Ik zit het te lezen terwijl ik mijn hele kantoor onder de rook zetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:51 schreef conleche het volgende:
Greys is nu gewoon een niet rokert!!! Jeuj! Zuwwe nu tonguh Greyssie???
Ik gebruik niks nu. Maar de eerste keer dat ik ging stoppen wel en dat ging super. Ik heb de aangegeven tijd op de doosjes aangehouden. Dat was iets van 4 of 6 weken stap 1 (de zwaarste) en daarna moest je lichtere pleisters gaan plakken.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Jij gebruikt pleisters he Kim? Hoe lang gebruik je zoiets eigenlijk?
Ik ga het eerst zonder proberen, kijken of ik het trek. Rookte jij ook maar zo weinig dan?
Ik rookte haast een pakje per dag, terwijl ik op mijn werk nooit rook. Kan je nagaan wat ik 's avonds deed
Als jij nu ook stopt dan zal ik ook met jou tongen!! Deal??quote:Op maandag 19 januari 2009 10:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zit het te lezen terwijl ik mijn hele kantoor onder de rook zet
Wat is het toch een smerige gewoonte
Woei, dat is inderdaad stevigquote:Op maandag 19 januari 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
Ik rookte haast een pakje per dag, terwijl ik op mijn werk nooit rook. Kan je nagaan wat ik 's avonds deed
Ik ben een echte gezelligheidsroker. Ik rook alleen in een sociale setting (nooit alleen), met alcohol erbij. Dus doordeweeks rook ik al vrijwel niet (want bijna nooit feestjes).quote:Op maandag 19 januari 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
Cinnamon, kan me voorstellen dat die kroeg waar gerookt mocht worden een doorbijtertje was ja!
Knap van je!!!En wat deed jij lang met een pakje dan zeg!
welja....ik heb nooit gerookt, en daar krijg ik helemaal niks voor terugquote:Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Als jij nu ook stopt dan zal ik ook met jou tongen!! Deal??
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welja....ik heb nooit gerookt, en daar krijg ik helemaal niks voor terug
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet trouwens nog even.
Wat ik dus echt niet zal missen als ik straks geen werk meer heb is al het werk wat er op maandag weer op me ligt te wachten als ik twee dagen niet geweest ben. Soms vraag ik me wel eens af of mijn collega hetzelfde werk als ik doe, of dat hij stiekem gewoon is aangenomen om ander werk te doen.
Ik wil best met je tongen, maar voorlopig dan maar even niet. Of een keer 's ochtends, na het tandenpoetsen en voor het rokenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
Als jij nu ook stopt dan zal ik ook met jou tongen!! Deal??
Ohhh dus jij nu ook zonder!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik gebruik niks nu. Maar de eerste keer dat ik ging stoppen wel en dat ging super. Ik heb de aangegeven tijd op de doosjes aangehouden. Dat was iets van 4 of 6 weken stap 1 (de zwaarste) en daarna moest je lichtere pleisters gaan plakken.
Agossiequote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
welja....ik heb nooit gerookt, en daar krijg ik helemaal niks voor terug
CORRECTIE: Je wás een echte gezelligheidsroker!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben een echte gezelligheidsroker. Ik rook alleen in een sociale setting (nooit alleen), met alcohol erbij. Dus doordeweeks rook ik al vrijwel niet (want bijna nooit feestjes).
De ochtendsigaret ken ik dus ook niet, dat vind ik vies, net als roken in de auto.
Ik bedacht me eind dit jaar dat als ik al zo'n neproker ben, ik er net zo goed helemaal mee kan kappen.
En dat lijkt goed te lukken!
Oh dat vind ik eigenlijk nog best wel mooiquote:Op maandag 19 januari 2009 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey conleche. Die kerel in je fobo. Die lijkt op iemand die ik gister op tv zag en reversiti maakt.
Reversiti = Met sjablonen muren schoonmaken dus dan je inplaats van iets op de muur, stukken schoon gemaakt hebt en er hele kunstwerken verschijnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, en ik weet ook zeker dat hij voor hetzelfde werk is aangenomenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien gewoon eens informeren? Of zie je hem nooit??
Ik ook!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eigenlijk nog best wel mooi.
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
CORRECTIE: Je wás een echte gezelligheidsroker!
Als ik ooit in een huis ga wonen, met een vreselijk vieze schutting, wil ik zoiets! En als je het zat bent, gewoon weer schoon laten spuiten (en opnieuw vies maken).quote:
Ik voel me nu toch echt een niet-roker!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Al vind ik wel dat je, als je ooit hebt gerookt, altijd een roker zal blijven. Hooguit ex-roker.
Geen niet-roker![]()
Ik zal de geur van een opgestoken peuk altijd heerlijk blijven vinden vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |