Deze week al?quote:
De 500 wat?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:02 schreef conleche het volgende:
Zouden we deze week de 500 halen??
kiloquote:
Heb ik ook altijd. En als ie zo mooi open staat als op de foto, dan kijk ik van boven, door mij bloes, zo op de punten van mijn schoenenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar niemand dus met mijn blouse-probleem?.
Nee, ik niet echt. Misschien niet stevige stof??quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maar niemand dus met mijn blouse-probleem?.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. En als ie zo mooi open staat als op de foto, dan kijk ik van boven, door mij bloes, zo op de punten van mijn schoenen
Bij elkaar opgeteld vast welquote:
Dát zou idd kunnenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik niet echt. Misschien niet stevige stof??
Eh, zo'n ding met knoopjesquote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef P.F het volgende:
Ik snap niet wat je bedoeldt met je blouse?
Oké koekebakkerquote:Op zondag 18 januari 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nehh, ik ga FOK! gewoon wegklikken nu, (haha) en mijn studieboeken pakken. Ik moet ook thuis kunnen leren.
Toch?![]()
Ennuh hebben we een deal dat jij van mijn geweldige gezelschap mag genieten bij de AGR in ruil voor wat duwtjes omhoog?
Je probleem, chagoquote:Op zondag 18 januari 2009 13:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Eh, zo'n ding met knoopjes. En een kraag. Mannen dragen het vaak. En vrouwen soms ook. Zo'n wit ding dat Blanchett laatst aanhad op die foto?
Ik snap er eerlijk gezegd echt helemaal niks van.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Eh, zo'n ding met knoopjes. En een kraag. Mannen dragen het vaak. En vrouwen soms ook. Zo'n wit ding dat Blanchett laatst aanhad op die foto?
Luck!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag een heldendaad verrichten: zwemmen! Bikini!![]()
Wish me luck.
Kan je er niet een vouw in strijken? precies zoals je m hebben wil? met plantenspuit met water?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oke. Niet echt helemaal duidelijk, maar misschien iets beter:
Een blouse zoals ik wil dat 'ie zit:
[ afbeelding ]
Een blouse zoals 'ie vaak zit. Nu is dit geen normale blouse. Maar het idee is duidelijk? De kraag valt als 't ware naar binnen in plaats van leuk naar buiten.
[ afbeelding ]
Ja, da's waar! Alleen dan is het nog niet genoeg denk ik!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Sugar het volgende:
Leuk, man, goodbye! Goed gedaan!
Enne, afvallen in 1 week kan ook, toch?
Beterschap en veel plezier met bankhangen!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Ik ben ziekig dus ben niet gaan werken vandaag. En nu ga ik weer op de bank hangen.
Dit was mijn TVP!
Adios
muisquote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Ik ben ziekig dus ben niet gaan werken vandaag. En nu ga ik weer op de bank hangen.
Dit was mijn TVP!
Adios
Misschien bij de andere blouses wel, maar dit is een beetje verfrommelde stof. Het staat zo leuk casual en dan wil ik niet zo'n strijkstreep er doorheenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kan je er niet een vouw in strijken? precies zoals je m hebben wil? met plantenspuit met water?
Oh, maar die jaloersmakende buik is niet in elke positie even jaloersmakend, hoor. Helaas.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Luck!![]()
Maar volgensmij heb ik ooit een jaloersmakende foto van je buik hier gezien, so you don't really need luck
Gelukkig heb je schattige kindjes om dat te camouflerenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:32 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, maar die jaloersmakende buik is niet in elke positie even jaloersmakend, hoor. Helaas.
Beterschap voor Muis!![]()
Geen enkele buik is in elke positie jaloersmakend.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:32 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, maar die jaloersmakende buik is niet in elke positie even jaloersmakend, hoor. Helaas.
Beterschap voor Muis!![]()
Dan zit ie te los bij je borsten denk ik, ik knal altijd uit m'n bloesjes.OFF je hebt hangtieten, dat waar hij naar binnenvalt je borsten eigenlijk horen te zittenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:24 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oke. Niet echt helemaal duidelijk, maar misschien iets beter:
Een blouse zoals ik wil dat 'ie zit:
[ afbeelding ]
Een blouse zoals 'ie vaak zit. Nu is dit geen normale blouse. Maar het idee is duidelijk? De kraag valt als 't ware naar binnen in plaats van leuk naar buiten.
[ afbeelding ]
BS post eens een foto met het bloesje aan dan kunnen we meteen je tieten beoordelen, je kan m evt. ook vastspuiten met haarlakquote:Op zondag 18 januari 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan zit ie te los bij je borsten denk ik, ik knal altijd uit m'n bloesjes.OFF je hebt hangtieten, dat waar hij naar binnenvalt je borsten eigenlijk horen te zitten
Wat zal je je slank voelen als je de rest in bikini ziet!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag een heldendaad verrichten: zwemmen! Bikini!![]()
Wish me luck.
Potver Muissie, wat rot voor je.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Dit was mijn TVP!
Adios
Post jij je jas nu maar, held op sokken!!quote:Op zondag 18 januari 2009 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
BS post eens een foto met het bloesje aan dan kunnen we meteen je tieten beoordelen, je kan m evt. ook vastspuiten met haarlak
Als je mij dun vindt, dan ben jij ook dun.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:53 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, greys, wie weet. Maar jij (en conleche) zíjn ook echt wel dun.
Maar ik hou mijn hoofd omhoog. Ha!
Greys heeft gesprokenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je mij dun vindt, dan ben jij ook dun.
(FEIT! Dus geen tegenstribbelen mogelijk!)
Cliff!!quote:
Senksquote:
Knuffelt terugquote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik knuffel GB ook, maar ik wil wel een knuffel terug, want ik voel me ook kut vandaag![]()
.
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:02 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Greys heeft gesproken.
edit: maar dan zonder de siga(a)r(et)![]()
Dwing jezelf vanaf nu iedere 5 minuten een sigaret te roken en minimaal 4 pakjes, totdat je zowat aan 't kotsen bentquote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]!
Vandaag de laatste rookdag!
Afgelopen nacht de helft van Allen Carr gelezen, zometeen de tweede helft.
Ik hoop wel dat de echte impact aan het einde zit, want het eerste deel deed me niet zoveel
Goeie tipquote:Op zondag 18 januari 2009 14:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dwing jezelf vanaf nu iedere 5 minuten een sigaret te roken en minimaal 4 pakjes, totdat je zowat aan 't kotsen bent
ik vind roken anders nog steeds heel lekker op z'n tijdquote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef mspoez het volgende:
Nietes PF, roken IS vies...je hebt jezelf wijsgemaakt dat het lekker is. Als je heel eerlijk bent dan weet je dat ook.
Ok. Dan heb ik het mis. Sorry.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind roken anders nog steeds heel lekker op z'n tijd
may the force be with youquote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]!
Vandaag de laatste rookdag!
Afgelopen nacht de helft van Allen Carr gelezen, zometeen de tweede helft.
Ik hoop wel dat de echte impact aan het einde zit, want het eerste deel deed me niet zoveel
Ik vind roken lekker, maar ik rook nietquote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef mspoez het volgende:
Nietes PF, roken IS vies...je hebt jezelf wijsgemaakt dat het lekker is. Als je heel eerlijk bent dan weet je dat ook.
Muisz0r!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Ik heb de laptop ook maar even de bank op gesleurd want ik verveelde meVoel me al wel iets beter maar nog steeds niet geweldig!
Oh en ik wil ep.13 van GA. Nu graag
Oehja, me too! Heb je die sneak peek gezien?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Hoii
Ik heb de laptop ook maar even de bank op gesleurd want ik verveelde meVoel me al wel iets beter maar nog steeds niet geweldig!
Oh en ik wil ep.13 van GA. Nu graag
Ik ga maandag tekenen, ik heb van dinsdag t/m vrijdag tentamens en eigenlijk wil ik dat weekend verhuizen! Maar ik moet even kijken of er wel/niet een vloer is, of ik die kan regelen en waar/hoe ik een bed ga kopen oid.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
@dochterlief
PF, wanneer ga je precies verhuizen?
Dank je wel!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
may the force be with you
[ afbeelding ]
Jaaaa aber ik kon het niet verstaan!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oehja, me too! Heb je die sneak peek gezien?
Hoiii!!quote:
Zal ik hem even kijken nog en voor je typen wat ze zegt?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaa aber ik kon het niet verstaan!
Jaaaaquote:Op zondag 18 januari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik hem even kijken nog en voor je typen wat ze zegt?
Ik zou zeggen de tweede of de derde!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:51 schreef P.F het volgende:
Welk kookboek zou het meest geschikt zijn voor iemand die niet kan koken?
http://www.bol.com/nl/p/b(...)#product_description
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002903829/index.html
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666877003/index.html
http://www.bol.com/nl/p/b(...)001572991/index.htmlquote:Op zondag 18 januari 2009 14:51 schreef P.F het volgende:
Welk kookboek zou het meest geschikt zijn voor iemand die niet kan koken?
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002903829/index.html
http://www.bol.com/nl/p/b(...)666877003/index.html
Ken je ze ook? Ik heb thuis bij Jamie en Jamie's Italië, die laatste vind ik echt super maar die is een beetje te moeilijk voor vriendjequote:Op zondag 18 januari 2009 14:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de tweede of de derde!
Hehehehe! Hoe wist je voor wie het wasquote:Op zondag 18 januari 2009 14:52 schreef neen het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)001572991/index.html
Nee wij hebben hier alleen een dunnere van Jamie, en Happy Days with the naked chef op zijn Engels (altijd leuk omdat het Engelse maten zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ken je ze ook? Ik heb thuis bij Jamie en Jamie's Italië, die laatste vind ik echt super maar die is een beetje te moeilijk voor vriendje
Kijk ik wil een Nederlands boek.. een aangezien er geen vegetarische boeken zijn die mij aansprekenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee wij hebben hier alleen een dunnere van Jamie, en Happy Days with the naked chef op zijn Engels (altijd leuk omdat het Engelse maten zijn)
Wat? Heb je puppelsokken gehad? Van wie?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoiii!!
Je muizen zijn al opmet medewerking van mijn vader en moeder en tante en vriendje.
Oh en ik zit nu met mijn gloedjenieuwe puppelsokken op de bank!
Hm.. Ja als ik zijn recepten lees denk ik vaak: Jammie!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen enkel boek van Jamie... eigenlijk, hij spreekt me niet zo aan
Ik vind Nigella niet zo geweldig.. Maar ze is wel altijd erg creatief dus ik denk dat je bij haar meer kans hebt op vegetarische recepten dan bij Jamie.quote:
Ohh kutquote:Op zondag 18 januari 2009 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat? Heb je puppelsokken gehad? Van wie?.
Maar het moet echt makkelijk zijn. zo vanquote:Op zondag 18 januari 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind Nigella niet zo geweldig.. Maar ze is wel altijd erg creatief dus ik denk dat je bij haar meer kans hebt op vegetarische recepten dan bij Jamie.
Van mij. Omdat je geen held op sokken bent.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh kutdat moet ik even op de kaart kijken want ik weet het niet meer allemaal uit mijn hoofd.
Het was ook zoveel!
Jaa dat was hem!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van mij. Omdat je geen held op sokken bent..
quote:
Hehequote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Soms hè, ben jij zo grappig!![]()
Ik kreeg net een mailtje van mijn beste vriendinnetje van toen ik 10 was. Schattig hè!! Degene met wie ik hele Dolly Dots concerten gaf!
Ja, maar kijk. We hebben een prei. Ik zeg: oké maak de prei schoon.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NIgella is álles behalve moeilijk
Dat is echt eh.. naiefquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar kijk. We hebben een prei. Ik zeg: oké maak de prei schoon.
Dan kijkt hij mij aan van: Uhm.................... moet je het witte of het groene eten? En moet je hem pellen? En dan??
Zo ben ik 7 jr geleden ineens gestopt. 2 nachten doorhalen; bij elkaar iets van 6 pakjes gerookt + een hele zooi chemicals.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dwing jezelf vanaf nu iedere 5 minuten een sigaret te roken en minimaal 4 pakjes, totdat je zowat aan 't kotsen bent
Heeft hij Down?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan kijkt hij mij aan van: Uhm.................... moet je het witte of het groene eten? En moet je hem pellen? En dan??
Nee! Niet meer gesproken na 1985!! Ik denk dat ze me gegoogeld heeft! Vanavond maar eens terugmailen...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe
Wat leuk! Hadden jullie nog contact??
mijn geboortejaarquote:Op zondag 18 januari 2009 15:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Niet meer gesproken na 1985!! Ik denk dat ze me gegoogeld heeft! Vanavond maar eens terugmailen...
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Volledig OT natuurlijk (dus bij deze gelijk mijn hartelijke verontschuldigingen), maar
eetlijstje van gisteren:
O: 2 gekookt ei
L: bifidus yoghurtje en handje amandelen
T: olijfjes
D: aardappel-pastinaak puree met gegrilde portabello
T: volkoren toastjes met houmous (1 met camembert) en olijfjes
eetlijstje vandaag
L: twee geroosterd brood met gebakken ei
T: bifidus yoghurtje, beker warme chocomelk
D: aardappeltjes uit de oven met gepofte knoflook en roergebakken sugar snaps, snijboon, rode ui en broccoli
Elke twee uur eten lukt me niet in het weekend, morgen beter.
Ik at vroeger altijd alleen het groene deel op, want ik dacht dat dat zo hoorde. Totdat ik een keer zo'n gekortwiekte prei bij iemand zag liggen en vroeg wat ie daar mee van plan was. Toen kreeg ik een hele rare blik en werd ik heul hard uitgelachen dat ik de verkeerde kant opatquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in het topic plakken, maar bedacht me toen dat Co me dan alle hoek van de kamer zou laten zienquote:
Maar andijvie is toch vies, dus all ends well!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef conleche het volgende:
Toen ik een jaar of elf was lag mijn moeder een tijdje in het ziekenhuis en hadden mijn zusje en ik de gezinshulp weggepest en moest ik ook koken en toen wilde ik andijvie maken (want dat was m'n lievelingsgroente) en wist toen ook niet of je het gele gedeelte wel moest snijden. Dat heb ik toen voor de zekerheid maar niet gedaan, en dat was dom, want toen bleef er na het koken weinig meer over!!![]()
Ik heb geen Down.
Rookt heer G trouwens, of niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in het topic plakken, maar bedacht me toen dat Co me dan alle hoek van de kamer zou laten zien
Thanks SHE! Ben benieuwd hoeveel last Heer G van mijn stoppen met roken gaat hebben
Toen was je elf. da's niet zo raar.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef conleche het volgende:
Toen ik een jaar of elf was lag mijn moeder een tijdje in het ziekenhuis en hadden mijn zusje en ik de gezinshulp weggepest en moest ik ook koken en toen wilde ik andijvie maken (want dat was m'n lievelingsgroente) en wist toen ook niet of je het gele gedeelte wel moest snijden. Dat heb ik toen voor de zekerheid maar niet gedaan, en dat was dom, want toen bleef er na het koken weinig meer over!!![]()
Ik heb geen Down.
Ik denk eigenlijk dat het een façade isquote:
Hij rookt niet hoop ik? Of in elk geval niet in je buurt?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in het topic plakken, maar bedacht me toen dat Co me dan alle hoek van de kamer zou laten zien
Thanks SHE! Ben benieuwd hoeveel last Heer G van mijn stoppen met roken gaat hebben
Heer G rookt sigaren. Veel sigaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij rookt niet hoop ik? Of in elk geval niet in je buurt?
Zijn moeder maakt het eten ergens 's ochtends klaar, dan staat het tot 17:15 klaar in pannetjes en om 17:30 gaan ze eten. Het ligt deels aan hem, maar hij mag bijvoorbeeld nog steeds niet de was uit de wasmachine halen omdat ze bang is dat hij het verkeerd doetquote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Maar, maar..
Over de prei bijv.: dat heb je toch wel gegeten toen je klein was en paps/mams het eten maakte enzo? Dan zie je toch dat het ringetjes zijn?
En anders leer je dat als je meehelpt bij het koken.
Of zeg ik nu iets stoms
Dat moet haast wel. En zo zijn veel mannen hoor; doen zich dan expres heel dom voor; terwijl ze het dondersgoed weten.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een façade isHij heeft zich laten ontvallen dat hij er trots op is dat hij nog nooit een wasmachine aan heeft geraakt en dat stofzuigen voor vrouwen is. Haha, als we samen gaan wonen betaalt hij maar een schoonmaakster
Dat van mij is denk ik 4 jaar geleden.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Toen was je elf. da's niet zo raar.
Maar een volwassen man die niet weet wat je met een prei moet. Ik had hem ermee vermoord denk ik. Up his ass
Ja dat is dan ook niet slim en het lijkt me ook niet leuk voor je vriend. Dat zijn moeder hem iets vraagt en daarna alsnog zelf, op haar manier, doet. Laat hem toch! Hij leert het best van zijn fouten.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Zijn moeder maakt het eten ergens 's ochtends klaar, dan staat het tot 17:15 klaar in pannetjes en om 17:30 gaan ze eten. Het ligt deels aan hem, maar hij mag bijvoorbeeld nog steeds niet de was uit de wasmachine halen omdat ze bang is dat hij het verkeerd doetOf het mag wel maar dan kijkt ze hoe ie 't doet en dan doet ze het later overnieuw..
Ja, ik vond het altijd leuk om te helpen. Maar hij denkt dat mannen het gen missen om te koken/schoon te makenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Maar, maar..
Over de prei bijv.: dat heb je toch wel gegeten toen je klein was en paps/mams het eten maakte enzo? Dan zie je toch dat het ringetjes zijn?
En anders leer je dat als je meehelpt bij het koken.
Of zeg ik nu iets stoms
Denk het niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef SHE het volgende:
Geen last van de carbs s' avonds?
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:26 schreef cyclechick het volgende:
Oh dat doe ik ook altijd.
En dan snij ik daarna de zijkantjes (dus de roosjes) eraf en eet ik die op en gooi ik de stam alsnog weg
Ik vind het serieus best ongelofelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat van mij is denk ik 4 jaar geleden.
Toen was ik 20![]()
Maar even serieus: Als niemand je dat heeft verteld, hoe moet je dat weten welk deel je moet eten? Dan is het toch logisch dat je de groene bladeren opeteet? Bij broccoli eet je toch ook niet heel die stam op? En doorgaans groen=goed dus..
Ik zeg altijd dat ik ook niet kan afwassenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. En zo zijn veel mannen hoor; doen zich dan expres heel dom voor; terwijl ze het dondersgoed weten.
Die van mij beweert ook bij hoog en laag dat hij niet kan koken, terwijl ik hem toch echt een keer heb betrapt toen ik per ongeluk een keer te vroeg thuis kwam van werk.
then again; andere vrouwen betrappen hun man met de buurvrouw, ik betrap de mijne met een stel hamburgers, een koekepan en een blik bruine bonen![]()
Volgende keer sla je hem met die prei op zijn hoofd.
Woehaha dat moet 'ie eens tegen mijn papski zeggen. Die vindt koken gewéldig.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik vond het altijd leuk om te helpen. Maar hij denkt dat mannen het gen missen om te koken/schoon te makenEn ik moet met koken altijd de leiding nemen omdat ie denkt dat ie 't verkeerd doet.. En sommige dingen snapt ie dan echt niet en dan wordt ie wel weer beledigd als ik zeg hoe hij 't beste iets kan doen "want dat wist ie al lang
"
Die stam kun je gewoon gebruiken! Snij de stam in kleine stukjes en kerf er eventueel kruizen in. Gooi deze 5-10 minuten eerder dan de rest in de pan. Lekker hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snijd 't altijd in roosjes en kook 't dan kort tot 't precies goed is (nog wel lekker knapperig)
En bedankt... Een ei pocheren wil nog wel lukken, maar voor de schoonmaak ben ik niet in de wieg gelegd.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef Muis006 het volgende:
Kijk als je nou geen ei kan pocheren okee, maar ik vind het verrassend als iemand niet weet hoe je iets schoon moet maken ofzo.
Zo was mijn basisonderwijs ook!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het serieus best ongelofelijk.
Op mijn basischool gingen we twee keer per jaar op field trip naar boerderijen en telers en kregen daar uitleg over groenten, fruit, vlees en zuivel.\
Net als dat de schijf van 5 regelmatig aan bod kwam.
We deden ook proefjes in de klas waarbij we zelf kiemen van waterkers moesten gebruiken om waterkers te verbouwen en die aten we dan enkele weken later klassikaal op brood![]()
We hadden zelfs een schooltuintje!
Misschien heb ik gewoon ontzettend veel geluk gehad met mijn basis onderwijs, maar ik kan me haast niet voorstellen dat scholen geen aandacht besteden aan een basisbehoefte als eten.
Niet lekker in je vel; behoefte aan snaaien.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Denk het niet.![]()
Waar zou ik last van kunnen hebben dan?
Bij m'n overburen komen regelmatig de ouders van een van die 2 langs om de tuin bij te houden, alle ramen te wassen en stof te zuigenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ook niet kan afwassen
of schoonmaken
of stofzuigen..
Hij brengt z'n vuile vaat naar z'n oudersEn dan zou een behulpzaam vriendinnetje misschien na het eten af gaan wassen omdat ie dat nooit doet, maar ik dacht, HA, mooi niet! Voor je het weet sta ik zijn WC te schrobben (Z'n moeder komt een aantal keer per jaar langs met een stofzuiger om z'n kamer schoon te maken
)
ja, weetikquote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Die stam kun je gewoon gebruiken! Snij de stam in kleine stukjes en kerf er eventueel kruizen in. Gooi deze 5-10 minuten eerder dan de rest in de pan. Lekker hoor!
Ik woonde in hartje Amsterdam, maarrr ik had een eigen schooltuintje! En een oom die boer is, waar ik altijd de kalfjes ging voerenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Op mijn basischool gingen we twee keer per jaar op field trip naar boerderijen en telers en kregen daar uitleg over groenten, fruit, vlees en zuivel.\
We deden ook proefjes in de klas waarbij we zelf kiemen van waterkers moesten gebruiken om waterkers te verbouwen en die aten we dan enkele weken later klassikaal op brood![]()
Misschien heb ik gewoon ontzettend veel geluk gehad met mijn basis onderwijs, maar ik kan me haast niet voorstellen dat scholen geen aandacht besteden aan een basisbehoefte als eten.
Oh, maar wij hadden ook een schooltuin! En ik kan me herinneren dat ik thuis op de vensterbank ook potjes waterkers had staan. Alleen ging het bij mij altijd dood omdat ik of geen, of veel teveel water erin gootquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik prak die shit mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weetikdat je 'm kan eten, niets mis mee, ik zorg altijd dat er aan de kleine roosjes nog een flink stuk steel zit
maar meh, ik gooi 'm gewoon altijd weg
Nee, nergens last van.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef SHE het volgende:
Niet lekker in je vel; behoefte aan snaaien.
Hebben veel mensen last van als ze veel kh's eten in de avond.
Als je nergens last van hebt, please do continue
Nou dat is op zich niet zo moeilijk! Als ik stofzuig (zoals vanochtendquote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
En bedankt... Een ei pocheren wil nog wel lukken, maar voor de schoonmaak ben ik niet in de wieg gelegd.
wij eten eigenlijk zelden iets wat prakbaar is, behalve soms stamppotquote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik prak die shit mee.
Prakken, dat is tof.
Waarom zou je die kruizen erin kerven?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Die stam kun je gewoon gebruiken! Snij de stam in kleine stukjes en kerf er eventueel kruizen in. Gooi deze 5-10 minuten eerder dan de rest in de pan. Lekker hoor!
Aaaaaaaaah vieze Nederlander! Niet prakken hoorr!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik prak die shit mee.
Prakken, dat is tof.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom zou je die kruizen erin kerven?
Als ik kunst wil maken heb ik nog wel wat papier/verf liggen
Ik gebruik WC eend om de kalkaanslag in de wasbak weg te krijgen, dat werkt echt geweldigquote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dat is op zich niet zo moeilijk! Als ik stofzuig (zoals vanochtend) dan doe ik eerst de randjes + hoekjes + meubels. En de vloer. En met dweilen moet je in de hoekjes beginnen en naar de trap toewerken anders loop je er weer doorheen..
En als je bleek in je wc gooit en even wacht en doortrekt wordt ie ook schoon ()
Andijvie, Spinazie, Spruitjes en Broccoli prak ik altijd sowieso.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij eten eigenlijk zelden iets wat prakbaar is, behalve soms stamppot
Echt?quote:
Nee hij biedt aan om de tafel af te ruimen/zijn was in de wasmachine te doen/etc maar dat wil ze niet!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook niet slim en het lijkt me ook niet leuk voor je vriend. Dat zijn moeder hem iets vraagt en daarna alsnog zelf, op haar manier, doet. Laat hem toch! Hij leert het best van zijn fouten.
Ik heb er een bloedhekel aan als mijn schoonmoeder zo tegen mijn vriend doet. Dan wordt ie nooit zelfstandig
wij eten nooit 'spinazie' of 'andijvie'quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef neen het volgende:
[..]
Andijvie, Spinazie, Spruitjes en Broccoli prak ik altijd sowieso.
Sla, Boontjes en Wortels niet.
Ja een beetje diep?? Ik weet het niet precies, ik las het ergens in een kookboek..quote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?
Moet het dan heel diep ofzo?
ER zijn trouwens heus dingen die ik wel weet en kan in de keuken hoor! Ik kan heel lekkere groene curry maken, en kip-kokos soep! En en en nog meer!
Spill zhe details!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister een shirtje, een ketting en parfum gekocht trouwens
Steradent FTW! Dan mik ik een tablet in de pleepot, wasbak of bloemenvaas, spoelen en klaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gebruik WC eend om de kalkaanslag in de wasbak weg te krijgen, dat werkt echt geweldig
Ik vind GAGV echt niet lekkerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij eten nooit 'spinazie' of 'andijvie'
nooit 'gekookte-aardappelen-groente-vlees'
Toen ik 10 was ging ik gepocheerd ei maken voor mamaquote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef Muis006 het volgende:
Kijk als je nou geen ei kan pocheren okee, maar ik vind het verrassend als iemand niet weet hoe je iets schoon moet maken ofzo.
Oh tip grandioso van vandagio: als je een ei wil pocheren en het lukt je niet dmv een draaikolk van water, dan moet je een klein bakje pakken, daar wat vershoudfolie in doen, daar het ei in, vershoudfolie dichtknopen en dan dat zakje in je pan water bonjouren.
Dat is het enige wat ik kan bereidenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij eten nooit 'spinazie' of 'andijvie'
nooit 'gekookte-aardappelen-groente-vlees'
Nou ja er staat een fles naast de wc in de vorm van een eendje, en die kun je dan zo langs de rand doen net als in de reclamequote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gebruik WC eend om de kalkaanslag in de wasbak weg te krijgen, dat werkt echt geweldig
Auw!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spill zhe details!
* Muis006 schijnt met felle lamp in Goodbye's ogen
Fotoooo!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister een shirtje, een ketting en parfum gekocht trouwens
Britquote:Op zondag 18 januari 2009 15:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Auw!![]()
Shirtje is nog van de vorige zomercollectie volgensmij. Maargoed, alvast gekocht voor wanneer het mooi weer wordt, in de sale.
De ketting komt ongeveer tot m'n decollete, kralen en dingetjes. Donkergrijs en zilvere tinten. Beetje lastig uit te leggen, maar wel mooi.
En Burberry Britt gekocht
alleen soms met hutspot of zuurkoolstamp vind ik 't wel lekker, maar elke dag 't eten prakken met op vrijdag visdag en woensdag 'spaghetti' of 'rijst met kerrie' vind ik niet echt geweldig.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind GAGV echt niet lekker![]()
Wij eten dat soms (gelukkig niet vaak) maar ik vind het vaak zo... onsamenhangend!
Nee, teveel werkquote:
Ja precies! Het is niet uitdagend om zo vaak hetzelfde te eten. Woensdag gehaktdag is ook niks voor mijquote:Op zondag 18 januari 2009 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen soms met hutspot of zuurkoolstamp vind ik 't wel lekker, maar elke dag 't eten prakken met op vrijdag visdag en woensdag 'spaghetti' of 'rijst met kerrie' vind ik niet echt geweldig.
Kreeg 't vroeger wel te eten en nou ja, niet vies, maar totaal niet uitdagend en écht lekker..
O jammer!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, teveel werk![]()
Misschien maak ik wel ooit een foto als ik hem een keer aan heb.
Stamppot boerenkoolquote:Op zondag 18 januari 2009 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen soms met hutspot of zuurkoolstamp vind ik 't wel lekker, maar elke dag 't eten prakken met op vrijdag visdag en woensdag 'spaghetti' of 'rijst met kerrie' vind ik niet echt geweldig.
Kreeg 't vroeger wel te eten en nou ja, niet vies, maar totaal niet uitdagend en écht lekker..
Ja sorry, ik lig hier echt lamlendig op de bank en ik heb geen idee waar het fototoestel isquote:
Worchestershiresaucequote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
Welke ketchup was ook alweer zonder suiker? En welke mayo??
En wat voor dingen heb ik nog meer nodig in de keuken behalve peper/zout/soja saus van kikkoman
Dan ga ik even een tof lijstje samenstellen![]()
Thank you!! Wat zijn die dikgedrukte/of waar in gebruik je die vaak?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Worchestershiresauce
Kikkoman
Olijfolie
Zonnebloemolie
Witte azijn
Balsamicoazijn
Ketjap Manis
Sambal Badjak
Sambal Oelek
Plunder de toko voor allerhande kruiden zoals: Massala Kerrie, Ve-Tsin, Rozemarijn, Oregano, Komijnpoeder, nou ja, eigenlijk álles wat je kunt krijgen
Wat potjes paprikapoeder, chilipoeder, cayennepeper, gedroogde munt, etc.
Wasabi
Citroensap
euh...
vanillesuiker
gist
bloem
zelfrijzend bakmeel
bouillonblokjes
tomatenpuree
vermicelli
pasta
rijst
risottorijst
en meer
Ik kan alleen maar bedenken dat je die nodig hebt bij het maken van komijnenkaasquote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef neen het volgende:
Komijnpoeder is Djinten toch?
Beter doe ik niet lui en google ik. Ja het is zo.
Worcestershiresauce is een smaakmakertje wat in vele gerechten kanquote:Op zondag 18 januari 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Thank you!! Wat zijn die dikgedrukte/of waar in gebruik je die vaak?
En een flesje citroensap? Is dat beter dan verse citroen??
zolang je het niet in grote hoeveelheden gebruikt zal 't wel meevallen toch?quote:
Het stoppen is geen probleem. Maar stoppen is nooit mijn probleem. Stoppen is heel makkelijk, gewoon geen sigaret opsteken. Er zit wel al bijna 3kg bij, en mijn broeken gaan nog net dicht. En dáár word ik wel bloedsjagerijnig van. Verder zit ik eigenlijk al wel weer aardig in mijn niet roken. Ik kan zelfs alweer tussen mensen staan die roken. Weinig afgereageerd dus, behalve gisteren toen ik mijzelf net nakend in de spiegel had gezienquote:Op zondag 18 januari 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
Kim, hoe gaat het bij jou met het stoppen? Heb jij al veel afgereageerd op Heer Kim?
Misschien moet ik het vanaf morgen ook gewoon niet meer over roken hebben, ook niet hier.
Want dan word je er alleen maar meer aan herinnerd misschien
Maak je wel eens lekkere groentensoep met balletjes?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb ook altijd een knijpfles honing in huis
eigenlijk niet, wel verse kippensoep soms, als ik er zin in hebquote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef neen het volgende:
[..]
Maak je wel eens lekkere groentensoep met balletjes?![]()
Dat is nog beter! Hoe maak je lekkere bouillon, dat is hetgeen ik wil weten! Weet jij het?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eigenlijk niet, wel verse kippensoep soms, als ik er zin in heb![]()
Ow kipfilet, ja dat lijkt me niksquote:Op zondag 18 januari 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
vast door de kip erg lang te laten trekken, ik doe combinatie tussen:
kip laten trekken, kruidenbuiltje en een bouillonblokje, maar hét recept met ik altijd nog vinden..
Op de meeste receptensites staat zelfs 'voeg de KIPFILET toe', en dat gaat mij te ver, dus ik heb tot nu toe altijd wel gewoon met bot en al laten trekken en dan pluizen
maar het is nog nooit perfect geweest
quote:* 1 eetlepel olijfolie
* 2 tenen knoflook
* 1 pot geroosterde paprika's (465 g), uitgelekt
* 1 blik tomatenblokjes (400 ml)
* 1 pot gevogeltefond (380 ml)basis voor kippensoep
* 200 ml slagroom
* 2 eetlepels verse tijmblaadjes (zakje a 15 g)
jintan, jij pinda van niksquote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef neen het volgende:
Komijnpoeder is Djinten toch?
Beter doe ik niet lui en google ik. Ja het is zo.
Ik prak mijn rijst gewoon weet je.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
jintan, jij pinda van niks
(djintan @ dutch )
Lekker
okquote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Alvleesklier, alveesklier,
op vrijdagavond doe ik vermicelli in mijn bier!
Als ik rendang heb gemaakt, dan doe ik daar een kom rijst bij en roer het door elkaar met een vork.quote:
Mijn achtertuin (nou ja balkon) grensde aan de stadhouderskadequote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
PFje, waar heb je in hartje Amsterdam gewoond?.
Oh en ik ga zo sporten. Net een paar uurtjes geleerd en netjes elke 2 uur gegeten.
Tsssk. Da's geen hartje Amsterdam meer hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn achtertuin (nou ja balkon) grensde aan de stadhouderskadeDus officieel was het eigenlijk geen centrum maar pijp
Hehe, maar wel prima wijk! (quote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tsssk. Da's geen hartje Amsterdam meer hoor.
Ik ben een rasechte Jordanees!
wanneer kom je langs?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe er altijd teveel vermicelli door![]()
![]()
net zoals ik altijd teveel macaroni maak enzo
Da's geen hartje Amsterdam!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn achtertuin (nou ja balkon) grensde aan de stadhouderskadeDus officieel was het eigenlijk geen centrum maar pijp
Rijst is niet verplicht, maar optioneel.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
SHE, waarom moet ik eigenlijk 's weekends zoveel hetzelfde eten (en 90% rijst)?.
Mijn hart is grootquote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Da's geen hartje Amsterdam!
Wel een leuke buurt
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Als ik rendang heb gemaakt, dan doe ik daar een kom rijst bij en roer het door elkaar met een vork.
Ziet er dan uit als kots , maar is fantastisch.
en het liefst flikker ik er dan nog een lepel appelmoes overheen
Ahh, thanksquote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Rijst is niet verplicht, maar optioneel.
Is voor snaaiers en carbverslaafden onder ons.
Liefst doe je in het weekend precies hetzelfde als doordeweeks.
( zeker als dat goed voor je werkt )
Helemaal lekker werkt het als je in het weekend strenger je carbs controleert; wat zoveel inhoud dat je het hele weekend helemaal geen brood eet; enkel vlees/vis/zuivel/ei + groenten. Verder niks.
Het centrum van Amsterdam ook hoor, maar daar hoort de Pijp toch echt niet bijquote:
Heb je de sneak preview al teruggekeken met de uitgetypte tekst er naast? Klopt het een beetje?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
De helft van de berichten in mijn inbox komen van Greysie
Snaai je dan ook ietsje ter vervanging van het roken, of komt het aankomen doordat je stofwisseling tijdelijk vertraagt? Of allebei?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het stoppen is geen probleem. Maar stoppen is nooit mijn probleem. Stoppen is heel makkelijk, gewoon geen sigaret opsteken. Er zit wel al bijna 3kg bij, en mijn broeken gaan nog net dicht. En dáár word ik wel bloedsjagerijnig van. Verder zit ik eigenlijk al wel weer aardig in mijn niet roken. Ik kan zelfs alweer tussen mensen staan die roken. Weinig afgereageerd dus, behalve gisteren toen ik mijzelf net nakend in de spiegel had gezien.
Meldt je aan bij het stoppen met rook topic, da's leuk. En download zo'n metertje, dat is ook tof en stimulerend om niet meer te roken.
Jeetje, 17708 cigarettes not smoked in een jaar en twee maanden, wat klinkt dat confronterend!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
One year, two months, two weeks, one day, 16 hours, 58 minutes and 1 second. 17708 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.142,99. Life saved: 8 weeks, 5 days, 11 hours, 40 minutes.
![]()
![]()
Jaa en hij was perfect! Heel erg bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de sneak preview al teruggekeken met de uitgetypte tekst er naast? Klopt het een beetje?
Oh en ik wist niet of je scalpel of scalple in het engels schrijft
[..]
Waarmee haal je die verf meestal van je gezicht af? Probeer het eens uit op het parket. Of probeer nagellakremover mét aceton te vinden. Aceton is slecht voor je nagels, maar het is geweldig schoonmaakmiddel (ik moet op lab al mijn glaswerk ermee schoonmaken, superspul, en heb mijn deur er wel eens mee behandeld, alle lijmresten weg).quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten waarmee, nagellak remover werkte niet, en dat werkt meestal wel bij muurverf!! Het zit er ook al een jaar op of zo
Ja, ik heb geen idee waarom ik dat ding in m'n toilettas heb bewaard![]()
Nee UvA heeft 2 pasjes: je collegekaart, met foto, en daarnaast een 2e kaart, je bewijs van inschrijving. Die twee moet je bij elkaar houden en dat bewijs van inschrijving vervangen ze ieder jaar dat je betaalt hebt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Jup! Bij de Uva staat er precies 't zelfde op, maar daar staat ook nog de tekst "bewijs van inschrijving" en zij hebben geen foto..
Voor als je het nog leest: vaak hebben ze ook wel iets van een broodje met kip bij snackbars. In Belgie heb ik dat gedaan: bolletje, kip en saus. Flink in het broodje geknepen zodat de complete maaltijd aan saus in het zakje bleef zitten, en ik had een redelijk avondmaal. En het vulde prima, zeker als je ernaast nog een blikje cola light drinkt. Salade zit vaak vol mayo enzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is dus gelijk mijn probleem...
1 hoef ik niet maar 3 wel... dus ik neem morgen alleen maar saladeIk kan niks half
Wat leuk!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef conleche het volgende:
O ja en dat oude vriendinnetje noemde me bij mijn toenmalige bijnaam, want voordat dat conleche werd, was het Cola.
Ik ben ineens weer 10.
Jij wil gewoon mijn Charming Cyborgtitel van me afpakken met al dat ge-pmquote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
De helft van de berichten in mijn inbox komen van Greysie
Zeg eh! Ik ben al 4 jaar cyborg. Jij moet nog beginnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon mijn Charming Cyborgtitel van me afpakken met al dat ge-pm.
Heeee Nedved!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Eens kijken of de kapper vandeweek mijn haar zo kan knippen als op die foto
[ afbeelding ]
Ik vind dat een echt Feijenoordkapselquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg eh! Ik ben al 4 jaar cyborg. Jij moet nog beginnen.
Ik ben de borg-queen en jij slechts een pionnetje in mijn meesterplan!
We are borg, you will be assimilated. Resistance is futile.
Met een kort koppie was Nedved een lekker ding, nu krijg ik twijfels.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog rooie lipjes en je kan zo met mij op stapquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat een echt Feijenoordkapsel
Heb je geen reservebril?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Wat schattig Co.
Mn bril staat beetje scheef (ben dr met een volle weekendtas aan blijven hangen) en nu prikt het pootje in mn neus. En precies op dát plekje komt een mini-puist/vochtophoping. Waardoor het nog meer pijn doet. En hij is dinsdag pas weer open, maar dan kan ik niet dus donderdag op zn vroegst heb ik weer een rechte bril. Nouhou.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Laat het mijn vader maar niet horenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, mijn oude bril, maar die staat helemaal scheef want gebruik ik tijdens taekwondoquote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je geen reservebril?
Mijn bril was 1 keer kapot gegaan (neusvleugeltje afgebroken) en toen had ik ook geen reserve. Montuur moest opgestuurd worden naar de fabrikant, en ik zat een week zonder bril. Niet leuk
Meteen daarna een el cheapo reservebril gekocht
Is dat niet gevaarlijk, een bril op tijdens zo'n vechtsport? Stel je voor dat je partner tegen het montuur traptquote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jawel, mijn oude bril, maar die staat helemaal scheef want gebruik ik tijdens taekwondo. Dus nu zit ik zonder bril voor de pc (kan wel dichtbij) en anders haal ik morgen mijn veiligheidsbril uit mijn kluis
. Die heeft geen neusdingen en zelfde sterkte. Of hoop ik dat het maffe puistachtige ding weggaat
.
Ingevuldquote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga den datumprikker vershturen!
*tromgeroffel*
Ja. Maar gelukkig word ik nooit geraakt op het hoofd, meeste geraakt aanvallen zijn naar bovenlichaam, en trappen richting hoofd mag je tijdens een training niet doortrappen. En het kan mij weinig schelen als dit montuur kapot gaat, tis een oud en vervelend montuur. Maar tijdens wedstrijden is het verboden. Ik ga binnenkort beginnen met trainen zónder bril. Wat me nog zwaar gaat vallen, ik heb wat moeite met diepte zien zonder bril.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk, een bril op tijdens zo'n vechtsport? Stel je voor dat je partner tegen het montuur trapt
Met sport zet ik mijn bril eigenlijk altijd af. Eigenlijk moet ik gewoon oefenen met mijn lenzen, want die heb ik ook, alleen ik heb ze nooit inStaat vaak ook mooier dan een bril (al vind ik wel dat ik een heel mooi montuur heb).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |