abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65188948
Het vorige deel: Slank #486 Greys gaat morgen stoppen met roken!!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
pi_65188975
Fipo?

Ja dus!

En Moblo, ga je de foto's ook laten zien, of is het bedoeld voor jezelf als referentie? Lijkt me op zich wel handig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65188977
Ja doei.
pi_65188997
Sneaky hoor Mo!
pi_65189014
Oooooooooh ik heb een naamtopic Mijn eerste. PF
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ik ben benieuwd Mo

Ik was als kind ook onbreekbaar en nu nog steeds
Ja krijg ik nog een PM van jou met foto, of is dat niet voor dames met B+?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65189038
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:

lekker gedouched en wat lingeriefoto's gemaakt om aa te tonen hoe erg het echt nog is hier
wil je commentaar, kommaardoor!
Hoewel ik momenteel niet echt van het kritiek geven ben, aangezien mijn eigen buik pijn doet van alle vettigheid en ik me superdik voel, dus het kan alleen maar beter zijn dan hoe ik me momenteel voel
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65189043
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Chicolate het volgende:
Oooooooooh ik heb een naamtopic Mijn eerste.
[..]

Ja krijg ik nog een PM van jou met foto, of is dat niet voor dames met B+?
Hehe, dat voelt een beetje als incest Maar soit
pi_65189058
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Hehe, dat voelt een beetje als incest Maar soit
Heb je ook de toevoeging in mn post gezien? De PF
pi_65189161
Ja
pi_65189174
ik pm wel even
Ja doei.
pi_65189203
Een medisch iemand hier aanwezig?
  zondag 18 januari 2009 @ 22:05:37 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65189221
TVSlank
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:05:57 #13
33954 ElisaB
pi_65189244
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Een medisch iemand hier aanwezig?
Is er een dokter in de zaal
pi_65189288
Ik bel nu met vriendje en ik hoor hem uit over het stomme kind
pi_65189298
Nou kijk heb een vraag over een knie
pi_65189379
commentaar mag gewoon in topic hoor
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:09:37 #17
33954 ElisaB
pi_65189410
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou kijk heb een vraag over een knie
Nog een speciale knie, of een knie in het algemeen?
pi_65189444
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Oehh dapper heur!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:11:08 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65189488
Ik wil ook lingeriefoto's van MoBlo .
Niet meer actief op Fok!
pi_65189527
Ik ook, maar dat zei ik al in het oude topic, maar kweet niet of je dat nog hebt gelezen
pi_65189534
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nog een speciale knie, of een knie in het algemeen?
Nou kijk mijn linkerknie in dit geval kraakt hele tijd als ik hem beweeg en ik voel hem hele tijd. Tis echt alsof er een pipo tegenaan getrapt heb. Alleen die pijn verdwijnt dan na paar minuten hier is die al zo'n uur aanwezig.........word er gaar van
  zondag 18 januari 2009 @ 22:12:50 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65189564
Ah! Ziekenhuisverhalen! Ik heb er ook nog eentje .

Gisteren ben ik namelijk met gillende sirenes en blauw zwaailicht naar het ziekenhuis gebracht. En drie uur later stond ik weer buiten. Bont-en-blauw geprikt en met stickertjes over mijn hele romp. Schijnbaar kerngezond.

Wat er was gebeurd: Tijdens een wandeling kreeg ik opeens een ontzettende pijn onder mijn borst. Alsof mijn borstkas werd aangesnoerd met een spijkerriem ofzo. De pijn was zo heftig dat het zwart voor mijn ogen werd en ik flauw viel. Op straat ja. Gelukkig kon mijn man me opvangen en waren de kinderen bij oma
Nadat ik weer bijkwam ben ik naar een bankje gesleept in de hoop dat ik bij zou komen. En het werd maar niet beter. Sterker nog, ik viel steeds weer weg.
Tussen het flauwvallen hebben we 112 kunnen bellen,µaar die begrepen me niet. Zo onsamenhangend sprak ik. Gelukkig kwam er net politie voorbij die een ambulance opriepen.

In de ambulance werd ik direct aan de hartmachine gelegd, mijn bloedruk en zuurstofgehalte gemeten. Omdat ik steeds wegviel weet ik niet meer precies wat de waarden waren, maar zowel bloeddruk als zuurstofgehalte waren veel te laag (bovendruk van 80 of nog lager en zuurstofgehalte van 60 ofzo, als ik het me goed herinner). Ondertussen leek ik ook wel wat van onderkoeld te zijn, zag ik er letterlijk uit als een lijk én bleken mijn pupillen van grootte te verschillen. De zuurstof sloeg niet aan en ook mijn bloeddruk kwam niet op gang.

De ambulancemedewerkers maakten zich schijnbaar veel zorgen om me, want mijn man werd naar de auto gebracht en ik met gillende sirenes naar het ziekenhuis gereden.
In het ziekenhuis ben ik vollledig onderzocht, maar ze konden niets vinden. Omdat na 2 uur aan het zuurstof te hebben gehangen mijn zuurstofgehalte weer op pijl was en mijn bloeddruk ook weer was genormaliseerd, mocht (moest) ik weer naar huis.
Diagnose: hyperventilatie . Waar het verschil in pupilgrootte vandaan kwam wisten zij ook niet.

Overigens geloof ik best dat ik in het ziekenhuis hyperventileerde van de stress, maar dat op straat was zeker weten geen hyperventilatie, wat ook nog bevestigd is door de ambulancemedewerkers. Ik had ze in de ziekenauto namelijk al gevraagd of het geen hyperventilatie was, maar ze verzekerden me de dat niet zo was.

Nouja, in ieder geval ben ik blij weer thuis te zijn en dat er schijnbaar niets ernstigs aan de hand was. Ook het rijden in een ambulance met gillende sirenes was een boeiende ervaring . En wat er nu echt aan de hand was hoop ik deze week uit te vinden. Misschien dat de duitse artsen wel wat vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_65189582
euh, ik had de eerste pm naar cyclinggirl gepm-ed

fijn nu heeft een vreemde foto's

maar nu heeft chick ze ook
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:13:32 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65189593
oeh, moblo: ik ben heeel benieuwd naar jou in lingerie!

Voor de rest doe ik even niet aan bijlezen, dat komt wel weer als ik in rustiger vaarwater zit...kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65189643
het is meer zo van: kijk, buik
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:14:52 #26
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65189647
he getsie tink, het zit niet mee daar in dld!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:15:32 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65189675
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
het is meer zo van: kijk, buik
Dat valt volgens mij best mee! Doe je nog buikspieroefeningen?
  zondag 18 januari 2009 @ 22:16:02 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65189695
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Lol .

Pics gezien. Maar wat moeten we er nu van zeggen dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65189715
'je hebt inderdaad een dikke buik'
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:16:52 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65189736
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol .

Pics gezien. Maar wat moeten we er nu van zeggen dan? .
De positieve en verbeterpuntjes vermoed ik.
pi_65189759
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nou in dat geval: sowieso dapper dat je ze hebt durven maken en geweldig dat je over je dr ook eentje hebt gemaakt met buik níet ingehouden. En volgens mij is je buik niet slap en vettig. Ik snap dat je hem slanker zou willen, maar een slappe vetbult met putjes is het niet. Rond je ribben zie ik schuine lijnen lopen die ik persoonlijk alleen heb als ik mijn buikspieren getraind heb.

En je zit echt nog strak in je vel! Zou niet zeggen dat je 20 kg bent afgevallen, als ik de voor-foto's niet gezien had. Echt heel goed en mooi gegaan! Echt Moblo, hier mag je trots op zijn .
pi_65189773
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

fijn nu heeft een vreemde foto's

maar nu heeft chick ze ook
Oops!

Die schuin-vooruit, daar heb je 'n mooie strakke buik heur! Gewoon inhouden die handel en iedereen denkt dat je topmodel bent
pi_65189788
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ah! Ziekenhuisverhalen! Ik heb er ook nog eentje .

Gisteren ben ik namelijk met gillende sirenes en blauw zwaailicht naar het ziekenhuis gebracht. En drie uur later stond ik weer buiten. Bont-en-blauw geprikt en met stickertjes over mijn hele romp. Schijnbaar kerngezond.

Wat er was gebeurd: Tijdens een wandeling kreeg ik opeens een ontzettende pijn onder mijn borst. Alsof mijn borstkas werd aangesnoerd met een spijkerriem ofzo. De pijn was zo heftig dat het zwart voor mijn ogen werd en ik flauw viel. Op straat ja. Gelukkig kon mijn man me opvangen en waren de kinderen bij oma
Nadat ik weer bijkwam ben ik naar een bankje gesleept in de hoop dat ik bij zou komen. En het werd maar niet beter. Sterker nog, ik viel steeds weer weg.
Tussen het flauwvallen hebben we 112 kunnen bellen,µaar die begrepen me niet. Zo onsamenhangend sprak ik. Gelukkig kwam er net politie voorbij die een ambulance opriepen.

In de ambulance werd ik direct aan de hartmachine gelegd, mijn bloedruk en zuurstofgehalte gemeten. Omdat ik steeds wegviel weet ik niet meer precies wat de waarden waren, maar zowel bloeddruk als zuurstofgehalte waren veel te laag (bovendruk van 80 of nog lager en zuurstofgehalte van 60 ofzo, als ik het me goed herinner). Ondertussen leek ik ook wel wat van onderkoeld te zijn, zag ik er letterlijk uit als een lijk én bleken mijn pupillen van grootte te verschillen. De zuurstof sloeg niet aan en ook mijn bloeddruk kwam niet op gang.

De ambulancemedewerkers maakten zich schijnbaar veel zorgen om me, want mijn man werd naar de auto gebracht en ik met gillende sirenes naar het ziekenhuis gereden.
In het ziekenhuis ben ik vollledig onderzocht, maar ze konden niets vinden. Omdat na 2 uur aan het zuurstof te hebben gehangen mijn zuurstofgehalte weer op pijl was en mijn bloeddruk ook weer was genormaliseerd, mocht (moest) ik weer naar huis.
Diagnose: hyperventilatie . Waar het verschil in pupilgrootte vandaan kwam wisten zij ook niet.

Overigens geloof ik best dat ik in het ziekenhuis hyperventileerde van de stress, maar dat op straat was zeker weten geen hyperventilatie, wat ook nog bevestigd is door de ambulancemedewerkers. Ik had ze in de ziekenauto namelijk al gevraagd of het geen hyperventilatie was, maar ze verzekerden me de dat niet zo was.

Nouja, in ieder geval ben ik blij weer thuis te zijn en dat er schijnbaar niets ernstigs aan de hand was. Ook het rijden in een ambulance met gillende sirenes was een boeiende ervaring . En wat er nu echt aan de hand was hoop ik deze week uit te vinden. Misschien dat de duitse artsen wel wat vinden.
Welkom bij de sirene-club!
pi_65189833
Wow Tink, heftig . Hoop dat ze wel wat vinden komende week dan.
pi_65189858
quote:
[b]heel verhaal
WOW wat een verhaal, dat lijkt me beangstigend, vooral omdat je nu nog steeds niet weet wat het was!
Hoe ga je daar achter komen, worden er nog wel meer onderzoeken gedaan, of is met de diagnose hyperveltilatie voor hun de kous af?
pi_65189868
Heftig Tink!
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:19:55 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65189876
Sjonge jonge jonge Tink! Het is wel spannend daar in huize Tink! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65189880
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
Ik bel nu met vriendje en ik hoor hem uit over het stomme kind
pi_65189950
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef P.F het volgende:

[..]

wassup?
  zondag 18 januari 2009 @ 22:21:19 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65189953
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef cyclechick het volgende:

[..]

WOW wat een verhaal, dat lijkt me beangstigend, vooral omdat je nu nog steeds niet weet wat het was!
Hoe ga je daar achter komen, worden er nog wel meer onderzoeken gedaan, of is met de diagnose hyperveltilatie voor hun de kous af?
DAt laatste vermoed ik. OOk omdat ik niet thuis was, maar in Alkmaar. Ik ga deze week naar mijn dokter hier in D en leg hem het hele verhaal nog eens voor.
Want hyperventilatie-pijn-in-de-borst is toch echt iets heel anders dan wat ik voelde.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:21:50 #41
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65189974
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef P.F het volgende:

[..]

pi_65189983
Moblo: Je hebt trouwens zeker geen 'slappe vetbult' of hoe je het ook omschreef, want je ziet bij die eerste foto heel duidelijk van die lijnen lopen, die heb ik alleen als ik heel veel buikspieroefeningen doe. En dan moet je nog heel goed kijken en het licht goed vallen enz
pi_65189988
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou in dat geval: sowieso dapper dat je ze hebt durven maken en geweldig dat je over je dr ook eentje hebt gemaakt met buik níet ingehouden. En volgens mij is je buik niet slap en vettig. Ik snap dat je hem slanker zou willen, maar een slappe vetbult met putjes is het niet. Rond je ribben zie ik schuine lijnen lopen die ik persoonlijk alleen heb als ik mijn buikspieren getraind heb.

En je zit echt nog strak in je vel! Zou niet zeggen dat je 20 kg bent afgevallen, als ik de voor-foto's niet gezien had. Echt heel goed en mooi gegaan! Echt Moblo, hier mag je trots op zijn .
nou, het is wel vet... en het moet gewoon weg en dat kan alleen door hardlopen enzo, dus daar ga ik morgen weer mee beginnen...

maar bedankt voor de complimenten, ook
Ja doei.
pi_65190009
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAt laatste vermoed ik. OOk omdat ik niet thuis was, maar in Alkmaar. Ik ga deze week naar mijn dokter hier in D en leg hem het hele verhaal nog eens voor.
Want hyperventilatie-pijn-in-de-borst is toch echt iets heel anders dan wat ik voelde.
sterkte ermee
pi_65190031
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef cyclechick het volgende:
Moblo: Je hebt trouwens zeker geen 'slappe vetbult' of hoe je het ook omschreef, want je ziet bij die eerste foto heel duidelijk van die lijnen lopen, die heb ik alleen als ik heel veel buikspieroefeningen doe. En dan moet je nog heel goed kijken en het licht goed vallen enz
dat komt omdat ik mn buik inhoud, dat zijn van die 'buikinhoudinhammen' die we bij anderen die dat écht niet deden ook zagen
Ja doei.
pi_65190086
quote:

[..]

Ik hoop dat ze er daar meer mee kunnen en doen, zodat je in ieder geval weet wat dit heeft veroorzaakt! En ik hoop ook dat het nooit weer gebeurt!
Hoe voel je je nu, weer helemaal gezond?
pi_65190098
Ik reageer zo op de foto's van Mo!

Nou ik zo vragen hoe was je dag En hij jaaa en ik was uit eten ehh ik was lekker wat gaan eten met iemand.
en ik O MET WIE DAN
jaa met een meisje van blabla
en ik AAAAAAH
en ik: o lang geleerd? hij jaa tot 6.. en toen weer vanaf 8
dus ik: ZOOO DAT IS UITGEBREID GEGETEN
en hij nee: hahaha het was eigenlijk van zo en zo laat.. en... *blabla*

Jaaa je kent haar ook wel dat ene meisje.. Dus ik eh.. okee kan wel (ik wist wie het was want dat las ik op zn haifs)

Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik er mee moet
pi_65190177
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef cyclechick het volgende:
Zie je, jij ziet ze ook zitten . En als je je buik inhoudt, span ja waarschijnlijk je spieren aan Moblo. Op de tweede foto zie ik het ook duidelijk, dat streepje dat PF over dr hele buik heeft, heb jij bovenin ook zitten. Denk als je het vet weg hebt, dat je dan een behoorlijk strak buikje overhoudt.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:25:51 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65190199
Overigens zijn we na het ziekenhuis uitgebreid uit eten geweest om te vieren dat ik nog leef

@moblo: je ziet er goed uit voor iemand die zoveel is afgevallen. Wel ronder dan ik op basis van je gewicht en foto's met kleding had ingeschat, maar zeker niet verkeerd. Is een combinatie van aerobics, trainen met gewichtjes (wel lichte), callanatics en gewone grondoefeningen niets voor jou? Het klinkt misschien wat saai, maar bij mij heeft het veel resultaat gehad.
pi_65190209
Wat een nare ervaring Tink
alsof er iets in jullie eten heeft gezeten deze week
pi_65190211
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef P.F het volgende:
Ik reageer zo op de foto's van Mo!

Nou ik zo vragen hoe was je dag En hij jaaa en ik was uit eten ehh ik was lekker wat gaan eten met iemand.
en ik O MET WIE DAN
jaa met een meisje van blabla
en ik AAAAAAH
en ik: o lang geleerd? hij jaa tot 6.. en toen weer vanaf 8
dus ik: ZOOO DAT IS UITGEBREID GEGETEN
en hij nee: hahaha het was eigenlijk van zo en zo laat.. en... *blabla*

Jaaa je kent haar ook wel dat ene meisje.. Dus ik eh.. okee kan wel (ik wist wie het was want dat las ik op zn haifs)

Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik er mee moet
ehh, niks? Hij heeft gewoon met iemand gegeten, dat geeft toch niet? zo lang hij z'n eitwitjes maar aan jou voert en niet aan andere domme wijven
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 22:26:47 #52
163650 Greys
pi_65190242
Arghhh, waarom was ik aan het douchen en geen Ned. 3 aan het kijken?
Ik zag Queen Latifah! En ik zag Josh Groban bij het slotnummer. Arghhhh!

Nu even bijlezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65190258
quote:

[..]

Voel je je nu weer beter? Ik hoop dat ze er in Duitsland wel iets mee doen, ik zou er ook niet gerust op zijn.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:27:03 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65190259
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef cyclechick het volgende:

zo lang hij z'n eitwitjes maar aan jou voert en niet aan andere domme wijven
andere domme wijven?
En eiwitjes, iew .
Niet meer actief op Fok!
pi_65190269
Mo! Je bent toch 1,75 @ 69 kg?!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:27:23 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65190279
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Arghhh, waarom was ik aan het douchen en geen Ned. 3 aan het kijken?
Ik zag Queen Latifah! En ik zag Josh Groban bij het slotnummer. Arghhhh!

Nu even bijlezen
Josh Groban .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:27:23 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65190280
Moblo, mag ik ook een PM??
pi_65190282
Jeetje Tink, dat klinkt eng en heftig! Hopelijk neemt je arts in dld het serieus en kan je nog meer onderzoeken krijgen. Ik zou er ook niet gerust op zijn. Het lijkt me toch dat hyperventilatie niet zomaar uit het niets komt tijdens een wandeling? Doe rustig aan iig en beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65190302
quote:

[..]

ehh, niks? Hij heeft gewoon met iemand gegeten, dat geeft toch niet? zo lang hij z'n eitwitjes maar aan jou voert en niet aan andere domme wijven
Ja maar het is een naar dier
en wij zijn al heel lang niet uit eten geweest
(Maar wel gaat hij morgen een hotelletje voor ons boeken )

En je bent zelf dom
pi_65190315
quote:

[..]

Dat dus
pi_65190327
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

andere domme wijven?
En eiwitjes, iew .
Jah, zoals deze met wie die was eten, bedoelde ik.
Zeg hee, PFje hier is toch gewoon een toffe chick!
pi_65190352
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Jah, zoals deze met wie die was eten, bedoelde ik.
Zeg hee, PFje hier is toch gewoon een toffe chick!
Hehe, ik las het pas toen viking het zei, ik ging er al vanuit dat jij mij tof zou vinden
pi_65190383
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja maar het is een naar dier
en wij zijn al heel lang niet uit eten geweest
(Maar wel gaat hij morgen een hotelletje voor ons boeken )

En je bent zelf dom
Oohh dat stond er net nog niet bij! En zo bedoelde ik het ook helemaal niet.
Tis allemaal Vikings schuld Zij begon
  zondag 18 januari 2009 @ 22:30:08 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65190395
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Hehe, ik las het pas toen viking het zei, ik ging er al vanuit dat jij mij tof zou vinden
Vikje is toch zo scherp .
Niet meer actief op Fok!
pi_65190423
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
Mo! Je bent toch 1,75 @ 69 kg?!
1.73 bij op dit moment 67,5kg

Ja doei.
pi_65190424
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vikje is toch zo scherp .
Vikje moet even niet zo bijdehand gaan doen. Relschopper
pi_65190432
Iemand bezwaar als ik ga slapen? Das dan jammer ik ga toch ajuus!

Heren
Dames
pi_65190455
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens zijn we na het ziekenhuis uitgebreid uit eten geweest om te vieren dat ik nog leef

@moblo: je ziet er goed uit voor iemand die zoveel is afgevallen. Wel ronder dan ik op basis van je gewicht en foto's met kleding had ingeschat, maar zeker niet verkeerd. Is een combinatie van aerobics, trainen met gewichtjes (wel lichte), callanatics en gewone grondoefeningen niets voor jou? Het klinkt misschien wat saai, maar bij mij heeft het veel resultaat gehad.
ik zei toch dat 't niet meeviel maar ik moet idd gewoon gedisciplineerder gaan sporten en werken aan dat wat hier op die foto's staat
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:31:36 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65190457
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oohh dat stond er net nog niet bij! En zo bedoelde ik het ook helemaal niet.
Tis allemaal Vikings schuld Zij begon
PF'je, pak die ene quote er eens bij? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65190464
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom die sad smilies? Das toch een heel mooi gewicht bij een hele mooie lengte?

Mijn 1.62 (en das de 1.61komma5 naar boven afgerond) en 60 liggen een stuk dichter bij elkaar hoor
pi_65190490
Ik ga nog even met vriendje knuffelen. Slaap lekker voor straks!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65190524
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Waarom die sad smilies? Das toch een heel mooi gewicht bij een hele mooie lengte?

Mijn 1.62 (en das de 1.61komma5 naar boven afgerond) en 60 liggen een stuk dichter bij elkaar hoor
omdat ik zou verwachten dat 't met deze verhoudingen wat minder erg was geweest als dat 't nu nog is..

mag ik nu nog wel 8kg kwijt?
Ja doei.
pi_65190561
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

omdat ik zou verwachten dat 't met deze verhoudingen wat minder erg was geweest als dat 't nu nog is..

mag ik nu nog wel 8kg kwijt?
wil je nog 8 kwijt dan ? dan blijft er niks meer over om je kleding mee te vullen
  zondag 18 januari 2009 @ 22:34:35 #74
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65190577
Jeetje Tink, gaat lekker daar .

Grappig genoeg dacht ik trouwens gelijk aan een paniekaanval met de daaropvolgende hyperventilatie. Uit eigen ervaring hoor, ik ben natuurlijk geen dokter voor we die discussie weer krijgen. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Hoe is het met je man trouwens, is die alweer aan de beterende hand?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65190588
nah, denk dat dat wel meevalt hoor
Ja doei.
pi_65190594
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hm.. Ik dacht eigenlijk dat je exact mijn figuur zou hebben door die cijfers met iets kortere benen en een iets dikkere buik. Op zich zie ik nu in waarom/dat je nog wil afvallen.. Volgens mij is je bouw wel prima en dan inderdaad wat van je buik (kickboksen ) Maar heb je echt geen buikspieren of zie je ze niet zo? Want ik denk niet dat buikspieroefeningen heel veel effect hebben, die zie je alleen maar als je 0 gram vet op je buik hebt. Je onderbenen zijn trouwens mooi slank! Ooo en ik vind dat je echt een goed figuur hebt (qua strakheid) voor hoeveel je af bent gevallen!

En ik hoop niet dat ik nu te bot/eerlijk ben.
pi_65190650
@PF: volgens mij heeft ze wel buikspieren, maar zit er nog een laagje overheen. Bovenin (rond ribben) is er al een beginnend streepje te zien.

En ik geloof dat ik nog botter ben geweest dan jij .
  zondag 18 januari 2009 @ 22:36:58 #78
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65190665
voor Moblo.

Zo, zo maar eens richting de woonkamer weer...:W
pi_65190674
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Ik dacht eigenlijk dat je exact mijn figuur zou hebben door die cijfers met iets kortere benen en een iets dikkere buik. Op zich zie ik nu in waarom/dat je nog wil afvallen.. Volgens mij is je bouw wel prima en dan inderdaad wat van je buik (kickboksen ) Maar heb je echt geen buikspieren of zie je ze niet zo? Want ik denk niet dat buikspieroefeningen heel veel effect hebben, die zie je alleen maar als je 0 gram vet op je buik hebt. Je onderbenen zijn trouwens mooi slank! Ooo en ik vind dat je echt een goed figuur hebt (qua strakheid) voor hoeveel je af bent gevallen!

En ik hoop niet dat ik nu te bot/eerlijk ben.
nee, daarom heb ik ze ook gestuurd eerlijk is niet altijd bot hoor

en ik vind 't heel oneerlijk dat jij met die 3 kg minder echt zo goddelijk eruit ziet, maar ik ga gewoon op vet-jacht... kill!

maar nu ga ik eerst nog even naar de kroeg, fietsend 2 wijntjes drinken en dan weer naar huis fietsen
Ja doei.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:38:24 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65190738
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje Tink, gaat lekker daar .

Grappig genoeg dacht ik trouwens gelijk aan een paniekaanval met de daaropvolgende hyperventilatie. Uit eigen ervaring hoor, ik ben natuurlijk geen dokter voor we die discussie weer krijgen. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Hoe is het met je man trouwens, is die alweer aan de beterende hand?
lnteressante gedachte. Ik weet het niet. Voelde mij juist extreem relaxt, gezond en ontspannen toen het gebeurde. Naderhand wel ja, in de ambulance was ik zeker in paniek! Met mijn man gaat het overigens oke. HIj is eindelijk aan het sporten geslagen. Gelukkig.
pi_65190745
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
nah, denk dat dat wel meevalt hoor
't Valt me trouwens op dat je echt hele mooie slanke bovenarmen hebt! Mijn bovenarmen en benen zijn altijd veel compacter/logger ofzo, haha misschien moet ik die 8 kilo maar gaan afvallen
pi_65190763
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:

[..]

wil je nog 8 kwijt dan ? dan blijft er niks meer over om je kleding mee te vullen
Nja ik denk dat als ik 8 kilo aankom ik er ongeveer zo uitzie als Mo? Toen ik 8 kilo meer woog had ik volgens mij een vergelijkbaar figuur.. Of misschien ook niet. Dus BMI zegt ook weer niet alles! Maar ik denk dat je niet moet denken in 8/10/12 kilo's maar moet kijken naar de centimeters

(ik had eerst een dikke buik bij 67 kilo en viel af tot 61 kilo. Ik kwam weer aan tot 67 kilo en had heupen/een smalle taille/dunne buik.. Dus zorg dat je veel spieren krijgt en denk niet meer in kilo's maar in centimeters!)
pi_65190791
Tink dat lijkt me echt een vervelende ervaring...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65190815
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Chicolate het volgende:
@PF: volgens mij heeft ze wel buikspieren, maar zit er nog een laagje overheen. Bovenin (rond ribben) is er al een beginnend streepje te zien.

En ik geloof dat ik nog botter ben geweest dan jij .
Ja ik kon daar niets over zeggen want ik zie ze niet.. En ik dacht altijd dat Mo een beetje overdreef want ze weegt best weinig! Dus als je al buikspieren hebt dan zijn buikspieroefeningen niet echt zinvol..
pi_65190826
Spieren wegen meer dan vet. Dus PF zou uit spier moeten bestaan.
pi_65190858
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Nja ik denk dat als ik 8 kilo aankom ik er ongeveer zo uitzie als Mo? Toen ik 8 kilo meer woog had ik volgens mij een vergelijkbaar figuur.. Of misschien ook niet. Dus BMI zegt ook weer niet alles! Maar ik denk dat je niet moet denken in 8/10/12 kilo's maar moet kijken naar de centimeters

(ik had eerst een dikke buik bij 67 kilo en viel af tot 61 kilo. Ik kwam weer aan tot 67 kilo en had heupen/een smalle taille/dunne buik.. Dus zorg dat je veel spieren krijgt en denk niet meer in kilo's maar in centimeters!)
True:) Ik ga maar weer eens de kickboksvariant van de sportschool doen binnenkort! Eens kijken hoe dat is, lekker veel boksen en kicken en goed indraaien, dat moet wel goed zijn voor de taille
pi_65190865
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef cyclechick het volgende:

[..]

't Valt me trouwens op dat je echt hele mooie slanke bovenarmen hebt! Mijn bovenarmen en benen zijn altijd veel compacter/logger ofzo, haha misschien moet ik die 8 kilo maar gaan afvallen
Vanaf het middenrif en dan naar boven is alles superslank, daaronder nog wat minder, maar komt goed!!
  zondag 18 januari 2009 @ 22:42:11 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65190914
ola, ik heb weer een topic gemist zie ik...
ben aan t ruziemaken met moviemaker en youtube
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65190920
ik haal even de foto's offline, wánt: dan ziet CyclingGirl ze niet... als er nog anderen zijn die ze willen zien: ik laad ze wel weer op
Ja doei.
pi_65190945
Wat een eerlijk topic vandaag Eerst kwak, nu Mo!
pi_65191020
Ik vind het echt dapper dat jullie zo gewoon die foto's durven sturen, denk niet dat ik dat ooit zou durven!
pi_65191040
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
Wat een eerlijk topic vandaag Eerst kwak, nu Mo!
En jij zelf ook . Ik zou bijna ook foto's van mezelf gaan maken, maar heb nu alleen zin in kritiek, niet in complimenten. Andere keer dan maar .
pi_65191056
Misschien een stomme theorie: Stel je weegt eerst 80 kilo bij 1,75. Dan ga je sporten etc en een jaar later weeg je 70. Een jaar daarna 60. En dan in een half jaar 50 oid. Dan ben je heel mager, maaarrr omdat je dan weer meer gaat eten en veel sporten en heel gezond. Zou je er dan een heel ander figuur van kunnen krijgen? Een beter figuur? Of werkt het niet zo?
pi_65191095
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En jij zelf ook . Ik zou bijna ook foto's van mezelf gaan maken, maar heb nu alleen zin in kritiek, niet in complimenten. Andere keer dan maar .
Hehe, ja, maar ik was wel tevreden over die foto en dat zo een onderbroekje best sexy is! O ik zou eigenlijk een foto van mijn achterkant moeten sturen want nu lijk ik alleen maar dun en dat ben ik niet!! (Ik was het zelf ook even vergeten hoor )
  zondag 18 januari 2009 @ 22:47:57 #95
14746 k_i_m
pi_65191146
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

lnteressante gedachte. Ik weet het niet. Voelde mij juist extreem relaxt, gezond en ontspannen toen het gebeurde. Naderhand wel ja, in de ambulance was ik zeker in paniek! Met mijn man gaat het overigens oke. HIj is eindelijk aan het sporten geslagen. Gelukkig.
Juist daarom moest ik eraan denken. Omdat het zo plotseling was en ze niks gevonden hebben in het ziekenhuis. Overigens heb ik een omgekeerde vorm van hyperventilatie (in tijden van extreme stress), ik vergeet adem te halen, in plaats van dat ik overmatig ademhaal.

Gelukkig dat het goed gaat met je man. Dat zal waarschijnlijk een pak van je hart zijn!
In my life
Why do I smile
pi_65191152
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Hehe, ja, maar ik was wel tevreden over die foto en dat zo een onderbroekje best sexy is! O ik zou eigenlijk een foto van mijn achterkant moeten sturen want nu lijk ik alleen maar dun en dat ben ik niet!! (Ik was het zelf ook even vergeten hoor )
Echt grappig, jij hebt precies tegenovergestelde van mij . Jouw vet zit op je rug, en voorkant is superstrak. Mijn rug is juist superstrak en op mijn voorkant zit (buiten borsten) het vet.
pi_65191230
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Echt grappig, jij hebt precies tegenovergestelde van mij . Jouw vet zit op je rug, en voorkant is superstrak. Mijn rug is juist superstrak en op mijn voorkant zit (buiten borsten) het vet.
en ik heb een beetje van jullie allebei
voor en achter kant, en zelfs zijkant met vetjes
pi_65191394
Ladiessss ik ga lekker slapen!
Truste!
pi_65191519
Slaap lekker !!
  zondag 18 januari 2009 @ 23:00:03 #100
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65191582
ohhh tink!!

ik vergeet helemaal om je te kusjekroelen voor de schrik!
pi_65191617
Maar Tink, je man overkomt iets raars, jouw overkomt iets raars, er is geen verklaring, is dat toevallig of? (Niet om je bang te maken, maar ik vind het zo raar!)
  zondag 18 januari 2009 @ 23:03:36 #102
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65191709
Mo, PM de pik maar.
Van mij krijg je altijd een eerlijk antwoord
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:08:05 #103
163650 Greys
pi_65191862
Tink, wat een schrik! Weer zoiets geks, net als met je man!
Ben blij dat het met hem een stuk beter gaat. Hoop dat het bij jou eenmalig was en dat je je er snel geen zorgen meer om hoeft te maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:09:51 #104
163650 Greys
pi_65191925
Oh en ik heb het Allen Carr boek uit en het erge is, ergens is er iets niet goed overgekomen want nu ik het boek uit heb maakt een grote angst zich juist van mij meester dat ik zometeen een ex-roker ben. Heb het idee dat me iets vreselijk zwaars te wachten staat, ook al zegt hij 100x dat het makkelijk is en dat je een 'hiep hoi' gevoel gaat krijgen vanaf de eerste minuut. Ik raak al in paniek bij het idee om morgen een hele dag (nou ja, vooral de avond) niet te mogen roken. Dat kan toch nooit goed zijn/gaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65191982
Het komt goed Greys, je moet ff wat anders gaan doen (En zeg dat ook even tegen mij )
pi_65192003
wodka
pi_65192040
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb het Allen Carr boek uit en het erge is, ergens is er iets niet goed overgekomen want nu ik het boek uit heb maakt een grote angst zich juist van mij meester dat ik zometeen een ex-roker ben. Heb het idee dat me iets vreselijk zwaars te wachten staat, ook al zegt hij 100x dat het makkelijk is en dat je een 'hiep hoi' gevoel gaat krijgen vanaf de eerste minuut. Ik raak al in paniek bij het idee om morgen een hele dag (nou ja, vooral de avond) niet te mogen roken. Dat kan toch nooit goed zijn/gaan?
je kant het

Mijn broertje is toevallig dit weekend gestopt... Afgelopen vrijdag ochtend om precies te zijn..
Het viel hem behoorlijk mee.. en ik heb afgelopen weekend niet de neiging gehad hem te vermoorden, en hij mij niet Dus er is ook hoop voor jou
pi_65192118
Uhhh waarom maak ik mij altijd zo druk *zennnn*
  zondag 18 januari 2009 @ 23:16:50 #109
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65192168
voor greys en pf.... greys: je mag me sms-en op t moment dat je een sigaret wil opsteken? dan sms ik je wel dat je t niet moet doen? zeg maar als je mn nummer wil....

k ga nu slapen... want meer dan kusjekroel komt er niet uit momenteel...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:17:42 #110
163650 Greys
pi_65192200
Ik heb nog 4 sigaretten en ben geneigd die alle 4 nog op te paffen voordat ik zo ga slapen
Maar elke sigaret die ik nu nog rook maakt dat ik er nog minder over heb en dat brengt paniek.
Nou ja, we zullen zien morgen. Overdag kom ik sowieso wel door en 's avonds zie ik erg tegenop. Volgens Allen Carr zou ik dat gevoel nu totaal niet moeten hebben en moet ik het boek overlezen

Maar ik ga het wel doen!
Dan maar een kutgevoel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65192218
Slaap lekker Kwak

Ik ga maar lijstjes maken wat ik moet kopen en na het tekenen van het contract ga ik yoga pilates fusion doen!!
  zondag 18 januari 2009 @ 23:18:56 #112
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65192238
Ik ga zaterdag mijn huurbaas ontmoeten. Dus ik weet vanaf zaterdagmiddag 100 % zeker of ik in mijn kamer kan per halverwege februari/1 maart.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_65192252
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog 4 sigaretten en ben geneigd die alle 4 nog op te paffen voordat ik zo ga slapen
Maar elke sigaret die ik nu nog rook maakt dat ik er nog minder over heb en dat brengt paniek.
Nou ja, we zullen zien morgen. Overdag kom ik sowieso wel door en 's avonds zie ik erg tegenop. Volgens Allen Carr zou ik dat gevoel nu totaal niet moeten hebben en moet ik het boek overlezen

Maar ik ga het wel doen!
Dan maar een kutgevoel!
Ja maar stel dat ik iedere avond een koekje mocht Maar nu niet meer.. Dat is ook jammer!
Dus logisch dat je het jammer vindt, je bent realistisch!!
pi_65192260
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zaterdag mijn huurbaas ontmoeten. Dus ik weet vanaf zaterdagmiddag 100 % zeker of ik in mijn kamer kan per halverwege februari/1 maart.
Huurbaasss ?!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:19:31 #115
163650 Greys
pi_65192262
PFje, maak je je zo'n zorgen om morgen?
Het is toch alleen maar SUPER wat je gaat doen?

Misschien moet ik het voor mezelf ook zo proberen te zien

Kwak, je bent een schat!
Ik ga het eerst zonder proberen en als ik merk dat ik het niet trek maak ik graag gebruik van je aanbod
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 18 januari 2009 @ 23:20:10 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65192285
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik dus ook als ik zo'n bewuste stopdag doe.

Ik ben daar niet geschikt voor. Ik moet per ongeluk stoppen

Maar jij hebt wel ruggegraat, dus dat komt vast goed.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:20:26 #117
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65192297
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Huurbaasss ?!
Ja je weet wel. Iemand die naast zijn huidige baan genoeg budget heeft om meerdere kamers op te kopen en deze te duur te verhuren aan studenten.
pi_65192384
- Ik heb mijn bewijs van inschrijving niet en ik mocht evengoed het contract gaan tekenen maar toch maak ik me druk
- Ik heb het geld voor de huur maar ik ben bang dat m'n pinpas stuk gaat of dat het opeens er af is
- Ik ben bang dat ik van de zenuwen zo ga trillen dat ik m'n handtekening niet meer kan zetten
- Ik ben bang dat ik mij ga verslapen
- Ik ben bang dat ik op tijd wakker wordt maar ingesloten wordt in m'n eigen huis
- Ik ben bang dat ik op tijd wakker wordt, maar de tijd vergeet
- Ik ben bang dat ik op tijd wakker wordt, maar dat alles vertraging heeft.
- Ik ben bang dat ik het kantoor niet meer kan vinden
- Ik ben bang dat alle 12 "huisgenoten" heel naar en onaardig zijn
- Ik ben bang dat de gezamenlijke keuken af is gebrand
- Ik ben bang dat het me niet gaat lukken een bed/vloer te kopen
- Ik ben bang dat niemand mij wil helpen verhuizen
- Ik ben bang dat ik zelf geen tijd heb om te verhuizen

Moet ik doorgaan
  zondag 18 januari 2009 @ 23:23:36 #119
14746 k_i_m
pi_65192411
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef Greys het volgende:

Maar ik ga het wel doen!
Dan maar een kutgevoel!
Ik ken maar één persoon die er vreugde in schiep om nicotinemonstertjes te visualiseren en zichzelf daarmee van het roken kon weerhouden. En die was niet helemaal goed .

Koop morgen een pakkie pleisters en ga lekker plakken! En steek met je laatste sigaret Meneer Carr in de fik .
In my life
Why do I smile
pi_65192415
Oh en ik ben bang dat ik dat contract heb getekend, de sleutel heb, een bed heb, daar slaap en na een paar weken denk, is dit het nou ?!
  zondag 18 januari 2009 @ 23:24:16 #121
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65192431
't Komt wel goed schatje.
pi_65192434
Ooh.. En dat iedereen vergeet wie ik ben en dat niemand langs wil komen!
En dat mensen aardig gaan doen omdat ze dan bij me kunnen slapen na schoolfeest of zo
Oh en dat ik niet zo goed kan budgetteren en te weinig geld heb voor eten en nooooit meer iets anders kan kopen
Oh en dat ik iedere dag koken verschrikkelijk ga vinden en dat ik m'n mama ga missen
  zondag 18 januari 2009 @ 23:24:56 #123
14746 k_i_m
pi_65192453
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook als ik zo'n bewuste stopdag doe.

Ik ben daar niet geschikt voor. Ik moet per ongeluk stoppen

Maar jij hebt wel ruggegraat, dus dat komt vast goed.
SHE, hoeveel weken kan ik de hele dag alleen maar rijst eten voordat ik dingen tekort kom? . Nog een week en ik moet in mijn huisbroeken over straat omdat ik mijn spijkerbroeken niet meer dichtkrijg .
In my life
Why do I smile
  zondag 18 januari 2009 @ 23:25:04 #124
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65192462
Ik heb zo'n zin om te verhuizen trouwens. Per wanneer kan je in je kamer PF?
  zondag 18 januari 2009 @ 23:25:49 #125
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65192489
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

SHE, hoeveel weken kan ik de hele dag alleen maar rijst eten voordat ik dingen tekort kom? . Nog een week en ik moet in mijn huisbroeken over straat omdat ik mijn spijkerbroeken niet meer dichtkrijg .
Dat kan je maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden ongestraft eten.
Wel met groenten of kip uiteraard.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:26:00 #126
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65192497
Goedzo Greys. En PF ik ken 't!

ik zit nu Eddie Zoey aan te kijken. Wat een heerlijke eerlijke televisie, waardeer dat echt. Wat een heerlijk mensen komen erbij. Ook genoeg afwijzigingen maar ook genoeg heerlijke gesprekken met niet alleen autochtonen maar ook gewoon gastvrije allochtonen. Heerlijk om te zien
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65192508
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zo'n zin om te verhuizen trouwens. Per wanneer kan je in je kamer PF?
Morgen! Maar ik heb teveel variabelen dus ik weet niet meer waar te beginnen
  zondag 18 januari 2009 @ 23:26:13 #128
33954 ElisaB
pi_65192509
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
Uhhh waarom maak ik mij altijd zo druk *zennnn*
Je groeit er wel overheen denk ik!

@ Tink, mal wijf. Wat doe je nou toch allemaal Prettig dat je je weer helemaal oke voelt. Ik zal voor je duimen dat het zo blijft!

@ Greys: maak je niet te druk; je kan altijd weer gaan roken
  zondag 18 januari 2009 @ 23:26:39 #129
14746 k_i_m
pi_65192529
Ik ga zo mijn zakkies maar uitgraven . Dan doe ik er wel avondeten bij, misschien kan ik mezelf dan weerhouden van roken .
In my life
Why do I smile
  zondag 18 januari 2009 @ 23:26:54 #130
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65192534
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Morgen! Maar ik heb teveel variabelen dus ik weet niet meer waar te beginnen
Ik zou eerst een vloer leggen.
pi_65192541
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je groeit er wel overheen denk ik!

@ Tink, mal wijf. Wat doe je nou toch allemaal Prettig dat je je weer helemaal oke voelt. Ik zal voor je duimen dat het zo blijft!

@ Greys: maak je niet te druk; je kan altijd weer gaan roken
Het is meer iets van de laatste tijd! Vroeger kon ik alles onder controle houden met lijstjes, maar nu zijn er teveel variabelen.
Bluh.
  zondag 18 januari 2009 @ 23:27:54 #132
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65192572
Je hoeft neem ik aan niet in een halve dag over te zijn. Take your time P.F. zoek dingen goed uit voor dat je er mee bezig gaat en neem niet teveel hooi op je vorkje.
pi_65192579
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik zou eerst een vloer leggen.
Mja, ik kan dat alleen niet Bluh. Ik ben hier veel te klein voor En als ik het doe moet het perfect
pi_65192610
M'n vader kan een vloer leggen. Maar ik wil het ook zelluf kunnen! Maar ik wil ook zijn goedkeuring en dat kan alleen op zijn manier.

AAAAAAAH
  zondag 18 januari 2009 @ 23:29:14 #135
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65192622
Je kunt ook samen de vloer leggen.
pi_65192667
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt ook samen de vloer leggen.
Mja, maar hij heeft geen tijd En ik moet volgend weekend iets leuks gaan doen met vriendje omdat we net twee weken tentamen gehad hebben en m'n vrienden zien en afrijden en verhuizen en leren en en en m'n geldzaken regelen en zo! En een nieuw baantje zoeken!

En nu moet ik eigenlijk een haarmasker doen

Hij is drukdrukdrukdruk mijn papa! En mijn moeder kan wel verven maar die is slordig dus ik doe 't liever zelf

En vriendje gaat volgende week of zo verhuizen en en en ...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:30:44 #137
163650 Greys
pi_65192668
Kim en SHE: dikke smakker. Thanks
Fuck Allen Carr. Ik had stiekem gehoopt denk ik dat ik een enorme openbaring zou krijgen tijdens/na het lezen van dat boek en dat het appeltje eitje zou zijn daarna om te stoppen. Maar die man maakt me alleen maar bloednerveus
Heer G zei, toen ik hem vroeg of hij me wel een beetje wil steunen, het volgende: "Ja, als je maar niet dik of chagerijnig wordt" Kortom, als hij er maar geen last van heeft

PFje... ik denk dat dat laatste je eigenlijke angst is, dat je gaat denken 'Is dit het nou?'. En dat al die andere dingen in dat lijstje (bang dat ik me verslaap) een soort onbewuste excuusjes zijn. Want je kunt toch vragen of je ouders je willen bellen als je wakker moet worden en nogmaals willen bellen als je weg moet? Ga ruim op tijd, dat zelfs als je de weg kwijt raakt er geen vuiltje aan de lucht is.
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je inderdaad gaat denken 'Is dit het nou?'. En dan is daar ook wel weer een oplossing voor, dat zal niet het einde van je leven betekenen. Het komt wel goed, schatje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:32:39 #138
163650 Greys
pi_65192732
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga zo mijn zakkies maar uitgraven . Dan doe ik er wel avondeten bij, misschien kan ik mezelf dan weerhouden van roken .
Wat voor zakkies ga je uitgraven? Wat uitgraven uit wát?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65192748
Ik ben de laatste tijd nog al panisch om afspraken, door die stomme OV Ik moet er om 10 uur zijn maar ik zorg dat ik er 09:15 ben! HA!
  zondag 18 januari 2009 @ 23:33:30 #140
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65192753
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
PFje... ik denk dat dat laatste je eigenlijke angst is, dat je gaat denken 'Is dit het nou?'. En dat al die andere dingen in dat lijstje (bang dat ik me verslaap) een soort onbewuste excuusjes zijn. Want je kunt toch vragen of je ouders je willen bellen als je wakker moet worden en nogmaals willen bellen als je weg moet? Ga ruim op tijd, dat zelfs als je de weg kwijt raakt er geen vuiltje aan de lucht is.
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je inderdaad gaat denken 'Is dit het nou?'. En dan is daar ook wel weer een oplossing voor, dat zal niet het einde van je leven betekenen. Het komt wel goed, schatje
Ken dat gevoel maar al te goed, want ik onderga 't momenteel weer vrij hevig. Denk dat als je een baantje hebt en je langzaam settelt dat je dan weer een stuk rustiger ben. Ben blij, denk maar dat je kunt werken, da's bij mij anders
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65192791
Het zijn allemaal van die grote mensendingen! En straks is het contract opeens een wurgcontract voor het verkeerde huis, of zo!

Ik ga alvast maar wat kleding inpakken !
pi_65192811
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005466395/index.html

Heb dit al eerder gepost, maar iemand anders hier nog ervaring mee.
Zus van mijn vriend (die al behoorlijk slank was) is eindelijk (ze probeerde het al tijden) haar "buikje" mee kwijt geraakt..

Het spreekt mij wel aan, ik hou van dat soort eten... ik ga toch maar eens het boek doorlezen en daarna kijken of het wat is..

Maar hoor graag iemands ervaring / mening e.d
pi_65192836
Het klinkt best oké!!
  zondag 18 januari 2009 @ 23:37:41 #144
14746 k_i_m
pi_65192884
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat voor zakkies ga je uitgraven? Wat uitgraven uit wát?
De Cambridge zakkies. Uit de la-vol-met-nuttige-en-niet-zo-nuttige-zaken-maar-ik-weet-niet-waar-ik-ze-anders-moet-opbergen-dus-altijd-uitpuilend-en-niet-meer-open-te-krijgen van het opbergkastje in de woonkamer.
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:41:26 #145
163650 Greys
pi_65193010
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

De Cambridge zakkies. Uit de la-vol-met-nuttige-en-niet-zo-nuttige-zaken-maar-ik-weet-niet-waar-ik-ze-anders-moet-opbergen-dus-altijd-uitpuilend-en-niet-meer-open-te-krijgen van het opbergkastje in de woonkamer.
Ah, dát laadje, die heb ik ook!
Misschien als je inderdaad een paar van die zakjes weer zou doen, dat je je dan beter gaat voelen bij het idee dat je heul goed bezig bent om die paar extra pondjes weer kwijt te raken en dan ben je straks gewoon èn niet-roker èn slank en fab! (Slank als in 'nog slanker', want tijdens het Puppeletentje vond ik je al superslank!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65193080
PF !
Komt goed Op kamers gaan is leuk.
Denk aan alle OV-rompslomp die je over een paar weekjes nauwelijks meer hoeft mee te maken
Aan dat je tijd overhoudt voor leuke dingen én een baantje, aan leuke huisgenoten (die ken je toch overigens al? Als ze bij Mr PF wonen? )
En niet alles hoeft in een keer af om er te kunnen wonen.
Ohja, en meneer PF kan het ook en jij bent veul zelfstandiger

Nahja, dansje voor PF en Greys en andere mensen die het kunnen gebruiken::
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:45:06 #147
163650 Greys
pi_65193123
Wat een gezellig dansje, ik hops mee!

We lijken wel een stel Emilies Ratelband zo met zijn allen vanavond!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65193198
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:43 schreef SiTuSavais het volgende:
PF !
Komt goed Op kamers gaan is leuk.
Denk aan alle OV-rompslomp die je over een paar weekjes nauwelijks meer hoeft mee te maken
Aan dat je tijd overhoudt voor leuke dingen én een baantje, aan leuke huisgenoten (die ken je toch overigens al? Als ze bij Mr PF wonen? )
En niet alles hoeft in een keer af om er te kunnen wonen.
Ohja, en meneer PF kan het ook en jij bent veul zelfstandiger

Nahja, dansje voor PF en Greys en andere mensen die het kunnen gebruiken::
Het is in een enorme flat !!
En ik heb een fiets waar ik nog voor het eerst op moet fietsen en dan fiets ik in 5 minuutjes naar school

En hij is misschien wel zelfstandiger maar zijn ouders regelen alles voor hem en ik doe alles zelf (Maar hij doet wel hun belastingaangifte maar dat wordt later zijn baan ) Maarrr toch, een papa en mama die je handje vasthouden is toch best fijn hoor Maar ik heb jullie gelukkig ook om stomme vragen aan te stellen
pi_65193330
Ik heb het idee dat ouders opeens veel behulpzamer worden als je ook echt weggaat. Dat was bij mij iig wel zo. Ik mocht eigenlijk niet op kamers en ik moest het allemaal maar zelf betalen enzo, maar uiteindelijk hebben ze maar liefst twee keer geholpen met verhuizen en krijg ik altijd wat toegestopt.
Maar, mochten ze niet omslaan, heb je ons nog
pi_65193399
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik heb het idee dat ouders opeens veel behulpzamer worden als je ook echt weggaat. Dat was bij mij iig wel zo. Ik mocht eigenlijk niet op kamers en ik moest het allemaal maar zelf betalen enzo, maar uiteindelijk hebben ze maar liefst twee keer geholpen met verhuizen en krijg ik altijd wat toegestopt.
Maar, mochten ze niet omslaan, heb je ons nog
M'n vader liet een hele vage berekening zien maar het kwam er op neer dat ze me sowieso gingen steunen terwijl ik er eerst van uit ging van niet En ik heb altijd nog een vriendje met een auto, een beste vriendje met een auto en eh.. een vriendinnetje met een auto en eh............ Hm. Nou ja 3! Maar 3 is genoeg. En ik heb nog geen grote spullen

En en en.. Ik ga m'n masker in m'n haar doen en een laatste zoekpoging doen!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 januari 2009 @ 23:56:26 #151
163650 Greys
pi_65193509
Oh ik lees net in de Telegraaf dat het morgen Blue Monday is, de meest deprimerende dag van het jaar.
Wat een toffe dag om te stoppen met roken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65193565
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net in de Telegraaf dat het morgen Blue Monday is, de meest deprimerende dag van het jaar.
!!!!
pi_65193647
Ik word helemaal vrolijk dat het morgen blue monday is!
  maandag 19 januari 2009 @ 00:02:15 #154
33954 ElisaB
pi_65193728
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het Blue Monday is ómdat jij gaat stoppen met roken
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 00:02:24 #155
163650 Greys
pi_65193733
Historisch moment, het is twaalf uur en ik heb nu mijn ALLERlaatste sigaret opgestoken!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65193754
Als het morgen Blue Monday is, kan het daarna alleen maar beter gaan
Emilie Ratelband indeed

Ik heb net overigens een kerstboom vermoord Ik voelde me zowaar schuldig toen ik em in stukken knipte.
pi_65193774
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef SHE het volgende:
Mo, PM de pik maar.
Van mij krijg je altijd een eerlijk antwoord
doe ik als ik thuis ben of morgen
Ja doei.
pi_65193809
succes Greys
Ja doei.
pi_65193821
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Historisch moment, het is twaalf uur en ik heb nu mijn ALLERlaatste sigaret opgestoken!

vergeet er niet van te genieten!

Mijn broertje rookte vrijdag ochtend zijn laatste sigaret... zijn vriendin kwam er aan.. en hij gooit zo, zonder er bij na te denken zijn sigaret weg
pi_65193830
slapen
  maandag 19 januari 2009 @ 00:14:19 #161
33954 ElisaB
pi_65194053
quote:

HULDE

You go girl!!!
pi_65194098
Woah lijstje van favoriete muziek op haifs gezet, maar hij is zo incompleet !
pi_65194213
Greys, als je 1 koekje eet, is je dieet meteen verpest? Nee, gewoon doorgaan!!

Greys, als je 1 sigaret opsteekt, is alles dan meteen verpest? Nee, gewoon doorgaan!!
pi_65194316
Zelfs de banner steunt je
pi_65194423
quote:

You go girl!!!
pi_65194440
IN IEDERE ROKER ZIT EEN STOPPER!!
pi_65194455
PF, als je je mama mist, mag je af en toe wel bij mij komen eten hoor!
pi_65194480
En Tink, wij hebben een vriend die met dezelfde verschijnselen ook al een keer is afgevoerd per ambulance en daar zeiden ze ook van: hyperventilatie!

Lijkt me wel heel, heel eng!!
pi_65194532
Mijn pupil is vaak ook groter dan m'n andere, dus misschien heb je het vaker zonder dat je het doorhebt?
pi_65194537
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:29 schreef conleche het volgende:
PF, als je je mama mist, mag je af en toe wel bij mij komen eten hoor!
Wat lief! Leuk!!
pi_65194827
quote:

Maak je je zorgen wijffie??
pi_65194902
Nee, denk ik, ik ben gewoon een beetje een stresskip.. Om alles.
Ik denk dat ik een hobby nodig heb.
pi_65194948
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
Nee, denk ik, ik ben gewoon een beetje een stresskip.. Om alles.
Ik denk dat ik een hobby nodig heb.

Misschien is slapen een fijne hobby?? Ik hou erg van slapen en dat is wat ik nu ga doen.

Komt allemaal wel goed hoor. Het is fijn dat je nu op kamers gaat!!! Bolletje trekt de wereld in!!
  maandag 19 januari 2009 @ 00:54:20 #175
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65194965
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien is slapen een fijne hobby?? Ik hou erg van slapen en dat is wat ik nu ga doen.

Komt allemaal wel goed hoor. Het is fijn dat je nu op kamers gaat!!! Bolletje trekt de wereld in!!
sweet dreams co
pi_65195003
Slaap lekker

Ja dat is wel een goeie, elke avond om 22:00 er in met een boek om mijn literaire achterstand in te halen
  maandag 19 januari 2009 @ 00:59:46 #177
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65195064
hmpf, ik heb laatst een poging ondernomen om weer te gaan lezen, maar ik had geen tof boek, vroeger las ik hele nachten door, ik moest dan gewoon weten hoe 't afliep
pi_65195079
Hmm.... Ik vind Mulisch altijd wel leuk! Omdat ie zo heel omslachtig iets heel saais verteld. En dat vind ik dan weer tof.
  maandag 19 januari 2009 @ 01:05:09 #179
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65195170
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef P.F het volgende:
Hmm.... Ik vind Mulisch altijd wel leuk! Omdat ie zo heel omslachtig iets heel saais verteld. En dat vind ik dan weer tof.
haha mijn laatste boek wás van Mulisch, maar ik kon er niet inkomen ik heb getracht "de aanslag" te lezen en "de ontdekking van de hemel" geef mij maar Gerard van het Reve of W.F. Hermans
  maandag 19 januari 2009 @ 01:12:55 #180
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65195302
Tink wat een verhaal!
  maandag 19 januari 2009 @ 01:14:26 #181
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65195319
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Moet ze ook weer 's afstoffen binnenkort, stiekempjes. Ben nog een geschikt moment uit aan het zoeken en twijfel nogal.

Zit nu nog wat te rommelen aan een websiteje en aan de computer van mijn moeder, ze heeft nu office 2007 legali geïnstalleerd. Wel een gedoe, al die ouwe mensen die nu ook nieuwe office gebruiken met hun Docx. Mooi bij mijn moeder automatisch 't opslaan naar .doc gezet geen geneuzel. Ben benieuwd hoe ze de nieuwe interface vindt.

* zwahiel loert tv en heerlijkheid, Frasier!

De geweldigste show op tv, en stiekem op Discovery dan dat heerlijke programma No Reservations met Anthony Bourdain. Ook lekker. En altijd verassend.
  maandag 19 januari 2009 @ 01:21:38 #182
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65195443
het waait buiten, en je kan de sterren zien
  maandag 19 januari 2009 @ 07:09:53 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65196990
Woehaaaa, de dag dat Greys echt niet meer rookt! Hoe is het?

SHE, thanks voor je lieve en goeie reactie op mijn geruststellingsvraag. Ik ben inderdaad die controlfreak, misschien moet ik dat eens proberen, dat ma t/m za streng doen en zondag wat laten vieren. Bedankt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65197002
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef kwakveense het volgende:
ola, ik heb weer een topic gemist zie ik...
ben aan t ruziemaken met moviemaker en youtube
de oorlog met YT gewonnen?
pi_65197003
Greysje je kan het!!!!!!!!!!!!
  maandag 19 januari 2009 @ 07:13:50 #186
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65197009
quote:
Op maandag 19 januari 2009 01:14 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Moet ze ook weer 's afstoffen binnenkort, stiekempjes. Ben nog een geschikt moment uit aan het zoeken en twijfel nogal.

Zit nu nog wat te rommelen aan een websiteje en aan de computer van mijn moeder, ze heeft nu office 2007 legali geïnstalleerd. Wel een gedoe, al die ouwe mensen die nu ook nieuwe office gebruiken met hun Docx. Mooi bij mijn moeder automatisch 't opslaan naar .doc gezet geen geneuzel. Ben benieuwd hoe ze de nieuwe interface vindt.

* zwahiel loert tv en heerlijkheid, Frasier!

De geweldigste show op tv, en stiekem op Discovery dan dat heerlijke programma No Reservations met Anthony Bourdain. Ook lekker. En altijd verassend.
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan Frasier. Dat vind ik echt geen éne flikker aan.
  maandag 19 januari 2009 @ 07:52:22 #187
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65197220
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:13 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan Frasier. Dat vind ik echt geen éne flikker aan.
mogguh, ik vind m wel lollig maar ik zal er never voor gaan zitten, mja ik vond "cheers" ook wel grappig meestal
  maandag 19 januari 2009 @ 07:53:03 #188
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65197228
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Greysje je kan het!!!!!!!!!!!!
Ik gok dat ze nu op de plee zit te paffen
pi_65197236
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:53 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik gok dat ze nu op de plee zit te paffen
Heb vertrouwen
  maandag 19 januari 2009 @ 07:59:31 #190
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65197271
Maja Frasier is wél typisch zoon amerikaanse truttencomedy, met een "moraal". Je weet wel zo'n emo leermoment ergens halverwege
  maandag 19 januari 2009 @ 08:00:31 #191
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65197279
quote:
Op maandag 19 januari 2009 07:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb vertrouwen
Ik probeer een reactie uit te lokken ja
pi_65197330
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:00 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik probeer een reactie uit te lokken ja
je kan haar beter steunen
pi_65197579
Succes Greys .

En PFje, relax en komt allemaal wel goed .

Ik twijfel. Om 10 uur een vragenuur van een tentamen donderdag. Het zou heel goed kunnen dat ik de stof nog niet volledig beheers. Maar ik heb helemaal geen zin om over een halfuur al naar de trein te gaan. En volgende afspraak is pas om 1 uur...
  maandag 19 januari 2009 @ 08:39:12 #194
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65197656

...en het is alweer maandagmorgen!

howdy!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 19 januari 2009 @ 08:48:02 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65197764
Ook goedemorgen!
Succes vandaag Greys! Als je het moeilijk hebt moet je gewoon even aan een asbak ruiken en denken aan al het geld dat je nu overhoudt. Stoppen met roken is net zo moeilijk/makkelijk als afvallen: je moet het alleen écht willen. Dan lukt het.
  maandag 19 januari 2009 @ 08:49:23 #196
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65197782
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:09 schreef P.F het volgende:

[..]

je kan haar beter steunen
sorry
  maandag 19 januari 2009 @ 08:54:13 #197
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65197843
Als ik iets moet doen wat ik heavy vind leg ik deze op mn wheel of steel:

George Benson & The Masters At Work - You Can Do It Baby (Nuyorican Soul)

maandag 19 januari 2009 @ 09:01:50 #198
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65197936
Greys!! succes, lieverd ik weet dat je het kan, nu jij zelf nog

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:03:52 #199
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65197964
Succes Greytje!! Wat ik kan, kan jij zeker!

En uhh. Ik was vanochtend lichter dan ik in tijden ben geweest. De meeste tussendoortjes weglaten en weer regelmatig sporten begint zichzelf uit te betalen na 2 week.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:10:18 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65198048
Goedemorgen allemaal .

De weegschaal twijfelde even tussen 71,9 en 72, maar het werd toch 72 . Anyway, mooi resultaat . En alles gaat van m'n buik af, want die is slanker dan ooit . Nog maar 2,1 kg en ik zit onder de 70 .

Nu even douchen en dan eten en bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 januari 2009 @ 09:11:19 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65198071
En o ja, heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes voor Greys. Jekunthetjekunthetjekunthet!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_65198109
Nu is mijn moeder ook al ziek . En mn trein is al vertrokken, ik blijf vanochtend wel thuis.
pi_65198123
quote:

Succes Greys!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 januari 2009 @ 09:14:13 #204
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65198124
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef Chicolate het volgende:
Nu is mijn moeder ook al ziek . En mn trein is al vertrokken, ik blijf vanochtend wel thuis.
er gaat wel weer een nieuwe trein hoor treinen kennende...
  maandag 19 januari 2009 @ 09:14:47 #205
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65198133
Beterschap met je mama Chic.
pi_65198173
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

er gaat wel weer een nieuwe trein hoor treinen kennende...
Ieder kwartier . Maar ik blijf op dit moment liever even thuis om wat zooi af te maken.

Dankje Boem . Ze is de 3e in ons gezin van 5, alleen mn pa en ik zijn nog niet ziek (geweest)
  maandag 19 januari 2009 @ 09:20:31 #207
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65198244
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:16 schreef Chicolate het volgende:
Ieder kwartier . Maar ik blijf op dit moment liever even thuis om wat zooi af te maken.
ah, ok ik dacht al dat het niet aan de trein lag...
  maandag 19 januari 2009 @ 09:26:43 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65198370
PF is al bijna dr contract aan t tekenen! on skleine stressbolletje!

@ TJ: jah, gewonnen van youtube...heb je in mn posthistory zitten spieken soms?

ik voel me veel kutter dan dit weekend, maar t zal blue monday wel zijn dus ik sleep me nu de douche en de kleren in en dan op naar kantoor...
pi_65198371
quote:
Op zondag 18 januari 2009 23:35 schreef progje het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005466395/index.html

Heb dit al eerder gepost, maar iemand anders hier nog ervaring mee.
Zus van mijn vriend (die al behoorlijk slank was) is eindelijk (ze probeerde het al tijden) haar "buikje" mee kwijt geraakt..

Het spreekt mij wel aan, ik hou van dat soort eten... ik ga toch maar eens het boek doorlezen en daarna kijken of het wat is..

Maar hoor graag iemands ervaring / mening e.d
als ik de beschrijving lees dan lijkt het wel 'gewoon' het GI dieet of een variatie daarop, dat bestaat al jaren en is gebaseerd op het stabiel houden van de bloedsuikerspiegel. Werkt inderdaad prima en kan je eeuwig volhouden zonder dat je het gevoel hebt dat je jezelf vanalles moet ontzeggen.
pi_65198518
Succes Greys!

En wat een verhaal Tink, jeetje. Wat zul je je rot geschrokken zijn!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65198585
Beterschap iedereen. In mijn omgeving zijn er ook veel zieken. Ik heb denk ik nog nooit griep gehad, óf alle anderen zijn grote aanstellers . In de symptomen herkende ik mezelf in ieder geval nog nooit.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:43:23 #212
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65198665
Ik heb ook niet zo snel griep. Al heb ik ook een redelijke goede weerstand, ben niet zo vaak écht ziek. Ziek zijn is daarbij ook nog verschrikkelijk saai en aangezien ik mezelf nogal snel verveel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 09:48:47 #213
163650 Greys
pi_65198771
Ohhh wat zijn jullie lief met alle steun!
De eerste dag sinds twintig (!!!) jaar dat ik echt een niet-roker ben, het is dus echt wel even wennen, maar te doen tot nu toe! Ja gek he, die paar uurtjes Maar normaal had ik voor het werk al gerookt vandaag en in de auto en nu niet
En ik heb zelfs ontbeten! Optimel citroenkwark met nulkommanogwat vet en een handje cruesli.

PFje, veel succes en vooral ook plezier vandaag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65198783
Beterschap voor je mams, chico!
En Greys HEEUUULL veeeell succes!!! Je kan het je kan het je kan het!!
En ik ben benieuwd of PF zo dr stress ook kwijt is, na het tekenen!

Goodmorning all!
pi_65198792
Helleu!! Wrijft zich de slaap uit de ogen en is er bijna weer klaar voor, deze maandag. Een beetje een sombere, donkere maandag.

Leuk muziekje Kaas!
  maandag 19 januari 2009 @ 09:50:29 #216
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65198799
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:49 schreef cyclechick het volgende:
En ik ben benieuwd of PF zo dr stress ook kwijt is, na het tekenen!
We hebben het over PF...dus ik vermoed zo van niet
pi_65198811
Greys is nu gewoon een niet rokert!!! Jeuj! Zuwwe nu tonguh Greyssie???
pi_65198893
Goedzo, Greys, het lukt echt als je maar wilt.

Ik ben ook per 1 januari gestopt met roken en het valt me makkelijk.
Had afgelopen zaterdag een moeilijk moment, ik was in een kroeg in Groningen waar er gewoon binnen mocht worden gerookt. Dat was echt even slikken.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 09:55:28 #219
163650 Greys
pi_65198895
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

We hebben het over PF...dus ik vermoed zo van niet
Het neurootje
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:51 schreef conleche het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa!
(Ik voel me ook echt al een niet-rokert en wat dat betreft had die gekke pipo Carr dan wel weer gelijk, je bent al een niet-roker zodra je je laatste sigaret hebt uitgemaakt! Wiehoeeeee!)
Ben vanmorgen eerder opgestaan om naar de supermarkt te gaan, voor het werk. Dat doe ik normaal echt niet. Lekker filet americain en kipfilet en crackers enzo gehaald. En kleine pepermuntjes, van die Smintjes en een grote zak vol kleine mandarijntjes. Als ik dan een snaai-aanval krijg is er tenminste veel voor het grijpen dat niet zo ongezond is. Zie wel een beetje op tegen vanavondVanavond wordt wel een uitdaging!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 09:56:31 #220
14746 k_i_m
pi_65198922
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Goedzo, Greys, het lukt echt als je maar wilt.

Ik ben ook per 1 januari gestopt met roken en het valt me makkelijk.
Had afgelopen zaterdag een moeilijk moment, ik was in een kroeg in Groningen waar er gewoon binnen mocht worden gerookt. Dat was echt even slikken.
Ha, dan gaan we gelijk op. Hoeveel ben jij al aangekomen? .
In my life
Why do I smile
pi_65198957
Misschien wat leuks doen vanavond? Naar de film of zo? O nee, je gaat samen met mij ANTM kijken en dan geven we heel veel commentaar en dan denk je er niet aan!!
pi_65198959
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ha, dan gaan we gelijk op. Hoeveel ben jij al aangekomen? .
Een kilo. Maar dat komt denk ik door de 3 kilo Hot Tamales die vrienden voor me meenamen uit de VS. En de etentjes van de afgelopen week.
Ik moet erbij zeggen dat ik al niet veel rookte. Ik denk een pakje per week.
  maandag 19 januari 2009 @ 09:59:17 #223
14746 k_i_m
pi_65198982
Ik net ietsje meer. Moet zeggen dat ik er nu ook veel minder last van heb dan de eerste keer stoppen.
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:00:00 #224
163650 Greys
pi_65198995
Cinnamon, kan me voorstellen dat die kroeg waar gerookt mocht worden een doorbijtertje was ja!
Knap van je!!! En wat deed jij lang met een pakje dan zeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:01:49 #225
163650 Greys
pi_65199032
Jij gebruikt pleisters he Kim? Hoe lang gebruik je zoiets eigenlijk?
Ik ga het eerst zonder proberen, kijken of ik het trek. Rookte jij ook maar zo weinig dan?
Ik rookte haast een pakje per dag, terwijl ik op mijn werk nooit rook. Kan je nagaan wat ik 's avonds deed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 10:02:27 #226
33954 ElisaB
pi_65199047
quote:
Op maandag 19 januari 2009 09:51 schreef conleche het volgende:
Ik zit het te lezen terwijl ik mijn hele kantoor onder de rook zet

Wat is het toch een smerige gewoonte

Greys, you go girl! Je kan het!

En voor de rest: goedemorgen allen! Ik plof uit mijn verschoning (nog steeds hormonaal - hoop ik). Best demotiverend als je niet uitkijkt! Mijn lijstje van gisteren was als het lijstje van alle dagen (lees: havermout met yoghurt, brood met pindakaas en appelstroop, fruit tussendoor, handje nootjes 's avonds, dagelijks prakje).

De kunst van vandaag: ondanks de mierzoete Osciloccocinum (of zoiets) de verleiding te kunnen weerstaan om de bloedsuikerspiegel op te pompen met allerhande meuk

Over Ocsilococcinum (of zoiets) gesproken: óf ik had sowieso maar een paar uur keelpijn, óf het werkt. Heb namelijk geen keelpijn meer...
  maandag 19 januari 2009 @ 10:02:55 #227
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65199056
Waar is een kroeg in Groningen waar gerookt mag worden dan !?

En uhh. Ik kan in principe elk weekend 2 pakjes sigaretten oproken en dan heb ik doordeweeks nergens last van.
pi_65199069
mogge!!

Succes PF en Greys natuurlijk ook!

Vandaag begint mijn strijd tegen 'the blob' en ik ga 'm winnen! Ik voel het!

Ja doei.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:03:44 #229
14746 k_i_m
pi_65199072
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Jij gebruikt pleisters he Kim? Hoe lang gebruik je zoiets eigenlijk?
Ik ga het eerst zonder proberen, kijken of ik het trek. Rookte jij ook maar zo weinig dan?
Ik rookte haast een pakje per dag, terwijl ik op mijn werk nooit rook. Kan je nagaan wat ik 's avonds deed
Ik gebruik niks nu. Maar de eerste keer dat ik ging stoppen wel en dat ging super. Ik heb de aangegeven tijd op de doosjes aangehouden. Dat was iets van 4 of 6 weken stap 1 (de zwaarste) en daarna moest je lichtere pleisters gaan plakken.
In my life
Why do I smile
pi_65199075
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zit het te lezen terwijl ik mijn hele kantoor onder de rook zet

Wat is het toch een smerige gewoonte

Als jij nu ook stopt dan zal ik ook met jou tongen!! Deal??

maandag 19 januari 2009 @ 10:04:35 #231
33954 ElisaB
pi_65199092
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Woei, dat is inderdaad stevig

Kind, wat zul jij een geld overhouden aan het eind van de maand
  maandag 19 januari 2009 @ 10:05:09 #232
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65199108
Mag ik alles filmen con?
  maandag 19 januari 2009 @ 10:05:44 #233
14746 k_i_m
pi_65199122
Ik moet trouwens nog even .

Wat ik dus echt niet zal missen als ik straks geen werk meer heb is al het werk wat er op maandag weer op me ligt te wachten als ik twee dagen niet geweest ben. Soms vraag ik me wel eens af of mijn collega hetzelfde werk als ik doe, of dat hij stiekem gewoon is aangenomen om ander werk te doen .
In my life
Why do I smile
pi_65199131
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
Cinnamon, kan me voorstellen dat die kroeg waar gerookt mocht worden een doorbijtertje was ja!
Knap van je!!! En wat deed jij lang met een pakje dan zeg!
Ik ben een echte gezelligheidsroker. Ik rook alleen in een sociale setting (nooit alleen), met alcohol erbij. Dus doordeweeks rook ik al vrijwel niet (want bijna nooit feestjes).
De ochtendsigaret ken ik dus ook niet, dat vind ik vies, net als roken in de auto.

Ik bedacht me eind dit jaar dat als ik al zo'n neproker ben, ik er net zo goed helemaal mee kan kappen.
En dat lijkt goed te lukken!
  maandag 19 januari 2009 @ 10:06:44 #235
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65199142
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:

[..]

welja....ik heb nooit gerookt, en daar krijg ik helemaal niks voor terug
pi_65199172
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Oneerlijk verdeeld in de wereld hè!!!
pi_65199197
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet trouwens nog even .

Wat ik dus echt niet zal missen als ik straks geen werk meer heb is al het werk wat er op maandag weer op me ligt te wachten als ik twee dagen niet geweest ben. Soms vraag ik me wel eens af of mijn collega hetzelfde werk als ik doe, of dat hij stiekem gewoon is aangenomen om ander werk te doen .

Misschien gewoon eens informeren? Of zie je hem nooit??
  maandag 19 januari 2009 @ 10:11:09 #238
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65199234
Hey conleche. Die kerel in je fobo. Die lijkt op iemand die ik gister op tv zag en reversiti maakt.

Reversiti = Met sjablonen muren schoonmaken dus dan je inplaats van iets op de muur, stukken schoon gemaakt hebt en er hele kunstwerken verschijnen.

maandag 19 januari 2009 @ 10:12:00 #239
33954 ElisaB
pi_65199253
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:

Ik wil best met je tongen, maar voorlopig dan maar even niet. Of een keer 's ochtends, na het tandenpoetsen en voor het roken
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:14:06 #240
163650 Greys
pi_65199306
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik gebruik niks nu. Maar de eerste keer dat ik ging stoppen wel en dat ging super. Ik heb de aangegeven tijd op de doosjes aangehouden. Dat was iets van 4 of 6 weken stap 1 (de zwaarste) en daarna moest je lichtere pleisters gaan plakken.
Ohhh dus jij nu ook zonder!
Hebbie je zakkies al gevonden in de la-die-geen-bodem-lijkt-te-hebben?
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Agossie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:15:29 #241
163650 Greys
pi_65199338
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik ben een echte gezelligheidsroker. Ik rook alleen in een sociale setting (nooit alleen), met alcohol erbij. Dus doordeweeks rook ik al vrijwel niet (want bijna nooit feestjes).
De ochtendsigaret ken ik dus ook niet, dat vind ik vies, net als roken in de auto.

Ik bedacht me eind dit jaar dat als ik al zo'n neproker ben, ik er net zo goed helemaal mee kan kappen.
En dat lijkt goed te lukken!
CORRECTIE: Je wás een echte gezelligheidsroker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65199339
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey conleche. Die kerel in je fobo. Die lijkt op iemand die ik gister op tv zag en reversiti maakt.

Reversiti = Met sjablonen muren schoonmaken dus dan je inplaats van iets op de muur, stukken schoon gemaakt hebt en er hele kunstwerken verschijnen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh dat vind ik eigenlijk nog best wel mooi .
  maandag 19 januari 2009 @ 10:17:43 #243
14746 k_i_m
pi_65199395
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien gewoon eens informeren? Of zie je hem nooit??
Jawel, en ik weet ook zeker dat hij voor hetzelfde werk is aangenomen .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:18:28 #244
163650 Greys
pi_65199413
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dat vind ik eigenlijk nog best wel mooi .
Ik ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65199450
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:

[..]

CORRECTIE: Je wás een echte gezelligheidsroker!

Al vind ik wel dat je, als je ooit hebt gerookt, altijd een roker zal blijven. Hooguit ex-roker.
Geen niet-roker
Ik zal de geur van een opgestoken peuk altijd heerlijk blijven vinden vrees ik.
pi_65199503
en ik heb gisteren de eerste sigaret van het jaar gerookt

en hij was niet eens geweldig, want het was een Marlboro, en daar houd ik niet zo van verder ben ik nu voorlopig weer solidair met Greys!

Een droge witte wijn en een laagje 16 jaar oude heerlijke whiskey zijn de schade van gisteravond, wat heul meevalt!

Dus zodadelijk ontbijten, boodschappen doen, hardlopen, lunch en dan vanavond avondeten met spinazie, want dat moet op

hoe meer ik aan die foto's denk hoe vastberadener ik word: als ik 20 kg kwijt kan raken, dan kunnen die laatste loodjes ook nog wel!
Even uitzoeken waar ik boekweit meel enzo kan fiksen en misschien een bezoekje aan de Lidl en tsjakka! Deze zomer wordt een buikloze zomer!
Ja doei.
pi_65199548
O mo, mag ik die foto ook nog zien??
pi_65199569
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook!
Als ik ooit in een huis ga wonen, met een vreselijk vieze schutting, wil ik zoiets! En als je het zat bent, gewoon weer schoon laten spuiten (en opnieuw vies maken).
  maandag 19 januari 2009 @ 10:27:03 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65199588
O! Ik heb ook foto's van mezelf gemaakt, net in de badkamer.
Zal ze zo even uploaden en tussen spoilers zetten (jaja, ik durf wel in het topic ).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:29:12 #250
163650 Greys
pi_65199654
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Al vind ik wel dat je, als je ooit hebt gerookt, altijd een roker zal blijven. Hooguit ex-roker.
Geen niet-roker
Ik voel me nu toch echt een niet-roker! Ik rook toch niet?
Maar het zal voor iedereen anders voelen denk ik inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 10:29:51 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65199676
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Geen niet-roker
Het gekke is, toen ik nog rookte (2 pakjes/1 pakje shag per dag- 18 jaar gerookt), vond iedereen mij een typische roker. Nu ik al een jaar of 7 gestopt ben, zijn mensen totaal geschokt als ik vertel dat ik vroeger zo veel rookte.
pi_65199683
Mag ik ook een PM, Mo? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65199695
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb gisteren de eerste sigaret van het jaar gerookt

en hij was niet eens geweldig, want het was een Marlboro, en daar houd ik niet zo van verder ben ik nu voorlopig weer solidair met Greys!

Een droge witte wijn en een laagje 16 jaar oude heerlijke whiskey zijn de schade van gisteravond, wat heul meevalt!

Dus zodadelijk ontbijten, boodschappen doen, hardlopen, lunch en dan vanavond avondeten met spinazie, want dat moet op

hoe meer ik aan die foto's denk hoe vastberadener ik word: als ik 20 kg kwijt kan raken, dan kunnen die laatste loodjes ook nog wel!
Even uitzoeken waar ik boekweit meel enzo kan fiksen en misschien een bezoekje aan de Lidl en tsjakka! Deze zomer wordt een buikloze zomer!
Ik ga met je meedoen!
Ik kwam vorig jaar terug van reis (eind jan 2008) en toen woog ik 69
Dat heb ik in een jaar tijd langzaam, maar zonder ook maar 1 kilo te jojo-en terug weten te brengen naar 60, nu de laatste loodjes nog voor diezelfde platte buik en voor het weggaan van die stomme lovehandles.
Vanaf eind deze week ga ik weer beginnen met het buikspierkwartier van de sportschool, minimaal 2x per week! En natuurlijk weer lekker fietsen/spinnen, plus 1x per week kick-fun!
Verder ga ik nu ontbijten met veel fruit en yoghurt in de blender

En over een paar maanden kun je dan een after en before foto naast elkaar zetten!
People beware, Mo en Cycle gaan de stranden veroveren met platte buiken
pi_65199767
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik voel me nu toch echt een niet-roker! Ik rook toch niet?
Maar het zal voor iedereen anders voelen denk ik inderdaad.
Het is net wat het roken voor je betekent. Voor mij was het toch wel iets cools om te doen, je hoort bij een bepaald groepje, het is een soort lifestyle.
Voor de ander is het gewoon een hardnekkige gewoonte, een behoefte.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het gekke is, toen ik nog rookte (2 pakjes/1 pakje shag per dag- 18 jaar gerookt), vond iedereen mij een typische roker. Nu ik al een jaar of 7 gestopt ben, zijn mensen totaal geschokt als ik vertel dat ik vroeger zo veel rookte.
Bijzonder! Kennelijk bestaat er zoiets als rokersgedrag, een rokershouding naast het daadwerkelijke roken zelf.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:33:51 #255
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65199783
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook!
Het is ook heel mooi en in principe ook gewoon legaal. Het enige wat je doet is de boel schoonmaken. Hij zei dat 'ie wel gedonder had gehad met de gemeente omdat hij gewoon duidelijk maakt dat er niet goed schoongemaakt wordt.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:34:43 #256
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65199808
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!!

Succes PF en Greys natuurlijk ook!

Vandaag begint mijn strijd tegen 'the blob' en ik ga 'm winnen! Ik voel het!

go mo!!

ik heb ook een stap genomen in de strijd: ik heb weer een eerlijk gewicht in mn valtaf lijstje, en straks hier, en ook mijn afslankplan aangepast.

ik werd kei-kriegel van die weegschaal op t tapijt in de slaapkamer, daar waar ie dus ineens in november 2 kilo minder aangaf dan eerst... het scheelde wel een kilo per weging ongeveer en ik was t zat. dus ik weeg me weer in de keuken, op het onverbiddelijke zeil. score: geen 77 nog wat maar 81,6

ik moet dus weer gaan werken om onder de 80 te komen.... maar dit gewicht is wel meer hoe ik me voelde de laatste tijd... ik hb dus twee maanden gestabiliseerd tussen 80 en 81 (nadat ik in t najaar al op 83 zat) en nu ben ik t écht zat, ik ben weer een soort van beter... dus niks houdt me tegen om weer te gaan hardlopen en me weer volledig lijstjesproof te gedragen (t bleef toch n beetje half werk zo rond de kerst enzo maar ik weet dat ik het kan, want ik heb het eerder gedaan)

op 1 januari 2010 wil ik een getal onder de 70 zien... (en als t eerder lukt is dat fijn)

vandaag:

11 u kiprolletje
13 u 2 kiprolletjes
15 u kiprolletje
17 u moet nog even langs de winkel... ik denk een tartaartje met paprika kool shizzle
19.30 u laatste kiprolletje
challenge van de dag: geen wijn drinken op de borrel maar cola light.

Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:39:43 #257
163650 Greys
pi_65199958
Kwak wat klinkt je supergemotiveerd!!! En Mo ook al!
Het gaat lukken hoor, ik voel het!

Ik ga nu ook even een crackertje filet americain nemen en een klein glaasje cola light.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 10:39:48 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65199959
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Bijzonder! Kennelijk bestaat er zoiets als rokersgedrag, een rokershouding naast het daadwerkelijke roken zelf.
Nee, ik denk eerder dat het aan het image van roken ligt. Ik zelf ben niet veranderd (naast de normale veranderingen als gevolg van het ouder en wijzer (?) worden)
  maandag 19 januari 2009 @ 10:41:06 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65199994
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Kwak wat klinkt je supergemotiveerd!!! En Mo ook al!
Het gaat lukken hoor, ik voel het!

Ik ga nu ook even een crackertje filet americain nemen en een klein glaasje cola light.

mag ik jou af en toe als ik een echte eet-crisis heb een "whelp" smsje sturen dan, om me te vertellen dat ik t niet hoef te doen?

of ik post hier wel gewoon... elke keer als ik dreig verleid te worden moet ik denken: dat moet ik straks aan de slankdames vertellen, oh nee!!!
  maandag 19 januari 2009 @ 10:42:19 #260
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200025
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Het is net wat het roken voor je betekent. Voor mij was het toch wel iets cools om te doen, je hoort bij een bepaald groepje, het is een soort lifestyle.
Dat heb ik dus nooit begrepen....dat kennelijke gevoel onder rokers dat ze zulke interessante mensen zijn, omdat ze roken....terwijl ze eigenlijk vooral stinken
pi_65200050
Goeiemorgen! Wat een goeie voornemens allemaal.
Foto's? *benieuwd*
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 19 januari 2009 @ 10:43:26 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65200060
Ok, hierbij mijn buikfoto's Ik baal vooral van mijn navel ( ). Ik dacht dat ik vanzelf wel een ronde of verticale navel zou krijgen als mijn buikvet zou slinken, maar nu is mijn buik eigenlijk overal even dik (er hangt geen spek meer over mijn navel heen, zeg maar), dus ik vrees dat ik met een gleufnavel door het leven zal moeten . Verder vind ik het van opzij wel meevallen, maar van het vooraanzicht word ik niet vrolijk . En ik houd nergens m'n buik in, dus what you see is what you get .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_65200118
Het is waar, de derde maandag van januari, en al mijn goede voornemens zijn al op .
pi_65200121
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:

[..]

go mo!!

op 1 januari 2010 wil ik een getal onder de 70 zien... (en als t eerder lukt is dat fijn)

het gaat ons (allemaal! ook chick!) gewoon lukken

als ik onder de 70 kan komen, kan iedereen het
Ja doei.
pi_65200147
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Ok, hierbij mijn buikfoto's Ik baal vooral van mijn navel ( ). Ik dacht dat ik vanzelf wel een ronde of verticale navel zou krijgen als mijn buikvet zou slinken, maar nu is mijn buik eigenlijk overal even dik (er hangt geen spek meer over mijn navel heen, zeg maar), dus ik vrees dat ik met een gleufnavel door het leven zal moeten . Verder vind ik het van opzij wel meevallen, maar van het vooraanzicht word ik niet vrolijk . En ik houd nergens m'n buik in, dus what you see is what you get .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

mooi

is er geen groene smiley? Die van jaloezie?
Ja doei.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:46:58 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65200177
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mooi

is er geen groene smiley? Die van jaloezie?
Mooi? . Zet je bril eens op ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_65200221
Van de zijkant is het al best dun, Viking.

Maar goed, des te beter als je er zelf niet tevreden mee bent want dat motiveert wel het beste.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:49:54 #268
163650 Greys
pi_65200261
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:41 schreef kwakveense het volgende:

[..]

mag ik jou af en toe als ik een echte eet-crisis heb een "whelp" smsje sturen dan, om me te vertellen dat ik t niet hoef te doen?

of ik post hier wel gewoon... elke keer als ik dreig verleid te worden moet ik denken: dat moet ik straks aan de slankdames vertellen, oh nee!!!
Jaaaa, tuurlijk! Daarom had ik je mijn 06 ook teruggestuurd gister mop
En hier posten werkt ook goed natuurlijk, kijk maar wat er voor jou het beste werkt!
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit begrepen....dat kennelijke gevoel onder rokers dat ze zulke interessante mensen zijn, omdat ze roken....terwijl ze eigenlijk vooral stinken
Ik vond het vaak eerder genant dan stoer. Heb het nooit stoer gevonden (nou ja, vooruit, toegegeven, toen ik 15 was wèl, anders was ik er nooit aan begonnen). Maar daarna heb ik me vaak genegeerd, zeker in het gezelschap van niet-rokers.
Laatst toen ik met Viev en Co naar die Motownavond was en we leuk en lekker hadden gegeten had ik zoiets van 'Nou hup, snel naar buiten, dan kan ik nog even snel roken want in de Schouwburg mag het óók al weer niet!!!'. En dat vond ik zo vervelend! Dan geniet je gewoon stiekem ietsje minder van je toffe avond omdat je nergens mag roken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 10:50:28 #269
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200284
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
SPOILER
hey, een buik!

met het zij-aanzicht is weinig mis, inderdaad...maar het vooraanzicht laat zien dat er nog wel wat werk te doen is..maar goed, op de goede weg, lijkt me!
pi_65200294
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mooi? . Zet je bril eens op ofzo .
kijk eens naar mijn foto's en die van jezelf mèn
Ja doei.
pi_65200311
Wow van de zijkant is het heel mooi plat!
Ik ben t niet met mini eens, als ik dagen heb dat ik mijn buik als een grote bodemloze blubberput zie, heb ik niet het idee dat dat ooit nog mooi strak kan worden en begin ik er niet eens aan.
Terwijl, wanneer ik denk "hee, als ik zo sta valt het best mee" dan ben ik gemotiveerd om goed te eten, om te zorgen dat het niet weer erger wordt, en wel nog strakker en dunner!

Maar misschien ben ik wel gewoon raar
  maandag 19 januari 2009 @ 10:51:12 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65200313
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Van de zijkant is het al best dun, Viking.

Maar goed, des te beter als je er zelf niet tevreden mee bent want dat motiveert wel het beste.
Yep Die zijkant is wel ok ja, maar die voorkant .
En ik zal maar geen foto's maken van als ik zit .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 januari 2009 @ 10:51:52 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65200336
Het lijkt wel een voor- en nafoto Vik! En wat ben je slank van de zijkant!
pi_65200354
Wat een verschil tussen voor- en zijaanzicht Vik . Als je alleen zij gepost had, zou ik denken dat je allang superslank was.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kijk eens naar mijn foto's en die van jezelf mèn
Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vik
pi_65200409
Toch zie je al goed de juiste vorm verschijnen, Viking! Zandlopervorm!
En je hebt niet eens een uit-stekende rol aan de zijkant. Ik gok dat over 3 kilo het 'voorvet' ook weg is.
pi_65200412
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Chicolate het volgende:
Wat een verschil tussen voor- en zijaanzicht Vik . Als je alleen zij gepost had, zou ik denken dat je allang superslank was.
[..]

Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vik
zij houdt haar buik niet in ey?
Ja doei.
pi_65200444
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
Wow van de zijkant is het heel mooi plat!
Ik ben t niet met mini eens, als ik dagen heb dat ik mijn buik als een grote bodemloze blubberput zie, heb ik niet het idee dat dat ooit nog mooi strak kan worden en begin ik er niet eens aan.
Terwijl, wanneer ik denk "hee, als ik zo sta valt het best mee" dan ben ik gemotiveerd om goed te eten, om te zorgen dat het niet weer erger wordt, en wel nog strakker en dunner!

Maar misschien ben ik wel gewoon raar
Bij mij is het precies andersom inderdaad.
Als het er enigszins acceptabel uit gaat zien, heb ik al sneller de neiging om te denken "hier kan ik ook best mee leven, dan mag ik tenminste weer lekker eten".
Nu is trouwens mijn grootste motivatie dat zeker de helft van mijn kleren niet meer mooi past.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 10:54:57 #278
163650 Greys
pi_65200449
Oh Vik! Volgens mij kan jouw buik nog veel mooier worden!
Ik kan me voorstellen dat je hem iets te spekkig vindt, maar het heeft wel heel veel potentie!
Doe je sit-ups enzo? En wat doe jij eigenlijk ook alweer aan beweging verder?

Ik wilde vandaag met Evy beginnen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65200514
Vanaf de zijkant ziet het er perfect uit! Ik heb dan wel een uitstekend 'bubbeltje' hoor. Van de voorkant zie je wel wat vetjes, dus bij jou zit het vooral aan de zijkanten. Maar het is echt niet heel veel hoor! Volgens mij kan je al veel verschil zien met een paar kilo'tjes minder.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65200537
Ik ga vandaag naar de basketbal commissie mailen, dat ik mijn contributie (deels) terugwil omdat mijn blessure maar niet overgaat. en daarmee geef ik het dus op voor de rest van dit seizoen. En eigenlijk definitief, omdat ik hier al mijn laatste jaar van wilde maken..
en van alle Evy verhalen wil ik ook hardlopen, maar dat kan ik dus ook niet Nou ja, ik spring wel weer op mijn fiets, dat kan gelukkig wel
  maandag 19 januari 2009 @ 10:57:26 #281
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200538
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
mede-mooiweerloper
  maandag 19 januari 2009 @ 10:58:22 #282
14746 k_i_m
pi_65200566
Ik vond Beyoncé's jasje erg gaaf, wat ze gisteren bij dat Obama concert aanhad. Om even heel iets anders tussendoor te gooien .

In my life
Why do I smile
pi_65200578
* motorbloempje gaat gewoon lopen vandaag weer of geen weer, altijd CenterParks Evy-weer!

68,4 vanochtend, net
heb het in het lijstje gepleurd, mn lengte aangepast en laten we hopen dat 't snel naar beneden gaat, wanneer ik weer ga hardlopen
Ja doei.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:59:24 #284
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65200595
Ik ben een 1 kg kwijt in 2 week.

En ik merk dat mijn spieren weer wat terug beginnen te komen nu ik weer aan het wedstrijd trainen ben.
pi_65200598
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond Beyoncé's jasje erg gaaf, wat ze gisteren bij dat Obama concert aanhad. Om even heel iets anders tussendoor te gooien .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom heeft ze altijd van die superstrakke leren/glimmende broeken aan?
  maandag 19 januari 2009 @ 11:00:07 #286
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200623
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
mn lengte aangepast en laten we hopen dat 't snel naar beneden gaat, wanneer ik weer ga hardlopen
je lengte???
pi_65200670
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je lengte???
Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?
pi_65200672
quote:

[..]

je lengte???
er stond 1,75, maar 1,73 komt beter in de buurt
Ja doei.
pi_65200696
quote:

[..]

je lengte???
Ik wilde net vragen of je door het afvallen ook gekrompen bent, maar Abba was me al voor
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 januari 2009 @ 11:03:21 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65200754
Wat een toffe reacties .
Ik doe op dit moment weinig aan lichaamsbeweging. Probeer wel zoveel mogelijk lopend te doen en als ik dan in de stad moet zijn ben ik toch al gauw een uur of twee stevig aan de wandel.
Sit-ups zijn wel een goed idee ja, dan moet ik toch m'n exercisemat maar weer eens onder m'n bed vandaan trekken. Maar ik ben bang voor spierpijn .

Ik ben blij dat ik de foto's heb gepost, want jullie reacties motiveren me echt Ik merk nu ook dat elke kilo van m'n buik af gaat, dus ik denk idd dat 'ie over een paar kilo wel vetvrij moet kunnen zijn .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 19 januari 2009 @ 11:03:32 #291
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_65200766
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?

raar meisje
pi_65200856
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat een toffe reacties .
Ik doe op dit moment weinig aan lichaamsbeweging. Probeer wel zoveel mogelijk lopend te doen en als ik dan in de stad moet zijn ben ik toch al gauw een uur of twee stevig aan de wandel.
Sit-ups zijn wel een goed idee ja, dan moet ik toch m'n exercisemat maar weer eens onder m'n bed vandaan trekken. Maar ik ben bang voor spierpijn .

Ik ben blij dat ik de foto's heb gepost, want jullie reacties motiveren me echt Ik merk nu ook dat elke kilo van m'n buik af gaat, dus ik denk idd dat 'ie over een paar kilo wel vetvrij moet kunnen zijn .
Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.

Maar een beetje spierpijn is toch juist fijn? Het doet nooit superveel pijn, en je voelt dat je goed bezig bent geweest!
pi_65200870
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

er stond 1,75, maar 1,73 komt beter in de buurt
He wij hebben nu precies hetzelfde bmi!

dat viel me even op
  maandag 19 januari 2009 @ 11:07:50 #294
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65200909
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Volgens mij kan jouw buik nog veel mooier worden!
Ik kan me voorstellen dat je hem iets te spekkig vindt, maar het heeft wel heel veel potentie!
Doe je sit-ups enzo? En wat doe jij eigenlijk ook alweer aan beweging verder?

ik ga ook morgen evy rennen grijs! nou ja, eigenlijk niet evy, maar ik wil morgn testen hoeveel ik zelf, met mn egen muziekjes, achter elkaar kan hardlopen. want ik word gek van evy's looppauzes tussendoor nu... en wie weet kan ik wel al een paar km joggen... tijd om te testen!

en nu eten en naar kantoor...
  maandag 19 januari 2009 @ 11:08:44 #295
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65200945
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.

Maar een beetje spierpijn is toch juist fijn? Het doet nooit superveel pijn, en je voelt dat je goed bezig bent geweest!
dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspieren

goede reden om dat ook maar weer te gaan doen...
pi_65201015
als je geen buikspieren had, kon je daar ook geen spierpijn hebben!
Ja doei.
pi_65201023
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:08 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspieren

goede reden om dat ook maar weer te gaan doen...
Echt? Als ik een tijdje geen buikspieren train, en doe daarna op de sportschool weer mee (daar doen ze best hardcore trainen) dan heb ik daar soms wel 2 dagen last van, maar als ik zelf gewoon thuis doe (beetje sit upt/schuine etc) dan voel ik daar echt nooit wat van. Misschien moet ik gewoon beter mijn best doen in mijn eentje.
Maar ik ben best competitief ingesteld, en als er iemand naast me het beter doet, kan ik dat niet hebben en ga ik nog harder mijn best doen
pi_65201106
ik ben heel slecht in sit en push ups

push ups red ik er al niet eens één!

Sit Ups kan ik als ik wil tot 25 komen
Ja doei.
pi_65201130
Push ups, oh ja, dat was ook een van mijn gesneuvelde goede voornemens. Kan dr nog steeds 1. Maximaal.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:15:38 #300
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_65201186
Opdrukken op je vuisten is kut.
pi_65201194
opdrukken uberhaupt!
Ja doei.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:24:36 #302
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65201499
Mo, ik heb je picca's gezien en dat valt ECHT alles mee.
Ik had het erger verwacht, namelijk veel loshangend vel, maar voor zover ik kan zien moet de huid her en der opgevuld worden met spier. En je verliest gewoon op hele llullige plekken je vrouwelijke vormen ( heup/borst/kont) die moet je dus gaan trainen zodat daar meer vorm in komt.
Ik vind dit dus een typisch lijf wat schreeuwt om krachttraining. Er moet body gebuild worden.

Dit is echt makkelijk op te lossen hoor; alleen zit er niet veel anders op dan je naar de gym slepen.
Peanuts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')