Dan is 't 4 - 1 toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie BT+Fas+KB tegen IQM (Want stiekem staat timmmm wel aan onze kant)
Ja maar we moeten timmm neutraal houden hierquote:
Ssssst, zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No hablo espagnolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
Als iemand hier komt die spaans kan geef hem mijn email :p
Que?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
Het ging toch om wie er beter was? Of wie dacht beter te zijn. Fas koos voor jou, timmmmm voor mij. Kb. heb ik (gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¿Hola querido, cómo hace usted?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef reetveter het volgende:
Hola querido, ¿cómo hace el cantante atractivo? Espero que todo esté bien y usted disfruta del sol de verano. El deseo de usted para amar y pazquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
¿Hola querido, cómo hace usted?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ging toch om wie er beter was? Of wie dacht beter te zijn. Fas koos voor jou, timmmmm voor mij. Kb. heb ik (gelukkig) nog nergens zien kiezen.
Krentenbol zei dat Bt je ging vernederen. Dat noem ik kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik poker jullie er allemaal uit, ben ik bang
Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ging toch om wie er beter was? Of wie dacht beter te zijn. Fas koos voor jou, timmmmm voor mij. Kb. heb ik (gelukkig) nog nergens zien kiezen.
Ik kies voor BT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat Bt me moest vernederen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Krentenbol zei dat Bt je ging vernederen. Dat noem ik kiezen.
En ik poker jullie er allemaal uit, ben ik bang
Te quiero demasiado a querido!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hola querido, ¿cómo hace el cantante atractivo? Espero que todo esté bien y usted disfruta del sol de verano. El deseo de usted para amar y paz
Je ne parle pas Francaisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hola querido, ¿cómo hace el cantante atractivo? Espero que todo esté bien y usted disfruta del sol de verano. El deseo de usted para amar y paz
Doe maar. Hoe meer noobs er tegen me zijn, hoe meer ik overtuigd ben van m'n gelijk en hoe liever ik het wil bewijzen.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:49 schreef Fascination het volgende:
Trouwens Bt, zijn er twee versies van Go with the flow van The Queens of the Stone Age?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Te quiero demasiado a querido!
Moi aussie, mais ne pas bienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je parle Francais mais je ne parle pas español!
Welkequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee? Ik heb er in ieder geval maar eentje!
Ik vond het vorige liever. En terechter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Todos saben que usted es un bastardo sucio que está.
Yo me disculpo, pero sé que usted no habla español. ¡No le hace menos atractivo!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond het vorige liever. En terechter. [ afbeelding ]
Whehehe, faaaaaaaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
kutkankerkut vergeten kaarten voor ajax te halen
Bestel online dan halve kankertammequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
Is Ajax jarig?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
Usted me consiguió. Y te encuentro atractivo también.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yo me disculpo, pero sé que usted no habla español. ¡No le hace menos atractivo!
Ajax is daags na mijn verjaardag jarigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, nog twee maanden wachten.
Mijn broer is duidelijk de populairdere van de twee, hè.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
IQM, je broer werd genoemd vandaag op het forum.
NJ!
Très gentillequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn broer is duidelijk de populairdere van de twee, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |