Haha wat heb je gedaan dan dat je zo kapot bent?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik zeggen koffie, maar de hoeveelheid koffie die ik nu zou moeten drinken om weer aanspreekbaar te worden dat zou heel slecht voor mijn nachtrust zijn
veels te veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha wat heb je gedaan dan dat je zo kapot bent?
Mja angstquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal wel
Het is ook deels angst wegnemen namelijk
Tijd voor even niks dan inderdaad!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
veels te veel
kwart voor zes opgestaan
poezen verzorgd
huifbedrijden
contactvrijwilliger uitgehangen
uurtje fietsen
nog een keer de katten verzorgd en kattenbakken gedaan
stofzuigen
afstoffen
wasje gedaan
gekookt
afgewassen
en net naar de stad geweest.
dit is zo ongeveer het eerste moment van rust wat ik heb
daarom ga ik naar een narcosetandartsquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja angstDat geluid van die apparaten is gewoon fucking akelig. Het is meer de angst dat het pijn zal gaan doen dan de pijn zelf idd. Dat geluid daar moet echt eens wat op verzonnen worden. Antisound-technology kan allang bij legerhelicopters. Als ze dat nou eens zouden gaan deployen op tandartsboren en aanverwante shizzle.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja angstDat geluid van die apparaten is gewoon fucking akelig. Het is meer de angst dat het pijn zal gaan doen dan de pijn zelf idd. Dat geluid daar moet echt eens wat op verzonnen worden. Antisound-technology kan allang bij legerhelicopters. Als ze dat nou eens zouden gaan deployen op tandartsboren en aanverwante shizzle.
quote:
En jij stuurt dan de Horsepower aan? Of lag je op dat bed?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boven op de ruggen van de paarden is een dek gespannen, daarboven op een dun matrasje dan mensen met over het algemeen een dubbele handicap en dan een lekker warme deken, is superontspannend voor hun. En het werkt ook als een soort massage voor de ingewanden waardoor ze gaan poepen als ik weet niet wat
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij stuurt dan de Horsepower aan? Of lag je op dat bed?
Ah hipquote:
ja die mensen snap ik dus echt nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah hipSommige mensen vinden dat best kinky heb ik gehoord
dat is het niet echtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Holendrechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zondag maar eens een ritje maken denk ik. Vleuten, Amsterdam Holendrecht en Deventer staan op het programma. Het zal een lichte middag-exercitie worden van een kilometertje of 250
quote:
jeejquote:
Gisteren in Arnhem zuid ook een bijzonder bordje gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze ken je nog niet natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Maar dat is dus wel de enige reden dat ik er moet zijn![]()
Al kan er wel meteen een aardige bedeFhaart van gemaakt worden
En uiteraard nu al vol met graffitiquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
nope.. in mijn tijd (:P) was er nog heul geen station hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gebeurt idd weleens ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:30 schreef MPG het volgende:
Gisteren in Arnhem zuid ook een bijzonder bordje gezien!
Helemaal blauw, zonder wat dan ook erop.
Helaas geen foto kunnen maken.
Dat is ook pas een maand open gekkiequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
nope.. in mijn tijd (:P) was er nog heul geen station haha
Tofquote:
Ohw dat wist ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook pas een maand open gekkie![]()
@MPG ik ga zondag ook ff Arnhem Zuid erbij doen. Kan prima, terugkomende vanuit Dv
Anders had ik m natuurlijk al lang veel eerder gemaaktquote:
Goed punt welquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders had ik m natuurlijk al lang veel eerder gemaakt
Ben je er nog niet dan? Het staat al op tafelquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:13 schreef Fha het volgende:
Marceten al besteld? ik heb nou wel honger eigenlijk
damnquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je er nog niet dan? Het staat al op tafel
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.ad.nl/dierenni(...)d_uit_het_water.html
Oeh jumquote:
Vuurkip? Weer een nieuwe Open Source webbrowser?quote:
Ja, want die eten zo lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vuurkip? Weer een nieuwe Open Source webbrowser?
verdumme.. ik moest nog lachen ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vuurkip? Weer een nieuwe Open Source webbrowser?
En met de Back button kan je zo weer gratis het restaurant uit lopen?quote:
Je snapt hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En met de Back button kan je zo weer gratis het restaurant uit lopen?
quote:
Bedje in dan liefquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
pff ik ben eigenlijk best heel moe.
maar ik kijk nog legally blondequote:
Dat heb ik alleen met thrillersquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
maar ik kijk nog legally blondeik kan er niet tegen als ik films niet af kijk
dat heb ik echt met alle filmsquote:
Ik heb wat anders met alle films. En echt prettig kan ik het niet noemenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
dat heb ik echt met alle filmssuper irritant!
Nee dat weet ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wat anders met alle films. En echt prettig kan ik het niet noemen
Wil ik dat wel wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wat anders met alle films. En echt prettig kan ik het niet noemen
Zo verschrikkelijk boeiend is het ook weer niet hoorquote:
5e ofzo. ik begon pas rond een uur of 6.quote:
Zoveel nog jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef Fha het volgende:
[..]
5e ofzo. ik begon pas rond een uur of 6.
Ik drink alleen maar theequote:
Vast, maar thee is ook nog eens goed koopquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere dingen zijn ook lekker hoor
Sex tieten neukenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere dingen zijn ook lekker hoor
BBQquote:
Dat zal wel schelen jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Vast, maar thee is ook nog eens goed koop
Ja nou ja. Als dat mn pizza kan redden..quote:
Arme fles ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja. Als dat mn pizza kan redden..
Big American BBQ Chicken Pizzaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja. Als dat mn pizza kan redden..
Neuh, ik zorg wel voor mezelf hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Arme fles ..leef je nou al twee dagen op kouwe pizza joh?
oohw oke dan is het goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, ik zorg wel voor mezelf hoor
Hijj heeft vast al twee dagen op rij frietjes gehaaldquote:
Maar misschien wel elke keer met andere side snackquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hijj heeft vast al twee dagen op rij frietjes gehaald.
Appelmoes en mayonaise hequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar misschien wel elke keer met andere side snack
of misschien ook een keer pindasaus als hij in een gekke bui isquote:
Oorlogquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Fha het volgende:
[..]
of misschien ook een keer pindasaus als hij in een gekke bui is
jummquote:
Naar de friture danquote:
Wat is er met het tpoic gebeurd?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
Slotjes die door users heen posten
MPG, ouwe Mucker!
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Verplaatst naar ergens waar wij er niet bij kunnen, denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is er met het tpoic gebeurd?
Ik krijg de volgende melding:
[..]
nee genoeg gegeten vandaagquote:
Gedelete, hij is ook weg uit MyAt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verplaatst naar ergens waar wij er niet bij kunnen, denk ik;
Jaquote:
Heb je dat wel eens op, een kapsalon?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaen het klinkt nog leuk ook
Zou het de nieuwe "kapsalon" zijn?
Maar dat gebeurt ook als het verplaatst wordt naar bv. FC...quote:
Pizza Friet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaen het klinkt nog leuk ook
Zou het de nieuwe "kapsalon" zijn?
Hmmmzz....quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt ook als het verplaatst wordt naar bv. FC...
Of hij staat in KEL of zo... daar kun je niet in (neem ik aan), en dus staat hij niet in MYat.quote:
Dat dus!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt ook als het verplaatst wordt naar bv. FC...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij staat in KEL of zo... daar kun je niet in (neem ik aan), en dus staat hij niet in MYat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |