Zeg eh! Ik ben al 4 jaar cyborg. Jij moet nog beginnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon mijn Charming Cyborgtitel van me afpakken met al dat ge-pm.
Heeee Nedved!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Eens kijken of de kapper vandeweek mijn haar zo kan knippen als op die foto
[ afbeelding ]
Ik vind dat een echt Feijenoordkapselquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg eh! Ik ben al 4 jaar cyborg. Jij moet nog beginnen.
Ik ben de borg-queen en jij slechts een pionnetje in mijn meesterplan!
We are borg, you will be assimilated. Resistance is futile.
Met een kort koppie was Nedved een lekker ding, nu krijg ik twijfels.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog rooie lipjes en je kan zo met mij op stapquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat een echt Feijenoordkapsel
Heb je geen reservebril?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Wat schattig Co.
Mn bril staat beetje scheef (ben dr met een volle weekendtas aan blijven hangen) en nu prikt het pootje in mn neus. En precies op dát plekje komt een mini-puist/vochtophoping. Waardoor het nog meer pijn doet. En hij is dinsdag pas weer open, maar dan kan ik niet dus donderdag op zn vroegst heb ik weer een rechte bril. Nouhou.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Laat het mijn vader maar niet horenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, mijn oude bril, maar die staat helemaal scheef want gebruik ik tijdens taekwondoquote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je geen reservebril?
Mijn bril was 1 keer kapot gegaan (neusvleugeltje afgebroken) en toen had ik ook geen reserve. Montuur moest opgestuurd worden naar de fabrikant, en ik zat een week zonder bril. Niet leuk
Meteen daarna een el cheapo reservebril gekocht
Is dat niet gevaarlijk, een bril op tijdens zo'n vechtsport? Stel je voor dat je partner tegen het montuur traptquote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jawel, mijn oude bril, maar die staat helemaal scheef want gebruik ik tijdens taekwondo. Dus nu zit ik zonder bril voor de pc (kan wel dichtbij) en anders haal ik morgen mijn veiligheidsbril uit mijn kluis
. Die heeft geen neusdingen en zelfde sterkte. Of hoop ik dat het maffe puistachtige ding weggaat
.
Ingevuldquote:Op zondag 18 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga den datumprikker vershturen!
*tromgeroffel*
Ja. Maar gelukkig word ik nooit geraakt op het hoofd, meeste geraakt aanvallen zijn naar bovenlichaam, en trappen richting hoofd mag je tijdens een training niet doortrappen. En het kan mij weinig schelen als dit montuur kapot gaat, tis een oud en vervelend montuur. Maar tijdens wedstrijden is het verboden. Ik ga binnenkort beginnen met trainen zónder bril. Wat me nog zwaar gaat vallen, ik heb wat moeite met diepte zien zonder bril.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk, een bril op tijdens zo'n vechtsport? Stel je voor dat je partner tegen het montuur trapt
Met sport zet ik mijn bril eigenlijk altijd af. Eigenlijk moet ik gewoon oefenen met mijn lenzen, want die heb ik ook, alleen ik heb ze nooit inStaat vaak ook mooier dan een bril (al vind ik wel dat ik een heel mooi montuur heb).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |