Ja krijg ik nog een PM van jou met foto, of is dat niet voor dames met B+?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:59 schreef P.F het volgende:
Ik ben benieuwd Mo
Ik was als kind ook onbreekbaar en nu nog steeds
wil je commentaar, kommaardoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
lekker gedouched en wat lingeriefoto's gemaakt om aa te tonen hoe erg het echt nog is hier
Hehe, dat voelt een beetje als incestquote:Op zondag 18 januari 2009 22:01 schreef Chicolate het volgende:
Oooooooooh ik heb een naamtopicMijn eerste.
[..]
Ja krijg ik nog een PM van jou met foto, of is dat niet voor dames met B+?
Heb je ook de toevoeging in mn post gezien? De PFquote:Op zondag 18 januari 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, dat voelt een beetje als incestMaar soit
Is er een dokter in de zaalquote:Op zondag 18 januari 2009 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Een medisch iemand hier aanwezig?
Nog een speciale knie, of een knie in het algemeen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Nou kijk heb een vraag over een knie
Oehh dapper heur!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
commentaar mag gewoon in topic hoor
Nou kijk mijn linkerknie in dit geval kraakt hele tijd als ik hem beweeg en ik voel hem hele tijd. Tis echt alsof er een pipo tegenaan getrapt heb. Alleen die pijn verdwijnt dan na paar minuten hier is die al zo'n uur aanwezig.........word er gaar vanquote:Op zondag 18 januari 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een speciale knie, of een knie in het algemeen?
Dat valt volgens mij best mee! Doe je nog buikspieroefeningen?quote:
Lolquote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
euh, ik had de eerste pm naar cyclinggirl gepm-ed
De positieve en verbeterpuntjes vermoed ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol.
Pics gezien. Maar wat moeten we er nu van zeggen dan?.
Nou in dat geval: sowieso dapper dat je ze hebt durven maken en geweldig dat je over je dr ook eentje hebt gemaakt met buik níet ingehouden. En volgens mij is je buik niet slap en vettig. Ik snap dat je hem slanker zou willen, maar een slappe vetbult met putjes is het niet. Rond je ribben zie ik schuine lijnen lopen die ik persoonlijk alleen heb als ik mijn buikspieren getraind heb.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
commentaar mag gewoon in topic hoor
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
euh, ik had de eerste pm naar cyclinggirl gepm-ed
fijnnu heeft een vreemde foto's
maar nu heeft chick ze ook
Welkom bij de sirene-club!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Ah! Ziekenhuisverhalen! Ik heb er ook nog eentje.
Gisteren ben ik namelijk met gillende sirenes en blauw zwaailicht naar het ziekenhuis gebracht. En drie uur later stond ik weer buiten. Bont-en-blauw geprikt en met stickertjes over mijn hele romp. Schijnbaar kerngezond.
Wat er was gebeurd: Tijdens een wandeling kreeg ik opeens een ontzettende pijn onder mijn borst. Alsof mijn borstkas werd aangesnoerd met een spijkerriem ofzo. De pijn was zo heftig dat het zwart voor mijn ogen werd en ik flauw viel. Op straat ja. Gelukkig kon mijn man me opvangen en waren de kinderen bij oma![]()
Nadat ik weer bijkwam ben ik naar een bankje gesleept in de hoop dat ik bij zou komen. En het werd maar niet beter. Sterker nog, ik viel steeds weer weg.
Tussen het flauwvallen hebben we 112 kunnen bellen,µaar die begrepen me niet. Zo onsamenhangend sprak ik. Gelukkig kwam er net politie voorbij die een ambulance opriepen.
In de ambulance werd ik direct aan de hartmachine gelegd, mijn bloedruk en zuurstofgehalte gemeten. Omdat ik steeds wegviel weet ik niet meer precies wat de waarden waren, maar zowel bloeddruk als zuurstofgehalte waren veel te laag (bovendruk van 80 of nog lager en zuurstofgehalte van 60 ofzo, als ik het me goed herinner). Ondertussen leek ik ook wel wat van onderkoeld te zijn, zag ik er letterlijk uit als een lijk én bleken mijn pupillen van grootte te verschillen. De zuurstof sloeg niet aan en ook mijn bloeddruk kwam niet op gang.
De ambulancemedewerkers maakten zich schijnbaar veel zorgen om me, want mijn man werd naar de auto gebracht en ik met gillende sirenes naar het ziekenhuis gereden.
In het ziekenhuis ben ik vollledig onderzocht, maar ze konden niets vinden. Omdat na 2 uur aan het zuurstof te hebben gehangen mijn zuurstofgehalte weer op pijl was en mijn bloeddruk ook weer was genormaliseerd, mocht (moest) ik weer naar huis.
Diagnose: hyperventilatie. Waar het verschil in pupilgrootte vandaan kwam wisten zij ook niet.
Overigens geloof ik best dat ik in het ziekenhuis hyperventileerde van de stress, maar dat op straat was zeker weten geen hyperventilatie, wat ook nog bevestigd is door de ambulancemedewerkers. Ik had ze in de ziekenauto namelijk al gevraagd of het geen hyperventilatie was, maar ze verzekerden me de dat niet zo was.
Nouja, in ieder geval ben ik blij weer thuis te zijn en dat er schijnbaar niets ernstigs aan de hand was. Ook het rijden in een ambulance met gillende sirenes was een boeiende ervaring. En wat er nu echt aan de hand was hoop ik deze week uit te vinden. Misschien dat de duitse artsen wel wat vinden.
WOW wat een verhaal, dat lijkt me beangstigend, vooral omdat je nu nog steeds niet weet wat het was!quote:[b]heel verhaal
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
Ik bel nu met vriendje en ik hoor hem uit over het stomme kind
DAt laatste vermoed ik. OOk omdat ik niet thuis was, maar in Alkmaar. Ik ga deze week naar mijn dokter hier in D en leg hem het hele verhaal nog eens voor.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
WOW wat een verhaal, dat lijkt me beangstigend, vooral omdat je nu nog steeds niet weet wat het was!
Hoe ga je daar achter komen, worden er nog wel meer onderzoeken gedaan, of is met de diagnose hyperveltilatie voor hun de kous af?
nou, het is wel vet... en het moet gewoon wegquote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou in dat geval: sowieso dapper dat je ze hebt durven maken en geweldig dat je over je dr ook eentje hebt gemaakt met buik níet ingehouden. En volgens mij is je buik niet slap en vettig. Ik snap dat je hem slanker zou willen, maar een slappe vetbult met putjes is het niet. Rond je ribben zie ik schuine lijnen lopen die ik persoonlijk alleen heb als ik mijn buikspieren getraind heb.
En je zit echt nog strak in je vel! Zou niet zeggen dat je 20 kg bent afgevallen, als ik de voor-foto's niet gezien had. Echt heel goed en mooi gegaan! Echt Moblo, hier mag je trots op zijn.
sterkte ermeequote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt laatste vermoed ik. OOk omdat ik niet thuis was, maar in Alkmaar. Ik ga deze week naar mijn dokter hier in D en leg hem het hele verhaal nog eens voor.
Want hyperventilatie-pijn-in-de-borst is toch echt iets heel anders dan wat ik voelde.
dat komt omdat ik mn buik inhoud, dat zijn van die 'buikinhoudinhammen'quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef cyclechick het volgende:
Moblo: Je hebt trouwens zeker geen 'slappe vetbult' of hoe je het ook omschreef, want je ziet bij die eerste foto heel duidelijk van die lijnen lopen, die heb ik alleen als ik heel veel buikspieroefeningen doe. En dan moet je nog heel goed kijken en het licht goed vallen enz
Ik hoop dat ze er daar meer mee kunnen en doen, zodat je in ieder geval weet wat dit heeft veroorzaakt! En ik hoop ook dat het nooit weer gebeurt!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt laatste vermoed ik. OOk omdat ik niet thuis was, maar in Alkmaar. Ik ga deze week naar mijn dokter hier in D en leg hem het hele verhaal nog eens voor.
Want hyperventilatie-pijn-in-de-borst is toch echt iets heel anders dan wat ik voelde.
Zie je, jij ziet ze ook zittenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef cyclechick het volgende:
Moblo: Je hebt trouwens zeker geen 'slappe vetbult' of hoe je het ook omschreef, want je ziet bij die eerste foto heel duidelijk van die lijnen lopen, die heb ik alleen als ik heel veel buikspieroefeningen doe. En dan moet je nog heel goed kijken en het licht goed vallen enz
ehh, niks? Hij heeft gewoon met iemand gegeten, dat geeft toch niet? zo lang hij z'n eitwitjes maar aan jou voert en niet aan andere domme wijvenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:24 schreef P.F het volgende:
Ik reageer zo op de foto's van Mo!
Nou ik zo vragen hoe was je dagEn hij jaaa en ik was uit eten ehh ik was lekker wat gaan eten met iemand.
en ik O MET WIE DAN
jaa met een meisje van blabla
en ik AAAAAAH
en ik: o lang geleerd? hij jaa tot 6.. en toen weer vanaf 8
dus ik: ZOOO DAT IS UITGEBREID GEGETEN
en hij nee: hahaha het was eigenlijk van zo en zo laat.. en... *blabla*
Jaaa je kent haar ook wel dat ene meisje.. Dus ik eh.. okee kan wel (ik wist wie het was want dat las ik op zn haifs)
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik er mee moet
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
andere domme wijven?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef cyclechick het volgende:
zo lang hij z'n eitwitjes maar aan jou voert en niet aan andere domme wijven
Josh Grobanquote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
Arghhh, waarom was ik aan het douchen en geen Ned. 3 aan het kijken?
Ik zag Queen Latifah! En ik zagJosh Groban
bij het slotnummer. Arghhhh!
Nu even bijlezen
Ja maar het is een naar dierquote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ehh, niks? Hij heeft gewoon met iemand gegeten, dat geeft toch niet? zo lang hij z'n eitwitjes maar aan jou voert en niet aan andere domme wijven
Dat dusquote:Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ehh, niks? Hij heeft gewoon met iemand gegeten, dat geeft toch niet? zo lang hij z'n eitwitjes maar aan jou voert en niet aan andere domme wijven
Jah, zoals deze met wie die was eten, bedoelde ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
andere domme wijven?
En eiwitjes, iew![]()
.
Hehe, ik las het pas toen viking het zei, ik ging er al vanuit dat jij mij tof zou vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jah, zoals deze met wie die was eten, bedoelde ik.
Zeg hee, PFje hier is toch gewoon een toffe chick!
Oohh dat stond er net nog niet bij! En zo bedoelde ik het ook helemaal niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar het is een naar dier
en wij zijn al heel lang niet uit eten geweest
(Maar wel gaat hij morgen een hotelletje voor ons boeken)
En je bent zelf dom
Vikje is toch zo scherpquote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, ik las het pas toen viking het zei, ik ging er al vanuit dat jij mij tof zou vinden
Vikje moet even niet zo bijdehand gaan doen. Relschopperquote:
ik zei toch dat 't niet meevielquote:Op zondag 18 januari 2009 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens zijn we na het ziekenhuis uitgebreid uit eten geweest om te vieren dat ik nog leef![]()
@moblo: je ziet er goed uit voor iemand die zoveel is afgevallen. Wel ronder dan ik op basis van je gewicht en foto's met kleding had ingeschat, maar zeker niet verkeerd. Is een combinatie van aerobics, trainen met gewichtjes (wel lichte), callanatics en gewone grondoefeningen niets voor jou? Het klinkt misschien wat saai, maar bij mij heeft het veel resultaat gehad.
PF'je, pak die ene quote er eens bij?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohh dat stond er net nog niet bij! En zo bedoelde ik het ook helemaal niet.![]()
Tis allemaal Vikings schuldZij begon
Waarom die sad smilies? Das toch een heel mooi gewicht bij een hele mooie lengte?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1.73 bij op dit moment 67,5kg
omdat ik zou verwachten dat 't met deze verhoudingen wat minder erg was geweest als dat 't nu nog is..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom die sad smilies? Das toch een heel mooi gewicht bij een hele mooie lengte?
Mijn 1.62 (en das de 1.61komma5 naar boven afgerond) en 60 liggen een stuk dichter bij elkaar hoor
wil je nog 8 kwijt danquote:Op zondag 18 januari 2009 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat ik zou verwachten dat 't met deze verhoudingen wat minder erg was geweest als dat 't nu nog is..
mag ik nu nog wel 8kg kwijt?
Hm.. Ik dacht eigenlijk dat je exact mijn figuur zou hebben door die cijfers met iets kortere benen en een iets dikkere buik. Op zich zie ik nu in waarom/dat je nog wil afvallen.. Volgens mij is je bouw wel prima en dan inderdaad wat van je buik (kickboksenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1.73 bij op dit moment 67,5kg
nee, daarom heb ik ze ook gestuurdquote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik dacht eigenlijk dat je exact mijn figuur zou hebben door die cijfers met iets kortere benen en een iets dikkere buik. Op zich zie ik nu in waarom/dat je nog wil afvallen.. Volgens mij is je bouw wel prima en dan inderdaad wat van je buik (kickboksen) Maar heb je echt geen buikspieren of zie je ze niet zo? Want ik denk niet dat buikspieroefeningen heel veel effect hebben, die zie je alleen maar als je 0 gram vet op je buik hebt. Je onderbenen zijn trouwens mooi slank! Ooo en ik vind dat je echt een goed figuur hebt (qua strakheid) voor hoeveel je af bent gevallen!
En ik hoop niet dat ik nu te bot/eerlijk ben.
lnteressante gedachte. Ik weet het niet. Voelde mij juist extreem relaxt, gezond en ontspannen toen het gebeurde. Naderhand wel ja, in de ambulance was ik zeker in paniek! Met mijn man gaat het overigens oke. HIj is eindelijk aan het sporten geslagen. Gelukkig.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje Tink, gaat lekker daar.
Grappig genoeg dacht ik trouwens gelijk aan een paniekaanval met de daaropvolgende hyperventilatie. Uit eigen ervaring hoor, ik ben natuurlijk geen dokter voor we die discussie weer krijgen. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Hoe is het met je man trouwens, is die alweer aan de beterende hand?
't Valt me trouwens op dat je echt hele mooie slanke bovenarmen hebt! Mijn bovenarmen en benen zijn altijd veel compacter/logger ofzo, haha misschien moet ik die 8 kilo maar gaan afvallenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
nah, denk dat dat wel meevalt hoor
Nja ik denk dat als ik 8 kilo aankom ik er ongeveer zo uitzie als Mo? Toen ik 8 kilo meer woog had ik volgens mij een vergelijkbaar figuur.. Of misschien ook niet. Dus BMI zegt ook weer niet alles! Maar ik denk dat je niet moet denken in 8/10/12 kilo's maar moet kijken naar de centimetersquote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
wil je nog 8 kwijt dan? dan blijft er niks meer over om je kleding mee te vullen
Ja ik kon daar niets over zeggen want ik zie ze niet.. En ik dacht altijd dat Mo een beetje overdreef want ze weegt best weinig! Dus als je al buikspieren hebt dan zijn buikspieroefeningen niet echt zinvol..quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Chicolate het volgende:
@PF: volgens mij heeft ze wel buikspieren, maar zit er nog een laagje overheen. Bovenin (rond ribben) is er al een beginnend streepje te zien.
En ik geloof dat ik nog botter ben geweest dan jij.
True:) Ik ga maar weer eens de kickboksvariant van de sportschool doen binnenkort! Eens kijken hoe dat is, lekker veel boksen en kicken en goed indraaien, dat moet wel goed zijn voor de taillequote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Nja ik denk dat als ik 8 kilo aankom ik er ongeveer zo uitzie als Mo? Toen ik 8 kilo meer woog had ik volgens mij een vergelijkbaar figuur.. Of misschien ook niet. Dus BMI zegt ook weer niet alles! Maar ik denk dat je niet moet denken in 8/10/12 kilo's maar moet kijken naar de centimeters
(ik had eerst een dikke buik bij 67 kilo en viel af tot 61 kilo. Ik kwam weer aan tot 67 kilo en had heupen/een smalle taille/dunne buik.. Dus zorg dat je veel spieren krijgt en denk niet meer in kilo's maar in centimeters!)
Vanaf het middenrif en dan naar boven is alles superslank, daaronder nog wat minder, maar komt goed!!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
't Valt me trouwens op dat je echt hele mooie slanke bovenarmen hebt! Mijn bovenarmen en benen zijn altijd veel compacter/logger ofzo, haha misschien moet ik die 8 kilo maar gaan afvallen
En jij zelf ookquote:Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef P.F het volgende:
Wat een eerlijk topic vandaagEerst kwak, nu Mo!
Hehe, ja, maar ik was wel tevreden over die foto en dat zo een onderbroekje best sexy is! O ik zou eigenlijk een foto van mijn achterkant moeten sturen want nu lijk ik alleen maar dun en dat ben ik niet!! (Ik was het zelf ook even vergeten hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En jij zelf ook. Ik zou bijna ook foto's van mezelf gaan maken, maar heb nu alleen zin in kritiek, niet in complimenten. Andere keer dan maar
.
Juist daarom moest ik eraan denken. Omdat het zo plotseling was en ze niks gevonden hebben in het ziekenhuis. Overigens heb ik een omgekeerde vorm van hyperventilatie (in tijden van extreme stress), ik vergeet adem te halen, in plaats van dat ik overmatig ademhaal.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
lnteressante gedachte. Ik weet het niet. Voelde mij juist extreem relaxt, gezond en ontspannen toen het gebeurde. Naderhand wel ja, in de ambulance was ik zeker in paniek! Met mijn man gaat het overigens oke. HIj is eindelijk aan het sporten geslagen. Gelukkig.
Echt grappig, jij hebt precies tegenovergestelde van mijquote:Op zondag 18 januari 2009 22:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, ja, maar ik was wel tevreden over die foto en dat zo een onderbroekje best sexy is! O ik zou eigenlijk een foto van mijn achterkant moeten sturen want nu lijk ik alleen maar dun en dat ben ik niet!! (Ik was het zelf ook even vergeten hoor)
en ik heb een beetje van jullie allebeiquote:Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Echt grappig, jij hebt precies tegenovergestelde van mij. Jouw vet zit op je rug, en voorkant is superstrak. Mijn rug is juist superstrak en op mijn voorkant zit (buiten borsten) het vet.
je kant hetquote:Op zondag 18 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb het Allen Carr boek uit en het erge is, ergens is er iets niet goed overgekomen want nu ik het boek uit heb maakt een grote angst zich juist van mij meester dat ik zometeen een ex-roker ben. Heb het idee dat me iets vreselijk zwaars te wachten staat, ook al zegt hij 100x dat het makkelijk is en dat je een 'hiep hoi' gevoel gaat krijgen vanaf de eerste minuut. Ik raak al in paniek bij het idee om morgen een hele dag (nou ja, vooral de avond) niet te mogen roken. Dat kan toch nooit goed zijn/gaan?
Ja maar stel dat ik iedere avond een koekje mochtquote:Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog 4 sigaretten en ben geneigd die alle 4 nog op te paffen voordat ik zo ga slapen
Maar elke sigaret die ik nu nog rook maakt dat ik er nog minder over heb en dat brengt paniek.
Nou ja, we zullen zien morgen. Overdag kom ik sowieso wel door en 's avonds zie ik erg tegenop. Volgens Allen Carr zou ik dat gevoel nu totaal niet moeten hebben en moet ik het boek overlezen
Maar ik ga het wel doen!
Dan maar een kutgevoel!
Huurbaasssquote:Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zaterdag mijn huurbaas ontmoeten. Dus ik weet vanaf zaterdagmiddag 100 % zeker of ik in mijn kamer kan per halverwege februari/1 maart.
Dat heb ik dus ook als ik zo'n bewuste stopdag doe.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb het Allen Carr boek uit en het erge is, ergens is er iets niet goed overgekomen want nu ik het boek uit heb maakt een grote angst zich juist van mij meester dat ik zometeen een ex-roker ben. Heb het idee dat me iets vreselijk zwaars te wachten staat, ook al zegt hij 100x dat het makkelijk is en dat je een 'hiep hoi' gevoel gaat krijgen vanaf de eerste minuut. Ik raak al in paniek bij het idee om morgen een hele dag (nou ja, vooral de avond) niet te mogen roken. Dat kan toch nooit goed zijn/gaan?
Ja je weet wel. Iemand die naast zijn huidige baan genoeg budget heeft om meerdere kamers op te kopen en deze te duur te verhuren aan studenten.quote:
Ik ken maar één persoon die er vreugde in schiep om nicotinemonstertjes te visualiseren en zichzelf daarmee van het roken kon weerhouden. En die was niet helemaal goedquote:Op zondag 18 januari 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog 4 sigaretten en ben geneigd die alle 4 nog op te paffen voordat ik zo ga slapen
Maar elke sigaret die ik nu nog rook maakt dat ik er nog minder over heb en dat brengt paniek.
Nou ja, we zullen zien morgen. Overdag kom ik sowieso wel door en 's avonds zie ik erg tegenop. Volgens Allen Carr zou ik dat gevoel nu totaal niet moeten hebben en moet ik het boek overlezen
Maar ik ga het wel doen!
Dan maar een kutgevoel!
SHE, hoeveel weken kan ik de hele dag alleen maar rijst eten voordat ik dingen tekort kom?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook als ik zo'n bewuste stopdag doe.
Ik ben daar niet geschikt voor. Ik moet per ongeluk stoppen![]()
Maar jij hebt wel ruggegraat, dus dat komt vast goed.
Dat kan je maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden ongestraft eten.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
SHE, hoeveel weken kan ik de hele dag alleen maar rijst eten voordat ik dingen tekort kom?. Nog een week en ik moet in mijn huisbroeken over straat omdat ik mijn spijkerbroeken niet meer dichtkrijg
.
Morgen! Maar ik heb teveel variabelen dus ik weet niet meer waar te beginnenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zo'n zin om te verhuizen trouwens. Per wanneer kan je in je kamer PF?
Je groeit er wel overheen denk ik!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
Uhhh waarom maak ik mij altijd zo druk*zennnn*
Ik zou eerst een vloer leggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Morgen! Maar ik heb teveel variabelen dus ik weet niet meer waar te beginnen
Het is meer iets van de laatste tijd! Vroeger kon ik alles onder controle houden met lijstjes, maar nu zijn er teveel variabelen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je groeit er wel overheen denk ik!
@ Tink, mal wijf. Wat doe je nou toch allemaalPrettig dat je je weer helemaal oke voelt. Ik zal voor je duimen dat het zo blijft!
@ Greys: maak je niet te druk; je kan altijd weer gaan roken
Mja, ik kan dat alleen nietquote:
Mja, maar hij heeft geen tijdquote:
Wat voor zakkies ga je uitgraven? Wat uitgraven uit wát?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga zo mijn zakkies maar uitgraven. Dan doe ik er wel avondeten bij, misschien kan ik mezelf dan weerhouden van roken
.
Ken dat gevoel maar al te goed, want ik onderga 't momenteel weer vrij hevig. Denk dat als je een baantje hebt en je langzaam settelt dat je dan weer een stuk rustiger ben. Ben blij, denk maar dat je kunt werken, da's bij mij andersquote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
PFje... ik denk dat dat laatste je eigenlijke angst is, dat je gaat denken 'Is dit het nou?'. En dat al die andere dingen in dat lijstje (bang dat ik me verslaap) een soort onbewuste excuusjes zijn. Want je kunt toch vragen of je ouders je willen bellen als je wakker moet worden en nogmaals willen bellen als je weg moet? Ga ruim op tijd, dat zelfs als je de weg kwijt raakt er geen vuiltje aan de lucht is.
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je inderdaad gaat denken 'Is dit het nou?'. En dan is daar ook wel weer een oplossing voor, dat zal niet het einde van je leven betekenen. Het komt wel goed, schatje![]()
De Cambridge zakkies. Uit de la-vol-met-nuttige-en-niet-zo-nuttige-zaken-maar-ik-weet-niet-waar-ik-ze-anders-moet-opbergen-dus-altijd-uitpuilend-en-niet-meer-open-te-krijgen van het opbergkastje in de woonkamer.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor zakkies ga je uitgraven? Wat uitgraven uit wát?
Ah, dát laadje, die heb ik ook!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De Cambridge zakkies. Uit de la-vol-met-nuttige-en-niet-zo-nuttige-zaken-maar-ik-weet-niet-waar-ik-ze-anders-moet-opbergen-dus-altijd-uitpuilend-en-niet-meer-open-te-krijgen van het opbergkastje in de woonkamer.
Het is in een enorme flatquote:Op zondag 18 januari 2009 23:43 schreef SiTuSavais het volgende:
PF![]()
!
Komt goedOp kamers gaan is leuk.
Denk aan alle OV-rompslomp die je over een paar weekjes nauwelijks meer hoeft mee te maken![]()
Aan dat je tijd overhoudt voor leuke dingen én een baantje, aan leuke huisgenoten (die ken je toch overigens al? Als ze bij Mr PF wonen?)
En niet alles hoeft in een keer af om er te kunnen wonen.
Ohja, en meneer PF kan het ook en jij bent veul zelfstandiger![]()
Nahja, dansje voor PF en Greys en andere mensen die het kunnen gebruiken::
![]()
![]()
M'n vader liet een hele vage berekening zien maar het kwam er op neer dat ze me sowieso gingen steunen terwijl ik er eerst van uit ging van nietquote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik heb het idee dat ouders opeens veel behulpzamer worden als je ook echt weggaat. Dat was bij mij iig wel zo. Ik mocht eigenlijk niet op kamers en ik moest het allemaal maar zelf betalen enzo, maar uiteindelijk hebben ze maar liefst twee keer geholpen met verhuizen en krijg ik altijd wat toegestopt.
Maar, mochten ze niet omslaan, heb je ons nog
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net in de Telegraaf dat het morgen Blue Monday is, de meest deprimerende dag van het jaar.
Wat een toffe dag om te stoppen met roken!
Ik denk dat het Blue Monday is ómdat jij gaat stoppen met rokenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net in de Telegraaf dat het morgen Blue Monday is, de meest deprimerende dag van het jaar.
Wat een toffe dag om te stoppen met roken!
doe ik als ik thuis ben of morgenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef SHE het volgende:
Mo, PM de pik maar.
Van mij krijg je altijd een eerlijk antwoord
vergeet er niet van te genieten!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Historisch moment, het is twaalf uur en ik heb nu mijn ALLERlaatste sigaret opgestoken!
HULDEquote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Historisch moment, het is twaalf uur en ik heb nu mijn ALLERlaatste sigaret opgestoken!
You go girl!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Wat lief! Leuk!!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:29 schreef conleche het volgende:
PF, als je je mama mist, mag je af en toe wel bij mij komen eten hoor!
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
Nee, denk ik, ik ben gewoon een beetje een stresskip.. Om alles.
Ik denk dat ik een hobby nodig heb.
sweet dreams coquote:Op maandag 19 januari 2009 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is slapen een fijne hobby?? Ik hou erg van slapen en dat is wat ik nu ga doen.![]()
Komt allemaal wel goed hoor.Het is fijn dat je nu op kamers gaat!!! Bolletje trekt de wereld in!!
haha mijn laatste boek wás van Mulisch, maar ik kon er niet inkomenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef P.F het volgende:
Hmm.... Ik vind Mulisch altijd wel leuk! Omdat ie zo heel omslachtig iets heel saais verteld. En dat vind ik dan weer tof.
Moet ze ook weer 's afstoffen binnenkort, stiekempjes. Ben nog een geschikt moment uit aan het zoeken en twijfel nogal.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De Cambridge zakkies. Uit de la-vol-met-nuttige-en-niet-zo-nuttige-zaken-maar-ik-weet-niet-waar-ik-ze-anders-moet-opbergen-dus-altijd-uitpuilend-en-niet-meer-open-te-krijgen van het opbergkastje in de woonkamer.
de oorlog met YT gewonnen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef kwakveense het volgende:
ola, ik heb weer een topic gemist zie ik...
ben aan t ruziemaken met moviemaker en youtube
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan Frasier. Dat vind ik echt geen éne flikker aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Moet ze ook weer 's afstoffen binnenkort, stiekempjes. Ben nog een geschikt moment uit aan het zoeken en twijfel nogal.
Zit nu nog wat te rommelen aan een websiteje en aan de computer van mijn moeder, ze heeft nu office 2007 legali geïnstalleerd. Wel een gedoe, al die ouwe mensen die nu ook nieuwe office gebruiken met hun Docx. Mooi bij mijn moeder automatisch 't opslaan naar .doc gezet geen geneuzel. Ben benieuwd hoe ze de nieuwe interface vindt.
* zwahiel loert tv en heerlijkheid, Frasier!
De geweldigste show op tv, en stiekem op Discovery dan dat heerlijke programma No Reservations met Anthony Bourdain. Ook lekker. En altijd verassend.
mogguh, ik vind m wel lollig maar ik zal er never voor gaan zitten, mja ik vond "cheers" ook wel grappig meestalquote:Op maandag 19 januari 2009 07:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan Frasier. Dat vind ik echt geen éne flikker aan.
Heb vertrouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 07:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu op de plee zit te paffen
je kan haar beter steunenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik probeer een reactie uit te lokken ja
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
er gaat wel weer een nieuwe trein hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef Chicolate het volgende:
Nu is mijn moeder ook al ziek. En mn trein is al vertrokken, ik blijf vanochtend wel thuis.
Ieder kwartierquote:Op maandag 19 januari 2009 09:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
er gaat wel weer een nieuwe trein hoortreinen kennende...
ah, okquote:Op maandag 19 januari 2009 09:16 schreef Chicolate het volgende:
Ieder kwartier. Maar ik blijf op dit moment liever even thuis om wat zooi af te maken.
als ik de beschrijving lees dan lijkt het wel 'gewoon' het GI dieet of een variatie daarop, dat bestaat al jaren en is gebaseerd op het stabiel houden van de bloedsuikerspiegel. Werkt inderdaad prima en kan je eeuwig volhouden zonder dat je het gevoel hebt dat je jezelf vanalles moet ontzeggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:35 schreef progje het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)005466395/index.html
Heb dit al eerder gepost, maar iemand anders hier nog ervaring mee.
Zus van mijn vriend (die al behoorlijk slank was) is eindelijk(ze probeerde het al tijden) haar "buikje" mee kwijt geraakt..
Het spreekt mij wel aan, ik hou van dat soort eten... ik ga toch maar eens het boek doorlezen en daarna kijken of het wat is..
Maar hoor graag iemands ervaring / mening e.d
We hebben het over PF...dus ik vermoed zo van nietquote:Op maandag 19 januari 2009 09:49 schreef cyclechick het volgende:
En ik ben benieuwd of PF zo dr stress ook kwijt is, na het tekenen!
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
We hebben het over PF...dus ik vermoed zo van niet
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:51 schreef conleche het volgende:
Greys is nu gewoon een niet rokert!!! Jeuj! Zuwwe nu tonguh Greyssie???
Ha, dan gaan we gelijk op. Hoeveel ben jij al aangekomen?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Goedzo, Greys, het lukt echt als je maar wilt.
Ik ben ook per 1 januari gestopt met roken en het valt me makkelijk.
Had afgelopen zaterdag een moeilijk moment, ik was in een kroeg in Groningen waar er gewoon binnen mocht worden gerookt. Dat was echt even slikken.
Een kilo. Maar dat komt denk ik door de 3 kilo Hot Tamales die vrienden voor me meenamen uit de VS. En de etentjes van de afgelopen week.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha, dan gaan we gelijk op. Hoeveel ben jij al aangekomen?.
Ik zit het te lezen terwijl ik mijn hele kantoor onder de rook zetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:51 schreef conleche het volgende:
Greys is nu gewoon een niet rokert!!! Jeuj! Zuwwe nu tonguh Greyssie???
Ik gebruik niks nu. Maar de eerste keer dat ik ging stoppen wel en dat ging super. Ik heb de aangegeven tijd op de doosjes aangehouden. Dat was iets van 4 of 6 weken stap 1 (de zwaarste) en daarna moest je lichtere pleisters gaan plakken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Jij gebruikt pleisters he Kim? Hoe lang gebruik je zoiets eigenlijk?
Ik ga het eerst zonder proberen, kijken of ik het trek. Rookte jij ook maar zo weinig dan?
Ik rookte haast een pakje per dag, terwijl ik op mijn werk nooit rook. Kan je nagaan wat ik 's avonds deed
Als jij nu ook stopt dan zal ik ook met jou tongen!! Deal??quote:Op maandag 19 januari 2009 10:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit het te lezen terwijl ik mijn hele kantoor onder de rook zet
Wat is het toch een smerige gewoonte
Woei, dat is inderdaad stevigquote:Op maandag 19 januari 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Ik rookte haast een pakje per dag, terwijl ik op mijn werk nooit rook. Kan je nagaan wat ik 's avonds deed
Ik ben een echte gezelligheidsroker. Ik rook alleen in een sociale setting (nooit alleen), met alcohol erbij. Dus doordeweeks rook ik al vrijwel niet (want bijna nooit feestjes).quote:Op maandag 19 januari 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
Cinnamon, kan me voorstellen dat die kroeg waar gerookt mocht worden een doorbijtertje was ja!
Knap van je!!!En wat deed jij lang met een pakje dan zeg!
welja....ik heb nooit gerookt, en daar krijg ik helemaal niks voor terugquote:Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jij nu ook stopt dan zal ik ook met jou tongen!! Deal??
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welja....ik heb nooit gerookt, en daar krijg ik helemaal niks voor terug
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet trouwens nog even.
Wat ik dus echt niet zal missen als ik straks geen werk meer heb is al het werk wat er op maandag weer op me ligt te wachten als ik twee dagen niet geweest ben. Soms vraag ik me wel eens af of mijn collega hetzelfde werk als ik doe, of dat hij stiekem gewoon is aangenomen om ander werk te doen.
Ik wil best met je tongen, maar voorlopig dan maar even niet. Of een keer 's ochtends, na het tandenpoetsen en voor het rokenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
Als jij nu ook stopt dan zal ik ook met jou tongen!! Deal??
Ohhh dus jij nu ook zonder!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik gebruik niks nu. Maar de eerste keer dat ik ging stoppen wel en dat ging super. Ik heb de aangegeven tijd op de doosjes aangehouden. Dat was iets van 4 of 6 weken stap 1 (de zwaarste) en daarna moest je lichtere pleisters gaan plakken.
Agossiequote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welja....ik heb nooit gerookt, en daar krijg ik helemaal niks voor terug
CORRECTIE: Je wás een echte gezelligheidsroker!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben een echte gezelligheidsroker. Ik rook alleen in een sociale setting (nooit alleen), met alcohol erbij. Dus doordeweeks rook ik al vrijwel niet (want bijna nooit feestjes).
De ochtendsigaret ken ik dus ook niet, dat vind ik vies, net als roken in de auto.
Ik bedacht me eind dit jaar dat als ik al zo'n neproker ben, ik er net zo goed helemaal mee kan kappen.
En dat lijkt goed te lukken!
Oh dat vind ik eigenlijk nog best wel mooiquote:Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey conleche. Die kerel in je fobo. Die lijkt op iemand die ik gister op tv zag en reversiti maakt.
Reversiti = Met sjablonen muren schoonmaken dus dan je inplaats van iets op de muur, stukken schoon gemaakt hebt en er hele kunstwerken verschijnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, en ik weet ook zeker dat hij voor hetzelfde werk is aangenomenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens informeren? Of zie je hem nooit??
Ik ook!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eigenlijk nog best wel mooi.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
CORRECTIE: Je wás een echte gezelligheidsroker!
Als ik ooit in een huis ga wonen, met een vreselijk vieze schutting, wil ik zoiets! En als je het zat bent, gewoon weer schoon laten spuiten (en opnieuw vies maken).quote:
Ik voel me nu toch echt een niet-roker!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Al vind ik wel dat je, als je ooit hebt gerookt, altijd een roker zal blijven. Hooguit ex-roker.
Geen niet-roker![]()
Ik zal de geur van een opgestoken peuk altijd heerlijk blijven vinden vrees ik.
Het gekke is, toen ik nog rookte (2 pakjes/1 pakje shag per dag- 18 jaar gerookt), vond iedereen mij een typische roker. Nu ik al een jaar of 7 gestopt ben, zijn mensen totaal geschokt als ik vertel dat ik vroeger zo veel rookte.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Al vind ik wel dat je, als je ooit hebt gerookt, altijd een roker zal blijven. Hooguit ex-roker.
Geen niet-roker![]()
Ik zal de geur van een opgestoken peuk altijd heerlijk blijven vinden vrees ik.
Ik ga met je meedoen!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
en ik heb gisteren de eerste sigaret van het jaar gerookt
en hij was niet eens geweldig, want het was een Marlboro, en daar houd ik niet zo vanverder ben ik nu voorlopig weer solidair met Greys!
Een droge witte wijn en een laagje 16 jaar oude heerlijke whiskey zijn de schade van gisteravond, wat heul meevalt!
Dus zodadelijk ontbijten, boodschappen doen, hardlopen, lunch en dan vanavond avondeten met spinazie, want dat moet op
hoe meer ik aan die foto's denk hoe vastberadener ik word: als ik 20 kg kwijt kan raken, dan kunnen die laatste loodjes ook nog wel!
Even uitzoeken waar ik boekweit meel enzo kan fiksen en misschien een bezoekje aan de Lidl en tsjakka! Deze zomer wordt een buikloze zomer!
Het is net wat het roken voor je betekent. Voor mij was het toch wel iets cools om te doen, je hoort bij een bepaald groepje, het is een soort lifestyle.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me nu toch echt een niet-roker!Ik rook toch niet?
Maar het zal voor iedereen anders voelen denk ik inderdaad.
Bijzonder! Kennelijk bestaat er zoiets als rokersgedrag, een rokershouding naast het daadwerkelijke roken zelf.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gekke is, toen ik nog rookte (2 pakjes/1 pakje shag per dag- 18 jaar gerookt), vond iedereen mij een typische roker. Nu ik al een jaar of 7 gestopt ben, zijn mensen totaal geschokt als ik vertel dat ik vroeger zo veel rookte.
Het is ook heel mooi en in principe ook gewoon legaal. Het enige wat je doet is de boel schoonmaken. Hij zei dat 'ie wel gedonder had gehad met de gemeente omdat hij gewoon duidelijk maakt dat er niet goed schoongemaakt wordt.quote:
go mo!!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!!
Succes PF en Greys natuurlijk ook!
Vandaag begint mijn strijd tegen 'the blob' en ik ga 'm winnen! Ik voel het!
Nee, ik denk eerder dat het aan het image van roken ligt. Ik zelf ben niet veranderd (naast de normale veranderingen als gevolg van het ouder en wijzer (?)quote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Bijzonder! Kennelijk bestaat er zoiets als rokersgedrag, een rokershouding naast het daadwerkelijke roken zelf.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Kwak wat klinkt je supergemotiveerd!!! En Mo ook al!
Het gaat lukken hoor, ik voel het!
Ik ga nu ook even een crackertje filet americain nemen en een klein glaasje cola light.
Dat heb ik dus nooit begrepen....dat kennelijke gevoel onder rokers dat ze zulke interessante mensen zijn, omdat ze roken....terwijl ze eigenlijk vooral stinkenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is net wat het roken voor je betekent. Voor mij was het toch wel iets cools om te doen, je hoort bij een bepaald groepje, het is een soort lifestyle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
het gaat ons (allemaal! ook chick!) gewoon lukkenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:
[..]
go mo!!
op 1 januari 2010 wil ik een getal onder de 70 zien... (en als t eerder lukt is dat fijn)
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Ok, hierbij mijn buikfoto'sIk baal vooral van mijn navel (
). Ik dacht dat ik vanzelf wel een ronde of verticale navel zou krijgen als mijn buikvet zou slinken, maar nu is mijn buik eigenlijk overal even dik (er hangt geen spek meer over mijn navel heen, zeg maar), dus ik vrees dat ik met een gleufnavel door het leven zal moeten
. Verder vind ik het van opzij wel meevallen, maar van het vooraanzicht word ik niet vrolijk
. En ik houd nergens m'n buik in, dus what you see is what you get
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi
is er geen groene smiley? Die van jaloezie?
Ja doei.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooi
is er geen groene smiley? Die van jaloezie?
Jaaaa, tuurlijk! Daarom had ik je mijn 06 ook teruggestuurd gister mopquote:Op maandag 19 januari 2009 10:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mag ik jou af en toe als ik een echte eet-crisis heb een "whelp" smsje sturen dan, om me te vertellen dat ik t niet hoef te doen?
of ik post hier wel gewoon... elke keer als ik dreig verleid te worden moet ik denken: dat moet ik straks aan de slankdames vertellen, oh nee!!!
Ik vond het vaak eerder genant dan stoer. Heb het nooit stoer gevonden (nou ja, vooruit, toegegeven, toen ik 15 was wèl, anders was ik er nooit aan begonnen). Maar daarna heb ik me vaak genegeerd, zeker in het gezelschap van niet-rokers.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen....dat kennelijke gevoel onder rokers dat ze zulke interessante mensen zijn, omdat ze roken....terwijl ze eigenlijk vooral stinken
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:
Ok, hierbij mijn buikfoto'sIk baal vooral van mijn navel (
). Ik dacht dat ik vanzelf wel een ronde of verticale navel zou krijgen als mijn buikvet zou slinken, maar nu is mijn buik eigenlijk overal even dik (er hangt geen spek meer over mijn navel heen, zeg maar), dus ik vrees dat ik met een gleufnavel door het leven zal moeten
. Verder vind ik het van opzij wel meevallen, maar van het vooraanzicht word ik niet vrolijk
. En ik houd nergens m'n buik in, dus what you see is what you get
.
hey, een buik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met het zij-aanzicht is weinig mis, inderdaad...maar het vooraanzicht laat zien dat er nog wel wat werk te doen is..maar goed, op de goede weg, lijkt me!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
kijk eens naar mijn foto's en die van jezelfquote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]Mooi?
. Zet je bril eens op ofzo
.
Yepquote:Op maandag 19 januari 2009 10:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Van de zijkant is het al best dun, Viking.
Maar goed, des te beter als je er zelf niet tevreden mee bent want dat motiveert wel het beste.
Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vikquote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk eens naar mijn foto's en die van jezelfmèn
zij houdt haar buik niet in ey?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef Chicolate het volgende:
Wat een verschil tussen voor- en zijaanzicht Vik. Als je alleen zij gepost had, zou ik denken dat je allang superslank was.
[..]
Nou eerlijk gezegd ... jouw buik (zeker vooraanzicht) ís slanker. Nofi Vik![]()
Bij mij is het precies andersom inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
Wow van de zijkant is het heel mooi plat!
Ik ben t niet met mini eens, als ik dagen heb dat ik mijn buik als een grote bodemloze blubberput zie, heb ik niet het idee dat dat ooit nog mooi strak kan worden en begin ik er niet eens aan.
Terwijl, wanneer ik denk "hee, als ik zo sta valt het best mee" dan ben ik gemotiveerd om goed te eten, om te zorgen dat het niet weer erger wordt, en wel nog strakker en dunner!
Maar misschien ben ik wel gewoon raar
mede-mooiweerloperquote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Ik wilde vandaag met Evy beginnen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
Waarom heeft ze altijd van die superstrakke leren/glimmende broeken aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond Beyoncé's jasje erg gaaf, wat ze gisteren bij dat Obama concert aanhad. Om even heel iets anders tussendoor te gooien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je lengte???quote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
mn lengte aangepast en laten we hopen dat 't snel naar beneden gaat, wanneer ik weer ga hardlopen
Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?quote:
Ik wilde net vragen of je door het afvallen ook gekrompen bent, maar Abba was me al voorquote:
raar meisjequote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ze is vannacht vanochtend een beetje uitgerekt en opgerekt, doe jij dat nooit op maandagochtend dan?
Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Wat een toffe reacties.
Ik doe op dit moment weinig aan lichaamsbeweging. Probeer wel zoveel mogelijk lopend te doen en als ik dan in de stad moet zijn ben ik toch al gauw een uur of twee stevig aan de wandel.
Sit-ups zijn wel een goed idee ja, dan moet ik toch m'n exercisemat maar weer eens onder m'n bed vandaan trekken. Maar ik ben bang voor spierpijn.
Ik ben blij dat ik de foto's heb gepost, want jullie reacties motiveren me echtIk merk nu ook dat elke kilo van m'n buik af gaat, dus ik denk idd dat 'ie over een paar kilo wel vetvrij moet kunnen zijn
.
He wij hebben nu precies hetzelfde bmi!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er stond 1,75, maar 1,73 komt beter in de buurt
ik ga ook morgen evy rennen grijs! nou ja, eigenlijk niet evy, maar ik wil morgn testen hoeveel ik zelf, met mn egen muziekjes, achter elkaar kan hardlopen. want ik word gek van evy's looppauzes tussendoor nu... en wie weet kan ik wel al een paar km joggen... tijd om te testen!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Volgens mij kan jouw buik nog veel mooier worden!
Ik kan me voorstellen dat je hem iets te spekkig vindt, maar het heeft wel heel veel potentie!
Doe je sit-ups enzo? En wat doe jij eigenlijk ook alweer aan beweging verder?
Ik wilde vandaag met Evy beginnen, als tegenhanger voor het stoppen met roken.
Maar ik geef eerlijk toe, als het vanavond nog steeds met bakken uit de hemel komt wordt dat IETS teveel uitdaging op één dag
dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspierenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Bang voor spierpijn? Als je regelmatig buikspieroefeningen gaat doen (en je moet echt best zware oefeningen/heel veel doen, voordat je daar spierpijn van krjigt) heb je wellicht de eerste 2, misschien 3 keer spierpijn van, daarna niet meer.
Maar een beetje spierpijn is toch juist fijn? Het doet nooit superveel pijn, en je voelt dat je goed bezig bent geweest!
Echt? Als ik een tijdje geen buikspieren train, en doe daarna op de sportschool weer mee (daar doen ze best hardcore trainen) dan heb ik daar soms wel 2 dagen last van, maar als ik zelf gewoon thuis doe (beetje sit upt/schuine etc) dan voel ik daar echt nooit wat van. Misschien moet ik gewoon beter mijn best doen in mijn eentje.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dude...ik heb echt altijd heel erg spierpijn na een rondje halfzachte niet volledig uitgevoerde lame-ass poging tt buikspier oefeningen... ik heb geloof ik géén buikspieren
goede reden om dat ook maar weer te gaan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |