Vraag me af of het feest voor je endeldarm ook zo groot is...quote:Op maandag 29 december 2008 17:08 schreef PiRANiA het volgende:
Feestje voor je slokdarm... Klikt goed
Wat is dat nou weer voor kinderachtigheid? Tis gewoon een review met daarbij ook nog het recept gratis en voor niks drbijquote:Op maandag 29 december 2008 21:04 schreef Misstique het volgende:
REV --> CUL
Zet deze onzin maar weer gauw terug waar het vandaan kwam.quote:
Niks kinderachtigs heur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor kinderachtigheid? Tis gewoon een review met daarbij ook nog het recept gratis en voor niks drbij.
Dat ziet er dan alweer een stuk smakelijker uitquote:
barbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Tip: ga niet meer de deur uit als je dit gegeten hebt, want dan zit je de hele avond op de wc te pruttelen.
Pizza.
Patat.
Pizza met patat![]()
.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop