quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:Nog gekker lijkt me niet meer verantwoord
MMquote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Niks. ze wordt alleen gesteriliseerd.
Best cute dat ze May dan ook echt mist. Blijkbaar zijn ze echt een lief setjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Rosa zoekt May geloof ik (die bij de DA is) damn wat een herrie maakt ze
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Half 5 mag ik dr weer ophalen, ze lag nu onder ene warmtelampje bij te komen uit de narcose![]()
Zat te vinden, maar het past niet in jouw straatje bedoel jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:30 schreef Burdie het volgende:
Vacatures zoeken is stom. Er is gewoon NIKS te vinden!
Poezen zijn gewoon mooiquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
de assistente vond het n erg mooi poesje. erg apart
Zoiets ja. En zo veeleisend ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef Frutsel het volgende:
Zat te vinden, maar het past niet in jouw straatje bedoel je
Zware tijden om nu een leuke baan te vindenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoiets ja. En zo veeleisend ben ik ook weer niet.
Ja heb ik ook last van. Gelukkig hoef ik pas iets te hebben vanaf oktoberquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zware tijden om nu een leuke baan te vinden
Lucky bum, ik sta per 1 maart op straatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja heb ik ook last van. Gelukkig hoef ik pas iets te hebben vanaf oktober
Trouwen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:33 schreef nokwanda het volgende:
Same here, per aanstaande maandag. het komt hier alleen samen met allemaal grote veranderingen en het betekend dat ik meer ruimte heb om te zoeken. Nu kan ik echt op zoek aan de andere kant van het land en verder al het andere regelen wat erbij komt kijken; trouwen, woonruimte en vervolgopleiding voor EW.
Dus toen ik het aan zag komen heb ik er nachten van wakker gelegen en werd ik er haast echt depressief van, compleet met huilbuien. Ik hield echt heel veel van dat werk en het voelde nieteens als werk.
Maar achteraf, zoals het er nu voor staat is het wel even goed zo.
Nu er echt plannen zijn om te verhuizen staat het opeens ook anders met mijn werkvooruitzichten.
Soms gaan dingen sneller dan verwacht. it so happens. en imo is dat nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trouwen?
laatste keer dat ik je sprak op msn had je "net" een relatie?
Wat is de andere kant van het land?
Er bestaan niet echt zulke precedenten imo.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
En dan zijn die dingen ook sneller weer over dan verwacht imho
Nou, toppie dan maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Soms gaan dingen sneller dan verwacht. it so happens. en imo is dat nietmaar juist
![]()
Andere kant is ergens in de randstad, nog niet helemaal nader omschreven. We zijn nog flexibel. Ligt er ook aan waar ik werk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |