yep, omdat ik het 2x zo snel achter elkaar had en door die dikke poot van me ongemerkt toch wondjes kunnen komen en bacterie dan weer alle kans heeft en zoquote:
dankquote:Op maandag 26 januari 2009 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bedoelt de condenser? die moet pas na zoveel wasbeurten bij mij. Ik gebruik de droger ook maar 2x pw ofzo dus zovaak hoeft dat niet.
@draculettetje ik heb niet helemaal mee gekregen wat er met je aan de hand is. Maar heel veel beterschap zo te lezen was het nogal heftig. Bouw het rustig op anders lig je zo weer gestrekt.
@nok succes met je kuurtje
Oeh! Ik wort alteid helemaal gestoordt van andermans taalvouten!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Burdie het volgende:
Mag ik even![]()
![]()
![]()
.
Op m'n werk zit ik documenten te redigeren (vrij officiële documenten) en er zitten zoooooveel spelfouten en taalfouten in... stupide collega's die geen spellingscontrole uitvoeren![]()
![]()
.
Ik ben onmisbaarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Kan het me voorstellen Burdie. Dat verwacht je niet echt van mensen in zo'n functie. Maar goed dat ze jou hebben
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Ik wort alteid helemaal gestoordt van andermans taalvouten!
hehehequote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak de filters van de droger altijd schoon na gebruik. Wij hebben 3 katten. Het enige nadeel vind ik de plukken haar op bed. (overdag mogen ze daar komen het huis is al niet zo groot). onze katten hebben ook een kraan obsessie. Je kunt niet zonder kat naar de wc.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:08 schreef Burdie het volgende:
Onze katten willen ook altijd de badkamer in. Als je in bad ligt, bijvoorbeeld.
Kat: krabkrabkrab
Ik (vanuit bad): "NEE!"
Kat: *shit, 't vrouwtje is vast in gevaar, ik moet haar redden!* KRABKRABKRABKRAB!!!
En als ze een keer wél de badkamer in kunnen als je in bad ligt, duwen ze even de deur helemaal open (zodat het ijskoud wordt in La Badkamer) en gaan ze vervolgens op de bank liggen maffen.
.
Of ze kijken je zo aan van: "WTF, je ligt in water. Vrijwillig. Jij bent gek".
rotbeesten zijn het ook
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro is toen ik nog thuis woonde geregeld gewoon in bad gesprongen. En dan denk ik hij springt er meteen weer uit. Nee hoor hij ging er in zwemmen
Die rooie blijft soms heel irritant liggen. Zo van "Ik lig hier en ik ga niet weg, ook al rampetampen jullie het hele bed over en duurt het urenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:21 schreef Burdie het volgende:
@mensenmethuisdierenopdeslaapkamer: voel je je dan niet bekeken tijdens het seksen? Toen ik nog in mijn studentenkot woonde, kon ik de katten niet weg houden bij m'n bed, maar dan werd je vaak genoeg tijdens 'de daad' aangestaard door twee van die kattenoogjes "wat doen jullie nou voor geks".
.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die rooie blijft soms heel irritant liggen. Zo van "Ik lig hier en ik ga niet weg, ook al rampetampen jullie het hele bed over en duurt het uren" En idd ligt ie d'r dan nadien nog steeds
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doet Chico ook. Die laat zich wel makkelijk opzij schuiven, dus die wordt soms het hele bed doorgeschoven
Ik zal je wel blinddoeken dan, dan merk je d'r nix vanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:56 schreef bigbird het volgende:
Ik kan het echt niet hoor als er een of meerdere paren ogen mij aan zitten te staren
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doet Chico ook. Die laat zich wel makkelijk opzij schuiven, dus die wordt soms het hele bed doorgeschoven
quote:
Ja tuurlijk, maar je bent zo'n doggiemum dat ik er gewoon niet bij stilstondquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar je bent zo'n doggiemum dat ik er gewoon niet bij stilstond
Ligt aan mij hoor.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:Nog gekker lijkt me niet meer verantwoord
MMquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks. ze wordt alleen gesteriliseerd.
Best cute dat ze May dan ook echt mist. Blijkbaar zijn ze echt een lief setjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa zoekt May geloof ik (die bij de DA is) damn wat een herrie maakt ze
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Half 5 mag ik dr weer ophalen, ze lag nu onder ene warmtelampje bij te komen uit de narcose![]()
Zat te vinden, maar het past niet in jouw straatje bedoel jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef Burdie het volgende:
Vacatures zoeken is stom. Er is gewoon NIKS te vinden!
Poezen zijn gewoon mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
de assistente vond het n erg mooi poesje. erg apart
Zoiets ja. En zo veeleisend ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Zat te vinden, maar het past niet in jouw straatje bedoel je
Zware tijden om nu een leuke baan te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoiets ja. En zo veeleisend ben ik ook weer niet.
Ja heb ik ook last van. Gelukkig hoef ik pas iets te hebben vanaf oktoberquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zware tijden om nu een leuke baan te vinden
Lucky bum, ik sta per 1 maart op straatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja heb ik ook last van. Gelukkig hoef ik pas iets te hebben vanaf oktober
Trouwen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:33 schreef nokwanda het volgende:
Same here, per aanstaande maandag. het komt hier alleen samen met allemaal grote veranderingen en het betekend dat ik meer ruimte heb om te zoeken. Nu kan ik echt op zoek aan de andere kant van het land en verder al het andere regelen wat erbij komt kijken; trouwen, woonruimte en vervolgopleiding voor EW.
Dus toen ik het aan zag komen heb ik er nachten van wakker gelegen en werd ik er haast echt depressief van, compleet met huilbuien. Ik hield echt heel veel van dat werk en het voelde nieteens als werk.
Maar achteraf, zoals het er nu voor staat is het wel even goed zo.
Nu er echt plannen zijn om te verhuizen staat het opeens ook anders met mijn werkvooruitzichten.
Soms gaan dingen sneller dan verwacht. it so happens. en imo is dat nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trouwen?
laatste keer dat ik je sprak op msn had je "net" een relatie?
Wat is de andere kant van het land?
Er bestaan niet echt zulke precedenten imo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En dan zijn die dingen ook sneller weer over dan verwacht imho
Nou, toppie dan maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms gaan dingen sneller dan verwacht. it so happens. en imo is dat nietmaar juist
![]()
Andere kant is ergens in de randstad, nog niet helemaal nader omschreven. We zijn nog flexibel. Ligt er ook aan waar ik werk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |