Welkequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee? Ik heb er in ieder geval maar eentje!
Ik vond het vorige liever. En terechter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Todos saben que usted es un bastardo sucio que está.
Yo me disculpo, pero sé que usted no habla español. ¡No le hace menos atractivo!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond het vorige liever. En terechter. [ afbeelding ]
Whehehe, faaaaaaaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
kutkankerkut vergeten kaarten voor ajax te halen
Bestel online dan halve kankertammequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
Is Ajax jarig?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef reetveter het volgende:
Usted me consiguió. Y te encuentro atractivo también.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yo me disculpo, pero sé que usted no habla español. ¡No le hace menos atractivo!
Ajax is daags na mijn verjaardag jarigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, nog twee maanden wachten.
Mijn broer is duidelijk de populairdere van de twee, hè.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
IQM, je broer werd genoemd vandaag op het forum.
NJ!
Très gentillequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Mijn broer is duidelijk de populairdere van de twee, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |