quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Morretje het volgende:
Warning Greys Anatomy spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greys, ik had je topic met Peggy al gezien..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen van beidequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:55 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Lijkt je stem op Tom of op Bono?
allebei geweldig trouwens!
wat moet je allemaal weten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgende week komt hier de tuinmeneer alles weer netjes maken enzo.
En die gaat voor mij een mooi ding maken met modder
Daar wil ik in: kruiden en plantjes die we kunnen eten...
MOet me daar nog helemaal in verdiepen.. Iemand die een link heeft hier op Fok of een site waar je de leukste kruidendingen en tomatenplantjes kan vinden??
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat de boyfriend nog leeft Goodbye!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef Morretje het volgende:
[..]Ja, ben ik ook wel blij mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat de boyfriend nog leeft Goodbye!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Welke make-up ik op moet als ik ga tuinieren!quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:05 schreef Morretje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat de boyfriend nog leeft Goodbye!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwellen je lippen iets van op, waardoor ze voller worden.quote:
En Co heeft er ook eentje!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Een heus schoonmaakschema van mijn mama![]()
Daar heb ik ook een lipstick van! Dat is die felrode!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Zwellen je lippen iets van op, waardoor ze voller worden.
Werkt maar een paar uur.
Maar het kriebelt wel een beetje, dus daar moet je ff aan wennen.
De foundation en de mineral veil zijn ook echt fab; je krijgt er een engelenhuid van![]()
Dit wordt mijn nieuwe huismerk
Ach, stof loopt niet wegquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En Co heeft er ook eentje!
Ze moet!
Fijn dat mijn schoonzoon nog leeft!
Watervaste make-up, want tuinieren is werken en van werken ga je zweten en van zweet..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Welke make-up ik op moet als ik ga tuinieren!
Nee..wat is gewoon fijn om in je tuin te hebben?
Hoeveel afscheidingshoekjes moet ik hebben voor verschillende kruiden? (kruipers en hardgroeiers moeten in hun eigen hokje blijven)
En hoeveel ruimte moet ik er voor indelen?
Geen idee eigenlijk, alle kruiden enzo wat hier goed wil groeien wil ik wel
Gelukkig!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:59 schreef Goodbye het volgende:
voor de geinteresseerden: m'n vriend leeft nog![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En Co heeft er ook eentje!
Ze moet!
Fijn dat mijn schoonzoon nog leeft!
Kniertentip: de mascara van de Aldi rocks, en dat voor 1,99 euro.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
SHE, is dat duur?? ik ben echt ongelooflijk zuinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |