abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 16:12:45 #1
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65660220
Ok, dat ze ons met de euro in de nek hebben geschoten is een feit !
Dat alles veeeeel te duur is is ook een feit !
Dat ze nu zoveel geld in banken pompen met geld dat toch niet geleend wordt is ook een feit !
........en dat de geldstinkende varkenskopen nu alles in hun eigen hol stoppen om zichzelf veilig te stellen is ook een feit.

Maar nu effe kijkende naar "ons" burgers pakken ze het bijvoorbeeld in Duitsland in duitsland heeeel anders aan. Daar verlagen ze de belasting zodat iedere burger gemiddelt 200 a 300 euro, wat natuurlijk gezien maar zeer relatieve pinut is, meer te besteden heeft per maand, zodat de economie weer gestimmuleerd wordt.
Het is gezien de bovengenoemde feiten natuurlijk maar een pleister op de wond.
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_65660419
Wie hoest die belastingmeevaller op dan?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 2 februari 2009 @ 16:18:21 #3
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_65660439
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_65660504
Toch niet zooooo simpel !
pi_65660517
quote:
Ok, dat ze ons met de euro in de nek hebben geschoten is een feit !
Wat denk jij dat er gebeurd zou zijn als we nog steeds de gulden hadden i.c.m. de kredietcrisis? Denk je dat we er dan beter uit gesprongen waren?

Tuurlijk ben ik met je eens dat sinds de invoering van de euro alles duurder is geworden.Maar de belasting verlagen,tja dat moet toch ook betaald worden?
  maandag 2 februari 2009 @ 16:21:54 #6
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65660557
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie hoest die belastingmeevaller op dan?
Ja, dan moeten ze in de politiek maar eens leren met iets minder geld te kunnen functioneren.
Dat moet ik ook !
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_65660596
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:20 schreef duckes het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er gebeurd zou zijn als we nog steeds de gulden hadden i.c.m. de kredietcrisis? Denk je dat we er dan beter uit gesprongen waren?
Dan waren we nu misschien wel zoals ijsland....
  maandag 2 februari 2009 @ 16:24:49 #8
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65660663
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Als we de feiten aanpakken, is het nog simpeler !
pi_65660666
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat denk ik ook namelijk.... Dus wees maar blij met je euro
  maandag 2 februari 2009 @ 16:26:48 #10
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65660725
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef duckes het volgende:

[..]

Dat denk ik ook namelijk.... Dus wees maar blij met je euro
Op zich niets mis mee, maar toch klopt er iets niet (?)
pi_65660793
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Op zich niets mis mee, maar toch klopt er iets niet (?)
Wat klopt er dan niet? Jouw gedachtengang?
  maandag 2 februari 2009 @ 16:28:58 #12
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_65660806
quote:

[..]

Tuurlijk ben ik met je eens dat sinds de invoering van de euro alles duurder is geworden.Maar de belasting verlagen,tja dat moet toch ook betaald worden?
er worden nu toch ook 1,2,3 reddingsplannen opgezet waar miljoenen en miljarden mee gemoeid zijn? nou, daarvan dus.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  maandag 2 februari 2009 @ 16:31:58 #13
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65660906
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef MadMarine het volgende:

[..]

er worden nu toch ook 1,2,3 reddingsplannen opgezet waar miljoenen en miljarden mee gemoeid zijn? nou, daarvan dus.
Ja, dat reddingsplannetje is alleen een schijnvertoning.
Je wilt niet weten hoeveel varkens hier nog rijker en dikker van worden.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:43:31 #14
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_65661292
Met de euro is alles duurder geworden. En als je iq van boven de 80 hebt, is je salaris meegestegen.

Das 8 jaar terug. Kom op he.

En zoals hierboven al gezegd werd. Denk je echt dat we er met de gulden beter voor zouden staan midden in deze recessie?
pi_65661452
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef Daniel1976 het volgende:
Met de euro is alles duurder geworden. En als je iq van boven de 80 hebt, is je salaris meegestegen.
Ik heb een + 80 iq.
  maandag 2 februari 2009 @ 17:25:41 #16
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65662779
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:43 schreef Daniel1976 het volgende:

Das 8 jaar terug. Kom op he.

En zoals hierboven al gezegd werd. Denk je echt dat we er met de gulden beter voor zouden staan midden in deze recessie?
Hoor je mij iets zeggen over de gulden ?
pi_65663494
quote:

[..]

Dan was de gulden nog steeds onder sterke invloed van de NOG sterkere DMark, die tevens aan minder Europese regels was gebonden bestreffende spenderingsbeleid van de EU aan het vervallen oostblok, en waren we nu giga-knettertjerijk, plus dat er gewoon grenscontroles waen om tuig buiten te houden.

Als wij alleen stonden in Europa terwijl Duitsland/Frankrijk/Italie en de rest van de "DINGFLOFBIPS"-landen wel was meegegaan met de Euro, hadden we nu een pobleem inderdaad.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_65663608
quote:

[..]

Ik denk dat het minder criminaliteit opleverde
Dat scheelt de staat ook enorm veel belastinggelden immers,
minder politie nodig, ziekenhuizen, want ''asoos' zonder geld, schieten er nu meteen op los.
Slapende hondjes moet je slapende houden, niet wakker maken. Anders hou je ze niet meer in de hand nml. Tevreden pleps is ook tevreden kinderpleps..
Tevens is er enorm veel fraude,als men dat eens flink aan zou pakken, scheelt dat ook erg veel.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 2 februari 2009 @ 18:54:28 #19
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65665735
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik denk dat het minder criminaliteit opleverde
Dat scheelt de staat ook enorm veel belastinggelden immers,
minder politie nodig, ziekenhuizen, want ''asoos' zonder geld, schieten er nu meteen op los.
Slapende hondjes moet je slapende houden, niet wakker maken. Anders hou je ze niet meer in de hand nml. Tevreden pleps is ook tevreden kinderpleps..
Tevens is er enorm veel fraude,als men dat eens flink aan zou pakken, scheelt dat ook erg veel.
..............en door wie worden de grootste fraudes gepleegd ?

Precies door die varkenskoppen die alleen maar meer en meer en meer en meer en meer willen.
Ik kots erop, zo !
  maandag 2 februari 2009 @ 18:56:46 #20
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_65665819
Ontslagen TS ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:59:32 #21
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65665904
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef elcastel het volgende:
Ontslagen TS ?
Nee.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:23:00 #22
45722 Dromer
pi_65684252
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Nee.
Je trekt uitkering?
pi_65684950
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef Moondreamer het volgende:

[..]

Ja, dan moeten ze in de politiek maar eens leren met iets minder geld te kunnen functioneren.
Dat moet ik ook !
Inderdaad als de overheid nu eens efficient gaat functioneren zoals een bedrijf dan zouden burgers veel meer te besteden hebben. Helaas heeft onze overheid een gat in zijn hand, en moeten wij jaarlijks extra bloeden door schoffterige verhogingen van (gemeentelijke) belastingen voor achterlijke zinloze (prestige) projecten

Een bedrijf die functioneerd zoals onze overheid zou binnen no-time failliet zijn.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 10:57:50 #24
45722 Dromer
pi_65685179
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Een bedrijf die dat functioneerdt zoals onze overheid zou binnen no-time failliet zijn.
Bedrijven als Fortis, ING, Reaal etc. bedoel je?
pi_65685348
Aaj, een pvv stemmertje. Tenzij die van punkmuziek houdt dan volgt hij natuurlijk de SP
pi_65687092
Wat mijn altijd verwondert heeft dat veel grote bedrijven een buitenlandse CEO hebben zoals die Mohberg toen bij Ahold waar nu trouwens ene John Riston zit als CEO. En in het Voetbal zitten toch ook veel buitelandse trainers her en der......Hoe komt het dan dat de landelijke leiding meestal door mensen uit dat land gedaan wordt en niet door de beste man voor die functie???

Niet dat ik een voorstander ben voor een Duitse premier van Nederland maar de capaciteit van leiding geven houdt toch niet op bij de landsgrens???? De beste voetbalspelers komen toch ook al sinds jaren uit Brazilien? Waarom niet een goede bedrijfsleider (CEO) aan het roer zetten van ons kikkerlandje?

Want het kan wel andersom dat als een politieker door zijn landelijke invloed goed is geweest voor een bedrijf of een beroepsgroep na zijn politieke loopbaan in die door hem begunstigde groep wel in een topfunctie aan de slag kan zoals Eelco Brinkman???
Het is toch gewoon dat de politiek in Nederland er op neerkomt om onder valsvoorwensels op een functie te komen om zoveel mogelijk invloed uit te oefenen om na een paar jaar een baantje te krijgen om lekker achterover de zakken te vullen.

Ik kots op de Nederlandse politiek en op de lakse manier dat ze uitvreters die de hele dag thuis zitten en geen flikker doen dan alleen hun hand op te houden. Lang leven de Democratie waar alles kan en mag en iedereen maar moet kunnen doen wat hij wil behalve als het uit de hand loopt, want we waren even vergeten de grenzen van onze tolerantie aan te geven.

Ik zie die geflopte Harry Potter staan met zijn Normen en Waarden alleen worden die aangepast als het hun uitkomt. Stelletjes huichelaars.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:15:30 #27
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_65687648
Ja, laten we het land als een bedrijf gaan besturen! . Dat is misschien wel de meest domme opmerking die ik hier in AEX gehoord heb.

Ohja en we zijn niet genaaid met de euro en alles is ook helemaal niet te duur. Kijk eens naar wat de gemiddelde Nederlander verdient en wat hij zich kan permitteren. Daar zijn heeeeeeeeeeel wat mensen jaloers op. Daarnaast wordt ja van overconsumptie ook niet gelukkig.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_65687989
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:15 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ja, laten we het land als een bedrijf gaan besturen! . Dat is misschien wel de meest domme opmerking die ik hier in AEX gehoord heb.
Volgens mij doen onze politici dat al hoor, overal marktwerking en aandeelhouders die bepalen wat er gaat gebeuren (kijk maar naar Essent).
quote:
Ohja en we zijn niet genaaid met de euro en alles is ook helemaal niet te duur. Kijk eens naar wat de gemiddelde Nederlander verdient en wat hij zich kan permitteren. Daar zijn heeeeeeeeeeel wat mensen jaloers op. Daarnaast wordt ja van overconsumptie ook niet gelukkig.
Met de komst van de euro is alles duurder geworden en met de komst van de gastarbeiders en met de uittocht naar lageloonlanden is het voor de gemiddelde Nederlander steeds moeilijker om te overleven.
Vandaar dat er ook een kredietcrisis is omdat men eerst ging lenen om te kunnen overleven maar ook dat wordt te duur.
Audaces fortuna juvat
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:27:26 #29
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_65688023
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef Dromer het volgende:

[..]

Je trekt uitkering?
Nee ! (?)

Eerlijkheid duurt het langst en is in mijn ogen ook een van de belangrijkere factoren van sociaal zijn.
Dus je zoekt in dat opzicht naar de verkeerde symptonen van mijn manier van denken.
Psychologie is ook maar zeer relatief !
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:32:02 #30
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_65688155
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:26 schreef Colnago het volgende:

[..]

Volgens mij doen onze politici dat al hoor, overal marktwerking en aandeelhouders die bepalen wat er gaat gebeuren (kijk maar naar Essent).
Ze denationaliseren die bedrijven. Daarna is het gewoon een marktpartij en heeft het niets meer met de overheid te maken. Delen afstoten heeft niets met marktwerking te maken maar meer met wat het beste is voor de burger en het land als geheel.
quote:
[..]

Met de komst van de euro is alles duurder geworden en met de komst van de gastarbeiders en met de uittocht naar lageloonlanden is het voor de gemiddelde Nederlander steeds moeilijker om te overleven.
Vandaar dat er ook een kredietcrisis is omdat men eerst ging lenen om te kunnen overleven maar ook dat wordt te duur.
Overleven? proest, moet je eens zaterdag door de stad lopen of gezellig op een zaterdag naar de Ikea rijden. Hou toch op man! Nederlanders hebben het super goed mits ze een beetje verstandig met hun geld omgaan. Maarja alles is tegenwoordig normaal en wat de buurman heeft moet ik ook hebben.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_65688352
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:32 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Overleven? proest, moet je eens zaterdag door de stad lopen of gezellig op een zaterdag naar de Ikea rijden. Hou toch op man! Nederlanders hebben het super goed mits ze een beetje verstandig met hun geld omgaan. Maarja alles is tegenwoordig normaal en wat de buurman heeft moet ik ook hebben.
Dat heeft puur met de zwakte van de mens te maken. Buurman A ziet breedbeeld scherm bij Buurman B en kijkt naar zn eigen tv, zo'n koelkast formaat. Kijkt in zn portemonee, fuck it! Ik wil ook een nieuwe. Jaloezie is altijd een probleem en zal nog lang een probleem blijven.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')