Die rooie blijft soms heel irritant liggen. Zo van "Ik lig hier en ik ga niet weg, ook al rampetampen jullie het hele bed over en duurt het urenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef Burdie het volgende:
@mensenmethuisdierenopdeslaapkamer: voel je je dan niet bekeken tijdens het seksen? Toen ik nog in mijn studentenkot woonde, kon ik de katten niet weg houden bij m'n bed, maar dan werd je vaak genoeg tijdens 'de daad' aangestaard door twee van die kattenoogjes "wat doen jullie nou voor geks".
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die rooie blijft soms heel irritant liggen. Zo van "Ik lig hier en ik ga niet weg, ook al rampetampen jullie het hele bed over en duurt het uren" En idd ligt ie d'r dan nadien nog steeds
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doet Chico ook. Die laat zich wel makkelijk opzij schuiven, dus die wordt soms het hele bed doorgeschoven
Ik zal je wel blinddoeken dan, dan merk je d'r nix vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef bigbird het volgende:
Ik kan het echt niet hoor als er een of meerdere paren ogen mij aan zitten te staren
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doet Chico ook. Die laat zich wel makkelijk opzij schuiven, dus die wordt soms het hele bed doorgeschoven
quote:
Ja tuurlijk, maar je bent zo'n doggiemum dat ik er gewoon niet bij stilstondquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar je bent zo'n doggiemum dat ik er gewoon niet bij stilstond
Ligt aan mij hoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:Nog gekker lijkt me niet meer verantwoord
MMquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks. ze wordt alleen gesteriliseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |