quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verkapt-ik-heb-kleine-tieten-opmerking.
Koop je mij in per 10m?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Je weegt toch maar 48kilo? ik koop het in per 10meter, dan komen we wel een behoorlijk eind
Lijkt mij ook jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Moet je daar niet overdreven grote voor hebben?
Wat is een goede grunt danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jawel, sommige wel.Maar zijn wel de beste grunters die er zijn.
Nohhhhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, als ik jou in zou kopen per x aantal eenheden, dan zouden dat minuten zijn..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is een goede grunt dan? Geef eens filmpje met voorbeeld
.
Al heb je 100 meter touw dat lost het 'probleem' niet op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Neen, als ik jou in zou kopen per x aantal eenheden, dan zouden dat minuten zijn..
[ afbeelding ]
Een soort 'iedere keer als je masturbeert, vermoordt God een kitten'?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef reetveter het volgende:
Elke keer als ik leer heb ik zin om iemand af te tuigen
Dat je niet voldoende tit hebt waardoor het touw weg blijft glijden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Al heb je 100 meter touw dat lost het 'probleem' niet op.
Gelukkig ben ik niet zo'n dierenvriend.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Een soort 'iedere keer als je masturbeert, vermoordt God een kitten'?
Mmmquote:
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat je niet voldoende tit hebt waardoor het touw weg blijft glijden?
Of met barkrukken in het rond te gooien..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef reetveter het volgende:
Elke keer als ik leer heb ik zin om iemand af te tuigen
Hahaha alsof er dan nog kittens zouden zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Een soort 'iedere keer als je masturbeert, vermoordt God een kitten'?
En die van Opeth kan dan ook nog super grunten en super 'clean' zingen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmm. Niet helemaal m'n ding
.
Dat jij (tot groot ongenoegen van krentenbol) jammer maar helaas haar borsten niet kan afknellen met een groot stuk touw.quote:
quote:
Ja dat het touw er dus nooit blijft zitten.quote:
Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jij (tot groot ongenoegen van krentenbol) jammer maar helaas haar borsten niet kan afknellen met een groot stuk touw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |