Dat kan niet hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef IQM het volgende:
Ik ben echt de modderfokking bowlkampioen.
Gecondoleerd, mang.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef reetveter het volgende:
NOOO GA IK MET DE ZWARTE PEN OVER MIJN AJAX SHIRT![]()
![]()
best wel geniale tekst.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Piet Janssen, Faffie, Kut kunst
in de house
Ecoutez, we komen hard, zo hard x6
Aambeeld, baksteen, stuk berg, hard
Staal wol, graniet, kei bikkel, hard
Traptreden, stoeprand, plexiglas, hard
Appelflap, puddingbroodje, eclair, hard
Stalagtieten, geilig tieten, in de kut, hard
1 gig, 2 gig, terrabyte, hard
Moeilijk, makkelijk, neuken, hard
Moerstaal, kankermoer, staalborstel, hard
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 6
Stuk ijzer, stuk lood, plutonium, hard
Rembrantplein, leidseplein, neuken in de, kots
Zacht gekookt, hard gekookt, uitgekookt, hard
Entourage, maquillage, faffiage, hard
Best wel leuk, niet zo leuk, kanker leuk, hard
Kanker, kanker, kanker, hard
Deutsch marks, b. franks, florijnen, hard
Lele, das das, en of, hard
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 8
(ecoutez, we komen hard, zo hard)
Grote zaal, gymzaal, aula, hard
Grote zaal, kleine zaal, neuken in de, kut
Cobra, faffist, impressionist, hard
Lele, das das, en of, hard
Ecoutez, we komen hard
Ecoutez, we komen hard
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 2
Ecoutez, we komen hard, zo hard x 14
Heel eventjes dan. Ik wil geen risico lopen om geblesseerd te raken. Ik moet in topvorm blijven.quote:
As if.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan niet hoordat ben ik al.
YEAHquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Heel eventjes dan. Ik wil geen risico lopen om geblesseerd te raken. Ik moet in topvorm blijven.
Je hoeft niet zo jaloers te doen hoor. Het geeft niet dat je niet overal even goed in bent als ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
As if.Jij was ook de zogenaamde pokerkampioen en daar geloof ik ook nog steeds niks van.
Jij bent hoogstens cakejesbakkampioen ofzo.
Bowlmeet!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
As if.Jij was ook de zogenaamde pokerkampioen en daar geloof ik ook nog steeds niks van.
Jij bent hoogstens cakejesbakkampioen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe blijft het veel praatjes, weinig daden van je, opschepstertje. Je maakt het maar een keer waar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo jaloers te doen hoor. Het geeft niet dat je niet overal even goed in bent als ik!
ik heb ook nog vrij weinig daden gezien van jouquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Tot nu toe blijft het veel praatjes, weinig daden van je, opschepstertje. Je maakt het maar een keer waar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jou anders nooit zien bowlen dus dat is ook makkelijk praten van jouw kantquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Tot nu toe blijft het veel praatjes, weinig daden van je, opschepstertje. Je maakt het maar een keer waar.
True.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik heb ook nog vrij weinig daden gezien van jou
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef Silentalarm het volgende:
En ik ben al de cakejes bak kampioen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef IQM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7hand poker, laat me niet lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:30 schreef IQM het volgende:
[..]
True.
Maar wat poker betreft, maak ik Bt geregeld in met 7 Hand Poker. True, dat is niet de real deal, maar het geeft wel een indicatie van de verschillen weer.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Bijvoorbeeld. Lekker wroeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2009 13:33:43 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |