Wauw, wat een drukte in Friesland!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:30 schreef postmortum het volgende:
hey bowa , volgende week minamaal 2 bussen naar Leeuwarden en 50-60 auto's
Ze was heel hyper met van die enorme zwarte kijkers, en toen vloog ze me aan! Beet me en m'n been.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze was heel hyper met van die enorme zwarte kijkers, en toen vloog ze me aan! Beet me en m'n been.![]()
ja 500 man extra ik denk niet dat die pauperwegen het daar gaan aankunnenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wauw, wat een drukte in Friesland!
Een klotetijd op Fok! belevenquote:
Die is altijd weg als hij geroepen wordquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zaak voor de boswachter zou je zeggen! [ afbeelding ]
love parade of zoietsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is een tractorshow zie ik?
ff kijken wanneer de plaatjes van kees komen met zijn spaansequote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:49 schreef reetveter het volgende:
kankerkankerkanker, maandag toets spaans en moet nog 7 weken inhalen![]()
haha zie dat voor jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Pm regel eens een Brabant/Limbo meet met Lyzio,d_b, pm, Nikmans en D_A
Mênnus vet tochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha zie dat voor jeik heb het een paar x gebrobeerde te regelen maar het is nooit gelukt
![]()
doe je een puta madre shirt aan misschien haal je het danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef reetveter het volgende:
saillant detail: Alles is spaans, er is niks meer in het engels
¿Come se dice 'qué horA es' en Inglés?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
doe je een puta madre shirt aan misschien haal je het dan
Ik heb de proefwerkweek net gehad. Volop genoten hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben zo goed als beter.![]()
Slechte nieuws: Ik moet een boek gaan halen bij de bieb + leren voor de proefwerkweek.
En hoelang deed je erover om dit te typen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
¿Come se dice 'qué horA es' en Inglés?
hoe laat is het ? of Waar is de hoer ? 1 van beiden zinnen moet de juiste vertaling zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
¿Come se dice 'qué horA es' en Inglés?
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben zo goed als beter.![]()
Slechte nieuws: Ik moet een boek gaan halen bij de bieb + leren voor de proefwerkweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |