Dat hoef je ook niet te zeggenn. Ik merk het zo welquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik van je hield hoor.
Jaa, dat ben ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:06 schreef Chicolate het volgende:
Ja hey, nu kreeg ik een mental image van Elisa (of iig de vrouw in dr avatar) die ál het waar test voor ze het opstuurt.
Iemand uit een tv serie toch? Doe dan eens foto van jezelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaa, dat ben ik
Ow, damn, wat ben ik mooi
(owkee, ik ben het niet,.... I wish)
hehe knutquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Pffffffff nou kan mij het ook schelen.
Het is nu flauw om het niet te zeggen, dat snap ik ook wel.
De reden dat ik mijn post weghaalde was dat ik daarna in die lijst loerde en zag dat Aventura het er ook mee gedaan heeftEn dát vond ik genant, niet de jongen op zich.
Het is jaren geleden (nog voor mijn Greys-tijd). En het was Knut.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:09 schreef Chicolate het volgende:
Iemand uit een tv serie toch? Doe dan eens foto van jezelfdan wordt je overstelpt met complimentjes enzo
.
Misschien moet we mekaar maar doen; kunnen we ook op de kaart!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef AKnynke het volgende:
2. verdulleme.
quote:
nou, toevallig vlieg ik morgen naar NL. Ik ben er tot dinsdag, maar maandag heb ik helaas verplichtingen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet we mekaar maar doen; kunnen we ook op de kaart!
Oeh je lijkt op je avatarquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(owkee, tis Jennifer Beals)
Niet snel edittenquote:
Dinsdag will doquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:12 schreef AKnynke het volgende:
nou, toevallig vlieg ik morgen naar NL. Ik ben er tot dinsdag, maar maandag heb ik helaas verplichtingen...
ik vlieg om half 3 terug vanaf schiphol. Toevallig in de buurt?quote:
No problemquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef AKnynke het volgende:
ik vlieg om half 3 terug vanaf schiphol. Toevallig in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |