quote:Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef Moondreamer het volgende:
Daar verlagen ze de belasting zodat iedere burger gemiddelt 200 a 300 euro, wat natuurlijk gezien maar zeer relatieve pinut is
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 @ 00:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik kom dan misschien iets wat bod uit de hoek, maar geef wel mijn mening. en als het enig sinds mogenlijk is geef ik ook aan hoe het beter zou kunnen. opbouwende kritiek , zo zou ik het meer zien.
aan alleen een mening hebben users niet zo veel.
en deel 2, is toch erg dat uit heel het leden bestand ik kan gokken om wie het gaat. kan zijn dat het niet gewenst is om dat te laten blijken. maar ben niet iemand die een hand boven het hoofd gaat houden bij users die dat niet verdienen
Nee, met een frequentie van een keer peer jaar zou gewoon zijn 'jaarlijks'. Jaarlijks frequent betekent elk jaar frequent, dus binnen elk jaar... frequent. Binnen elk jaar vaak of regelmatig, dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:37 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jaarlijks frequent goed? Dan beschouw je 'jaarlijks' als een bv. nw. bij 'frequent', betekenend 'met een frequentie van één keer per jaar'? Dat is in ieder geval zeker geen standaardtaal.
Welke bedoel je?quote:
'kan' is geen vervoegingen van kennenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:39 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Waarmee ik niet bedoel: nee ik zie geen fout, welke bedoel je; maar: welke van de verschillende posts waar ik op gereageerd heb (waar een deel van verdwenen is?), bedoel je?
Hmjaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:24 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Achja ik ben er immedels doorheen
Dat was ook niet waar ik op gereageerd heb.. Die post daarvoor is niet ge-edit, maar dat is echt niet de zin waarover ik iets zei over 3e p tt, dat immers niet eens van toepassing is op 'kan'... ('kant' is immers iets heel anders..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
'kan' is geen vervoegingen van kennen
Ik dacht dat het eten door microgolfstraling warm wordt, blijkt het gewoon magnetisme te zijn!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:51 schreef MUZZ het volgende:
magneettron werkt perfect ik ben niet meer opspoor baar
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:54 schreef ANCT het volgende:
[..]
zo een ronde bar die heel langzaam ronddraait waar dan twee poppetjes achter staan die alcoholische versnipperingen aanbieden tegen betaling
Afhankelijk =? Afhandig?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef p_iglet het volgende:
nou didymos gaat me weer geen geld afhankelijk maken.
Zou ooit nog best eens een zijden of wollen doek willen, maar dan wel een gekleurde en zonder vogels, visjes, beertjes, poppetjes of andere ongein... Vind de vogels versie wel mooi, maar dan zonder vogels
Ach we zijn geduldig
quote:
moet TS uit bed?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Chinless het volgende:
Maar TS, als je er uit bed of je inderdaad moet dokken. Laat het mij dan even weten als je dat wil.
Ga ik eenchs ff bellen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Yi-Long het volgende:
DELEN, zou mijn kleuterjufvrouw hebben gezegd!
Thramatischquote:Sinds een paar jaar heb ik op het midden van mijn hoofd last van (...).
Ik ben bij de thermatholoog geweest en die heeft een biopsie gedaan maar hier kwam niets uit.
Dat is echt feel duurder.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef blup het volgende:
[..]
Hey Theo,
3 nog wattes geloof ik.
Groetjes Alex
[..]
Hey Theo,
Dat is vors duurder.
Groetjes Alex
en op je wonden zitten natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:35 schreef JoPiDo het volgende:
dat is naarstig als je niet zo goed thuis bent in dit soort zaken en je niet gewend bent om er mee om te gaan
als hij een keer betaald heeft of er blijkt dat hij toch per ongeluk wel heeft toegezegd: blaren likken en zo snel mogelijk één van de aanbieders stop zetten
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef DIGGER het volgende:
Patatje Tsjernobyl: Friet verzopen in elke beschipbare saus.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:33 schreef D-Flying het volgende:
De politie bedoelt een Zuid-europeanse of Zuidoost-Europeans afkomst.
Hoezo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:33 schreef EmilioW het volgende:
[..]
Hij vraagt het wel.
beton moet je zoinzo bewapennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |