Rust? Ik ben echt niet rustig als ik spar. Ik zit bomvol adrenaline en ben super gefocust. Maar ik train ook met mensen die rood of zwart hebben. En daarbij maak ik geen schijn van kans meestal. Mensen met mijn niveau zijn 20 tot 30 kg zwaarder. Je leert al doende. En het ligt ook aan de dag: soms bak ik er niets van, niets raak, en soms maak ik een vol punt tegen een rode. Dat laatste geeft zo'n goed gevoelquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
jij doet 't natuurlijk wel op wat hoger niveau....
duurde het bij jou ook zo lang voordat je die zen-heid had om in alle 'rust' te kijken wat je moest en kon doen bij het sparren? Of ben je gewoon een talent?
Tip: Ravage dit topic laten lezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh, en ik moet em natuurlijk nog ff subtiel introduceren bij Ravage.. Iemand nog tips?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef SHE het volgende:Wtf is da dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*
![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef SHE het volgende:Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef SHE het volgende:
Had je die nog nooit gezien in het Wie N**kte Met Wie topic (o.i.d.)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*in shock*
Heb je er al Slankies op gespot? Ik zag alleen Merel zo snel.
En hoe kan Sunchaser het nou met zoveel gedaan hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Sta jij er ook op?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een oude Fokkers neuken met Fokkers lijst.
Tegenwoordig past ie niet meer op je scherm.
Dat topic ken ik wel, maar dit schema had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je die nog nooit gezien in het Wie N**kte Met Wie topic (o.i.d.)?
Heb je er al Slankies op gespot? Ik zag alleen Merel zo snel.
En hoe kan Sunchaser het nou met zoveel gedaan hebben?
Klopt, daar zit een script achter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Aventura het volgende:
Die lijst is zo 2003![]()
Weetje wie 'm gemaakt heeft? Cinnamongirls liefje, Ch0as.
Good for youquote:
Vroegah, toen Fok nog niet zo groot was en je wel heel veel mensen kende, was dat een geweldig topic.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt, daar zit een script achter.
Ik heb maar één Fok!er gehad, en dat is Ch0as, en nog steeds![]()
O, en er is echt nog veel meer dirt dan in dat schema staat. De kleurtjes staan voor bepaalde gradaties sletterigheid.
Ik wacht op een PMquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
EDIT: sorry, da's irritant. Dan moet ik er ook niet over beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |