abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_65675940
Haha....1 regeltje humor met nu al drie verschillende interpretaties....heerlijk!
  maandag 2 februari 2009 @ 22:48:35 #227
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65676019
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef An24 het volgende:
Haha....1 regeltje humor met nu al drie verschillende interpretaties....heerlijk!
Ow, sorry, ik wist niet dat jij ook al aan humor lijdt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 2 februari 2009 @ 22:49:29 #228
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65676054
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef An24 het volgende:
Haha....1 regeltje humor met nu al drie verschillende interpretaties....heerlijk!
Ooooow, het was húmor.............
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65676145
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ooooow, het was húmor.............
An-humor Die is niet voor iedereen weggelegd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 2 februari 2009 @ 22:55:10 #230
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65676319
Maar ondertussen heb ik dus mooi geen antwoord op een heel simpele vraag
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_65676325
Oh, en ik vond het rellen heel gezellig hoewel ze vroeger toch echt beter waren maar ik moet verder met mijn leven Ik lees de rest morgen wel Mijn brownies zijn klaar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_65676385
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef RonaldV het volgende:
Maar ondertussen heb ik dus mooi geen antwoord op een heel simpele vraag
en wat is dit dan?
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:11 schreef Ynske het volgende:

[..]

die moet geüpdate worden, maar ik ben er nog niet aan toegekomen om Xil inhoud te meelen

Every war is different, every war is the same.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:58:27 #233
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65676459
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:56 schreef dekkered het volgende:

[..]

en wat is dit dan?
[..]


Ow, ik wist niet dat de FB tegenwoordig van buiten de crew kwam. Te lang weggeweest. My bad!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 2 februari 2009 @ 22:58:30 #234
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65676462
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

An-humor Die is niet voor iedereen weggelegd
Inderdaad, ik kan namelijk haar ongetwijfeld guitige oogjes en stand-up commedienne-like lichaamstaaltje niet afleiden van een paar lettertjes op een monitor.

Maar goed, het was echt hi-la-risch, die opmerking. Tevreden?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 2 februari 2009 @ 23:07:59 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65676939
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

jullie willen TTKers naar FOT trekken, en nu ga ik idd de irri persoon zijn die zegt, wat hebben wij daaraan?
k heb t gevoel dat er steeds meer belang gelegd word bij het meer mensen naar FOT halen, terwijl de mensen die er nu zijn nauwelijks geprikkeld worden. er worden in mijn ogen echt veel minder foto's getoond dan n jaar geleden. doodzonde.
Volgens mij is dit voor het eerst dat er echt concreet gekeken wordt hoe we meer users naar FOT toe kunnen trekken. En zoals je zelf al stelt, er worden weinig foto's getoond en dat is toch waar dit subforum het van moet hebben. Of dit minder is dan een jaar geleden kan ik niet beoordelen.

Maar je moet toegeven dat het gewoon een feit is dat er weinig mensen regelmatig in FOT posten, en dat is erg jammer omdat ik er zeker van ben dat dit forum een stuk levendiger kan worden.

En over het prikkelen van bestaande mensen:
Het zijn iedere keer dezelfde mensen die foto's insturen bij de fotowedstrijden, dus daar valt weinig 'winst' te behalen. Hoe zet je mensen aan tot het openen van showcases? Dat is een lastig punt. En ja, daar wordt ook over nagedacht. Maar julie kunnen zélf ook met input komen.

Ik noem bijvoorbeeld het [FOT spelletje], alhoewel de opzet bestond is het een leuk idee. Zeker als er echt nagedacht wordt over de foto's die men maakt.
quote:
wat het concreet zijn betreft, probeer eens wat meer te lezen in je posts voor je ze neerzet, en dan met de bedoeling te bedenken of men je begrijpt. ook ik heb het gevoel van om de hete brij heen te draaien. t voorbeeld geef je zelf al in t nieuwe wedstrijd topic.
[..]

je gilt wat, maar wil vervolgens er niet over uitweiden, dat levert alleen maar vragen en vaagheid op bij de users
Xil is toch duidelijk genoeg?
quote:
Door andere organisatorische zaken die ontstaan zijn door mijn PR-activiteiten en afwezigheid van collega's zijn dingen veranderd en wat stil komen te liggen die eerder opgepakt hadden moeten worden.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nee hoor, het gros fotografeert vrolijk verder, maar komt gewoon niet meer hier.
Daar kan ik niet over oordelen, dat was 'voor mijn tijd' vrees ik.
quote:
In ieder geval niet zo vaak als ze vroeger -toen alles veeeeel leukerder was- deden
Leuk, dat cynisme maar kan je ook vertellen wáárom alles toen leuker was? Daar kunnen we meer mee.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef RonaldV het volgende:
Maar ondertussen heb ik dus mooi geen antwoord op een heel simpele vraag
Heb ik zo geen antwoord op, maar ik neem aan dat die wel geupdate gaat worden.
Huilen dan.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:18:30 #236
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_65677405
Ik open hier zelden tot nooit meer een showcase, puur omdat er vaak vrij lullig wordt gereageerd door mensen die meelezen op Fok! en gewoon komen om te kloten.
Opzich geen ramp, ik zelf kan wel tegen kritiek, maar als het model meeleest vrij lullig als er negatieve reacties komen op uiterlijk.

En als er reacties komen van andere fotografen is het gros toch ook vrij negatief, iedereen weet te vertellen hoe het niet moet maar verteld daarnaast niet hoe het wel moet.

Ik kom op nog een ander fotoforum waar toch echt wel ook wat grotere namen binnen de fotografie komen en die doen niet zo uit de hoogte als sommige hier.

Al met al, ik vond het eerst gewoonweg gezelliger, mensen waren behulpzamer, gaven goede kritiek , waar je echt iets van kon leren en daarnaast kon er ook nog wel wat pluspuntjes vanaf.
Alleen in de vaste looptopics plaats ik nog wel eens een foto omdat daar over het algemeen door de oude garde wel vriendelijker wordt gereageerd.

Kan me voorstellen dat als iemand hier als beginner komt en wordt afgezeken dat er door diegene niet snel meer iets geplaatst zal worden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 2 februari 2009 @ 23:30:14 #237
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65677871
An
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 2 februari 2009 @ 23:41:29 #238
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65678338
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef snakelady het volgende:
Ik open hier zelden tot nooit meer een showcase, puur omdat er vaak vrij lullig wordt gereageerd door mensen die meelezen op Fok! en gewoon komen om te kloten.
Opzich geen ramp, ik zelf kan wel tegen kritiek, maar als het model meeleest vrij lullig als er negatieve reacties komen op uiterlijk.

En als er reacties komen van andere fotografen is het gros toch ook vrij negatief, iedereen weet te vertellen hoe het niet moet maar verteld daarnaast niet hoe het wel moet.

Ik kom op nog een ander fotoforum waar toch echt wel ook wat grotere namen binnen de fotografie komen en die doen niet zo uit de hoogte als sommige hier.

Al met al, ik vond het eerst gewoonweg gezelliger, mensen waren behulpzamer, gaven goede kritiek , waar je echt iets van kon leren en daarnaast kon er ook nog wel wat pluspuntjes vanaf.
Alleen in de vaste looptopics plaats ik nog wel eens een foto omdat daar over het algemeen door de oude garde wel vriendelijker wordt gereageerd.

Kan me voorstellen dat als iemand hier als beginner komt en wordt afgezeken dat er door diegene niet snel meer iets geplaatst zal worden.
Ik denk dat dit het wel aardig samenvat. Al toen ik mod was (steentijd..) werd er geprobeerd om het opener en toegankelijker te krijgen. Ik zette in op "iedereen is welkom, maar hou wel rekening met het feit dat FOT een instapplek is voor beginners". Dat leek even te werken. Na mijn vertrek heeft dat nog heel even doorgeleefd, maar daarna is de klad er in gekomen, ook al omdat een vast groepje mensen het subforum wel heel erg naar zich toe trok. Persoonlijk kreeg ik andere interesses naast FOK (bans zijn zeer verhelderend wat dat aan gaat) en dus postte ik nauwelijks meer hier, al is me door verschillende users wel gevraagd om weer regelmatig terug te komen.

Vanavond is qua posten een uitzondering, maar ik ben nog steeds niet zo gecharmeerd van FOT. Om maar een heel simpel dingetje aan te halen: vanavond post ik een kritiek op een foto, en de vriendin van de fotograaf -niet de fotograaf zelf- komt even op een vreselijk arrogante manier haar vriendje verdedigen. Van het mod-driemanschap ben ik ook al niet zo onder de indruk: één mod komt uit het al eerder genoemde groepje, communiceert beroerd (zie de reacties boven), en lijkt vooral zijn blauwe jasje te willen houden. Eén mod is totaal afwezig (maar behoudt toch zijn blauwe jasje), en de derde ken ik niet eens als user, laat staan als mod (voordeel twijfel).
Het zijn dat soort dingen die de sfeer maken, en breken. Het is dat er daarnaast nog even een klein opstootje hier plaatsvond, anders was ik aan het begin van de avond al weer weggeweest.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 2 februari 2009 @ 23:48:18 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65678596
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef snakelady het volgende:
Ik open hier zelden tot nooit meer een showcase, puur omdat er vaak vrij lullig wordt gereageerd door mensen die meelezen op Fok! en gewoon komen om te kloten.
Opzich geen ramp, ik zelf kan wel tegen kritiek, maar als het model meeleest vrij lullig als er negatieve reacties komen op uiterlijk.
Volgens mij worden dat soort reacties toch snel weggemod, zeker als het alleen maar het afkraken van het model is. Iig bij mij.
quote:
En als er reacties komen van andere fotografen is het gros toch ook vrij negatief, iedereen weet te vertellen hoe het niet moet maar verteld daarnaast niet hoe het wel moet.

Ik kom op nog een ander fotoforum waar toch echt wel ook wat grotere namen binnen de fotografie komen en die doen niet zo uit de hoogte als sommige hier.

Al met al, ik vond het eerst gewoonweg gezelliger, mensen waren behulpzamer, gaven goede kritiek , waar je echt iets van kon leren en daarnaast kon er ook nog wel wat pluspuntjes vanaf.
Alleen in de vaste looptopics plaats ik nog wel eens een foto omdat daar over het algemeen door de oude garde wel vriendelijker wordt gereageerd.
Jammer dat je het zo ervaart, ik kan dit niet ontkennen of bevestigen want zo lang volg ik het hier niet. Maar helaas is op fok (dus niet specifiek FOT) de toon meestal wat negatief ja.
quote:
Kan me voorstellen dat als iemand hier als beginner komt en wordt afgezeken dat er door diegene niet snel meer iets geplaatst zal worden.
Dit ben ik wel met je eens, ik heb in het verleden een aantal topics van nieuwelingen gezien die toch redelijk hard werden afgebrand, en dat ze dan niet meer terugkomen is te begrijpen. Dat kan een stuk vriendelijker.
Huilen dan.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:50:55 #240
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65678709
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef snakelady het volgende:
....................

Kan me voorstellen dat als iemand hier als beginner komt en wordt afgezeken dat er door diegene niet snel meer iets geplaatst zal worden.
niet alleen beginners hoor,
zelf post ik tegenwoordig bijna niks meer hier, of het moeten foto's zijn die ontstaan zijn via fot.

ook normale reacties post ik nauwelijks, voornamelijk omdat er toch niet niet op een normale manier naar mijn reacties gekeken word door een aantal users .
en geen zin om elke keer in jip en janneke taal uit te leggen dat ik het heel anders bedoel als hoe ze het verdraaien.
  maandag 2 februari 2009 @ 23:54:26 #241
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65678843
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef RonaldV het volgende:

[..]

................
Om maar een heel simpel dingetje aan te halen: vanavond post ik een kritiek op een foto, en de vriendin van de fotograaf -niet de fotograaf zelf- komt even op een vreselijk arrogante manier haar vriendje verdedigen. .................
moet nog kijken waar je het over hebt, maar weet wel al over wie je het hebt ben ik bang

gevonden en vermoeden is bevestigt

[ Bericht 3% gewijzigd door PKfotografie op 02-02-2009 23:58:08 (eff regel extra) ]
  maandag 2 februari 2009 @ 23:54:59 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65678874
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

niet alleen beginners hoor,
zelf post ik tegenwoordig bijna niks meer hier, of het moeten foto's zijn die ontstaan zijn via fot.

ook normale reacties post ik nauwelijks, voornamelijk omdat er toch niet niet op een normale manier naar mijn reacties gekeken word door een aantal users .
en geen zin om elke keer in jip en janneke taal uit te leggen dat ik het heel anders bedoel als hoe ze het verdraaien.
Dit moet je niet persoonlijk opvatten, maar het valt me op dat je zelf redelijk vaak bot uit de hoek komt. Ik neem aan dat dit niet zo bedoeld is maar daarmee werk je wel dat soort reacties in de hand. Ik heb zo geen concreet voorbeeld en ik heb ook niet de behoefte om te gaan zoeken, maar dit is mijn gevoel.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

moet nog kijken waar je het over hebt, maar weet wel al over wie je het hebt ben ik bang
En zo'n post is ook niet echt sfeerbevorderend, denk je wel? En voor zulk soort posts is dit topic ook niet bedoeld. Eigenlijk geen enkel topic.
Huilen dan.
pi_65679002
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

niet alleen beginners hoor,
zelf post ik tegenwoordig bijna niks meer hier, of het moeten foto's zijn die ontstaan zijn via fot.

ook normale reacties post ik nauwelijks, voornamelijk omdat er toch niet niet op een normale manier naar mijn reacties gekeken word door een aantal users .
en geen zin om elke keer in jip en janneke taal uit te leggen dat ik het heel anders bedoel als hoe ze het verdraaien.
Mogen we nu een keer nu gewoon een keer namen noemen ipv van om de problemen heen gaan typen??

En Xil : je bent een goed schrijver maar je moet op een forum niet gaan schrijven maar een directe niet ingeklede mening gaan "" proberen" te verkondigen
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_65679070
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dit moet je niet persoonlijk opvatten, maar het valt me op dat je zelf redelijk vaak bot uit de hoek komt. Ik neem aan dat dit niet zo bedoeld is maar daarmee werk je wel dat soort reacties in de hand. Ik heb zo geen concreet voorbeeld en ik heb ook niet de behoefte om te gaan zoeken, maar dit is mijn gevoel.
[..]

En zo'n post is ook niet echt sfeerbevorderend, denk je wel? En voor zulk soort posts is dit topic ook niet bedoeld. Eigenlijk geen enkel topic.
hmmm heb ik vaker gehoord..... niet persoonlijk oppakken...
begint saai te worden..

Lees eens verder isdatzo
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:00:31 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65679107
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:57 schreef prupke het volgende:

[..]

Mogen we nu een keer nu gewoon een keer namen noemen ipv van om de problemen heen gaan typen??

En Xil : je bent een goed schrijver maar je moet op een forum niet gaan schrijven maar een directe niet ingeklede mening gaan "" proberen" te verkondigen
Namen noemen mondt uit in 1 ding en dat is moddergooien. Als je een probleem met een bepaalde user hebt kan je hem gewoon op een normale manier proberen aan te spreken of ons pm'en. Met hier namen gaan noemen bereik je niks.
Huilen dan.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:02:01 #246
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65679149
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dit moet je niet persoonlijk opvatten, maar het valt me op dat je zelf redelijk vaak bot uit de hoek komt. Ik neem aan dat dit niet zo bedoeld is maar daarmee werk je wel dat soort reacties in de hand. Ik heb zo geen concreet voorbeeld en ik heb ook niet de behoefte om te gaan zoeken, maar dit is mijn gevoel.
[..]

En zo'n post is ook niet echt sfeerbevorderend, denk je wel? En voor zulk soort posts is dit topic ook niet bedoeld. Eigenlijk geen enkel topic.

ik kom dan misschien iets wat bod uit de hoek, maar geef wel mijn mening. en als het enig sinds mogenlijk is geef ik ook aan hoe het beter zou kunnen. opbouwende kritiek , zo zou ik het meer zien.
aan alleen een mening hebben users niet zo veel.


en deel 2, is toch erg dat uit heel het leden bestand ik kan gokken om wie het gaat. kan zijn dat het niet gewenst is om dat te laten blijken. maar ben niet iemand die een hand boven het hoofd gaat houden bij users die dat niet verdienen
pi_65679187
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Namen noemen mondt uit in 1 ding en dat is moddergooien. Als je een probleem met een bepaalde user hebt kan je hem gewoon op een normale manier proberen aan te spreken of ons pm'en. Met hier namen gaan noemen bereik je niks.
DMV namen noemen gooi je juist geen modder
Ja slijk maar dan wel in de goede richting en laat je er mensen die er niets mee te maken hebben mooi erbuiten

En de namen die ik wil pmen wat dat betreft ,,,reageren niet dus , daar schiet je dan ook geen zak mee op wel?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:06:19 #248
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65679270
even het gesprek een andere kant op draaien.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, eerder een 'ik doe maar iets en kijk wel wat het wordt'-style van fotograferen.

edit: Spuit 11 .
iedere fotograaf heeft zijn sterke en zwakke kanten. iedere fotograaf heeft zijn eigen stijl.
vind dat je nu erg neerbuigend aan het doen bent over lomo-fotografie. Is denk ik niet erg gepast.
just my 2 cents
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:07:10 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65679297
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:02 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

ik kom dan misschien iets wat bod uit de hoek, maar geef wel mijn mening. en als het enig sinds mogenlijk is geef ik ook aan hoe het beter zou kunnen. opbouwende kritiek , zo zou ik het meer zien.
aan alleen een mening hebben users niet zo veel.
Ik zeg ook niet dat je jouw kritiek in zachte lieve woordjes moet brengen, maar dit viel me gewoon op. Maar ik had het niet over de reacties die je op foto's geeft maar meer op je algemene posts.
quote:
en deel 2, is toch erg dat uit heel het leden bestand ik kan gokken om wie het gaat. kan zijn dat het niet gewenst is om dat te laten blijken. maar ben niet iemand die een hand boven het hoofd gaat houden bij users die dat niet verdienen
Nee, ik zeg nergens dat je dat moet. Maar om dan zulke insinuerende posts te plaatsen, wat wil je daar mee bereiken? Ik wil eigenlijk wel weten waar je nou precies op doelde want het is me dus niet helemaal duidelijk, zou je mij een pm kunnen sturen?
Huilen dan.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:10:55 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65679409
Het grootste probleem is dus negatieve reacties? Hoe moeten de mods daar iets aan doen volgens jullie? Hoe kunnen jullie daar iets aan doen?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')