Da's een grapje want dat eet ik nooit omdat m'n liefje het niet lekker vindtquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef conleche het volgende:
Heel goed, alleen het nummer is nog steeds fout, maar dat kon jij niet weten want dat lag aan het vorige topic!!
En lasagne lijkt me niet een goede keuze.
Gezelligquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
Zien we morgen wel hoorAls ik mazzel heb komt vriendjelief pas om negen uur thuis vanavond. Als ik pech heb lig ik al in bed
quote:
Welke trainingen??? En hoe gaat het? Ik ben echt benieuwd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef SHE het volgende:
In mijn hypere bui van gisteren in de gym heb ik mezelf met mijn stomme kop voor allerhande trainingen ingeschreven.
Waardoor mijn wekker tot maandag nu elke dag om 07.00 gaat
Ik dacht dat alcohol erg was, maar van adrenaline ga je nog stommere dingen doen
Ja, voel me al wel beter. Heb me stierlijk verveeld vandaag, dus dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Totziens het volgende:
[..]
GezelligGa je wel werken morgen?
Fantaaastisch!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Totziens het volgende:
Huuu eerste keer dat ik een topic geopend hebt, is het goed zo?
Het gaat al een paar topics de mist in heurrrquote:
meneer C is weg toch? gelukkig heeft ze haar pakketje net gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Ben je in een kwijlerige bui Co, gezien die titels?
Niet eens!! Op dat eerste nummer loop ik zelfs hard!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Ben je in een kwijlerige bui Co, gezien die titels?
O verdomd!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
meneer C is weg toch? gelukkig heeft ze haar pakketje net gehad
Is ook een work outquote:
O die is ook leuk!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:38 schreef Laureline het volgende:
Die Youtubedingetjes in het topic vind ik eigenlijk wel leuk! Een tijd geleden postte iemand deze:
Grappig is dat, ik kan juist het beste trainen op redelijk 'foute' nummers tot echte bagger. Dit is al te hoog gegrepen voor mijn workout!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet eens!! Op dat eerste nummer loop ik zelfs hard!!
Ik snap dat je het op het eerste gezicht niet zou zeggen, maar er zit een heel snel ritmetje in en die pak ik dan op!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Grappig is dat, ik kan juist het beste trainen op redelijk 'foute' nummers tot echte bagger. Dit is al te hoog gegrepen voor mijn workout!
morgen om 09.00 powersteps en aangezien ik nog KT doe, moet ik er al om 08.00 zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke trainingen??? En hoe gaat het? Ik ben echt benieuwd!
Is dat high carbs low fat vol te houden en heb je geen ontzettende honger daarvan??
Heb je wel een kat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom net thuis, staat er 40kg Litter Pearls in de gang. Was vanmiddag afgeleverd. Iemand mij een kadootje gestuurd of zo
Ik wist niet dat je dat leuk vond!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom net thuis, staat er 40kg Litter Pearls in de gang. Was vanmiddag afgeleverd. Iemand mij een kadootje gestuurd of zo
[ afbeelding ]
En het allerleukste: ga ik eindelijk eens sneller dan de beat!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef neen het volgende:
Nightmares on Waxdat is nog eens tof, en jawel! het kwam van neen
Kijk Co, zo kan het ook
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef SHE het volgende:
Ik wist niet dat je dat leuk vond!
Anders had ik je dat ook wel gestuurd
4 zelfs; echte potten hequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef conleche het volgende:
Heb je wel een kat?
Het klinkt als veel sport!! Maar dan loop je niet ook nog hard, of wel?? Je moet wel 1 dagje rust nemen volgens mij per week, of doe je dat ook? Ik ben trots op je!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef SHE het volgende:
[..]
morgen om 09.00 powersteps en aangezien ik nog KT doe, moet ik er al om 08.00 zijn
zaterdag om 09.30 bodypump en daarvoor ook KT
zondag om 10.00 poweryoga en dat is een priveles, dus die kan ik niet ditchen![]()
Verder gaat het wel goed, op de allerverterende, gruwelijke spierpijn na.
Ik ben ook 3 kg aangekomen. Pure, lean, muscle yeah![]()
Er verandert ineens een hoop aan mijn lijf en daar moet ik wat aan wennen. Maar ik ben wel blij dat ik mijn flow weer heb gevonden. En ik voel me sterk.
Ik heb geen last van carbs, nooit gehad, dus ik ben geen goede graadmeter![]()
Ik voel me wel lekkerder, want van low carb werd ik humeurig, moodswingerig en was ik niet zo heel scherp. Dat is allemaal verdwenen en ik ben nu de hele dag hyper
Hoest bij jou? Je hebt je draai ook wel gevonden he? Poppetje!
Jij klinkt ook lekker Sug.quote:
Whehehehe! Dat zou heel goed kunnen!! Wat een kop!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ineens op die zak staan: one bag, one cat, one month. Dat is dus voor een jaar. Ik herinner me ineens dat ik een foto van Pluim ingestuurd heb een keer. En de winnaar zou iets voor een jaar krijgen. Zou dat het zijn?
Deze dus:
[ afbeelding ]
[..]
4 zelfs; echte potten he
It wasn't me!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik loop niet hard. Ik haat hardlopen, bovendien hoef ik mijn sterke rokershart niet te trainenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt als veel sport!! Maar dan loop je niet ook nog hard, of wel?? Je moet wel 1 dagje rust nemen volgens mij per week, of doe je dat ook? Ik ben trots op je!!!
Met mij gaat het wel goed qua gewicht, maar ik loop nog wat te kutten met m'n eten. Moet even m'n draai vinden om op gewicht te blijven. Zonder dat er weer kilo's bijkomen, maar dat wil ik zo niet dat ik dan weer te weinig eet en weer afval, maar dat is gewoon even wennen denk ik!!
Ja, lekker ding hequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef conleche het volgende:
Whehehehe! Dat zou heel goed kunnen!! Wat een kop!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ineens op die zak staan: one bag, one cat, one month. Dat is dus voor een jaar. Ik herinner me ineens dat ik een foto van Pluim ingestuurd heb een keer. En de winnaar zou iets voor een jaar krijgen. Zou dat het zijn?
Deze dus:
[ afbeelding ]
[..]
4 zelfs; echte potten he
Bewondering is wat overdreven. Jezelf naar een gym slepen is natuurlijk geen kunst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
SHE, wat goed van je!!!![]()
![]()
Diepe bewondering!
Robinquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je last van de carbs weer invoeren? Of gewoon een algemene balans vinden?
Ik vind zelf carbs weer invoeren na low carb altijd fucking moeilijk. Je zit er snel of teveel boven, of het low carb sluipt er weer in
Maar ik ben dan ook een gewoontedier. Althans, ik leer gewoonten makkelijk aan, maar niet zo makkelijk af.
Ja die is ook super!!quote:
En toch vind ik het stoer van je, je moet het toch maar doen en niet allerlei excuses verzinnen om niet te gaan (zoals ik bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Bewondering is wat overdreven. Jezelf naar een gym slepen is natuurlijk geen kunst.
Hoest met jou, eierkoekje. Heb je ontbeten vandaag?
Ik dacht aan: "Who? Me?"quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef SHE het volgende:!!
Poesie heeft een beetje een ' what has been seen, cannot be unseen ' koppie
Will do; gaat morgen op de post!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
En wel je adres er bij doen he?! Jeweetwel
Probeer een geroosterde boterham met wat (halva) jam. Dat krijgt bijna iedereen wel naar binnen!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch vind ik het stoer van je, je moet het toch maar doen en niet allerlei excuses verzinnen om niet te gaan (zoals ik bijvoorbeeld).
Ik heb een ontbijtkoekdingetje (zo'n voorverpakte) gegeten vanmorgen, thuis.
En op het werk twee mandarijntjes. Dat was het ontbijt
Geloof dat ik mezelf dat nooit ga aanleren, om echt 's ochtends te ontbijten. Of ik moet er even doorheen bijten om gewoon elke dag een kwartiertje eerder op te staan bv om een bakje kwark met cruesli te nemen. Maar ik ben benieuwd of ik dat wel naar binnen krijg zo vroeg. Heb dan echt geen trek
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:10 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk heel de tijd dat jullie het over carbonaden hebben
Doe dan gewoon zoals ik, fruit met yoghurt of kwark! Bakje frambozen, bramen, stukjes aardbei en/of banaan door de magere kwark of yoghurt flikkeren, klaar. Eventueel een shake of smoothie maken! Heb je het fruit ook weer gehad, en het is niet zo'n 'opgave' als boterhammen, muesli of crackers moeten wegkauwen 's ochtends.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof dat ik mezelf dat nooit ga aanleren, om echt 's ochtends te ontbijten. Of ik moet er even doorheen bijten om gewoon elke dag een kwartiertje eerder op te staan bv om een bakje kwark met cruesli te nemen. Maar ik ben benieuwd of ik dat wel naar binnen krijg zo vroeg. Heb dan echt geen trek
Shit. Zie je, dát moest ik bij de Marskramer kopen toen ik er van de week wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer een geroosterde boterham met wat (halva) jam. Dat krijgt bijna iedereen wel naar binnen!!
Brandmelder toevallig?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er piept iets, als in de batterij is bijna leeg, en ik weet niet wat het is
Da's ook een goeie ja...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe dan gewoon zoals ik, fruit met yoghurt of kwark! Bakje frambozen, bramen, stukjes aardbei en/of banaan door de magere kwark of yoghurt flikkeren, klaar. Eventueel een shake of smoothie maken! Heb je het fruit ook weer gehad, en het is niet zo'n 'opgave' als boterhammen, muesli of crackers moeten wegkauwen 's ochtends.
Als ik ooit een pita met gesmolten kaas maak, doe ik hem altijd onder de grill. In de broodrooster vind ik veel te eng!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit. Zie je, dát moest ik bij de Marskramer kopen toen ik er van de week was
Een nieuw broodrooster!
Doen jullie daar nooit een pita met kaas ofzo in?
En als die kaas er dan per ongeluk uit loopt, hoe krijg je dat van binnen in dat broodrooster dan weer schoon?
Heb de vorige maar weggegooid
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook een goeie ja...
Ik zal dit weekend keurige boodschapjes doen en dan ga ik dit volgende week proberen! Thanks!
En het nieuwe broodrooster koop ik ook, voor lunch als ik 's middags vrij heb. Broodje Co
Ah, dat bakje kan er bij jou dus uit?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:18 schreef neen het volgende:
Ik doe het ook wel hoor... lekker lekker!
Bij mij loopt alles of in dat rekje waar het broodje inzit of eronder en dat is zo'n opvangbakje voor kruimels.
Neem tartaartjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:12 schreef Laureline het volgende:
O SHE (of iemand anders, oplettende lurkers?), ik ben het recept voor de magere chili con carne kwijt! Heeft iemand het nog? We willen het morgen eten, als tegenwicht voor de drank
Dat ga ik voortaan ook maar doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik ooit een pita met gesmolten kaas maak, doe ik hem altijd onder de grill. In de broodrooster vind ik veel te eng!
Volgens mij is het nog beter als je geen pita met gesmolten kaas meer maaktquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ga ik voortaan ook maar doen!
En hoi!![]()
*Onthoudtquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Neem tartaartjes
Klaar.
Low fat en low in bad carbs. Heel veel voedingsstoffen
Ja, die kan eruit jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dat bakje kan er bij jou dus uit?
Ik schudde er altijd mee op zijn kop, met dat hele ding, om kruimels er uit te krijgen
Maar misschien heb ik niet goed gekeken en zat er ook wel een bakje in
Nou maar goed dat ik morgen langs kom, dan kan ik je troostenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Ik haalde mij net een scenario in mijn hoofd dat m'n vriend een ongeluk zou hebben gehad. Ik een beetje paniekering. Maar toen dacht ik "Stel je niet zo aan" . En toen ging ik hem bellen, want dan weet je tenminste zeker dat er niks isEn nu kan ik hem al een half uur niet bereiken.
z'n telefoon staat uit ook, dan denk ik gelijk dat die ergens in stukjes in de berm ligt.![]()
Je woorden helpen nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:29 schreef Totziens het volgende:
[..]
Nou maar goed dat ik morgen langs kom, dan kan ik je troosten
aaah koetsjiewoetsjiequote:
Da's wel echt zo, want hij heeft nog maar tien vakantiedagenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Totziens het volgende:
[..]
aaah koetsjiewoetsjie
Die jongen is gewoon aan t overwerken zodat jullie een keer extra op vakantie kunnen
Nee, maar ik las ergens iets over een ongeluk op zijn route en dan word ik altijd een beetje paranoia!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:35 schreef mspoez het volgende:
Had je hem al vroeger thuisverwacht dan GB?
En SHE: het sporten is knap maar het eten zoals jij doet is het knapst. Applaus voor jou en je 3 kilo winst!
Dat hoeft niet persé. Alleen als je de rookmomentjes gaat vervangen door eetmomentjes. Bovendien: als je rond dezelfde tijd gaat beginnen met hardlopen, dan heft het eventuele ene het andere weer op!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga volgende week stoppen met roken
Zie er zo tegenop dat ik dan misschien best veel ga aankomen, want dat is toch vaak zo?
dat hoor je vaak, ja...maar dat zal in jouw geval ongetwijfeld wel mee gaan vallen...ik weet het zekerquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga volgende week stoppen met roken
Zie er zo tegenop dat ik dan misschien best veel ga aankomen, want dat is toch vaak zo?
Jammer dat Fok! niet met geluid is!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat hoor je vaak, ja...maar dat zal in jouw geval ongetwijfeld wel mee gaan vallen...ik weet het zeker
weer thuis van zingen*gelukkig*
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Neem tartaartjes
Neem 2 blikken kidneys ( uitlekken en afspoelen )
Neem paprika ( rood )
Neem een pot arribiatasaus ( geen suiker, geen vet en lekker )
Zakje chilikruiden ( of je eigen kruiden samenstellen )
Sjalotjes/rode ui, of gewone ui
knof
Tartaar in diepe pan verfrommelen en rullen, ui erbij en de knof.
Garen, dan de paprika erbij, dan de tomatensaus en de chilikruiden.
Hele bende op laag vuur even laten sudderen en de bonen erbij flikkeren ( eventjes mee laten sudderen )
Klaar.
Low fat en low in bad carbs. Heel veel voedingsstoffen
Zo maak ik ook mijn taco's alleen eet ik gewoon TE veel.
Maar iig morgen weer een dag, ik ben nu al 2 uren zo vol dat ik tot morgen 8 uur wel weer genoeg heb![]()
Alec Baldwin en Meg Ryan, volgens tvgids.nl...kan onmogelijk wat zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:44 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu Prelude to a kiss te kijken, maar doe ik daar goed aan?? Het boeit me nog niet echt, maar misschien komt het nog?? Greys?
Ik kijk niet. Ik heb het ineens heel druk met iedereen mijn Peggy Bundy Huishoudschema toe te mailen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:44 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu Prelude to a kiss te kijken, maar doe ik daar goed aan?? Het boeit me nog niet echt, maar misschien komt het nog?? Greys?
Lijkt je stem op Tom of op Bono?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greys, ik had je topic met Peggy al gezien..![]()
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Morretje het volgende:
Warning Greys Anatomy spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greys, ik had je topic met Peggy al gezien..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen van beidequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:55 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Lijkt je stem op Tom of op Bono?
allebei geweldig trouwens!
wat moet je allemaal weten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week komt hier de tuinmeneer alles weer netjes maken enzo.
En die gaat voor mij een mooi ding maken met modder
Daar wil ik in: kruiden en plantjes die we kunnen eten...
MOet me daar nog helemaal in verdiepen.. Iemand die een link heeft hier op Fok of een site waar je de leukste kruidendingen en tomatenplantjes kan vinden??
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat de boyfriend nog leeft Goodbye!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef Morretje het volgende:
[..]Ja, ben ik ook wel blij mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat de boyfriend nog leeft Goodbye!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Welke make-up ik op moet als ik ga tuinieren!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef Morretje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat de boyfriend nog leeft Goodbye!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwellen je lippen iets van op, waardoor ze voller worden.quote:
En Co heeft er ook eentje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Een heus schoonmaakschema van mijn mama![]()
Daar heb ik ook een lipstick van! Dat is die felrode!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Zwellen je lippen iets van op, waardoor ze voller worden.
Werkt maar een paar uur.
Maar het kriebelt wel een beetje, dus daar moet je ff aan wennen.
De foundation en de mineral veil zijn ook echt fab; je krijgt er een engelenhuid van![]()
Dit wordt mijn nieuwe huismerk
Ach, stof loopt niet wegquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En Co heeft er ook eentje!
Ze moet!
Fijn dat mijn schoonzoon nog leeft!
Watervaste make-up, want tuinieren is werken en van werken ga je zweten en van zweet..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Welke make-up ik op moet als ik ga tuinieren!
Nee..wat is gewoon fijn om in je tuin te hebben?
Hoeveel afscheidingshoekjes moet ik hebben voor verschillende kruiden? (kruipers en hardgroeiers moeten in hun eigen hokje blijven)
En hoeveel ruimte moet ik er voor indelen?
Geen idee eigenlijk, alle kruiden enzo wat hier goed wil groeien wil ik wel
Gelukkig!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
voor de geinteresseerden: m'n vriend leeft nog![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En Co heeft er ook eentje!
Ze moet!
Fijn dat mijn schoonzoon nog leeft!
Kniertentip: de mascara van de Aldi rocks, en dat voor 1,99 euro.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
SHE, is dat duur?? ik ben echt ongelooflijk zuinig
Planten water geven, dat doe ik nooit!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Totziens het volgende:
huuu in het peggyschema staan dingen die ik misschien 3maandelijks doe en jij elke week![]()
Naja, in verhouding niet, want je doet er erg lang mee. maar in aanschaf kan het tegenvallen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
SHE, is dat duur?? ik ben echt ongelooflijk zuinig
Mwoah doelde meer op keukenkastjes en ramen enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Planten water geven, dat doe ik nooit!![]()
Ik heb geen planten![]()
Oh, het is hier niet perfect netjes hoor, daar kan je wel tegen toch?
Zoals? Noem eens wat dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Totziens het volgende:
huuu in het peggyschema staan dingen die ik misschien 3maandelijks doe en jij elke week![]()
hmm open een topic in F&F wat voor kruiden wil je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Welke make-up ik op moet als ik ga tuinieren!
Nee..wat is gewoon fijn om in je tuin te hebben?
Hoeveel afscheidingshoekjes moet ik hebben voor verschillende kruiden? (kruipers en hardgroeiers moeten in hun eigen hokje blijven)
En hoeveel ruimte moet ik er voor indelen?
Geen idee eigenlijk, alle kruiden enzo wat hier goed wil groeien wil ik wel
En de dag en nachtcreme is best getest! ( beter dan de dure parfumerie merkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Kniertentip: de mascara van de Aldi rocks, en dat voor 1,99 euro.
Ik wil je schema ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals? Noem eens wat dan?
Maar je kunt het heel simpel naar eigen wens aanpassen he, dan zet jij gewoon een gekleurd hokje achter die taken in de tabel 'maandelijks' ofzo
Wat strijk jij veel trouwensquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
En taken die je nooit doet, bij gebrek aan planten of huisdieren of man () die ruk je gewoon uit het schema!
En daarvoor in de plaats zet je 'Oprah kijken en bonbonnetjes eten' en dan is het helemáál Peggy Bundy-like!
Je hebt mail! En als hij aangepast is en hangt, wel even een fotootje in het topic he?quote:
Als ik op het schema kijk krijg ik ineens een hele rottige zwarte vlek voor mijn ogen soms.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op het schema kijk krijg ik ineens een hele rottige zwarte vlek voor mijn ogen soms.
En da's precies als er strijken onder staat, dat zie ik dus nooit!![]()
Is goed hoor mop! Al doe je er niets mee, ook goed!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef Totziens het volgende:
Ik vind het trouwens een superhandig schema alleen niet echt goede timing nu aangezien ik volgende week toch weer intrek bij mn ouders, daar wordt het voor me gedaan(hoop ik
)
Ik bewaar het schema voor over zes maandjes hoor Greys, dan gaat het in werking!
Thanksquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hmm open een topic in F&F wat voor kruiden wil je?
meestal wel goed te doen:
-thijm
-rozemarijn
-bieslook
-maggi
-artisjok
-oregano
-munt
-peterselie (krul & gewone)
-salie
hopen dat je niet kleigrond hebt ofzo want dan wil 't niet zo met een aantal van dit rijtje
I know darlingquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Mijn strenge smiley was voor het adres he? Niet omdat ik haast heb
En zaterdag? Dan kan je hem ergens printen met kleurtjes?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef Morretje het volgende:
Greyssie, dank je..
Ik heb em al aangepast, strijken hoef ik gelukkig niet elke week..En stofzuigen beneden ook niet..
(stofwisdoekjes ftw!)
Nu eerst wachten op zaterdag, we hebben zelf geen kleurenprinter, en das toch een beetje jammer he van al die mooie kleurtjes!
Mams heeft wel een kleurenprinter..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En zaterdag? Dan kan je hem ergens printen met kleurtjes?
Oh, en ik moet em natuurlijk nog ff subtiel introduceren bij Ravage.. Iemand nog tips?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mams heeft wel een kleurenprinter..
Owja en als je nog iets weten wil over groenten of fruit zelf telen moet je Sigme hebben want die heeft de grootste moestuin van heel nederland!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks
Ik meen me te herinneren dat er wel een soort van topic was in FF, toch maar even terugzoeken
*mascara van Aldi* die sla ik even op.
De rest niet.
Ik heb Hegron dag en nacht creme, bevalt me ook prima... word er niet lelijker door dus dat is atlijd goed...
En 20 E aan mascare, of 20E aan eyeliner ofzo... nee, ik ben niet al te mooi en dure make-up maakt me niet echt mooier
Google docs ( zit in gmail)quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
SHE, waar heb jij je eetschema's online gezet?
Kan je ergens ook een Word document online zetten of heb je dan eigen webspace nodig?
Schat, dit is ons Peggy schema. Doe jij groen? Doe ik blauw!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh, en ik moet em natuurlijk nog ff subtiel introduceren bij Ravage.. Iemand nog tips?![]()
Thanks, ik ga even kijken. En anders blijf ik braaf mailen en PM-en, zo'n vaart zal het niet lopenquote:
Doe optie 1 maar; dit is niet het moment om een vliegtuig te missenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef AKnynke het volgende:
* panisch is om het missen van vliegtuigen...
Optie 1. Dat extra half uurtje is om voor je het weet, en je zit tenminste niet te stressen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef AKnynke het volgende:
OKay. Diliemma: ik vlieg morgen om 12.15. Heb een koffer die ik in moet checken. Nu heb ik 2 opties voor de trein...optie A ben ik er om 10.31, wat ik heel erg vroeg vind, en optie B ben ik erom 11.01. Dat is nog optijd, maar ik vind het wat krap. Wat zouden jullie doen?
Je geeft je eigen antwoord sgattie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof dat ik de vroege trein maar pak dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Totziens het volgende:
conclusie: je pakt gewoon de vroege trein
Welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:43 schreef Spite_and_Malice het volgende:
Hoi!
Ik lees hier al een tijdje mee en het lijkt me leuk om hier ook mee te posten.
Strak planquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:45 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof dat ik de vroege trein maar pak dan.
Dankje!quote:
Klinkt als een heerlijke trainingquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
wát een intensieve training zeg *verhaal*
Oh ja leuk, mijn ouders hadden bijna de houten vloer eruit laten slopen, omdat er 'iets' pieptequote:
dat wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijke training.
Ik weer bijna alle trappen nog af met open handenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat wel ja
baalde ook echt van die teen
maar is wel vrij dodelijk vooral als ik bij twee mensen sta die echt veel en veeeeeel beter zijn dan ik en ook natuurlijk een beetje fatsoenlijk willen sparrenik ben best beurs volgens mij morgen!
desalwelteplus moet ik er aan gaan wennenen me afleren om lowkicks met mn handen af te weren..
het ziet er zo 'makkelijk' uit als anderen (met ervaring) het doen: zo rustig en beheerst! Maar zodra ik er sta en met die zen gedachte ga beginnen ben ik die binnen no-time kwijt![]()
maar ik zál het door krijgen, hoe dan ook!!!
bokshandschoenen en scheenbeschermersquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weer bijna alle trappen nog af met open handen. Het is wachten op het moment dat ik een vinger breek. Dus nu heb ik handschoentjes gekocht, daarbij heb ik wel de 'vuist'reflex. Heb jij eigenlijk bescherming tijdens het sparren? Want dan lijkt het me wel eng, als iemand vol op je in trapt. Ik vond sparren tegen een kickboksen sowieso doodeng: ik mocht niet hoog trappen, werd opeens onder de band geraakt (dat mag niet bij tkd!) en geen bescherming ... brrr vond ik eng
.
En ik mag wedstrijden gaan doen. Al is mn conditie echt dood nu. Dilemma trouwens: ik heb nog ongeveer een uur voordat ik ga slapen. Ik kan eindelijk weer met losse gewichten gaan trainen en dan douchen + slapen. Of ik begin alvast een practicumverslag zodat ik morgen iets minder hoef te doen. En dit is echt een dilemma ja
. Ik neig naar het eerste, ben niet effectief ingesteld.
Ja dat bedoel ik met 'geen bescherming'quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bokshandschoenen en scheenbeschermersmaar ik word natuurlijk vooral op de plekken geraakt waar die dingen niet zitten
![]()
en wedstrijdendan ben je vast heul goed
Rust? Ik ben echt niet rustig als ik spar. Ik zit bomvol adrenaline en ben super gefocust. Maar ik train ook met mensen die rood of zwart hebben. En daarbij maak ik geen schijn van kans meestal. Mensen met mijn niveau zijn 20 tot 30 kg zwaarder. Je leert al doende. En het ligt ook aan de dag: soms bak ik er niets van, niets raak, en soms maak ik een vol punt tegen een rode. Dat laatste geeft zo'n goed gevoelquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
jij doet 't natuurlijk wel op wat hoger niveau....
duurde het bij jou ook zo lang voordat je die zen-heid had om in alle 'rust' te kijken wat je moest en kon doen bij het sparren? Of ben je gewoon een talent?
Tip: Ravage dit topic laten lezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh, en ik moet em natuurlijk nog ff subtiel introduceren bij Ravage.. Iemand nog tips?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef SHE het volgende:Wtf is da dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef SHE het volgende:Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef SHE het volgende:
Had je die nog nooit gezien in het Wie N**kte Met Wie topic (o.i.d.)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*
Heb je er al Slankies op gespot? Ik zag alleen Merel zo snel.
En hoe kan Sunchaser het nou met zoveel gedaan hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Sta jij er ook op?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een oude Fokkers neuken met Fokkers lijst.
Tegenwoordig past ie niet meer op je scherm.
Dat topic ken ik wel, maar dit schema had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je die nog nooit gezien in het Wie N**kte Met Wie topic (o.i.d.)?
Klopt, daar zit een script achter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Aventura het volgende:
Die lijst is zo 2003![]()
Weetje wie 'm gemaakt heeft? Cinnamongirls liefje, Ch0as.
Good for youquote:
Vroegah, toen Fok nog niet zo groot was en je wel heel veel mensen kende, was dat een geweldig topic.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, daar zit een script achter.
Ik heb maar één Fok!er gehad, en dat is Ch0as, en nog steeds![]()
O, en er is echt nog veel meer dirt dan in dat schema staat. De kleurtjes staan voor bepaalde gradaties sletterigheid.
Ik wacht op een PMquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
EDIT: sorry, da's irritant. Dan moet ik er ook niet over beginnen.
Die smeerlap is de grootste cyberperv die er is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Den-Haag staat in de alfabetische lijst zelfs alleen maar met Erodome
Het niet vertellen is torture!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vertel ik ZELFS de Puppels niet!
Het is heel erg beschamend. Trust me.
En bovendien al een eeuw geleden, toen heette ik nog niet eens Greys op Fok
Sorry, maar dat moet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me in eerste instantie ook af bij Sunchaser (dat was diegene die het geld ging overhandigen bij 3fm toch?), maar er lopen natuurlijk ook genoeg lelijke vrouwen rond op Fok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je die nog nooit gezien in het Wie N**kte Met Wie topic (o.i.d.)?
HW is inderdaad oke! En zeker geen creepy cybersexer ofzo. * Aventura bracht zelf menig kroeguurtje met Heatwave door!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar dat moet!
@ Aventura: HW is schattig! DH is fies
oeh tis dus om je voor te schamenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Dat soort dingen durf ik echt niet te vertellen.
Ben bang dat het ooit tegen me gebruikt gaat worden
Da's ook fijn om te weten; je speelt dus gewoon mooi weer bij ons.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Mwah. Een beetje welquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh tis dus om je voor te schamen
Erger dan die van mij dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
pff tis fok.. was machts!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Een beetje wel
Ik zit echt te piekeren nu of ik het niet gewoon kan zeggen...
Wat de gevolgen zouden kunnen zijn
Puppel, je hebt zelf gewezen op het gevaar van privé dingen in PM's!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Da's ook fijn om te weten; je speelt dus gewoon mooi weer bij ons.
*noteert in boekje*
Hij komt buiten om te werken, te sporten en te studeren. Net een echt mens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Die smeerlap is de grootste cyberperv die er is.
Wat een slet. Ik vraag me af of ie uberhaupt weleens buiten komt
Heb je hem wel eens gemeet dan, dat je denkt dat oordeel te kunnen vellen over hem?quote:
Ik voel geen enkele behoefte om hem te leren kennen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hij komt buiten om te werken, te sporten en te studeren. Net een echt mens.![]()
En hij valt wel mee hoor, hij is alleen net een echte man en hangt 'm er maar wat graag in.
[
[..]
Heb je hem wel eens gemeet dan, dat je denkt dat oordeel te kunnen vellen over hem?
Niet tegen mij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Oh en SHE, volgens mij heb ik het tijdens de Puppelnight in tha Puppelhouse wel verteld?
Bedenk ik me nu?
Ik weet hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij Ch0asquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb maar één Fok!er gehad, en dat is Ch0as, en nog steeds![]()
Moet je niet aan mij vragen; ik barf altijd alles eruit. Onder flapuit in het woordenboek staat mijn foto!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Maar SHE, ff serieus, over dat mooi weer spelen...
Er zijn toch ook wel dingetjes die jullie liever niet vertellen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef SHE het volgende:Our ChartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*
(maar dan van hullie)
http://www.ourchart.com/Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ken hem wel toevallig en hij is een beetje sociaal onhandig af en toe, maar absoluut geen kwade gozer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik voel geen enkele behoefte om hem te leren kennen.
En je kunt prima een mening vormen over iemand op basis van zijn handelen.
En nee, ik heb niets met gebruikers. En ik vind hem vies.
Ja, hallo.... nu wil ik het ook wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Maar SHE, ff serieus, over dat mooi weer spelen...
Er zijn toch ook wel dingetjes die jullie liever niet vertellen?
Nou, hij is anders ontzettend sociaal. Zo sociaal zijn er maar weinigquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ken hem wel toevallig en hij is een beetje sociaal onhandig af en toe, maar absoluut geen kwade gozer.
Maar afijn, iedereen heeft recht op zijn eigen mening!Vind het alleen een beetje lullig dat hij altijd het pispaaltje is hier.
Dat heb ik al gedaan, weet ik voor 99% zeker tijdens de eerste Puppelavond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef cyclechick het volgende:
Ahw, ik voel de sociale druk hier bijna!![]()
Greysie, je hoeft heus niet zomaar alles te vertellen, jullie zien elkaar toch ook IRL, vertel je het dan lekker een keer! Of niet!![]()
om te hckeyen, wat dacht jij dan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Die smeerlap is de grootste cyberperv die er is.
Wat een slet. Ik vraag me af of ie uberhaupt weleens buiten komt
ik hou ook van jou lieverdquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, hij is anders ontzettend sociaal. Zo sociaal zijn er maar weinig![]()
En volgens mij gaat het hier niet echt over D_H.
ik soort van wel maar ja... dat ie een account heeft maakt hem nog geen echte fokkerquote:
Eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hij komt buiten om te werken, te sporten en te studeren. Net een echt mens.![]()
En hij valt wel mee hoor, hij is alleen net een echte man en hangt 'm er maar wat graag in.
[
[..]
Heb je hem wel eens gemeet dan, dat je denkt dat oordeel te kunnen vellen over hem?
Ik ontken alles hoor, wat je ook zegt. Wij hebben het toen niét gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
Is het al tijd voor speculatie, want dan gok ik op dirkh
ik denk cynixquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
Is het al tijd voor speculatie, want dan gok ik op dirkh
Die shopdingels moeten toch eens getest worden zijn geweestquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ontken alles hoor, wat je ook zegt. Wij hebben het toen niét gedaan
Op de groene bank met greysquote:
Ja hey, nu kreeg ik een mental image van Elisa (of iig de vrouw in dr avatar) die ál het waar test voor ze het opstuurtquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die shopdingels moeten toch eens getest worden zijn geweest
Dat hoef je ook niet te zeggenn. Ik merk het zo welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik van je hield hoor.
Jaa, dat ben ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef Chicolate het volgende:
Ja hey, nu kreeg ik een mental image van Elisa (of iig de vrouw in dr avatar) die ál het waar test voor ze het opstuurt.
Iemand uit een tv serie toch? Doe dan eens foto van jezelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaa, dat ben ik
Ow, damn, wat ben ik mooi
(owkee, ik ben het niet,.... I wish)
hehe knutquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Pffffffff nou kan mij het ook schelen.
Het is nu flauw om het niet te zeggen, dat snap ik ook wel.
De reden dat ik mijn post weghaalde was dat ik daarna in die lijst loerde en zag dat Aventura het er ook mee gedaan heeftEn dát vond ik genant, niet de jongen op zich.
Het is jaren geleden (nog voor mijn Greys-tijd). En het was Knut.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
Iemand uit een tv serie toch? Doe dan eens foto van jezelfdan wordt je overstelpt met complimentjes enzo
.
Misschien moet we mekaar maar doen; kunnen we ook op de kaart!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef AKnynke het volgende:
2. verdulleme.
quote:
nou, toevallig vlieg ik morgen naar NL. Ik ben er tot dinsdag, maar maandag heb ik helaas verplichtingen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet we mekaar maar doen; kunnen we ook op de kaart!
Oeh je lijkt op je avatarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(owkee, tis Jennifer Beals)
Niet snel edittenquote:
Dinsdag will doquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef AKnynke het volgende:
nou, toevallig vlieg ik morgen naar NL. Ik ben er tot dinsdag, maar maandag heb ik helaas verplichtingen...
ik vlieg om half 3 terug vanaf schiphol. Toevallig in de buurt?quote:
No problemquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef AKnynke het volgende:
ik vlieg om half 3 terug vanaf schiphol. Toevallig in de buurt?
Rip?quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 23:12 schreef Aventura het volgende:
Leuk neventopic:
Geneukt met iemand van Fok?
Post een dame in met wie ik ook al iets gemeen heb
De toiletten daar zijn best ruim en schoon!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vlieg om half 3 terug vanaf schiphol. Toevallig in de buurt?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Aventura het volgende:
Leuk neventopic:
Wie hebben jij en Rip gemeen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Aventura het volgende:
Leuk neventopic:
komt goed uit!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De toiletten daar zijn best ruim en schoon!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik verbaas me dr iedere keer weer over, als ik vanuit buitenland terug kom op schipholquote:
en er zijn zoveel toiletten. Ik ga morgen vast ook even. Vanaf nu zal ik die wc's vast met ElisaB associeren...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik verbaas me dr iedere keer weer over, als ik vanuit buitenland terug kom op schiphol. Al zijn ze op andere luchthavens nog veel schoner, daar worden ze ook midden in de nacht nog schoongemaakt.
Wat een geweldig complimentquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef AKnynke het volgende:
en er zijn zoveel toiletten. Ik ga morgen vast ook even. Vanaf nu zal ik die wc's vast met ElisaB associeren...
Dat valt voor de douane nog tegen vind ik, zijn er niet vreselijk veel. Maar waar was het nou, dat ik heel erg lang moest wachten en me verbaasde over het schoonzijn van de toiletten ... Oh ja, Rusland! Komen daar 4 uur lokale tijd aan, en die dingen waren helemaal schoon enzo. Echt maf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en er zijn zoveel toiletten. Ik ga morgen vast ook even. Vanaf nu zal ik die wc's vast met ElisaB associeren...
ik heb zelfs met isa in bed gelegen! En isa en ik delen een fokker in ons lijstje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Knut! Ik heb ook nog met Knut in één bed geslapen, maar daar's niets gebeurdFoN lag tussen ons in
heb sinds die lijst ook niet met anderen geneukt overigens, alleen micha en tvdleur
en nu rené, en die heeft wel een account, maar post nooit
neuh, ik denk niet dattie daar problemen mee krijgtquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Het is echt al héél lang geleden he?
Niet dat ie problemen krijgt met zijn vrouw, als die hier toevallig lurkt
oh, ik ook met Isaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb zelfs met isa in bed gelegen! En isa en ik delen een fokker in ons lijstje.
Ik durf niet te vliegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:23 schreef AKnynke het volgende:
ik hou wel van vliegvelden, altijd wat te beleven en te zien.
Maar goed, t word nu wel een beetje te gek, dit is de 8ste vlucht in 7weken tijd. T wordt tijd dat ik een bos ga planten om die CO2 uitstoot een beetje te compenseren..
*helpt*quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:27 schreef Aventura het volgende:
Zullen we deze draad maar snel volposten anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |