Dat is echt eh.. naiefquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar kijk. We hebben een prei. Ik zeg: oké maak de prei schoon.
Dan kijkt hij mij aan van: Uhm.................... moet je het witte of het groene eten? En moet je hem pellen? En dan??
Zo ben ik 7 jr geleden ineens gestopt. 2 nachten doorhalen; bij elkaar iets van 6 pakjes gerookt + een hele zooi chemicals.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Dwing jezelf vanaf nu iedere 5 minuten een sigaret te roken en minimaal 4 pakjes, totdat je zowat aan 't kotsen bent
Heeft hij Down?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan kijkt hij mij aan van: Uhm.................... moet je het witte of het groene eten? En moet je hem pellen? En dan??
Nee! Niet meer gesproken na 1985!! Ik denk dat ze me gegoogeld heeft! Vanavond maar eens terugmailen...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe
Wat leuk! Hadden jullie nog contact??
mijn geboortejaarquote:Op zondag 18 januari 2009 15:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Niet meer gesproken na 1985!! Ik denk dat ze me gegoogeld heeft! Vanavond maar eens terugmailen...
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hallo.![]()
Heb ik nog iets belangrijks gemist?
Volledig OT natuurlijk (dus bij deze gelijk mijn hartelijke verontschuldigingen), maar
eetlijstje van gisteren:
O: 2 gekookt ei
L: bifidus yoghurtje en handje amandelen
T: olijfjes
D: aardappel-pastinaak puree met gegrilde portabello
T: volkoren toastjes met houmous (1 met camembert) en olijfjes
eetlijstje vandaag
L: twee geroosterd brood met gebakken ei
T: bifidus yoghurtje, beker warme chocomelk
D: aardappeltjes uit de oven met gepofte knoflook en roergebakken sugar snaps, snijboon, rode ui en broccoli
Elke twee uur eten lukt me niet in het weekend, morgen beter.
Ik at vroeger altijd alleen het groene deel op, want ik dacht dat dat zo hoorde. Totdat ik een keer zo'n gekortwiekte prei bij iemand zag liggen en vroeg wat ie daar mee van plan was. Toen kreeg ik een hele rare blik en werd ik heul hard uitgelachen dat ik de verkeerde kant opatquote:Op zondag 18 januari 2009 15:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in het topic plakken, maar bedacht me toen dat Co me dan alle hoek van de kamer zou laten zienquote:
Maar andijvie is toch vies, dus all ends well!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef conleche het volgende:
Toen ik een jaar of elf was lag mijn moeder een tijdje in het ziekenhuis en hadden mijn zusje en ik de gezinshulp weggepest en moest ik ook koken en toen wilde ik andijvie maken (want dat was m'n lievelingsgroente) en wist toen ook niet of je het gele gedeelte wel moest snijden. Dat heb ik toen voor de zekerheid maar niet gedaan, en dat was dom, want toen bleef er na het koken weinig meer over!!![]()
Ik heb geen Down.
Rookt heer G trouwens, of niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in het topic plakken, maar bedacht me toen dat Co me dan alle hoek van de kamer zou laten zien
Thanks SHE! Ben benieuwd hoeveel last Heer G van mijn stoppen met roken gaat hebben
Toen was je elf. da's niet zo raar.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef conleche het volgende:
Toen ik een jaar of elf was lag mijn moeder een tijdje in het ziekenhuis en hadden mijn zusje en ik de gezinshulp weggepest en moest ik ook koken en toen wilde ik andijvie maken (want dat was m'n lievelingsgroente) en wist toen ook niet of je het gele gedeelte wel moest snijden. Dat heb ik toen voor de zekerheid maar niet gedaan, en dat was dom, want toen bleef er na het koken weinig meer over!!![]()
Ik heb geen Down.
Ik denk eigenlijk dat het een façade isquote:
Hij rookt niet hoop ik? Of in elk geval niet in je buurt?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst in het topic plakken, maar bedacht me toen dat Co me dan alle hoek van de kamer zou laten zien
Thanks SHE! Ben benieuwd hoeveel last Heer G van mijn stoppen met roken gaat hebben
Heer G rookt sigaren. Veel sigaren.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij rookt niet hoop ik? Of in elk geval niet in je buurt?
Zijn moeder maakt het eten ergens 's ochtends klaar, dan staat het tot 17:15 klaar in pannetjes en om 17:30 gaan ze eten. Het ligt deels aan hem, maar hij mag bijvoorbeeld nog steeds niet de was uit de wasmachine halen omdat ze bang is dat hij het verkeerd doetquote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Maar, maar..
Over de prei bijv.: dat heb je toch wel gegeten toen je klein was en paps/mams het eten maakte enzo? Dan zie je toch dat het ringetjes zijn?
En anders leer je dat als je meehelpt bij het koken.
Of zeg ik nu iets stoms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |