Malam is avond/nacht, noob.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Selamat malam sukkelBaik, terima kasih!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef reetveter het volgende:
Hebbes 4 kaarten 428 bij josje McFearless en D_A
Ik luister ook metal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef postmortum het volgende:
krentenbol ik val op metalchicks , maar ik zou je ook wel kunnen doen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, dat zou een leuke avatar kunnen opleveren.
Zoals?quote:
Doe je dat ook wel eens met iets van jezelf?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze worden een beetje afgekneld he?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Très gentilleOui oui, je suis très aimable!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke? Dat ie zingt "you can gooo with the floww" en redelijk uptempo?
mag ik jouw tetten ook een keer komen afbinden dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe je dat ook wel eens met iets van jezelf?
quote:hahah!!
Ik heb geen voorbeeld ontvangen.
Maare ben nu op mn werk dus heb die opdracht niet hier..
Dusse ik ga mijn uitwerkingen zo snel mogelijk naar jou doorsturen maar ben pas zondag thuis...
Hoop niet dat dat te laat is voor je....
Doegdoeg
ik accepteer dat antoord als een uitndoging om je te mogen batsenquote:
Dat is niet met van die achterlijke gruntzang he? Dat is zoo lelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lamb of God, Opeth, Devildriver, Dream Theater, Metallica, enz.
Wat is een antoord?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik accepteer dat antoord als een uitndoging om je te mogen batsen
Moet je daar niet overdreven grote voor hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
mag ik jouw tetten ook een keer komen afbinden dan?
Internetheldin.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het internet liegt me voor? Godverdomme.
Je bent een oude man!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik accepteer dat antoord als een uitndoging om je te mogen batsen
Verkapt-ik-heb-kleine-tieten-opmerking.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je daar niet overdreven grote voor hebben?
Jawel, sommige wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is niet met van die achterlijke gruntzang he? Dat is zoo lelijk.
Je weegt toch maar 48kilo? ik koop het in per 10meter, dan komen we wel een behoorlijk eindquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je daar niet overdreven grote voor hebben?
Normale.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt-ik-heb-kleine-tieten-opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |