Onpeilbare blik? Je bedoelt die standaard het-lijkt-wel-of-ik-boos-kijk-blik?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
7hand poker, laat me niet lachenje zou me met texas hold 'm irl eens moeten zien, mijn onpeilbare blikken zullen tot kloppende lichaamsdelen en jouw verlies leiden.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
7hand poker, laat me niet lachenje zou me met texas hold 'm irl eens moeten zien, mijn onpeilbare blikken zullen tot kloppende lichaamsdelen en jouw verlies leiden.
Jij weet niets over mijn blikken jongemanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Onpeilbare blik? Je bedoelt die standaard het-lijkt-wel-of-ik-boos-kijk-blik?![]()
Ik neem de uitdaging graag aan.
Doe je ook mee?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet pokeren, dus als het uit draait op strippoker moet ik wel heel veel kleren aan doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn blikken jongemanje hebt nog zo veel te leren.
[..]
Doe je ook mee?
Ik leer het je welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kan niet pokeren, dus als het uit draait op strippoker moet ik wel heel veel kleren aan doen.
Wat een grote mond voor zo'n klein meisje. Bewijs het eerst maar eens.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn blikken jongemanje hebt nog zo veel te leren.
Misschien ooit. Of wellicht gun ik je het grote plezier wel nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat een grote mond voor zo'n klein meisje. Bewijs het eerst maar eens.
Verneder hem!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien ooit. Of wellicht gun ik je het grote plezier wel niet!
Je bent gewoon bang om af te gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien ooit. Of wellicht gun ik je het grote plezier wel niet!
Dat nooit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang om af te gaan.Begrijpelijk.
Zie jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
Pokeren? Ik denk dat Bt zou winnen.
En we zitten op drie tegen één nuquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het met IQM eens! Anders is het 2 tegen 1, en dat is zo zielig
Fas heeft denk ik even goede redenen als jij, dus I'll take it.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik ben het met IQM eens! Anders is het 2 tegen 1, en dat is zo zielig
Hoe ging 't opstaan vanochtend? Bij mij ging het redelijk goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie BT+Fas+KB tegen IQM (Want stiekem staat timmmm wel aan onze kantquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
Drie tegen één?
Ik zie Bt+Fas tegen IQM+timmmmm
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
Drie tegen één?
Je vergeet Krentenbol. Zonder mij was het dus 3 tegen 1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef IQM het volgende:
Drie tegen één?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |