SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Is de overnachting van de strains niet goed gegaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:39 schreef Californium het volgende:
dus..... morgen maar weer even werken![]()
Ik ook, tot half een en daarna weekend. Kan ik vanmiddag beginnen met inkopen doen voor mijn verjaardag...quote:
nou.... ik ben er dus achter waar het fout gingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Is de overnachting van de strains niet goed gegaan?
Aha. Er was een trial, nu een error en de volgende keer gaat het dus goed!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
nou.... ik ben er dus achter waar het fout ging_! ik heb dus in de verkeerde strain getransformeerd
!
Dus dat mag ik nu opnieuw doenEn dat kan ook maandag..maar ben er morgen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha. Er was een trial, nu een error en de volgende keer gaat het dus goed!
Oh ja...laten we het hopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een mooi kruisje trouwens
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Kruisje is al opgelost... typefoutje in de URLquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
laten we het hopen!
wat een mooi kruisje trouwens
Text only zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Mag deze pagina nu vol, dat met die spoilers werkt niet
tofquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef DaMart het volgende:
Oh ja Cali, ik heb nog een handig linkje voor je.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)zending_terugkijken/
Een andere?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik binnenkort tijd heb, maak ik een andere variant.
text-onlyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Mag deze pagina nu vol, dat met die spoilers werkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |