In mijn geval blijft het niet bij kittens.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Een soort 'iedere keer als je masturbeert, vermoordt God een kitten'?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jij (tot groot ongenoegen van krentenbol) jammer maar helaas haar borsten niet kan afknellen met een groot stuk touw.
Dat 'clean' zingen is wel okequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En die van Opeth kan dan ook nog super grunten en super 'clean' zingen.
Ze is haar lensen kwijt waarschijnlijkquote:
because we canquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja dat het touw er dus nooit blijft zitten.Maar dat vind ik geen probleem eigenlijk.
Maar waarom hebben we dit gesprek?
Yep.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohmy. Is dat nou Cod4 en een vijftienjarig breezersletje?
Dream Theater is ook clean, maar in verhouding ook weinig zang.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat 'clean' zingen is wel oke. Metallica vind ik wel oke maar die grunten ook niet
.
.
Je bent zelf een slechte photoshop.quote:
BILLENKOEKquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
BT, wat moeten we hier nou mee?![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat deel tussen haakjes dan ook sarcastisch!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een slechte photoshop.
Zoals je ziet heb ik de vrijheid genomen de vraag te beantwoorden voor jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
BT, wat moeten we hier nou mee?![]()
DAT ZEI IK TOCH ALquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OMDAT HAAR TIETEN DAAR NIET GROOT GENOEG VOOR ZIJN.
Hoe lang duurt het voordat je het snapt!!
*met touw naar BT toelooptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals je ziet heb ik de vrijheid genomen de vraag te beantwoorden voor je!
En nu wenst Krentenbol hier dit soort vragen niet meer te ontvangen laat staan te beantwoorden, dus bij deze Devvie
Nee hoor, dat ontkende ze helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAT ZEI IK TOCH ALEN DAT ONTKENDE ZE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |