Die smeerlap is de grootste cyberperv die er is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
Den-Haag staat in de alfabetische lijst zelfs alleen maar met Erodome
Het niet vertellen is torture!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vertel ik ZELFS de Puppels niet!
Het is heel erg beschamend. Trust me.
En bovendien al een eeuw geleden, toen heette ik nog niet eens Greys op Fok
Sorry, maar dat moet!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me in eerste instantie ook af bij Sunchaser (dat was diegene die het geld ging overhandigen bij 3fm toch?), maar er lopen natuurlijk ook genoeg lelijke vrouwen rond op Fok.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je die nog nooit gezien in het Wie N**kte Met Wie topic (o.i.d.)?
Heb je er al Slankies op gespot? Ik zag alleen Merel zo snel.
En hoe kan Sunchaser het nou met zoveel gedaan hebben?
HW is inderdaad oke! En zeker geen creepy cybersexer ofzo. * Aventura bracht zelf menig kroeguurtje met Heatwave door!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar dat moet!
@ Aventura: HW is schattig! DH is fies
oeh tis dus om je voor te schamenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Dat soort dingen durf ik echt niet te vertellen.
Ben bang dat het ooit tegen me gebruikt gaat worden
Da's ook fijn om te weten; je speelt dus gewoon mooi weer bij ons.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Mwah. Een beetje welquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh tis dus om je voor te schamen
Erger dan die van mij dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
pff tis fok.. was machts!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah. Een beetje wel
Ik zit echt te piekeren nu of ik het niet gewoon kan zeggen...
Wat de gevolgen zouden kunnen zijn
Puppel, je hebt zelf gewezen op het gevaar van privé dingen in PM's!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Da's ook fijn om te weten; je speelt dus gewoon mooi weer bij ons.
*noteert in boekje*
Hij komt buiten om te werken, te sporten en te studeren. Net een echt mens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Die smeerlap is de grootste cyberperv die er is.
Wat een slet. Ik vraag me af of ie uberhaupt weleens buiten komt
Heb je hem wel eens gemeet dan, dat je denkt dat oordeel te kunnen vellen over hem?quote:
Ik voel geen enkele behoefte om hem te leren kennen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hij komt buiten om te werken, te sporten en te studeren. Net een echt mens.![]()
En hij valt wel mee hoor, hij is alleen net een echte man en hangt 'm er maar wat graag in.
[
[..]
Heb je hem wel eens gemeet dan, dat je denkt dat oordeel te kunnen vellen over hem?
Niet tegen mij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Oh en SHE, volgens mij heb ik het tijdens de Puppelnight in tha Puppelhouse wel verteld?
Bedenk ik me nu?
Ik weet hetquote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij Ch0asquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb maar één Fok!er gehad, en dat is Ch0as, en nog steeds![]()
Moet je niet aan mij vragen; ik barf altijd alles eruit. Onder flapuit in het woordenboek staat mijn foto!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Maar SHE, ff serieus, over dat mooi weer spelen...
Er zijn toch ook wel dingetjes die jullie liever niet vertellen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef SHE het volgende:Our ChartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*
(maar dan van hullie)
http://www.ourchart.com/Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ken hem wel toevallig en hij is een beetje sociaal onhandig af en toe, maar absoluut geen kwade gozer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik voel geen enkele behoefte om hem te leren kennen.
En je kunt prima een mening vormen over iemand op basis van zijn handelen.
En nee, ik heb niets met gebruikers. En ik vind hem vies.
Ja, hallo.... nu wil ik het ook wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Maar SHE, ff serieus, over dat mooi weer spelen...
Er zijn toch ook wel dingetjes die jullie liever niet vertellen?
Nou, hij is anders ontzettend sociaal. Zo sociaal zijn er maar weinigquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ken hem wel toevallig en hij is een beetje sociaal onhandig af en toe, maar absoluut geen kwade gozer.
Maar afijn, iedereen heeft recht op zijn eigen mening!Vind het alleen een beetje lullig dat hij altijd het pispaaltje is hier.
Dat heb ik al gedaan, weet ik voor 99% zeker tijdens de eerste Puppelavond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:00 schreef cyclechick het volgende:
Ahw, ik voel de sociale druk hier bijna!![]()
Greysie, je hoeft heus niet zomaar alles te vertellen, jullie zien elkaar toch ook IRL, vertel je het dan lekker een keer! Of niet!![]()
om te hckeyen, wat dacht jij dan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Die smeerlap is de grootste cyberperv die er is.
Wat een slet. Ik vraag me af of ie uberhaupt weleens buiten komt
ik hou ook van jou lieverdquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, hij is anders ontzettend sociaal. Zo sociaal zijn er maar weinig![]()
En volgens mij gaat het hier niet echt over D_H.
ik soort van wel maar ja... dat ie een account heeft maakt hem nog geen echte fokkerquote:
Eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hij komt buiten om te werken, te sporten en te studeren. Net een echt mens.![]()
En hij valt wel mee hoor, hij is alleen net een echte man en hangt 'm er maar wat graag in.
[
[..]
Heb je hem wel eens gemeet dan, dat je denkt dat oordeel te kunnen vellen over hem?
Ik ontken alles hoor, wat je ook zegt. Wij hebben het toen niét gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
Is het al tijd voor speculatie, want dan gok ik op dirkh
ik denk cynixquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef Adelante het volgende:
Is het al tijd voor speculatie, want dan gok ik op dirkh
Die shopdingels moeten toch eens getest worden zijn geweestquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ontken alles hoor, wat je ook zegt. Wij hebben het toen niét gedaan
Op de groene bank met greysquote:
Ja hey, nu kreeg ik een mental image van Elisa (of iig de vrouw in dr avatar) die ál het waar test voor ze het opstuurtquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die shopdingels moeten toch eens getest worden zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |