quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
Stop es met al dat geschreeuw, ik ben net wakker.
Bij mij ook daarnet. Als je je posthistory kijkt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef behangplakker het volgende:
Bij mij is de lay-out kapot van Fok! denk ik
doe maar ssssstquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:06 schreef timmmmm het volgende:
SilentAlarm, ge zijt een kutspammer, en een falende lapohunter.
Oh mooi, dan ligt het niet aan mij. Ik dacht al, zo brak ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:20 schreef behangplakker het volgende:
Bij mij is de lay-out kapot van Fok! denk ik
Hele tijd, als je KLB aanklikt ook, als ik dit topic aanklik. Zelfs als ik een topic openquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij ook daarnet. Als je je posthistory kijkt?
BOSWACHHHTERquote:
Ja heb ik ook, dat de ads midden in je beeld komen ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hele tijd, als je KLB aanklikt ook, als ik dit topic aanklik. Zelfs als ik een topic open
Onder andere, ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel problemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, dat de ads midden in je beeld komen ook?
Ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Onder andere, ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel problemen
Zaak voor de boswachter zou je zeggen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Onder andere, ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel problemen
Poezels!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn kat was ook angry toenet, hij vloog me aan.Rotbeest.
Wauw, wat een drukte in Friesland!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:30 schreef postmortum het volgende:
hey bowa , volgende week minamaal 2 bussen naar Leeuwarden en 50-60 auto's
Ze was heel hyper met van die enorme zwarte kijkers, en toen vloog ze me aan! Beet me en m'n been.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze was heel hyper met van die enorme zwarte kijkers, en toen vloog ze me aan! Beet me en m'n been.![]()
ja 500 man extra ik denk niet dat die pauperwegen het daar gaan aankunnenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wauw, wat een drukte in Friesland!
Een klotetijd op Fok! belevenquote:
Die is altijd weg als hij geroepen wordquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zaak voor de boswachter zou je zeggen! [ afbeelding ]
love parade of zoietsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is een tractorshow zie ik?
ff kijken wanneer de plaatjes van kees komen met zijn spaansequote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:49 schreef reetveter het volgende:
kankerkankerkanker, maandag toets spaans en moet nog 7 weken inhalen![]()
haha zie dat voor jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Pm regel eens een Brabant/Limbo meet met Lyzio,d_b, pm, Nikmans en D_A
Mênnus vet tochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha zie dat voor jeik heb het een paar x gebrobeerde te regelen maar het is nooit gelukt
![]()
doe je een puta madre shirt aan misschien haal je het danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef reetveter het volgende:
saillant detail: Alles is spaans, er is niks meer in het engels
¿Come se dice 'qué horA es' en Inglés?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
doe je een puta madre shirt aan misschien haal je het dan
Ik heb de proefwerkweek net gehad. Volop genoten hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben zo goed als beter.![]()
Slechte nieuws: Ik moet een boek gaan halen bij de bieb + leren voor de proefwerkweek.
En hoelang deed je erover om dit te typen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
¿Come se dice 'qué horA es' en Inglés?
hoe laat is het ? of Waar is de hoer ? 1 van beiden zinnen moet de juiste vertaling zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
¿Come se dice 'qué horA es' en Inglés?
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben zo goed als beter.![]()
Slechte nieuws: Ik moet een boek gaan halen bij de bieb + leren voor de proefwerkweek.
de hitkrant is geen boekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah gelukkig! Ik heb mijn moeder gisteravond een boek voor me laten halen en ik heb pas over tijdje weer een toetsweek, en dan maar 3 toetsen
!
Hoe laat het is jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe laat is het ? of Waar is de hoer ? 1 van beiden zinnen moet de juiste vertaling zijn
Er probeert een meneer in zijn bil te kruipen!11!!!1!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef postmortum het volgende:
hakuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]
Het hemelse gerecht van Renate Dorrestein welquote:
een kookboek litaratuur noemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het hemelse gerecht van Renate Dorrestein wel
Het is geen kookboek LULquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
een kookboek litaratuur noemen
En die verhaaltjes achterin ging lezenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef Broekpaling het volgende:
Hitkrant. Dat is toch dat boekje waar je in groep 6 met je vriendjes ging lachen om de naakte meneer en mevrouw die erin staan?
?quote:
quote:
MiVer?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
grote zaal
kleine zaal
neuken in de
kut
HOE DURF JE DIE GENIALE TEKST AAN HEM TOE TE SCHRIJVEN?quote:
Don't know how much time has passed..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
rememberrrrrrrrrrrrr what you lookin at isss meee.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
rememberrrrrrrrrrrrr what you lookin at isss meee.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Don't know how much time has passed..
Vandaag zwemmen, denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ook wel goednog plannen voor het weekend verder?
ol ei no is tet it viels lijk voor effer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Don't know how much time has passed..
Dat getal kun je ook als 234 schrijven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef reetveter het volgende:
Ah, ik ben al op de 2e paginaNog 234234234234234 pagina's te gaan
Oh dan schiet je op!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:20 schreef reetveter het volgende:
Ah, ik ben al op de 2e paginaNog 234234234234234 pagina's te gaan
Zwemmenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vandaag zwemmen, denk ik.Verder zo min mogelijk.
En jij?
miverquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HOE DURF JE DIE GENIALE TEKST AAN HEM TOE TE SCHRIJVEN?[ afbeelding ]
Hey, wacht. Waarom vraag je dat niet aan mij en wel aan haar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ook wel goednog plannen voor het weekend verder?
But no one ever tells you that forever feels like gone, sitting all alone inside your head.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ol ei no is tet it viels lijk voor effer.
trouwens wel een vet nummer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HOE DURF JE DIE GENIALE TEKST AAN HEM TOE TE SCHRIJVEN?[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
But no one ever tells you that forever feels like gone, sitting all alone inside your head.
Piet Janssen, Faffie, Kut kunstquote:
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef IQM het volgende:
Ik ben echt de modderfokking bowlkampioen.
Fok jij modder?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef IQM het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef reetveter het volgende:
NOOO GA IK MET DE ZWARTE PEN OVER MIJN AJAX SHIRT![]()
![]()
Dat kan niet hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef IQM het volgende:
Gecondoleerd, mang.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef reetveter het volgende:
NOOO GA IK MET DE ZWARTE PEN OVER MIJN AJAX SHIRT![]()
![]()
best wel geniale tekst.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Piet Janssen, Faffie, Kut kunst
in de house
Ecoutez, we komen hard, zo hard x6
Aambeeld, baksteen, stuk berg, hard
Staal wol, graniet, kei bikkel, hard
Traptreden, stoeprand, plexiglas, hard
Appelflap, puddingbroodje, eclair, hard
Stalagtieten, geilig tieten, in de kut, hard
1 gig, 2 gig, terrabyte, hard
Moeilijk, makkelijk, neuken, hard
Moerstaal, kankermoer, staalborstel, hard
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 6
Stuk ijzer, stuk lood, plutonium, hard
Rembrantplein, leidseplein, neuken in de, kots
Zacht gekookt, hard gekookt, uitgekookt, hard
Entourage, maquillage, faffiage, hard
Best wel leuk, niet zo leuk, kanker leuk, hard
Kanker, kanker, kanker, hard
Deutsch marks, b. franks, florijnen, hard
Lele, das das, en of, hard
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 8
(ecoutez, we komen hard, zo hard)
Grote zaal, gymzaal, aula, hard
Grote zaal, kleine zaal, neuken in de, kut
Cobra, faffist, impressionist, hard
Lele, das das, en of, hard
Ecoutez, we komen hard
Ecoutez, we komen hard
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 2
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 14
Heel eventjes dan. Ik wil geen risico lopen om geblesseerd te raken. Ik moet in topvorm blijven.quote:
As if.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan niet hoordat ben ik al.
YEAHquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Heel eventjes dan. Ik wil geen risico lopen om geblesseerd te raken. Ik moet in topvorm blijven.
Je hoeft niet zo jaloers te doen hoor. Het geeft niet dat je niet overal even goed in bent als ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
As if.Jij was ook de zogenaamde pokerkampioen en daar geloof ik ook nog steeds niks van.
Jij bent hoogstens cakejesbakkampioen ofzo.
Bowlmeet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
As if.Jij was ook de zogenaamde pokerkampioen en daar geloof ik ook nog steeds niks van.
Jij bent hoogstens cakejesbakkampioen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe blijft het veel praatjes, weinig daden van je, opschepstertje. Je maakt het maar een keer waar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo jaloers te doen hoor. Het geeft niet dat je niet overal even goed in bent als ik!
ik heb ook nog vrij weinig daden gezien van jouquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Tot nu toe blijft het veel praatjes, weinig daden van je, opschepstertje. Je maakt het maar een keer waar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jou anders nooit zien bowlen dus dat is ook makkelijk praten van jouw kantquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Tot nu toe blijft het veel praatjes, weinig daden van je, opschepstertje. Je maakt het maar een keer waar.
True.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik heb ook nog vrij weinig daden gezien van jou
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
En ik ben al de cakejes bak kampioen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7hand poker, laat me niet lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:30 schreef IQM het volgende:
[..]
True.
Maar wat poker betreft, maak ik Bt geregeld in met 7 Hand Poker. True, dat is niet de real deal, maar het geeft wel een indicatie van de verschillen weer.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Bijvoorbeeld. Lekker wroeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2009 13:33:43 ]
Onpeilbare blik? Je bedoelt die standaard het-lijkt-wel-of-ik-boos-kijk-blik?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
7hand poker, laat me niet lachenje zou me met texas hold 'm irl eens moeten zien, mijn onpeilbare blikken zullen tot kloppende lichaamsdelen en jouw verlies leiden.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
7hand poker, laat me niet lachenje zou me met texas hold 'm irl eens moeten zien, mijn onpeilbare blikken zullen tot kloppende lichaamsdelen en jouw verlies leiden.
Jij weet niets over mijn blikken jongemanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Onpeilbare blik? Je bedoelt die standaard het-lijkt-wel-of-ik-boos-kijk-blik?![]()
Ik neem de uitdaging graag aan.
Doe je ook mee?quote:
Ik kan niet pokeren, dus als het uit draait op strippoker moet ik wel heel veel kleren aan doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn blikken jongemanje hebt nog zo veel te leren.
[..]
Doe je ook mee?
Ik leer het je welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan niet pokeren, dus als het uit draait op strippoker moet ik wel heel veel kleren aan doen.
Wat een grote mond voor zo'n klein meisje. Bewijs het eerst maar eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn blikken jongemanje hebt nog zo veel te leren.
Misschien ooit. Of wellicht gun ik je het grote plezier wel nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat een grote mond voor zo'n klein meisje. Bewijs het eerst maar eens.
Verneder hem!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien ooit. Of wellicht gun ik je het grote plezier wel niet!
Je bent gewoon bang om af te gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien ooit. Of wellicht gun ik je het grote plezier wel niet!
Dat nooit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang om af te gaan.Begrijpelijk.
Zie jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
Pokeren? Ik denk dat Bt zou winnen.
En we zitten op drie tegen één nuquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het met IQM eens! Anders is het 2 tegen 1, en dat is zo zielig
Fas heeft denk ik even goede redenen als jij, dus I'll take it.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het met IQM eens! Anders is het 2 tegen 1, en dat is zo zielig
Hoe ging 't opstaan vanochtend? Bij mij ging het redelijk goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie BT+Fas+KB tegen IQM (Want stiekem staat timmmm wel aan onze kantquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
Drie tegen één?
Ik zie Bt+Fas tegen IQM+timmmmm
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
Drie tegen één?
Je vergeet Krentenbol. Zonder mij was het dus 3 tegen 1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
Drie tegen één?
Dan is 't 4 - 1 toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie BT+Fas+KB tegen IQM (Want stiekem staat timmmm wel aan onze kant)
Ja maar we moeten timmm neutraal houden hierquote:
Ssssst, zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No hablo espagnolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
Als iemand hier komt die spaans kan geef hem mijn email :p
Que?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
Het ging toch om wie er beter was? Of wie dacht beter te zijn. Fas koos voor jou, timmmmm voor mij. Kb. heb ik (gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
¿Hola querido, cómo hace usted?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
Hola querido, ¿cómo hace el cantante atractivo? Espero que todo esté bien y usted disfruta del sol de verano. El deseo de usted para amar y pazquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
¿Hola querido, cómo hace usted?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ging toch om wie er beter was? Of wie dacht beter te zijn. Fas koos voor jou, timmmmm voor mij. Kb. heb ik (gelukkig) nog nergens zien kiezen.
Krentenbol zei dat Bt je ging vernederen. Dat noem ik kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik poker jullie er allemaal uit, ben ik bang
Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ging toch om wie er beter was? Of wie dacht beter te zijn. Fas koos voor jou, timmmmm voor mij. Kb. heb ik (gelukkig) nog nergens zien kiezen.
Ik kies voor BT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat Bt me moest vernederen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krentenbol zei dat Bt je ging vernederen. Dat noem ik kiezen.
En ik poker jullie er allemaal uit, ben ik bang
Te quiero demasiado a querido!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hola querido, ¿cómo hace el cantante atractivo? Espero que todo esté bien y usted disfruta del sol de verano. El deseo de usted para amar y paz
Je ne parle pas Francaisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hola querido, ¿cómo hace el cantante atractivo? Espero que todo esté bien y usted disfruta del sol de verano. El deseo de usted para amar y paz
Doe maar. Hoe meer noobs er tegen me zijn, hoe meer ik overtuigd ben van m'n gelijk en hoe liever ik het wil bewijzen.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef Fascination het volgende:
Trouwens Bt, zijn er twee versies van Go with the flow van The Queens of the Stone Age?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te quiero demasiado a querido!
Moi aussie, mais ne pas bienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je parle Francais mais je ne parle pas español!
Welkequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee? Ik heb er in ieder geval maar eentje!
Ik vond het vorige liever. En terechter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Todos saben que usted es un bastardo sucio que está.
Yo me disculpo, pero sé que usted no habla español. ¡No le hace menos atractivo!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond het vorige liever. En terechter. [ afbeelding ]
Whehehe, faaaaaaaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
kutkankerkut vergeten kaarten voor ajax te halen
Bestel online dan halve kankertammequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
Is Ajax jarig?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
Usted me consiguió. Y te encuentro atractivo también.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yo me disculpo, pero sé que usted no habla español. ¡No le hace menos atractivo!
Ajax is daags na mijn verjaardag jarigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, nog twee maanden wachten.
Mijn broer is duidelijk de populairdere van de twee, hè.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
IQM, je broer werd genoemd vandaag op het forum.
NJ!
Très gentillequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn broer is duidelijk de populairdere van de twee, hè.
Malam is avond/nacht, noob.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Selamat malam sukkelBaik, terima kasih!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef reetveter het volgende:
Hebbes 4 kaarten 428 bij josje McFearless en D_A
Ik luister ook metal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef postmortum het volgende:
krentenbol ik val op metalchicks , maar ik zou je ook wel kunnen doen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, dat zou een leuke avatar kunnen opleveren.
Zoals?quote:
Doe je dat ook wel eens met iets van jezelf?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze worden een beetje afgekneld he?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Très gentilleOui oui, je suis très aimable!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Dat ie zingt "you can gooo with the floww" en redelijk uptempo?
mag ik jouw tetten ook een keer komen afbinden dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe je dat ook wel eens met iets van jezelf?
quote:hahah!!
Ik heb geen voorbeeld ontvangen.
Maare ben nu op mn werk dus heb die opdracht niet hier..
Dusse ik ga mijn uitwerkingen zo snel mogelijk naar jou doorsturen maar ben pas zondag thuis...
Hoop niet dat dat te laat is voor je....
Doegdoeg
ik accepteer dat antoord als een uitndoging om je te mogen batsenquote:
Dat is niet met van die achterlijke gruntzang he? Dat is zoo lelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lamb of God, Opeth, Devildriver, Dream Theater, Metallica, enz.
Wat is een antoord?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik accepteer dat antoord als een uitndoging om je te mogen batsen
Moet je daar niet overdreven grote voor hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
mag ik jouw tetten ook een keer komen afbinden dan?
Internetheldin.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het internet liegt me voor? Godverdomme.
Je bent een oude man!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik accepteer dat antoord als een uitndoging om je te mogen batsen
Verkapt-ik-heb-kleine-tieten-opmerking.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je daar niet overdreven grote voor hebben?
Jawel, sommige wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is niet met van die achterlijke gruntzang he? Dat is zoo lelijk.
Je weegt toch maar 48kilo? ik koop het in per 10meter, dan komen we wel een behoorlijk eindquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Normale.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt-ik-heb-kleine-tieten-opmerking.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt-ik-heb-kleine-tieten-opmerking.
Koop je mij in per 10m?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je weegt toch maar 48kilo? ik koop het in per 10meter, dan komen we wel een behoorlijk eind
Lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat is een goede grunt danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jawel, sommige wel.Maar zijn wel de beste grunters die er zijn.
Nohhhhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, als ik jou in zou kopen per x aantal eenheden, dan zouden dat minuten zijn..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is een goede grunt dan? Geef eens filmpje met voorbeeld
.
Al heb je 100 meter touw dat lost het 'probleem' niet op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, als ik jou in zou kopen per x aantal eenheden, dan zouden dat minuten zijn..
[ afbeelding ]
Een soort 'iedere keer als je masturbeert, vermoordt God een kitten'?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef reetveter het volgende:
Elke keer als ik leer heb ik zin om iemand af te tuigen
Dat je niet voldoende tit hebt waardoor het touw weg blijft glijden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Al heb je 100 meter touw dat lost het 'probleem' niet op.
Gelukkig ben ik niet zo'n dierenvriend.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Een soort 'iedere keer als je masturbeert, vermoordt God een kitten'?
Mmmquote:
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat je niet voldoende tit hebt waardoor het touw weg blijft glijden?
Of met barkrukken in het rond te gooien..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef reetveter het volgende:
Elke keer als ik leer heb ik zin om iemand af te tuigen
Hahaha alsof er dan nog kittens zouden zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
En die van Opeth kan dan ook nog super grunten en super 'clean' zingen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmm. Niet helemaal m'n ding
.
Dat jij (tot groot ongenoegen van krentenbol) jammer maar helaas haar borsten niet kan afknellen met een groot stuk touw.quote:
quote:
Ja dat het touw er dus nooit blijft zitten.quote:
Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jij (tot groot ongenoegen van krentenbol) jammer maar helaas haar borsten niet kan afknellen met een groot stuk touw.
In mijn geval blijft het niet bij kittens.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jij (tot groot ongenoegen van krentenbol) jammer maar helaas haar borsten niet kan afknellen met een groot stuk touw.
Dat 'clean' zingen is wel okequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En die van Opeth kan dan ook nog super grunten en super 'clean' zingen.
Ze is haar lensen kwijt waarschijnlijkquote:
because we canquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dat het touw er dus nooit blijft zitten.Maar dat vind ik geen probleem eigenlijk.
Maar waarom hebben we dit gesprek?
Yep.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmy. Is dat nou Cod4 en een vijftienjarig breezersletje?
Dream Theater is ook clean, maar in verhouding ook weinig zang.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat 'clean' zingen is wel oke. Metallica vind ik wel oke maar die grunten ook niet
.
.
Je bent zelf een slechte photoshop.quote:
BILLENKOEKquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
BT, wat moeten we hier nou mee?![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat deel tussen haakjes dan ook sarcastisch!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een slechte photoshop.
Zoals je ziet heb ik de vrijheid genomen de vraag te beantwoorden voor jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
BT, wat moeten we hier nou mee?![]()
DAT ZEI IK TOCH ALquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OMDAT HAAR TIETEN DAAR NIET GROOT GENOEG VOOR ZIJN.
Hoe lang duurt het voordat je het snapt!!
*met touw naar BT toelooptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals je ziet heb ik de vrijheid genomen de vraag te beantwoorden voor je!
En nu wenst Krentenbol hier dit soort vragen niet meer te ontvangen laat staan te beantwoorden, dus bij deze Devvie
Nee hoor, dat ontkende ze helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH ALEN DAT ONTKENDE ZE
Jij begreep haar 'gelukkig wel' op een andere manier.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH ALEN DAT ONTKENDE ZE
quote:
Ik dacht dat jij die al wel gezien had eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat stoer en vooral ook mannelijk
quote:
Ja natuurlijk, allangquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jij die al wel gezien had eigenlijk.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Kb, toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het kan ook prima met breigaren. Alles in verhouding he.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En mijn borsten zijn daar ook te klein voor, lekker puh. En blij toe ook!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAN!
zijn we nu weer vriendjes?![]()
Zo'n dun touw is scherp.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het kan ook prima met breigaren. Alles in verhouding he.
Omgquote:
Pijn is lekker toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |