Da's een grapje want dat eet ik nooit omdat m'n liefje het niet lekker vindtquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:27 schreef conleche het volgende:
Heel goed, alleen het nummer is nog steeds fout, maar dat kon jij niet weten want dat lag aan het vorige topic!!
En lasagne lijkt me niet een goede keuze.
Gezelligquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:28 schreef Goodbye het volgende:
Zien we morgen wel hoorAls ik mazzel heb komt vriendjelief pas om negen uur thuis vanavond. Als ik pech heb lig ik al in bed
quote:
Welke trainingen??? En hoe gaat het? Ik ben echt benieuwd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef SHE het volgende:
In mijn hypere bui van gisteren in de gym heb ik mezelf met mijn stomme kop voor allerhande trainingen ingeschreven.
Waardoor mijn wekker tot maandag nu elke dag om 07.00 gaat
Ik dacht dat alcohol erg was, maar van adrenaline ga je nog stommere dingen doen
Ja, voel me al wel beter. Heb me stierlijk verveeld vandaag, dus dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Totziens het volgende:
[..]
GezelligGa je wel werken morgen?
Fantaaastisch!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Totziens het volgende:
Huuu eerste keer dat ik een topic geopend hebt, is het goed zo?
Het gaat al een paar topics de mist in heurrrquote:
meneer C is weg toch? gelukkig heeft ze haar pakketje net gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Ben je in een kwijlerige bui Co, gezien die titels?
Niet eens!! Op dat eerste nummer loop ik zelfs hard!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
Ben je in een kwijlerige bui Co, gezien die titels?
O verdomd!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
meneer C is weg toch? gelukkig heeft ze haar pakketje net gehad
Is ook een work outquote:
O die is ook leuk!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:38 schreef Laureline het volgende:
Die Youtubedingetjes in het topic vind ik eigenlijk wel leuk! Een tijd geleden postte iemand deze:
Grappig is dat, ik kan juist het beste trainen op redelijk 'foute' nummers tot echte bagger. Dit is al te hoog gegrepen voor mijn workout!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet eens!! Op dat eerste nummer loop ik zelfs hard!!
Ik snap dat je het op het eerste gezicht niet zou zeggen, maar er zit een heel snel ritmetje in en die pak ik dan op!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Grappig is dat, ik kan juist het beste trainen op redelijk 'foute' nummers tot echte bagger. Dit is al te hoog gegrepen voor mijn workout!
morgen om 09.00 powersteps en aangezien ik nog KT doe, moet ik er al om 08.00 zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke trainingen??? En hoe gaat het? Ik ben echt benieuwd!
Is dat high carbs low fat vol te houden en heb je geen ontzettende honger daarvan??
Heb je wel een kat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom net thuis, staat er 40kg Litter Pearls in de gang. Was vanmiddag afgeleverd. Iemand mij een kadootje gestuurd of zo
Ik wist niet dat je dat leuk vond!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik kom net thuis, staat er 40kg Litter Pearls in de gang. Was vanmiddag afgeleverd. Iemand mij een kadootje gestuurd of zo
[ afbeelding ]
En het allerleukste: ga ik eindelijk eens sneller dan de beat!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef neen het volgende:
Nightmares on Waxdat is nog eens tof, en jawel! het kwam van neen
Kijk Co, zo kan het ook
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef SHE het volgende:
Ik wist niet dat je dat leuk vond!
Anders had ik je dat ook wel gestuurd
4 zelfs; echte potten hequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef conleche het volgende:
Heb je wel een kat?
Het klinkt als veel sport!! Maar dan loop je niet ook nog hard, of wel?? Je moet wel 1 dagje rust nemen volgens mij per week, of doe je dat ook? Ik ben trots op je!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef SHE het volgende:
[..]
morgen om 09.00 powersteps en aangezien ik nog KT doe, moet ik er al om 08.00 zijn
zaterdag om 09.30 bodypump en daarvoor ook KT
zondag om 10.00 poweryoga en dat is een priveles, dus die kan ik niet ditchen![]()
Verder gaat het wel goed, op de allerverterende, gruwelijke spierpijn na.
Ik ben ook 3 kg aangekomen. Pure, lean, muscle yeah![]()
Er verandert ineens een hoop aan mijn lijf en daar moet ik wat aan wennen. Maar ik ben wel blij dat ik mijn flow weer heb gevonden. En ik voel me sterk.
Ik heb geen last van carbs, nooit gehad, dus ik ben geen goede graadmeter![]()
Ik voel me wel lekkerder, want van low carb werd ik humeurig, moodswingerig en was ik niet zo heel scherp. Dat is allemaal verdwenen en ik ben nu de hele dag hyper
Hoest bij jou? Je hebt je draai ook wel gevonden he? Poppetje!
Jij klinkt ook lekker Sug.quote:
Whehehehe! Dat zou heel goed kunnen!! Wat een kop!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ineens op die zak staan: one bag, one cat, one month. Dat is dus voor een jaar. Ik herinner me ineens dat ik een foto van Pluim ingestuurd heb een keer. En de winnaar zou iets voor een jaar krijgen. Zou dat het zijn?
Deze dus:
[ afbeelding ]
[..]
4 zelfs; echte potten he
It wasn't me!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik loop niet hard. Ik haat hardlopen, bovendien hoef ik mijn sterke rokershart niet te trainenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Het klinkt als veel sport!! Maar dan loop je niet ook nog hard, of wel?? Je moet wel 1 dagje rust nemen volgens mij per week, of doe je dat ook? Ik ben trots op je!!!
Met mij gaat het wel goed qua gewicht, maar ik loop nog wat te kutten met m'n eten. Moet even m'n draai vinden om op gewicht te blijven. Zonder dat er weer kilo's bijkomen, maar dat wil ik zo niet dat ik dan weer te weinig eet en weer afval, maar dat is gewoon even wennen denk ik!!
Ja, lekker ding hequote:Op donderdag 15 januari 2009 19:54 schreef conleche het volgende:
Whehehehe! Dat zou heel goed kunnen!! Wat een kop!!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie ineens op die zak staan: one bag, one cat, one month. Dat is dus voor een jaar. Ik herinner me ineens dat ik een foto van Pluim ingestuurd heb een keer. En de winnaar zou iets voor een jaar krijgen. Zou dat het zijn?
Deze dus:
[ afbeelding ]
[..]
4 zelfs; echte potten he
Bewondering is wat overdreven. Jezelf naar een gym slepen is natuurlijk geen kunst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
SHE, wat goed van je!!!![]()
![]()
Diepe bewondering!
Robinquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Heb je last van de carbs weer invoeren? Of gewoon een algemene balans vinden?
Ik vind zelf carbs weer invoeren na low carb altijd fucking moeilijk. Je zit er snel of teveel boven, of het low carb sluipt er weer in
Maar ik ben dan ook een gewoontedier. Althans, ik leer gewoonten makkelijk aan, maar niet zo makkelijk af.
Ja die is ook super!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |