoo?
Fijn dat het weer beter gaat! Dat was niet niksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:40 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
geloof dat vamp en anders misschien nok hier wel het 1 en ander hebben neergezet over mij
wil even komen vertellen dat alles naar omstandigheden aardig oke gaat
alleen dat mn kop de computer nog niet zo leuk vind dus ik nog niet echt aanwezig zal zijn!
groetjes
Nou ja je post gemistquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
geloof dat vamp en anders misschien nok hier wel het 1 en ander hebben neergezet over mij
wil even komen vertellen dat alles naar omstandigheden aardig oke gaat
alleen dat mn kop de computer nog niet zo leuk vind dus ik nog niet echt aanwezig zal zijn!
groetjes
Is er al gebeld? En vanwaar een spermatest? Of heb ik iets gemist??quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef oh-oh het volgende:Ik zit mezelf bij elkaar te rapen om te gaan bellen naar de da voor een spermatest voor Chico
![]()
Oh ik ben echt niet preuts of wat dan ook maar ik krijg t gewoon niet over mn lippen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Is er al gebeld? En vanwaar een spermatest? Of heb ik iets gemist??
En babies zijn puur en maagdelijk en hebben geenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja!
Ik denk alleen nog maar aan sperma![]()
En echt ik ben zo niet preuts maar we hebben t nu over mn lieve baby he
'Goedemorgen! Mijn hond heeft een dekaanvraag gekregen en nu wil ik even wat testjes laten uitvoeren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan zeg je vruchtbaarheids onderzoek
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
'Goedemorgen! Mijn hond baby heeft een dekaanvraag gekregen en nu wil ik even wat testjes laten uitvoeren.
Zoiets dacht ik ook al aan, hoeft ze heel dat woord niet in haar mond () te nemen!
Uhuh. Maar dat vindt je hond vast geen vervelende procedure.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Maar jeeeeeeeetje, ze moet dat dus ook gaan afnemen en zo he![]()
![]()
![]()
* rent weer weg*
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:oh oh oh als je da dan ook nog in een deuk ligt dat helpt al helemaal niet he
![]()
Ze had pas nog voor een kennis gekeken of zijn kikkervisjes nog wel goed zwommen zei ze![]()
Maar we konden beter zelf afnemen met een loopse teef dr bij![]()
Jeeeetje wat een toestanden zeg
Nou, bij Spider zie ik af en toe ook wel waar ik het bekertje zou moeten houden als ie het érg naar zn zin heeft hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 12:45 schreef Cat22 het volgende:
Sperma afnemen bij honden lijkt me in ieder geval makkelijker dan bij katten. Bij honden zie je nog waar je moet mikken.
Maar dan is het evengoed een heel klein doelgebied.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, bij Spider zie ik af en toe ook wel waar ik het bekertje zou moeten houden als ie het érg naar zn zin heeft hoor![]()
Maar hij is gecastreerd, dus ik ga er maar vanuit dat er niks uit kan komen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef oh-oh het volgende:Ik wil dr echt niet meer over denken nu.
Gelukkig heb ik wel een paar hele kordate vriendinnen die zelf fokken en ik ga het helemaal in hun handen leggen (wat een leuke woordspeling ).
Spider dpet het dus ná zn castratie nogquote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan is het evengoed een heel klein doelgebied.
Naartjie kwam er voor zijn castratie ook regelmatig achter dat een bepaald plekje van zijn lijf heel lekker was om te likken (Alle Nederlandse mannen zijn volgens mij stikjaloers op katers)
Gefeliciteerd Nok!! Echt trouwen, zoals grote mensen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 06:53 schreef nokwanda het volgende:Hallo lieve Fokdames.
@Drac, blij dat je er weer bent.
Andere dames: ik ga trouwen
En nu ga ik eerst maar eens werken.
Yo, bitch!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:Burdie, de hele avond
![]()
Ik heb er zo weinig mogelijk aan gedacht![]()
Ik wil er niet over nadenken.
De da zei dat een loopse teef in de buurt wel handig was maar bij mij in de buurt ken ik alleen maar reuen, ik heb 1 kennis met een teef en ik denk dat ik die maar even leuk ga smssen en vragen wanneer ze loops is
Komt goed! Succes!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga zo naar stage mijn eindpresentatie daar geven. En zoals gewoonlijk ben ik weer hartstikke zenuwachtig. Dat wordt nog wat tijdens mijn eindgesprek op school.
Ik viel bijna flauw. Ik las 'geboortekaartjes'.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:47 schreef nokwanda het volgende:
...Gedoe met geboorteaktes en geregel is al begonnen...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik viel bijna flauw. Ik las 'geboortekaartjes'.![]()
.
Ik ga morgenavond vanuit mijn werk naar Vlaardingen en ik weet niet precies hoe laat ik er ben. Is het handig als ik je dan bel en dan kijk hoe jij en ik ervoor staan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe laat ik zaterdag weer thuis ben, we gaan naar mijn ouders nog voor mijn vaders verjaardag en we gaan langs Heer G zijn oma die nog een weekie heeft ofzo.
Dus ehmmmmmm... effe denken. Misschien is het toch handiger dat ik het morgenavond op en neer breng. Of zaterdagochtend. Of gewoon als pakketje naar je verstuur (op mijn kosten uiteraard)
Welke taal spreek je nou met 'm?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:14 schreef oh-oh het volgende:Mag ik even jubelen voor mn Chico?
11 jaar wordt ie vandaag mn lieve scheetje![]()
En nog altijd een jonge god, check m vanmiddag op kantoor, met zn jumbone in de weer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik hou echt zoooooooo veel van m
Heyquote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef draculettetje het volgende:
ik kom ook weer even goede morgen zeggen hier!
gaat steeds beter, zo meteen nog even voor controle naar de arts, ben nog aan de antibiotica en ook misselijk, maar ben wel meer op!quote:
ow dat scheelt dan ook weer!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef Frutsel het volgende:
Weet niet goed...![]()
Ben al tijdje niet meer geweest, diverse oorzaken![]()
maar hier (op mijn werk) gaat het wel.
Chagrijnige pik van de douane is weer weg gelukkig
Lolquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow en nou heb ik het trouwtopic helemaal niet meer gevolgd![]()
zal het wanneer het weer lukt bij lezen....quote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
LolJe kan toch niet alles tegelijk
gezelligquote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zal het wanneer het weer lukt bij lezen....
Haai BBquote:
Ik wist niet eens dat het er wasquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het hier? Iemand nog leuke verhalen over 't weekend? Iemand nog leuk dierennieuws?
Ik wel: wij gaan voor een hondje.
Waarschijnlijk een Bordercolliequote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat voor hondje
![]()
Hondjes zijn zo leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:Borders zijn echt geweldige honden. Als ik ooit es een echte werkhond zou willen dan neem ik ook een border.
En je nette kleren meteen uit als je thuis komt en veeeeeel te vaak de filters van je droger schoon moeten maken. Voor mij voortaan chinezen en poedels, weg met al dat losse haarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:36 schreef Burdie het volgende:
Gewoon vaak stofzuigen. Ik ben het wel gewend met mijn twee katten.
Mijn zwartwitte kat, Frutsel dusquote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het hier? Iemand nog leuke verhalen over 't weekend? Iemand nog leuk dierennieuws?
Herkenbaarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak de filters van de droger altijd schoon na gebruik. Wij hebben 3 katten. Het enige nadeel vind ik de plukken haar op bed. (overdag mogen ze daar komen het huis is al niet zo groot). onze katten hebben ook een kraan obsessie. Je kunt niet zonder kat naar de wc.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedoel die filter in je droger die je onder de kraan leeg moet maken, dat moet normaals een keer in de maand of zo, ik doe dat echt elke week anders trekt de droger het niet.
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat is gewoon half hierheen gekomen
Blij dat jij weer een klein beetje boven jan bent. Niet helemaal 100%, maar daar ik niks mis mee![]()
Hier net eindelijk toch naar de HA geweest en toch een kuurtje gekregen voor die gekke holtes van me. Ik word er gek van. Vandaag werd er wel naar me geluisterd.
yep, omdat ik het 2x zo snel achter elkaar had en door die dikke poot van me ongemerkt toch wondjes kunnen komen en bacterie dan weer alle kans heeft en zoquote:
dankquote:Op maandag 26 januari 2009 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bedoelt de condenser? die moet pas na zoveel wasbeurten bij mij. Ik gebruik de droger ook maar 2x pw ofzo dus zovaak hoeft dat niet.
@draculettetje ik heb niet helemaal mee gekregen wat er met je aan de hand is. Maar heel veel beterschap zo te lezen was het nogal heftig. Bouw het rustig op anders lig je zo weer gestrekt.
@nok succes met je kuurtje
Oeh! Ik wort alteid helemaal gestoordt van andermans taalvouten!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Burdie het volgende:
Mag ik even![]()
![]()
![]()
.
Op m'n werk zit ik documenten te redigeren (vrij officiële documenten) en er zitten zoooooveel spelfouten en taalfouten in... stupide collega's die geen spellingscontrole uitvoeren![]()
![]()
.
Ik ben onmisbaarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Kan het me voorstellen Burdie. Dat verwacht je niet echt van mensen in zo'n functie. Maar goed dat ze jou hebben
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Ik wort alteid helemaal gestoordt van andermans taalvouten!
hehehequote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak de filters van de droger altijd schoon na gebruik. Wij hebben 3 katten. Het enige nadeel vind ik de plukken haar op bed. (overdag mogen ze daar komen het huis is al niet zo groot). onze katten hebben ook een kraan obsessie. Je kunt niet zonder kat naar de wc.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:08 schreef Burdie het volgende:
Onze katten willen ook altijd de badkamer in. Als je in bad ligt, bijvoorbeeld.
Kat: krabkrabkrab
Ik (vanuit bad): "NEE!"
Kat: *shit, 't vrouwtje is vast in gevaar, ik moet haar redden!* KRABKRABKRABKRAB!!!
En als ze een keer wél de badkamer in kunnen als je in bad ligt, duwen ze even de deur helemaal open (zodat het ijskoud wordt in La Badkamer) en gaan ze vervolgens op de bank liggen maffen.
.
Of ze kijken je zo aan van: "WTF, je ligt in water. Vrijwillig. Jij bent gek".
rotbeesten zijn het ook
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro is toen ik nog thuis woonde geregeld gewoon in bad gesprongen. En dan denk ik hij springt er meteen weer uit. Nee hoor hij ging er in zwemmen
Die rooie blijft soms heel irritant liggen. Zo van "Ik lig hier en ik ga niet weg, ook al rampetampen jullie het hele bed over en duurt het urenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef Burdie het volgende:
@mensenmethuisdierenopdeslaapkamer: voel je je dan niet bekeken tijdens het seksen? Toen ik nog in mijn studentenkot woonde, kon ik de katten niet weg houden bij m'n bed, maar dan werd je vaak genoeg tijdens 'de daad' aangestaard door twee van die kattenoogjes "wat doen jullie nou voor geks".
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die rooie blijft soms heel irritant liggen. Zo van "Ik lig hier en ik ga niet weg, ook al rampetampen jullie het hele bed over en duurt het uren" En idd ligt ie d'r dan nadien nog steeds
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doet Chico ook. Die laat zich wel makkelijk opzij schuiven, dus die wordt soms het hele bed doorgeschoven
Ik zal je wel blinddoeken dan, dan merk je d'r nix vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef bigbird het volgende:
Ik kan het echt niet hoor als er een of meerdere paren ogen mij aan zitten te staren
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doet Chico ook. Die laat zich wel makkelijk opzij schuiven, dus die wordt soms het hele bed doorgeschoven
quote:
Ja tuurlijk, maar je bent zo'n doggiemum dat ik er gewoon niet bij stilstondquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar je bent zo'n doggiemum dat ik er gewoon niet bij stilstond
Ligt aan mij hoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:Nog gekker lijkt me niet meer verantwoord
MMquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks. ze wordt alleen gesteriliseerd.
Best cute dat ze May dan ook echt mist. Blijkbaar zijn ze echt een lief setjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa zoekt May geloof ik (die bij de DA is) damn wat een herrie maakt ze
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Half 5 mag ik dr weer ophalen, ze lag nu onder ene warmtelampje bij te komen uit de narcose![]()
Zat te vinden, maar het past niet in jouw straatje bedoel jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef Burdie het volgende:
Vacatures zoeken is stom. Er is gewoon NIKS te vinden!
Poezen zijn gewoon mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
de assistente vond het n erg mooi poesje. erg apart
Zoiets ja. En zo veeleisend ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Zat te vinden, maar het past niet in jouw straatje bedoel je
Zware tijden om nu een leuke baan te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoiets ja. En zo veeleisend ben ik ook weer niet.
Ja heb ik ook last van. Gelukkig hoef ik pas iets te hebben vanaf oktoberquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zware tijden om nu een leuke baan te vinden
Lucky bum, ik sta per 1 maart op straatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja heb ik ook last van. Gelukkig hoef ik pas iets te hebben vanaf oktober
Trouwen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:33 schreef nokwanda het volgende:
Same here, per aanstaande maandag. het komt hier alleen samen met allemaal grote veranderingen en het betekend dat ik meer ruimte heb om te zoeken. Nu kan ik echt op zoek aan de andere kant van het land en verder al het andere regelen wat erbij komt kijken; trouwen, woonruimte en vervolgopleiding voor EW.
Dus toen ik het aan zag komen heb ik er nachten van wakker gelegen en werd ik er haast echt depressief van, compleet met huilbuien. Ik hield echt heel veel van dat werk en het voelde nieteens als werk.
Maar achteraf, zoals het er nu voor staat is het wel even goed zo.
Nu er echt plannen zijn om te verhuizen staat het opeens ook anders met mijn werkvooruitzichten.
Soms gaan dingen sneller dan verwacht. it so happens. en imo is dat nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trouwen?
laatste keer dat ik je sprak op msn had je "net" een relatie?
Wat is de andere kant van het land?
Er bestaan niet echt zulke precedenten imo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En dan zijn die dingen ook sneller weer over dan verwacht imho
Nou, toppie dan maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms gaan dingen sneller dan verwacht. it so happens. en imo is dat nietmaar juist
![]()
Andere kant is ergens in de randstad, nog niet helemaal nader omschreven. We zijn nog flexibel. Ligt er ook aan waar ik werk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |