Dat hoef je ook niet te zeggenn. Ik merk het zo welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik van je hield hoor.
Jaa, dat ben ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef Chicolate het volgende:
Ja hey, nu kreeg ik een mental image van Elisa (of iig de vrouw in dr avatar) die ál het waar test voor ze het opstuurt.
Iemand uit een tv serie toch? Doe dan eens foto van jezelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaa, dat ben ik
Ow, damn, wat ben ik mooi
(owkee, ik ben het niet,.... I wish)
hehe knutquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Pffffffff nou kan mij het ook schelen.
Het is nu flauw om het niet te zeggen, dat snap ik ook wel.
De reden dat ik mijn post weghaalde was dat ik daarna in die lijst loerde en zag dat Aventura het er ook mee gedaan heeftEn dát vond ik genant, niet de jongen op zich.
Het is jaren geleden (nog voor mijn Greys-tijd). En het was Knut.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
Iemand uit een tv serie toch? Doe dan eens foto van jezelfdan wordt je overstelpt met complimentjes enzo
.
Misschien moet we mekaar maar doen; kunnen we ook op de kaart!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef AKnynke het volgende:
2. verdulleme.
quote:
nou, toevallig vlieg ik morgen naar NL. Ik ben er tot dinsdag, maar maandag heb ik helaas verplichtingen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet we mekaar maar doen; kunnen we ook op de kaart!
Oeh je lijkt op je avatarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(owkee, tis Jennifer Beals)
Niet snel edittenquote:
Dinsdag will doquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef AKnynke het volgende:
nou, toevallig vlieg ik morgen naar NL. Ik ben er tot dinsdag, maar maandag heb ik helaas verplichtingen...
ik vlieg om half 3 terug vanaf schiphol. Toevallig in de buurt?quote:
No problemquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef AKnynke het volgende:
ik vlieg om half 3 terug vanaf schiphol. Toevallig in de buurt?
Rip?quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 23:12 schreef Aventura het volgende:
Leuk neventopic:
Geneukt met iemand van Fok?
Post een dame in met wie ik ook al iets gemeen heb
De toiletten daar zijn best ruim en schoon!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vlieg om half 3 terug vanaf schiphol. Toevallig in de buurt?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Aventura het volgende:
Leuk neventopic:
Wie hebben jij en Rip gemeen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef Aventura het volgende:
Leuk neventopic:
komt goed uit!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De toiletten daar zijn best ruim en schoon!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik verbaas me dr iedere keer weer over, als ik vanuit buitenland terug kom op schipholquote:
en er zijn zoveel toiletten. Ik ga morgen vast ook even. Vanaf nu zal ik die wc's vast met ElisaB associeren...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik verbaas me dr iedere keer weer over, als ik vanuit buitenland terug kom op schiphol. Al zijn ze op andere luchthavens nog veel schoner, daar worden ze ook midden in de nacht nog schoongemaakt.
Wat een geweldig complimentquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef AKnynke het volgende:
en er zijn zoveel toiletten. Ik ga morgen vast ook even. Vanaf nu zal ik die wc's vast met ElisaB associeren...
Dat valt voor de douane nog tegen vind ik, zijn er niet vreselijk veel. Maar waar was het nou, dat ik heel erg lang moest wachten en me verbaasde over het schoonzijn van de toiletten ... Oh ja, Rusland! Komen daar 4 uur lokale tijd aan, en die dingen waren helemaal schoon enzo. Echt maf.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en er zijn zoveel toiletten. Ik ga morgen vast ook even. Vanaf nu zal ik die wc's vast met ElisaB associeren...
ik heb zelfs met isa in bed gelegen! En isa en ik delen een fokker in ons lijstje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Knut! Ik heb ook nog met Knut in één bed geslapen, maar daar's niets gebeurdFoN lag tussen ons in
heb sinds die lijst ook niet met anderen geneukt overigens, alleen micha en tvdleur
en nu rené, en die heeft wel een account, maar post nooit
neuh, ik denk niet dattie daar problemen mee krijgtquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Het is echt al héél lang geleden he?
Niet dat ie problemen krijgt met zijn vrouw, als die hier toevallig lurkt
oh, ik ook met Isaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb zelfs met isa in bed gelegen! En isa en ik delen een fokker in ons lijstje.
Ik durf niet te vliegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:23 schreef AKnynke het volgende:
ik hou wel van vliegvelden, altijd wat te beleven en te zien.
Maar goed, t word nu wel een beetje te gek, dit is de 8ste vlucht in 7weken tijd. T wordt tijd dat ik een bos ga planten om die CO2 uitstoot een beetje te compenseren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |