Maar dan is het evengoed een heel klein doelgebied.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, bij Spider zie ik af en toe ook wel waar ik het bekertje zou moeten houden als ie het érg naar zn zin heeft hoor![]()
Maar hij is gecastreerd, dus ik ga er maar vanuit dat er niks uit kan komen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef oh-oh het volgende:Ik wil dr echt niet meer over denken nu.
Gelukkig heb ik wel een paar hele kordate vriendinnen die zelf fokken en ik ga het helemaal in hun handen leggen (wat een leuke woordspeling ).
Spider dpet het dus ná zn castratie nogquote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan is het evengoed een heel klein doelgebied.
Naartjie kwam er voor zijn castratie ook regelmatig achter dat een bepaald plekje van zijn lijf heel lekker was om te likken (Alle Nederlandse mannen zijn volgens mij stikjaloers op katers)
Gefeliciteerd Nok!! Echt trouwen, zoals grote mensen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 06:53 schreef nokwanda het volgende:Hallo lieve Fokdames.
@Drac, blij dat je er weer bent.
Andere dames: ik ga trouwen
En nu ga ik eerst maar eens werken.
Yo, bitch!quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef oh-oh het volgende:Burdie, de hele avond
![]()
Ik heb er zo weinig mogelijk aan gedacht![]()
Ik wil er niet over nadenken.
De da zei dat een loopse teef in de buurt wel handig was maar bij mij in de buurt ken ik alleen maar reuen, ik heb 1 kennis met een teef en ik denk dat ik die maar even leuk ga smssen en vragen wanneer ze loops is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |