Nou ja je post gemistquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
geloof dat vamp en anders misschien nok hier wel het 1 en ander hebben neergezet over mij
wil even komen vertellen dat alles naar omstandigheden aardig oke gaat
alleen dat mn kop de computer nog niet zo leuk vind dus ik nog niet echt aanwezig zal zijn!
groetjes
Is er al gebeld? En vanwaar een spermatest? Of heb ik iets gemist??quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:23 schreef oh-oh het volgende:Ik zit mezelf bij elkaar te rapen om te gaan bellen naar de da voor een spermatest voor Chico
![]()
Oh ik ben echt niet preuts of wat dan ook maar ik krijg t gewoon niet over mn lippen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Is er al gebeld? En vanwaar een spermatest? Of heb ik iets gemist??
En babies zijn puur en maagdelijk en hebben geenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja!
Ik denk alleen nog maar aan sperma![]()
En echt ik ben zo niet preuts maar we hebben t nu over mn lieve baby he
'Goedemorgen! Mijn hond heeft een dekaanvraag gekregen en nu wil ik even wat testjes laten uitvoeren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan zeg je vruchtbaarheids onderzoek
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
'Goedemorgen! Mijn hond baby heeft een dekaanvraag gekregen en nu wil ik even wat testjes laten uitvoeren.
Zoiets dacht ik ook al aan, hoeft ze heel dat woord niet in haar mond () te nemen!
Uhuh. Maar dat vindt je hond vast geen vervelende procedure.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Maar jeeeeeeeetje, ze moet dat dus ook gaan afnemen en zo he![]()
![]()
![]()
* rent weer weg*
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:oh oh oh als je da dan ook nog in een deuk ligt dat helpt al helemaal niet he
![]()
Ze had pas nog voor een kennis gekeken of zijn kikkervisjes nog wel goed zwommen zei ze![]()
Maar we konden beter zelf afnemen met een loopse teef dr bij![]()
Jeeeetje wat een toestanden zeg
Nou, bij Spider zie ik af en toe ook wel waar ik het bekertje zou moeten houden als ie het érg naar zn zin heeft hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 12:45 schreef Cat22 het volgende:
Sperma afnemen bij honden lijkt me in ieder geval makkelijker dan bij katten. Bij honden zie je nog waar je moet mikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |