ow dat scheelt dan ook weer!quote:Op maandag 26 januari 2009 09:44 schreef Frutsel het volgende:
Weet niet goed...![]()
Ben al tijdje niet meer geweest, diverse oorzaken![]()
maar hier (op mijn werk) gaat het wel.
Chagrijnige pik van de douane is weer weg gelukkig
Lolquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow en nou heb ik het trouwtopic helemaal niet meer gevolgd![]()
zal het wanneer het weer lukt bij lezen....quote:Op maandag 26 januari 2009 09:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
LolJe kan toch niet alles tegelijk
gezelligquote:Op maandag 26 januari 2009 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zal het wanneer het weer lukt bij lezen....
Haai BBquote:
Ik wist niet eens dat het er wasquote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het hier? Iemand nog leuke verhalen over 't weekend? Iemand nog leuk dierennieuws?
Ik wel: wij gaan voor een hondje.
Waarschijnlijk een Bordercolliequote:Op maandag 26 januari 2009 10:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat voor hondje
![]()
Hondjes zijn zo leuk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:50 schreef oh-oh het volgende:Borders zijn echt geweldige honden. Als ik ooit es een echte werkhond zou willen dan neem ik ook een border.
En je nette kleren meteen uit als je thuis komt en veeeeeel te vaak de filters van je droger schoon moeten maken. Voor mij voortaan chinezen en poedels, weg met al dat losse haarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:36 schreef Burdie het volgende:
Gewoon vaak stofzuigen. Ik ben het wel gewend met mijn twee katten.
Mijn zwartwitte kat, Frutsel dusquote:Op maandag 26 januari 2009 10:29 schreef Burdie het volgende:
Hoe is het hier? Iemand nog leuke verhalen over 't weekend? Iemand nog leuk dierennieuws?
Herkenbaarquote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik maak de filters van de droger altijd schoon na gebruik. Wij hebben 3 katten. Het enige nadeel vind ik de plukken haar op bed. (overdag mogen ze daar komen het huis is al niet zo groot). onze katten hebben ook een kraan obsessie. Je kunt niet zonder kat naar de wc.
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik bedoel die filter in je droger die je onder de kraan leeg moet maken, dat moet normaals een keer in de maand of zo, ik doe dat echt elke week anders trekt de droger het niet.
quote:Op maandag 26 januari 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat is gewoon half hierheen gekomen
Blij dat jij weer een klein beetje boven jan bent. Niet helemaal 100%, maar daar ik niks mis mee![]()
Hier net eindelijk toch naar de HA geweest en toch een kuurtje gekregen voor die gekke holtes van me. Ik word er gek van. Vandaag werd er wel naar me geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |