Dat moet haast wel. En zo zijn veel mannen hoor; doen zich dan expres heel dom voor; terwijl ze het dondersgoed weten.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een façade isHij heeft zich laten ontvallen dat hij er trots op is dat hij nog nooit een wasmachine aan heeft geraakt en dat stofzuigen voor vrouwen is. Haha, als we samen gaan wonen betaalt hij maar een schoonmaakster
Dat van mij is denk ik 4 jaar geleden.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Toen was je elf. da's niet zo raar.
Maar een volwassen man die niet weet wat je met een prei moet. Ik had hem ermee vermoord denk ik. Up his ass
Ja dat is dan ook niet slim en het lijkt me ook niet leuk voor je vriend. Dat zijn moeder hem iets vraagt en daarna alsnog zelf, op haar manier, doet. Laat hem toch! Hij leert het best van zijn fouten.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Zijn moeder maakt het eten ergens 's ochtends klaar, dan staat het tot 17:15 klaar in pannetjes en om 17:30 gaan ze eten. Het ligt deels aan hem, maar hij mag bijvoorbeeld nog steeds niet de was uit de wasmachine halen omdat ze bang is dat hij het verkeerd doetOf het mag wel maar dan kijkt ze hoe ie 't doet en dan doet ze het later overnieuw..
Ja, ik vond het altijd leuk om te helpen. Maar hij denkt dat mannen het gen missen om te koken/schoon te makenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Maar, maar..
Over de prei bijv.: dat heb je toch wel gegeten toen je klein was en paps/mams het eten maakte enzo? Dan zie je toch dat het ringetjes zijn?
En anders leer je dat als je meehelpt bij het koken.
Of zeg ik nu iets stoms
Denk het niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:17 schreef SHE het volgende:
Geen last van de carbs s' avonds?
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:26 schreef cyclechick het volgende:
Oh dat doe ik ook altijd.
En dan snij ik daarna de zijkantjes (dus de roosjes) eraf en eet ik die op en gooi ik de stam alsnog weg
Ik vind het serieus best ongelofelijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat van mij is denk ik 4 jaar geleden.
Toen was ik 20![]()
Maar even serieus: Als niemand je dat heeft verteld, hoe moet je dat weten welk deel je moet eten? Dan is het toch logisch dat je de groene bladeren opeteet? Bij broccoli eet je toch ook niet heel die stam op? En doorgaans groen=goed dus..
Ik zeg altijd dat ik ook niet kan afwassenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. En zo zijn veel mannen hoor; doen zich dan expres heel dom voor; terwijl ze het dondersgoed weten.
Die van mij beweert ook bij hoog en laag dat hij niet kan koken, terwijl ik hem toch echt een keer heb betrapt toen ik per ongeluk een keer te vroeg thuis kwam van werk.
then again; andere vrouwen betrappen hun man met de buurvrouw, ik betrap de mijne met een stel hamburgers, een koekepan en een blik bruine bonen![]()
Volgende keer sla je hem met die prei op zijn hoofd.
Woehaha dat moet 'ie eens tegen mijn papski zeggen. Die vindt koken gewéldig.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik vond het altijd leuk om te helpen. Maar hij denkt dat mannen het gen missen om te koken/schoon te makenEn ik moet met koken altijd de leiding nemen omdat ie denkt dat ie 't verkeerd doet.. En sommige dingen snapt ie dan echt niet en dan wordt ie wel weer beledigd als ik zeg hoe hij 't beste iets kan doen "want dat wist ie al lang
"
Die stam kun je gewoon gebruiken! Snij de stam in kleine stukjes en kerf er eventueel kruizen in. Gooi deze 5-10 minuten eerder dan de rest in de pan. Lekker hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snijd 't altijd in roosjes en kook 't dan kort tot 't precies goed is (nog wel lekker knapperig)
En bedankt... Een ei pocheren wil nog wel lukken, maar voor de schoonmaak ben ik niet in de wieg gelegd.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef Muis006 het volgende:
Kijk als je nou geen ei kan pocheren okee, maar ik vind het verrassend als iemand niet weet hoe je iets schoon moet maken ofzo.
Zo was mijn basisonderwijs ook!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het serieus best ongelofelijk.
Op mijn basischool gingen we twee keer per jaar op field trip naar boerderijen en telers en kregen daar uitleg over groenten, fruit, vlees en zuivel.\
Net als dat de schijf van 5 regelmatig aan bod kwam.
We deden ook proefjes in de klas waarbij we zelf kiemen van waterkers moesten gebruiken om waterkers te verbouwen en die aten we dan enkele weken later klassikaal op brood![]()
We hadden zelfs een schooltuintje!
Misschien heb ik gewoon ontzettend veel geluk gehad met mijn basis onderwijs, maar ik kan me haast niet voorstellen dat scholen geen aandacht besteden aan een basisbehoefte als eten.
Niet lekker in je vel; behoefte aan snaaien.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Denk het niet.![]()
Waar zou ik last van kunnen hebben dan?
Bij m'n overburen komen regelmatig de ouders van een van die 2 langs om de tuin bij te houden, alle ramen te wassen en stof te zuigenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ook niet kan afwassen
of schoonmaken
of stofzuigen..
Hij brengt z'n vuile vaat naar z'n oudersEn dan zou een behulpzaam vriendinnetje misschien na het eten af gaan wassen omdat ie dat nooit doet, maar ik dacht, HA, mooi niet! Voor je het weet sta ik zijn WC te schrobben (Z'n moeder komt een aantal keer per jaar langs met een stofzuiger om z'n kamer schoon te maken
)
ja, weetikquote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Die stam kun je gewoon gebruiken! Snij de stam in kleine stukjes en kerf er eventueel kruizen in. Gooi deze 5-10 minuten eerder dan de rest in de pan. Lekker hoor!
Ik woonde in hartje Amsterdam, maarrr ik had een eigen schooltuintje! En een oom die boer is, waar ik altijd de kalfjes ging voerenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Op mijn basischool gingen we twee keer per jaar op field trip naar boerderijen en telers en kregen daar uitleg over groenten, fruit, vlees en zuivel.\
We deden ook proefjes in de klas waarbij we zelf kiemen van waterkers moesten gebruiken om waterkers te verbouwen en die aten we dan enkele weken later klassikaal op brood![]()
Misschien heb ik gewoon ontzettend veel geluk gehad met mijn basis onderwijs, maar ik kan me haast niet voorstellen dat scholen geen aandacht besteden aan een basisbehoefte als eten.
Oh, maar wij hadden ook een schooltuin! En ik kan me herinneren dat ik thuis op de vensterbank ook potjes waterkers had staan. Alleen ging het bij mij altijd dood omdat ik of geen, of veel teveel water erin gootquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik prak die shit mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weetikdat je 'm kan eten, niets mis mee, ik zorg altijd dat er aan de kleine roosjes nog een flink stuk steel zit
maar meh, ik gooi 'm gewoon altijd weg
Nee, nergens last van.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef SHE het volgende:
Niet lekker in je vel; behoefte aan snaaien.
Hebben veel mensen last van als ze veel kh's eten in de avond.
Als je nergens last van hebt, please do continue
Nou dat is op zich niet zo moeilijk! Als ik stofzuig (zoals vanochtendquote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
En bedankt... Een ei pocheren wil nog wel lukken, maar voor de schoonmaak ben ik niet in de wieg gelegd.
wij eten eigenlijk zelden iets wat prakbaar is, behalve soms stamppotquote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik prak die shit mee.
Prakken, dat is tof.
Waarom zou je die kruizen erin kerven?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Die stam kun je gewoon gebruiken! Snij de stam in kleine stukjes en kerf er eventueel kruizen in. Gooi deze 5-10 minuten eerder dan de rest in de pan. Lekker hoor!
Aaaaaaaaah vieze Nederlander! Niet prakken hoorr!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ik prak die shit mee.
Prakken, dat is tof.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waarom zou je die kruizen erin kerven?
Als ik kunst wil maken heb ik nog wel wat papier/verf liggen
Ik gebruik WC eend om de kalkaanslag in de wasbak weg te krijgen, dat werkt echt geweldigquote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dat is op zich niet zo moeilijk! Als ik stofzuig (zoals vanochtend) dan doe ik eerst de randjes + hoekjes + meubels. En de vloer. En met dweilen moet je in de hoekjes beginnen en naar de trap toewerken anders loop je er weer doorheen..
En als je bleek in je wc gooit en even wacht en doortrekt wordt ie ook schoon ()
Andijvie, Spinazie, Spruitjes en Broccoli prak ik altijd sowieso.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij eten eigenlijk zelden iets wat prakbaar is, behalve soms stamppot
Echt?quote:
Nee hij biedt aan om de tafel af te ruimen/zijn was in de wasmachine te doen/etc maar dat wil ze niet!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook niet slim en het lijkt me ook niet leuk voor je vriend. Dat zijn moeder hem iets vraagt en daarna alsnog zelf, op haar manier, doet. Laat hem toch! Hij leert het best van zijn fouten.
Ik heb er een bloedhekel aan als mijn schoonmoeder zo tegen mijn vriend doet. Dan wordt ie nooit zelfstandig
wij eten nooit 'spinazie' of 'andijvie'quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef neen het volgende:
[..]
Andijvie, Spinazie, Spruitjes en Broccoli prak ik altijd sowieso.
Sla, Boontjes en Wortels niet.
Ja een beetje diep?? Ik weet het niet precies, ik las het ergens in een kookboek..quote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?
Moet het dan heel diep ofzo?
ER zijn trouwens heus dingen die ik wel weet en kan in de keuken hoor! Ik kan heel lekkere groene curry maken, en kip-kokos soep! En en en nog meer!
Spill zhe details!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister een shirtje, een ketting en parfum gekocht trouwens
Steradent FTW! Dan mik ik een tablet in de pleepot, wasbak of bloemenvaas, spoelen en klaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gebruik WC eend om de kalkaanslag in de wasbak weg te krijgen, dat werkt echt geweldig
Ik vind GAGV echt niet lekkerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij eten nooit 'spinazie' of 'andijvie'
nooit 'gekookte-aardappelen-groente-vlees'
Toen ik 10 was ging ik gepocheerd ei maken voor mamaquote:Op zondag 18 januari 2009 15:23 schreef Muis006 het volgende:
Kijk als je nou geen ei kan pocheren okee, maar ik vind het verrassend als iemand niet weet hoe je iets schoon moet maken ofzo.
Oh tip grandioso van vandagio: als je een ei wil pocheren en het lukt je niet dmv een draaikolk van water, dan moet je een klein bakje pakken, daar wat vershoudfolie in doen, daar het ei in, vershoudfolie dichtknopen en dan dat zakje in je pan water bonjouren.
Dat is het enige wat ik kan bereidenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij eten nooit 'spinazie' of 'andijvie'
nooit 'gekookte-aardappelen-groente-vlees'
Nou ja er staat een fles naast de wc in de vorm van een eendje, en die kun je dan zo langs de rand doen net als in de reclamequote:Op zondag 18 januari 2009 15:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gebruik WC eend om de kalkaanslag in de wasbak weg te krijgen, dat werkt echt geweldig
Auw!quote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Spill zhe details!
* Muis006 schijnt met felle lamp in Goodbye's ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |