quote:Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net in de Telegraaf dat het morgen Blue Monday is, de meest deprimerende dag van het jaar.
Wat een toffe dag om te stoppen met roken!
Ik denk dat het Blue Monday is ómdat jij gaat stoppen met rokenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net in de Telegraaf dat het morgen Blue Monday is, de meest deprimerende dag van het jaar.
Wat een toffe dag om te stoppen met roken!
doe ik als ik thuis ben of morgenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef SHE het volgende:
Mo, PM de pik maar.
Van mij krijg je altijd een eerlijk antwoord
vergeet er niet van te genieten!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Historisch moment, het is twaalf uur en ik heb nu mijn ALLERlaatste sigaret opgestoken!
HULDEquote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Historisch moment, het is twaalf uur en ik heb nu mijn ALLERlaatste sigaret opgestoken!
You go girl!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Wat lief! Leuk!!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:29 schreef conleche het volgende:
PF, als je je mama mist, mag je af en toe wel bij mij komen eten hoor!
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
Nee, denk ik, ik ben gewoon een beetje een stresskip.. Om alles.
Ik denk dat ik een hobby nodig heb.
sweet dreams coquote:Op maandag 19 januari 2009 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is slapen een fijne hobby?? Ik hou erg van slapen en dat is wat ik nu ga doen.![]()
Komt allemaal wel goed hoor.Het is fijn dat je nu op kamers gaat!!! Bolletje trekt de wereld in!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |