abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 10:57:12 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65412959
In een border moet je idd heel veel tijd en energie stoppen maar dan krijg je ook wel wat terug.
Ze staan bij mij hoog in mn "ooit " lijstje. Maar door het haar vallen ze denk ik toch wel weer af.
No way never meer verharende honden in mijn huis na Frits
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 26 januari 2009 @ 10:59:28 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65413002
waarom wil je geen harende honden meer dan? Wat was er met Frits? .
KuikenGuppy
  maandag 26 januari 2009 @ 11:23:55 #228
176471 oh-oh
pi_65413673
Omdat ik echt een hekel heb aan die haren op mn kleren en op mn bank
En van mijn vier honden verhaart alleen de kleinste, en dat is Frits , en die rottige beige haren van hem die steken overal in, en die zitten altijd op mn zwarte kleren en op mn grijze bank.
Goddank dat ze op t laminaat niet zo opvallen.
Maar ik wil dus echt nooit meer iets waar haar vanaf komt
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 26 januari 2009 @ 11:36:51 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65414082
Gewoon vaak stofzuigen. Ik ben het wel gewend met mijn twee katten .
KuikenGuppy
  maandag 26 januari 2009 @ 11:43:38 #230
176471 oh-oh
pi_65414273
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:36 schreef Burdie het volgende:
Gewoon vaak stofzuigen. Ik ben het wel gewend met mijn twee katten .
En je nette kleren meteen uit als je thuis komt en veeeeeel te vaak de filters van je droger schoon moeten maken. Voor mij voortaan chinezen en poedels, weg met al dat losse haar
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 11:50:41 #231
8781 crew  Frutsel
pi_65414497
quote:
Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het hier? Iemand nog leuke verhalen over 't weekend? Iemand nog leuk dierennieuws?
Mijn zwartwitte kat, Frutsel dus , is verslaafd geraakt aan kraanwater. 's Ochtends als ik uit bed kom is hij luid mauwend aan het wachten tot ik de badkamerdeur open doe en dan springt hij in de wasbak, mauwend wachtend tot ik de kraan open draai. Lebber lebber lebber. Ook de douche wordt regelmatig schoongelikt

en hond wil ik ook wel, maar niet zolang ik 40 uur p/w werk en dat dat beessie dan de gehele dag alleen is. Naja, nu dan met 2 katten
pi_65414584
Ik maak de filters van de droger altijd schoon na gebruik. Wij hebben 3 katten. Het enige nadeel vind ik de plukken haar op bed. (overdag mogen ze daar komen het huis is al niet zo groot). onze katten hebben ook een kraan obsessie. Je kunt niet zonder kat naar de wc.
  maandag 26 januari 2009 @ 12:08:36 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65415066
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak de filters van de droger altijd schoon na gebruik. Wij hebben 3 katten. Het enige nadeel vind ik de plukken haar op bed. (overdag mogen ze daar komen het huis is al niet zo groot). onze katten hebben ook een kraan obsessie. Je kunt niet zonder kat naar de wc.
Herkenbaar .
Ik zuig de filters van de droger altijd met de stofzuiger even uit, nauwelijks extra werk .
En onze katten slapen niet op bed !

Onze katten willen ook altijd de badkamer in. Als je in bad ligt, bijvoorbeeld .
Kat: krabkrabkrab
Ik (vanuit bad): "NEE!"
Kat: *shit, 't vrouwtje is vast in gevaar, ik moet haar redden!* KRABKRABKRABKRAB!!!

En als ze een keer wél de badkamer in kunnen als je in bad ligt, duwen ze even de deur helemaal open (zodat het ijskoud wordt in La Badkamer) en gaan ze vervolgens op de bank liggen maffen . .
Of ze kijken je zo aan van: "WTF, je ligt in water. Vrijwillig. Jij bent gek ".

rotbeesten zijn het ook .
KuikenGuppy
pi_65415323
Zorro is toen ik nog thuis woonde geregeld gewoon in bad gesprongen. En dan denk ik hij springt er meteen weer uit. Nee hoor hij ging er in zwemmen
  maandag 26 januari 2009 @ 12:23:55 #235
176471 oh-oh
pi_65415482
Ik bedoel die filter in je droger die je onder de kraan leeg moet maken, dat moet normaals een keer in de maand of zo, ik doe dat echt elke week anders trekt de droger het niet.
Oh en badkamer en wc deuren gaan echt bijna nooit dicht bij mij hoor.
En de honden mogen alleen in de slaapkamer als we naar bed gaan anders vind ik 's nachts weer de hele brokkenbak als schat begraven onder mn dekbed en kussens
Nu doe ik dat met de gang als sluis.
Als we gaan slapen moeten ze alle 4 de gang in, bekkies leegeten, kamerdeur dicht en brokken dus onbereikbaar, mondjes leeg en dan pas de slaapkamerdeur open
( Groucho Marx )
pi_65416244
was ik ook weer even
zaterdag nog naar cursus met ronja geweest, ze is de beste van de klas en een echte werkhond
binnenkort gaan we beginnen haar te leren de telefoon te brengen!
  maandag 26 januari 2009 @ 12:50:17 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65416251
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedoel die filter in je droger die je onder de kraan leeg moet maken, dat moet normaals een keer in de maand of zo, ik doe dat echt elke week anders trekt de droger het niet.
Zo'n filter hebben wij niet.
KuikenGuppy
pi_65416678
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ow en nou heb ik het trouwtopic helemaal niet meer gevolgd
Dat is gewoon half hierheen gekomen

Blij dat jij weer een klein beetje boven jan bent. Niet helemaal 100%, maar daar ik niks mis mee
Hier net eindelijk toch naar de HA geweest en toch een kuurtje gekregen voor die gekke holtes van me. Ik word er gek van. Vandaag werd er wel naar me geluisterd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65416735
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat is gewoon half hierheen gekomen

Blij dat jij weer een klein beetje boven jan bent. Niet helemaal 100%, maar daar ik niks mis mee
Hier net eindelijk toch naar de HA geweest en toch een kuurtje gekregen voor die gekke holtes van me. Ik word er gek van. Vandaag werd er wel naar me geluisterd.

stomme holtes!
net dus ook weer bij de arts geweest, mag eindelijk weer beginnen met langzaam en voorzichtig opbouwen
die spuiten waarvan ik dacht nog 2 en dan ben ik er vanaf moet ik voortaan elke maand gaan halen
pi_65416915
Om herhaling te voorkomen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65416965
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Om herhaling te voorkomen?
yep, omdat ik het 2x zo snel achter elkaar had en door die dikke poot van me ongemerkt toch wondjes kunnen komen en bacterie dan weer alle kans heeft en zo
pi_65416978
Je bedoelt de condenser? die moet pas na zoveel droogbeurten bij mij. Ik gebruik de droger ook maar 2x pw ofzo dus zovaak hoeft dat niet.
@draculettetje ik heb niet helemaal mee gekregen wat er met je aan de hand is. Maar heel veel beterschap zo te lezen was het nogal heftig. Bouw het rustig op anders lig je zo weer gestrekt.
@nok succes met je kuurtje

[ Bericht 1% gewijzigd door F_r op 26-01-2009 13:22:56 ]
pi_65417079
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bedoelt de condenser? die moet pas na zoveel wasbeurten bij mij. Ik gebruik de droger ook maar 2x pw ofzo dus zovaak hoeft dat niet.
@draculettetje ik heb niet helemaal mee gekregen wat er met je aan de hand is. Maar heel veel beterschap zo te lezen was het nogal heftig. Bouw het rustig op anders lig je zo weer gestrekt.
@nok succes met je kuurtje
dank
  maandag 26 januari 2009 @ 13:48:45 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65418120
Mag ik even .
Op m'n werk zit ik documenten te redigeren (vrij officiële documenten) en er zitten zoooooveel spelfouten en taalfouten in... stupide collega's die geen spellingscontrole uitvoeren .
KuikenGuppy
pi_65418469
Kan het me voorstellen Burdie. Dat verwacht je niet echt van mensen in zo'n functie. Maar goed dat ze jou hebben
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_65419132
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Burdie het volgende:
Mag ik even .
Op m'n werk zit ik documenten te redigeren (vrij officiële documenten) en er zitten zoooooveel spelfouten en taalfouten in... stupide collega's die geen spellingscontrole uitvoeren .
Oeh! Ik wort alteid helemaal gestoordt van andermans taalvouten!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 26 januari 2009 @ 14:31:55 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65419654
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Kan het me voorstellen Burdie. Dat verwacht je niet echt van mensen in zo'n functie. Maar goed dat ze jou hebben
Ik ben onmisbaar !
(De komende maand iig, daarna sta ik op straat ).
KuikenGuppy
  maandag 26 januari 2009 @ 14:32:14 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65419662
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oeh! Ik wort alteid helemaal gestoordt van andermans taalvouten!
Doe eens niet .
KuikenGuppy
  maandag 26 januari 2009 @ 15:09:19 #249
176471 oh-oh
pi_65420853
Ik lig hier vaak in een deuk om spelfouten in processen verbaal en zo, echt bij de politie staat spellen niet hoog op je lijst van gevraagde vaardigheden, dat weet ik zeker!
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 16:05:59 #250
8781 crew  Frutsel
pi_65422956
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
hehehe De mijne mogen alleen op bed als ik daar in lig Voor de rest kunnen ze het hele huis door, maar meestal liggen ze in hun eigen kamer Of als ik thuis ben, willen ze daar liggen waar ik ook ben
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:08 schreef Burdie het volgende:

Onze katten willen ook altijd de badkamer in. Als je in bad ligt, bijvoorbeeld .
Kat: krabkrabkrab
Ik (vanuit bad): "NEE!"
Kat: *shit, 't vrouwtje is vast in gevaar, ik moet haar redden!* KRABKRABKRABKRAB!!!

En als ze een keer wél de badkamer in kunnen als je in bad ligt, duwen ze even de deur helemaal open (zodat het ijskoud wordt in La Badkamer) en gaan ze vervolgens op de bank liggen maffen . .
Of ze kijken je zo aan van: "WTF, je ligt in water. Vrijwillig. Jij bent gek ".

rotbeesten zijn het ook .

Herkenbaar Die van mij gaan altijd op de wcbril zitten of in de wasbak gluurders zijn het
quote:
Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro is toen ik nog thuis woonde geregeld gewoon in bad gesprongen. En dan denk ik hij springt er meteen weer uit. Nee hoor hij ging er in zwemmen

Tot nu toe maar één keer meegemaakt dat Frutsel een tour du douche maakte, van hooguit enkele seconden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')