En je nette kleren meteen uit als je thuis komt en veeeeeel te vaak de filters van je droger schoon moeten maken. Voor mij voortaan chinezen en poedels, weg met al dat losse haarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:36 schreef Burdie het volgende:
Gewoon vaak stofzuigen. Ik ben het wel gewend met mijn twee katten.
Mijn zwartwitte kat, Frutsel dusquote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het hier? Iemand nog leuke verhalen over 't weekend? Iemand nog leuk dierennieuws?
Herkenbaarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak de filters van de droger altijd schoon na gebruik. Wij hebben 3 katten. Het enige nadeel vind ik de plukken haar op bed. (overdag mogen ze daar komen het huis is al niet zo groot). onze katten hebben ook een kraan obsessie. Je kunt niet zonder kat naar de wc.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedoel die filter in je droger die je onder de kraan leeg moet maken, dat moet normaals een keer in de maand of zo, ik doe dat echt elke week anders trekt de droger het niet.
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow en nou heb ik het trouwtopic helemaal niet meer gevolgd![]()
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat is gewoon half hierheen gekomen
Blij dat jij weer een klein beetje boven jan bent. Niet helemaal 100%, maar daar ik niks mis mee![]()
Hier net eindelijk toch naar de HA geweest en toch een kuurtje gekregen voor die gekke holtes van me. Ik word er gek van. Vandaag werd er wel naar me geluisterd.
yep, omdat ik het 2x zo snel achter elkaar had en door die dikke poot van me ongemerkt toch wondjes kunnen komen en bacterie dan weer alle kans heeft en zoquote:
dankquote:Op maandag 26 januari 2009 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bedoelt de condenser? die moet pas na zoveel wasbeurten bij mij. Ik gebruik de droger ook maar 2x pw ofzo dus zovaak hoeft dat niet.
@draculettetje ik heb niet helemaal mee gekregen wat er met je aan de hand is. Maar heel veel beterschap zo te lezen was het nogal heftig. Bouw het rustig op anders lig je zo weer gestrekt.
@nok succes met je kuurtje
Oeh! Ik wort alteid helemaal gestoordt van andermans taalvouten!quote:Op maandag 26 januari 2009 13:48 schreef Burdie het volgende:
Mag ik even![]()
![]()
![]()
.
Op m'n werk zit ik documenten te redigeren (vrij officiële documenten) en er zitten zoooooveel spelfouten en taalfouten in... stupide collega's die geen spellingscontrole uitvoeren![]()
![]()
.
Ik ben onmisbaarquote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Kan het me voorstellen Burdie. Dat verwacht je niet echt van mensen in zo'n functie. Maar goed dat ze jou hebben
quote:Op maandag 26 januari 2009 14:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Ik wort alteid helemaal gestoordt van andermans taalvouten!
hehehequote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak de filters van de droger altijd schoon na gebruik. Wij hebben 3 katten. Het enige nadeel vind ik de plukken haar op bed. (overdag mogen ze daar komen het huis is al niet zo groot). onze katten hebben ook een kraan obsessie. Je kunt niet zonder kat naar de wc.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:08 schreef Burdie het volgende:
Onze katten willen ook altijd de badkamer in. Als je in bad ligt, bijvoorbeeld.
Kat: krabkrabkrab
Ik (vanuit bad): "NEE!"
Kat: *shit, 't vrouwtje is vast in gevaar, ik moet haar redden!* KRABKRABKRABKRAB!!!
En als ze een keer wél de badkamer in kunnen als je in bad ligt, duwen ze even de deur helemaal open (zodat het ijskoud wordt in La Badkamer) en gaan ze vervolgens op de bank liggen maffen.
.
Of ze kijken je zo aan van: "WTF, je ligt in water. Vrijwillig. Jij bent gek".
rotbeesten zijn het ook
.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro is toen ik nog thuis woonde geregeld gewoon in bad gesprongen. En dan denk ik hij springt er meteen weer uit. Nee hoor hij ging er in zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |