quote:Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net in de Telegraaf dat het morgen Blue Monday is, de meest deprimerende dag van het jaar.
Wat een toffe dag om te stoppen met roken!
Ik denk dat het Blue Monday is ómdat jij gaat stoppen met rokenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net in de Telegraaf dat het morgen Blue Monday is, de meest deprimerende dag van het jaar.
Wat een toffe dag om te stoppen met roken!
doe ik als ik thuis ben of morgenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:03 schreef SHE het volgende:
Mo, PM de pik maar.
Van mij krijg je altijd een eerlijk antwoord
vergeet er niet van te genieten!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Historisch moment, het is twaalf uur en ik heb nu mijn ALLERlaatste sigaret opgestoken!
HULDEquote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Historisch moment, het is twaalf uur en ik heb nu mijn ALLERlaatste sigaret opgestoken!
You go girl!!!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Wat lief! Leuk!!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:29 schreef conleche het volgende:
PF, als je je mama mist, mag je af en toe wel bij mij komen eten hoor!
quote:Op maandag 19 januari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
Nee, denk ik, ik ben gewoon een beetje een stresskip.. Om alles.
Ik denk dat ik een hobby nodig heb.
sweet dreams coquote:Op maandag 19 januari 2009 00:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien is slapen een fijne hobby?? Ik hou erg van slapen en dat is wat ik nu ga doen.![]()
Komt allemaal wel goed hoor.Het is fijn dat je nu op kamers gaat!!! Bolletje trekt de wereld in!!
haha mijn laatste boek wás van Mulisch, maar ik kon er niet inkomenquote:Op maandag 19 januari 2009 01:00 schreef P.F het volgende:
Hmm.... Ik vind Mulisch altijd wel leuk! Omdat ie zo heel omslachtig iets heel saais verteld. En dat vind ik dan weer tof.
Moet ze ook weer 's afstoffen binnenkort, stiekempjes. Ben nog een geschikt moment uit aan het zoeken en twijfel nogal.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De Cambridge zakkies. Uit de la-vol-met-nuttige-en-niet-zo-nuttige-zaken-maar-ik-weet-niet-waar-ik-ze-anders-moet-opbergen-dus-altijd-uitpuilend-en-niet-meer-open-te-krijgen van het opbergkastje in de woonkamer.
de oorlog met YT gewonnen?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef kwakveense het volgende:
ola, ik heb weer een topic gemist zie ik...
ben aan t ruziemaken met moviemaker en youtube
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan Frasier. Dat vind ik echt geen éne flikker aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Moet ze ook weer 's afstoffen binnenkort, stiekempjes. Ben nog een geschikt moment uit aan het zoeken en twijfel nogal.
Zit nu nog wat te rommelen aan een websiteje en aan de computer van mijn moeder, ze heeft nu office 2007 legali geïnstalleerd. Wel een gedoe, al die ouwe mensen die nu ook nieuwe office gebruiken met hun Docx. Mooi bij mijn moeder automatisch 't opslaan naar .doc gezet geen geneuzel. Ben benieuwd hoe ze de nieuwe interface vindt.
* zwahiel loert tv en heerlijkheid, Frasier!
De geweldigste show op tv, en stiekem op Discovery dan dat heerlijke programma No Reservations met Anthony Bourdain. Ook lekker. En altijd verassend.
mogguh, ik vind m wel lollig maar ik zal er never voor gaan zitten, mja ik vond "cheers" ook wel grappig meestalquote:Op maandag 19 januari 2009 07:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen zo geweldig vinden aan Frasier. Dat vind ik echt geen éne flikker aan.
Heb vertrouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 07:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu op de plee zit te paffen
je kan haar beter steunenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik probeer een reactie uit te lokken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |