Tanja!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd zelf.
Filmpje staat intussen op youtube, maar er zit een rare zwarte rand omheen.
Die rand zat er nadat ik het filmpje had bewerkt met Adobe Premiere Pro, dus ik zal daar wel verkeerde instellingen hebben gebruiktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tanja!![]()
Geen idee hoe dat zit met die rand.
Dat is vooral om te verhullen dat ik op de achtergrond stond te ademen als Darth Vaderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Lief filmpje Burdie! Mooi ook, met die muziek erbij.
Oh ja, dan zal het wel aan het beeldformaat ofzo liggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die rand zat er nadat ik het filmpje had bewerkt met Adobe Premiere Pro, dus ik zal daar wel verkeerde instellingen hebben gebruikt.
Ow, btw, mijn bandje zou jou graag een keer een dagje/avondje willen inhuren om foto's te maken voor onze website en voor onze demo (we willen komende zomer met een website en repertoire komen, en voor de kerstdagen willen we een demo hebben opgenomen).
Van de shampooactie? Ik had schoonmaakschuim gewonnen! Pas geleden nog een keer gebruikt, het is leuk spul, maar binnenkort moet Ziggy toch aan een echt bad gaan geloven, want ze is best groezelig en dat krijg je niet weg met dat foam.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Maes...
Hopen dat ze snel weer opknapt![]()
En filmpies!![]()
Gebruik je de doekjes nog wel es MB?
Sja, dat laatste is jammer, maar een baan met een vast contract zou ik toch absoluut voor laten gaan hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Cat22 het volgende:
Zo, kennismaking met de mensen waarmee ik nauw ga samenwerken is achter de rug. (sinds een week heb ik een nieuwe baan). Pittig zeg, allemaal heetgebakerde tiepjes, enthousiast, met een hart van goud en het hart op de tong. Probeer dan maar eens lijn in het overleg te houden.
De verwachtingen van hen tav mijn persoontje zijn groot en men is dolgelukkig dat ik als ondersteuner erbij kom. Ik lijk wel de redder in nood. Het project loopt 5 maanden dus daarna moet ik een andere werkplek vinden.
En laat ik bij thuiskomst een brief vinden dat ik uit 35 kandidaten ben uitgenodigd om op gesprek te komen voor een andere vacature! Vast contract, ongeveer zelfde aantal uren en meer in mijn straatje. Ik moet uiteindelijk aan mezelf denken maar zou het wel erg vervelend vinden als ik bij de eerstvolgende vergadering alweer mijn afscheid moet aankondigen....
Ow ja hoor, ik ben er nog niet. Heb al veel gesprekken gehad en ben kampioen eeuwige tweede zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sja, dat laatste is jammer, maar een baan met een vast contract zou ik toch absoluut voor laten gaan hoor! Wacht eerst dat gesprek maar af
.
Ja volgens mij ook en alls het dan toch moet met iets heel milds als Zwitsal ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:02 schreef Burdie het volgende:
Zou het niet slecht zijn je huisdier te wassen met mensenzeep/shampoo?
Fijn dat het weer beter gaat! Dat was niet niksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:40 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
geloof dat vamp en anders misschien nok hier wel het 1 en ander hebben neergezet over mij
wil even komen vertellen dat alles naar omstandigheden aardig oke gaat
alleen dat mn kop de computer nog niet zo leuk vind dus ik nog niet echt aanwezig zal zijn!
groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |