Welke taal spreek je nou met 'm?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:14 schreef oh-oh het volgende:Mag ik even jubelen voor mn Chico?
11 jaar wordt ie vandaag mn lieve scheetje![]()
En nog altijd een jonge god, check m vanmiddag op kantoor, met zn jumbone in de weer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik hou echt zoooooooo veel van m
Heyquote:Op maandag 26 januari 2009 09:38 schreef draculettetje het volgende:
ik kom ook weer even goede morgen zeggen hier!
gaat steeds beter, zo meteen nog even voor controle naar de arts, ben nog aan de antibiotica en ook misselijk, maar ben wel meer op!quote:
ow dat scheelt dan ook weer!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef Frutsel het volgende:
Weet niet goed...![]()
Ben al tijdje niet meer geweest, diverse oorzaken![]()
maar hier (op mijn werk) gaat het wel.
Chagrijnige pik van de douane is weer weg gelukkig
Lolquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow en nou heb ik het trouwtopic helemaal niet meer gevolgd![]()
zal het wanneer het weer lukt bij lezen....quote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
LolJe kan toch niet alles tegelijk
gezelligquote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zal het wanneer het weer lukt bij lezen....
Haai BBquote:
Ik wist niet eens dat het er wasquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow en nou heb ik het trouwtopic helemaal niet meer gevolgd![]()
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het hier? Iemand nog leuke verhalen over 't weekend? Iemand nog leuk dierennieuws?
Ik wel: wij gaan voor een hondje.
Waarschijnlijk een Bordercolliequote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat voor hondje
![]()
Hondjes zijn zo leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:Borders zijn echt geweldige honden. Als ik ooit es een echte werkhond zou willen dan neem ik ook een border.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |