Fotoooo!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister een shirtje, een ketting en parfum gekocht trouwens
Britquote:Op zondag 18 januari 2009 15:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Auw!![]()
Shirtje is nog van de vorige zomercollectie volgensmij. Maargoed, alvast gekocht voor wanneer het mooi weer wordt, in de sale.
De ketting komt ongeveer tot m'n decollete, kralen en dingetjes. Donkergrijs en zilvere tinten. Beetje lastig uit te leggen, maar wel mooi.
En Burberry Britt gekocht
alleen soms met hutspot of zuurkoolstamp vind ik 't wel lekker, maar elke dag 't eten prakken met op vrijdag visdag en woensdag 'spaghetti' of 'rijst met kerrie' vind ik niet echt geweldig.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind GAGV echt niet lekker![]()
Wij eten dat soms (gelukkig niet vaak) maar ik vind het vaak zo... onsamenhangend!
Nee, teveel werkquote:
Ja precies! Het is niet uitdagend om zo vaak hetzelfde te eten. Woensdag gehaktdag is ook niks voor mijquote:Op zondag 18 januari 2009 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen soms met hutspot of zuurkoolstamp vind ik 't wel lekker, maar elke dag 't eten prakken met op vrijdag visdag en woensdag 'spaghetti' of 'rijst met kerrie' vind ik niet echt geweldig.
Kreeg 't vroeger wel te eten en nou ja, niet vies, maar totaal niet uitdagend en écht lekker..
O jammer!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, teveel werk![]()
Misschien maak ik wel ooit een foto als ik hem een keer aan heb.
Stamppot boerenkoolquote:Op zondag 18 januari 2009 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen soms met hutspot of zuurkoolstamp vind ik 't wel lekker, maar elke dag 't eten prakken met op vrijdag visdag en woensdag 'spaghetti' of 'rijst met kerrie' vind ik niet echt geweldig.
Kreeg 't vroeger wel te eten en nou ja, niet vies, maar totaal niet uitdagend en écht lekker..
Ja sorry, ik lig hier echt lamlendig op de bank en ik heb geen idee waar het fototoestel isquote:
Worchestershiresaucequote:Op zondag 18 januari 2009 15:44 schreef P.F het volgende:
Welke ketchup was ook alweer zonder suiker? En welke mayo??
En wat voor dingen heb ik nog meer nodig in de keuken behalve peper/zout/soja saus van kikkoman
Dan ga ik even een tof lijstje samenstellen![]()
Thank you!! Wat zijn die dikgedrukte/of waar in gebruik je die vaak?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Worchestershiresauce
Kikkoman
Olijfolie
Zonnebloemolie
Witte azijn
Balsamicoazijn
Ketjap Manis
Sambal Badjak
Sambal Oelek
Plunder de toko voor allerhande kruiden zoals: Massala Kerrie, Ve-Tsin, Rozemarijn, Oregano, Komijnpoeder, nou ja, eigenlijk álles wat je kunt krijgen
Wat potjes paprikapoeder, chilipoeder, cayennepeper, gedroogde munt, etc.
Wasabi
Citroensap
euh...
vanillesuiker
gist
bloem
zelfrijzend bakmeel
bouillonblokjes
tomatenpuree
vermicelli
pasta
rijst
risottorijst
en meer
Ik kan alleen maar bedenken dat je die nodig hebt bij het maken van komijnenkaasquote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef neen het volgende:
Komijnpoeder is Djinten toch?
Beter doe ik niet lui en google ik. Ja het is zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |