Maar goed, Mart ziet het tpoic ook niet, dus blijkbaar staat het niet in FC. Ook niet in FOK of FP. Dus wat blijft over? Aardig wat vrees ik...quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
zoiets.... mijn idee was meer ' waar ik eindelijk mijn NEUKEN tt krijg![]()
Teveel om op te noemen iig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, Mart ziet het tpoic ook niet, dus blijkbaar staat het niet in FC. Ook niet in FOK of FP. Dus wat blijft over? Aardig wat vrees ik...
ik geloof je meteen, ik vond het ook behoorlijk ranzig er uit zien en toen ik hoorde wat er allemaal in zit hoefde ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Houden zo, is niet echt lekker
quote:
Nee nog niet!!quote:
Heb jij dat zelf al geprobeerd? Het lijkt mij vies namelijkquote:
Niet zelf geprobeerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij dat zelf al geprobeerd? Het lijkt mij vies namelijk
Geen theeversus?quote:
gebruikerservaringen zijn nuttig. Dus als iemand zich geroepen voeltquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zelf geprobeerd.
Wel eerder al eens dat topic tegengekomen.
Van mij mag jequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gebruikerservaringen zijn nuttig. Dus als iemand zich geroepen voelt
Het is geen verplichting ofzoquote:
Nee thx, het lijkt mij dus echt nietsquote:
nee mij dus ook niet echt dus ik hoopte dat jij je zou opofferenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee thx, het lijkt mij dus echt niets
We vinden vast wel iemandquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]
nee mij dus ook niet echt dus ik hoopte dat jij je zou opofferennouja zoeken we nog even verder
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Terug van gitaren.![]()
Nog een laatste bakkie iemand?
Ik slaap zelfs met koffie op nog primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef HostiMeister het volgende:
Nu nog koffie? Doe ik geen oog meer dicht joh
Ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
Morgen lange dag, dude.
Jij nog een lange nacht voor de boeg dus?
Ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, lekker.
[..]
Ik slaap zelfs met koffie op nog prima.
Dat is helemaal kut, hebben ze nog belminuten ook!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:05 schreef Klonk het volgende:
je moet niet zeuren, kindjes in afrika moeten nog inbellen
FOK staat in die landen vast op een zwarte lijst...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:10 schreef Klonk het volgende:
nah, de kans dat we afrikaanse hongerkindjes op FOK! hebben is vrij klein voor mijn gevoel
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
FOK staat in die landen vast op een zwarte lijst...
Oh.quote:
die werkt dus primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef JortK het volgende:
En die flood control moet ook zijn bek houwe
Alle reden toe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
en het erge is, ik ben in staat om dat geloven
Spamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef JortK het volgende:
En die flood control moet ook zijn bek houwe
Op de BBQ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
en het erge is, ik ben in staat om dat geloven
een piemel op de bbq lijkt me pijnlijk, maar goed ieder z´n meugquote:
Zal hij ook niet doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Danny heeft hem dus nog niet voor me uitgezet.
Dan ben je niet bij de vorige KSC meet geweest.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
een piemel op de bbq lijkt me pijnlijk, maar goed ieder z´n meug
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
een piemel op de bbq lijkt me pijnlijk, maar goed ieder z´n meug
er is niemand op de vorige meet geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je niet bij de vorige KSC meet geweest.
Oh wacht....
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
er is niemand op de vorige meet geweest
Met die poolse slet van Flesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je niet bij de vorige KSC meet geweest.
Oh wacht....
*slik*quote:Kies boven is opengemaakt, de wortel schoongeschraapt en opnieuw gevuld. En dat zonder verdoving!
er zijn altijd zeikerdsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was niets en het is nu nog niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |