Ok da's duidelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 06:55 schreef nokwanda het volgende:
Als ik er last van heb, heeft iedereen er last van![]()
![]()
En je kunt feitelijk zo weinig voor hen doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef oh-oh het volgende:
In december is ze overleden. Ik zag haar hier in de stad in de pauzes. We kletsen wat en lieten de honden spelen, ik heb haar wel es geadviseerd over carnibest en zo. Ik kende haar dus niet heel goed maar ja, ik kende haar ook weer wel. En dat verdriet van die man en dat hondje, dat greep me echt zo naar mn keel, blegh.
Woensdag t/m vrijdag. Dus als het goed is heeft ie er niet al te veel last van inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Die gaat helemaal naar Noorwegen, toch? Zou goed moeten komen.
Hoiquote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef Greys het volgende:
LUSHERS, waarom krijg ik jullie hier nou niet heen gelokt?
Hoe is het met jou? Niet teveel spierpijn na de buiteling over je fiets heen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hoi
Ik hou van Lush, ik wil een hond maar ik heb er geen.
oh-oh, wat rot. Arme hondjes ook.
Ik ben er ook mee bezig. Wil graag op een bepaald gewicht zijn voor het trouwen. Maar ben nu daar bijna (-1 kilo nog), dus sonja wordt ruim opgevatquote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
Dip: kauwgom en lollies is een goed idee (ik antwoord even op je opmerking in het Lushtopic, anders gaat het daar straks over alles behalve Lush). Je hebt kleine Chupachupjes, suikervrij, in een pakje dat op een sigarettenpakje lijkt!
Die ga ik kopen.
En ik kom wel in het Slanktopic maar ik ben eigenlijk helemaal niet dik, dus ik kom daar meer voor de gezelligheidEr mogen best wat pondjes af, maar ik hoef niet echt op dieet ofzo. Wel wat gezonder eten, dat zou mooi zijn.
Auw. Beterschap.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Heel m'n nek en schouders zitten vast, en ik ben misselijk en ik stink naar trekzalf.
Ik moest eigenlijk nog een wetenschappelijk verslag afronden maar ik heb om herkansing gevraagd.
Dus nu zit ik met de laptop en kat van vriend in zijn grote bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |