Maar goed, Mart ziet het tpoic ook niet, dus blijkbaar staat het niet in FC. Ook niet in FOK of FP. Dus wat blijft over? Aardig wat vrees ik...quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
zoiets.... mijn idee was meer ' waar ik eindelijk mijn NEUKEN tt krijg![]()
Teveel om op te noemen iig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, Mart ziet het tpoic ook niet, dus blijkbaar staat het niet in FC. Ook niet in FOK of FP. Dus wat blijft over? Aardig wat vrees ik...
ik geloof je meteen, ik vond het ook behoorlijk ranzig er uit zien en toen ik hoorde wat er allemaal in zit hoefde ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Houden zo, is niet echt lekker
quote:
Nee nog niet!!quote:
Heb jij dat zelf al geprobeerd? Het lijkt mij vies namelijkquote:
Niet zelf geprobeerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij dat zelf al geprobeerd? Het lijkt mij vies namelijk
Geen theeversus?quote:
gebruikerservaringen zijn nuttig. Dus als iemand zich geroepen voeltquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zelf geprobeerd.
Wel eerder al eens dat topic tegengekomen.
Van mij mag jequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gebruikerservaringen zijn nuttig. Dus als iemand zich geroepen voelt
Het is geen verplichting ofzoquote:
Nee thx, het lijkt mij dus echt nietsquote:
nee mij dus ook niet echt dus ik hoopte dat jij je zou opofferenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx, het lijkt mij dus echt niets
We vinden vast wel iemandquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]
nee mij dus ook niet echt dus ik hoopte dat jij je zou opofferennouja zoeken we nog even verder
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Terug van gitaren.![]()
Nog een laatste bakkie iemand?
Ik slaap zelfs met koffie op nog primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef HostiMeister het volgende:
Nu nog koffie? Doe ik geen oog meer dicht joh
Ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen lange dag, dude.
Jij nog een lange nacht voor de boeg dus?
Ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, lekker.
[..]
Ik slaap zelfs met koffie op nog prima.
Dat is helemaal kut, hebben ze nog belminuten ook!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:05 schreef Klonk het volgende:
je moet niet zeuren, kindjes in afrika moeten nog inbellen
FOK staat in die landen vast op een zwarte lijst...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:10 schreef Klonk het volgende:
nah, de kans dat we afrikaanse hongerkindjes op FOK! hebben is vrij klein voor mijn gevoel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
FOK staat in die landen vast op een zwarte lijst...
Oh.quote:
die werkt dus primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef JortK het volgende:
En die flood control moet ook zijn bek houwe
Alle reden toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
en het erge is, ik ben in staat om dat geloven
Spamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef JortK het volgende:
En die flood control moet ook zijn bek houwe
Op de BBQ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
en het erge is, ik ben in staat om dat geloven
een piemel op de bbq lijkt me pijnlijk, maar goed ieder z´n meugquote:
Zal hij ook niet doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Danny heeft hem dus nog niet voor me uitgezet.
Dan ben je niet bij de vorige KSC meet geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
een piemel op de bbq lijkt me pijnlijk, maar goed ieder z´n meug
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
een piemel op de bbq lijkt me pijnlijk, maar goed ieder z´n meug
er is niemand op de vorige meet geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je niet bij de vorige KSC meet geweest.
Oh wacht....
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
er is niemand op de vorige meet geweest
Met die poolse slet van Flesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je niet bij de vorige KSC meet geweest.
Oh wacht....
*slik*quote:Kies boven is opengemaakt, de wortel schoongeschraapt en opnieuw gevuld. En dat zonder verdoving!
er zijn altijd zeikerdsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was niets en het is nu nog niets.
QFTquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was niets en het is nu nog niets.
ik zal maar geen tieten plaatsen dan, anders neemt het aantal zeikers dadelijk nog verder toe.quote:
dat heb je heel goed begrepenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal maar geen tieten plaatsen dan, anders neemt het aantal zeikers dadelijk nog verder toe.
mooi!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug van de tandarts!
Kies boven is opengemaakt, de wortel schoongeschraapt en opnieuw gevuld. En dat zonder verdoving!
Alleen was die kies niet het probleem. Mijn nieuwe vulling onder zorgt waarschijnlijk voor een reactie op druk en warmte. Maar dat gaat meestal binnen een week of twee vanzelf over...
Tussen spoilertags mag welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal maar geen tieten plaatsen dan, anders neemt het aantal zeikers dadelijk nog verder toe.
Je past je aan aan je omgeving. Luiaardquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dan blijf ik bezig met tags plaatsen jeweets
Gemakszucht dient de mensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je past je aan aan je omgeving. Luiaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan maar![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:TinypicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan maar
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:Klein piemeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan maarOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Is de overnachting van de strains niet goed gegaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:39 schreef Californium het volgende:
dus..... morgen maar weer even werken![]()
Ik ook, tot half een en daarna weekend. Kan ik vanmiddag beginnen met inkopen doen voor mijn verjaardag...quote:
nou.... ik ben er dus achter waar het fout gingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Is de overnachting van de strains niet goed gegaan?
Aha. Er was een trial, nu een error en de volgende keer gaat het dus goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
nou.... ik ben er dus achter waar het fout ging_! ik heb dus in de verkeerde strain getransformeerd
!
Dus dat mag ik nu opnieuw doenEn dat kan ook maandag..maar ben er morgen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha. Er was een trial, nu een error en de volgende keer gaat het dus goed!
Oh ja...laten we het hopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een mooi kruisje trouwens
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Kruisje is al opgelost... typefoutje in de URLquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
laten we het hopen!
wat een mooi kruisje trouwens
Text only zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Mag deze pagina nu vol, dat met die spoilers werkt niet
tofquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef DaMart het volgende:
Oh ja Cali, ik heb nog een handig linkje voor je.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)zending_terugkijken/
Een andere?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik binnenkort tijd heb, maak ik een andere variant.
text-onlyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
whehe.. sorry...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Pheno het volgende:
Al die spammerts zijn er niet?
Thnx, nu gaat zijn Cali RSS feeder af!quote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een leuke smiley in gedachten met dat streepje en zo.
Ik was nog aan het reageren op Marc, maar had even werktelefoonquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thnx, nu gaat zijn Cali RSS feeder af!
Goede afleidingsmanouvrequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was nog aan het reageren op Marc, maar had even werktelefoon.
Cali, post eens wat, dan komt DaMart ook weer!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een leuke smiley in gedachten met dat streepje en zo.
Cali, post eens wat, dan komt DaMart ook weer!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was nog aan het reageren op Marc, maar had even werktelefoon.
Spammertsquote:
quote:
GMPAST!quote:
Nee, ik geloof het niet. Gisteren ook maar 3 of 4 posts.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh, niet gezien nog. Tenzij jij er een bent.
Ik ook, maar ik heb dan oook wat meer posts per pagina.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Zag net toch ineens ergens tieten
Pheno die amper post op een dag, OA die in een week tijd al 2 keer met +3 naar huis gaat. Waar gaat dit heen? Is dit de voorbode voor 2012?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het niet. Gisteren ook maar 3 of 4 posts.
2012 komt er al snel aan ja.. tijd voor meer tieten dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno die amper post op een dag, OA die in een week tijd al 2 keer met +3 naar huis gaat. Waar gaat dit heen? Is dit de voorbode voor 2012?
tegen die tijd zal D3 wel uit zijn, dus post ik ook minderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno die amper post op een dag, OA die in een week tijd al 2 keer met +3 naar huis gaat. Waar gaat dit heen? Is dit de voorbode voor 2012?
cursus tieten zoeken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even kijken of ik nog een cursus kan volgen.
En dan zit OA wel in de directie en vertrekt hij standaard met +120 of zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegen die tijd zal D3 wel uit zijn, dus post ik ook minder
nog minderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegen die tijd zal D3 wel uit zijn, dus post ik ook minder
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zit OA wel in de directie en vertrekt hij standaard met +120 of zo.
Eens kijken of die e rbij staat!quote:
Niet eens een VMRTquote:
Ja, het niveau in dat soort subfora is weer hoog.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
TS was te achterlijk om even op de klok te kijken.
ik ook niet, maar dat is wellicht minder erg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
En Adelante die niet weet waar het een vervolg op is. Dat is eigenlijk veel erger.
uitlokking zeg ik je.. dat is wat het is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het niveau in dat soort subfora is weer hoog.
Dat bedoel ik, KLB is echt niet tof.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
KLB: Aluminium muntjes
"Ze wegen te weinig, dus weet ik niet hoeveel kleingeld ik in mijn zakken heb zitten zonder te tellen."
Zal eens kijken waar dat KLB dan wel niet te vinden isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, KLB is echt niet tof.
:|quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
KLB: Te klein jaartal op muntjes
"Hoe kan ik nu fatsoenlijk zien dat ze niet meer gebruikt worden?"
Fokn00bquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal eens kijken waar dat KLB dan wel niet te vinden is
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, tijd voor nieuwe tieten in een spoiler uiteraard
Jij wannabee-moslim met je baardquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, tijd voor nieuwe tieten in een spoiler uiteraard
Ah well, je kunt niet alles hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of in ieder geval jonge tieten dan... die van de vorige pagina
Allahu Akhbar! Allahu Akhbar! Allahu Akhbar!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wannabee-moslim met je baard
Ja, dat dus.. al kun je wel veel hebben. Heb ook nog ergens een foto van die Vietnamese lumpia trouwensquote:
Holly is lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
Even zoeken wanneer die RA 3 uitbreiding uitkomt, Holly Valance
RA3?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
Even zoeken wanneer die RA 3 uitbreiding uitkomt, Holly Valance
Postenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat dus.. al kun je wel veel hebben. Heb ook nog ergens een foto van die Vietnamese lumpia trouwens
Met beide eens. In maart zit ze in de HD filmpjes tussen de saaie missies inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Holly is lekker
RA 3 was niets aan
Red Alert : een uitgemolken EA product wat eigenlijk bij het eerste deel had moeten stoppen, daarna werd het te triest qua fanta - units.quote:
Holly Valance, Australische actricequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie is Holly?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie is Holly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zal eens kijken danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met beide eens. In maart zit ze in de HD filmpjes tussen de saaie missies in
aah, de 'echte' Red Alert heb ik nog wel ergens liggen ja..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Red Alert : een uitgemolken EA product wat eigenlijk bij het eerste deel had moeten stoppen, daarna werd het te triest qua fanta - units.
Ik wacht op wat RPG's, voor de rest Starcraft 2 en natuurlijk Diablo 3.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal eens kijken dan
Komt ook weer een nieuw deel in de Total War serie. Dat lijkt me wel leuk
Gefixtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:09 schreef marcb1974 het volgende:
Al wil ik haar nu wel uit mijn beeld hebben
Starcraf is al oud zeg. Deel 2 kan wel eens leuk wordne iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht op wat RPG's, voor de rest Starcraft 2 en natuurlijk Diablo 3.
Thx, al hoefde je die niet weg te halen.quote:
Er komen 3 subdelen, eerst de terran, met 30 missies. Daarna de andere twee rassen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Starcraf is al oud zeg. Deel 2 kan wel eens leuk wordne idd
Er staat een linkje nu, net zo gemakkelijk. het ging er even om dat Indah weet over wie we het hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx, al hoefde je die niet weg te halen.
Was meer wat posts aan het plaatsen zodat die zichtbaar waren
Klinkt goedquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komen 3 subdelen, eerst de terran, met 30 missies. Daarna de andere twee rassen.
Ik had RA3 in 2 dagen doorgespeeld, waren het er misschien 10 of 12 missies?
Al hoop ik dat de missies niet te eentonig worden, die kans zit er in met maar 1 fractie en 30 missies...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
of hoeft dat niet in een spoiler Marc?
zeg het zelf maarquote:Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
importeren naar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
Ziet er goed uit indah. Importeren maar?
Het zou je wel van het werk kunen houden natuurlijk. Maar veel blote tiet is er niet te zien (fantaseer dat er zelf maar bijquote:
Danny's interpretatie is wellicht andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
Ik snap dat text only niet. Dan zou ik met die naam toch een verwachting krijgen dat ik geen plaatjes te zien krijg
Zo blijkens het is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Danny's interpretatie is wellicht anders
Maar niet zijn taal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ja, het is dan wel zijn forum he.
Wie wel, wie wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik spreek zijn taal ook niet geloof ik.
Zeg het dan gewoon, in plaats van zo'n steek onder waterquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:59 schreef Pheno het volgende:
Ik zal maar niets over de TT zeggen? En al helemaal niet over het verzaken van de wiki door de wikimaster zelf?
Ik duik dus maar even de wiki in om het aan te passen.
MPG
Ik zal mijn duikmes pakken, dat zal je lerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon, in plaats van zo'n steek onder water.
Pheno
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon, in plaats van zo'n steek onder water.
Pheno
och och, meneer heeft een duikmes hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn duikmes pakken, dat zal je leren
Je doet niets anders. ZIt je in een ander land, ga je fokkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
en ik ben weer lekker aan het posten
Geen dankquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef Californium het volgende:
ttdank u MPG of wie dan ook
![]()
En JortK z'n piemelHij is prachtiggggg
![]()
![]()
Dat haalt mijn upload in slechte tijdenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik haalde trouwens vanochtend 924kB/s.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet niets anders. ZIt je in een ander land, ga je fokken
Spammer!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik haalde trouwens vanochtend 924posts/s.
Da's ook maar matigjes dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat haalt mijn upload in slechte tijden
Maar toen had ik maar 1mbit upload. Nu een constante 6quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's ook maar matigjes dan.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar sneller internet heb je toch weinig aan als je alleen fokt natuurlijk.
Dus jij kan super-supersnel een film online zetten die ik dan weer kan downloaden. Ik doe er dan wel een week over of zo, maar het idee he...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar toen had ik maar 1mbit upload. Nu een constante 6
Moet ik die film wel hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus jij kan super-supersnel een film online zetten die ik dan weer kan downloaden. Ik doe er dan wel een week over of zo, maar het idee he...
Ik ga zo eens het winkelcentrum in.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef DR34M3R het volgende:
goeiesmorreges. Zometeen eens kijken wat voor lekkers ze in de kantine hebben.
Prima. Wanneer gaan we duikenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal mijn duikmes pakken, dat zal je leren
In een avond is prima. Of weekend. Maar dan vroeg, anders komen die duitsersquote:
Dat weet ik niet, maar ik iig niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
kent iemand hier "13, fear is real"?
Nou ja, 6mbit is nogstees niet superduppa snel met de hedendaagse blueray troep, maar op zich kan het.quote:
Ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |