Tsssk. Da's geen hartje Amsterdam meer hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn achtertuin (nou ja balkon) grensde aan de stadhouderskadeDus officieel was het eigenlijk geen centrum maar pijp
Hehe, maar wel prima wijk! (quote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tsssk. Da's geen hartje Amsterdam meer hoor.
Ik ben een rasechte Jordanees!
wanneer kom je langs?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe er altijd teveel vermicelli door![]()
![]()
net zoals ik altijd teveel macaroni maak enzo
Da's geen hartje Amsterdam!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn achtertuin (nou ja balkon) grensde aan de stadhouderskadeDus officieel was het eigenlijk geen centrum maar pijp
Rijst is niet verplicht, maar optioneel.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
SHE, waarom moet ik eigenlijk 's weekends zoveel hetzelfde eten (en 90% rijst)?.
Mijn hart is grootquote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Da's geen hartje Amsterdam!
Wel een leuke buurt
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Als ik rendang heb gemaakt, dan doe ik daar een kom rijst bij en roer het door elkaar met een vork.
Ziet er dan uit als kots , maar is fantastisch.
en het liefst flikker ik er dan nog een lepel appelmoes overheen
Ahh, thanksquote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Rijst is niet verplicht, maar optioneel.
Is voor snaaiers en carbverslaafden onder ons.
Liefst doe je in het weekend precies hetzelfde als doordeweeks.
( zeker als dat goed voor je werkt )
Helemaal lekker werkt het als je in het weekend strenger je carbs controleert; wat zoveel inhoud dat je het hele weekend helemaal geen brood eet; enkel vlees/vis/zuivel/ei + groenten. Verder niks.
Het centrum van Amsterdam ook hoor, maar daar hoort de Pijp toch echt niet bijquote:
Heb je de sneak preview al teruggekeken met de uitgetypte tekst er naast? Klopt het een beetje?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
De helft van de berichten in mijn inbox komen van Greysie
Snaai je dan ook ietsje ter vervanging van het roken, of komt het aankomen doordat je stofwisseling tijdelijk vertraagt? Of allebei?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het stoppen is geen probleem. Maar stoppen is nooit mijn probleem. Stoppen is heel makkelijk, gewoon geen sigaret opsteken. Er zit wel al bijna 3kg bij, en mijn broeken gaan nog net dicht. En dáár word ik wel bloedsjagerijnig van. Verder zit ik eigenlijk al wel weer aardig in mijn niet roken. Ik kan zelfs alweer tussen mensen staan die roken. Weinig afgereageerd dus, behalve gisteren toen ik mijzelf net nakend in de spiegel had gezien.
Meldt je aan bij het stoppen met rook topic, da's leuk. En download zo'n metertje, dat is ook tof en stimulerend om niet meer te roken.
Jeetje, 17708 cigarettes not smoked in een jaar en twee maanden, wat klinkt dat confronterend!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
One year, two months, two weeks, one day, 16 hours, 58 minutes and 1 second. 17708 cigarettes not smoked, saving ¤ 1.142,99. Life saved: 8 weeks, 5 days, 11 hours, 40 minutes.
![]()
![]()
Jaa en hij was perfect! Heel erg bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de sneak preview al teruggekeken met de uitgetypte tekst er naast? Klopt het een beetje?
Oh en ik wist niet of je scalpel of scalple in het engels schrijft
[..]
Waarmee haal je die verf meestal van je gezicht af? Probeer het eens uit op het parket. Of probeer nagellakremover mét aceton te vinden. Aceton is slecht voor je nagels, maar het is geweldig schoonmaakmiddel (ik moet op lab al mijn glaswerk ermee schoonmaken, superspul, en heb mijn deur er wel eens mee behandeld, alle lijmresten weg).quote:Op zondag 18 januari 2009 00:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten waarmee, nagellak remover werkte niet, en dat werkt meestal wel bij muurverf!! Het zit er ook al een jaar op of zo
Ja, ik heb geen idee waarom ik dat ding in m'n toilettas heb bewaard![]()
Nee UvA heeft 2 pasjes: je collegekaart, met foto, en daarnaast een 2e kaart, je bewijs van inschrijving. Die twee moet je bij elkaar houden en dat bewijs van inschrijving vervangen ze ieder jaar dat je betaalt hebt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Jup! Bij de Uva staat er precies 't zelfde op, maar daar staat ook nog de tekst "bewijs van inschrijving" en zij hebben geen foto..
Voor als je het nog leest: vaak hebben ze ook wel iets van een broodje met kip bij snackbars. In Belgie heb ik dat gedaan: bolletje, kip en saus. Flink in het broodje geknepen zodat de complete maaltijd aan saus in het zakje bleef zitten, en ik had een redelijk avondmaal. En het vulde prima, zeker als je ernaast nog een blikje cola light drinkt. Salade zit vaak vol mayo enzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is dus gelijk mijn probleem...
1 hoef ik niet maar 3 wel... dus ik neem morgen alleen maar saladeIk kan niks half
Wat leuk!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef conleche het volgende:
O ja en dat oude vriendinnetje noemde me bij mijn toenmalige bijnaam, want voordat dat conleche werd, was het Cola.
Ik ben ineens weer 10.
Jij wil gewoon mijn Charming Cyborgtitel van me afpakken met al dat ge-pmquote:Op zondag 18 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
De helft van de berichten in mijn inbox komen van Greysie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |