DELEN, zou mijn kleuterjufvrouw hebben gezegd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het is mogelijken de codes die op internet rondgaan werken maar bij heel weinig machines, er zijn andere codes die op bijna ALLE machines werken
Gelukkig heb ik die
Dat dus inderdaad, als er echt zoiets is, staat het echt wel op het net.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
DELEN, zou mijn kleuterjufvrouw hebben gezegd!
Ze staan ook op internet, alleen ieder half jaar worden ze aangepast, net 1 cijfer verschil of net iets omgedraaid enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad, als er echt zoiets is, staat het echt wel op het net.
doe es delen of pm-enquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze staan ook op internet, alleen ieder half jaar worden ze aangepast, net 1 cijfer verschil of net iets omgedraaid enzo
Handig, familie die die automaten repareert en onderhoud
Lul toch niet zo slapquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze staan ook op internet, alleen ieder half jaar worden ze aangepast, net 1 cijfer verschil of net iets omgedraaid enzo
Hoe passen ze die codes aan dan? Het lijkt me nogal onhandig als elke automaat elke half jaar een update nodig heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
quote:
voor op het werkquote:
Zullen we een lijstje maken, met alle cola automaten in Nederland en dan kijken waar de codes wel of niet werken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef cherrycoke het volgende:
uitgeprobeert op station in alphen aan de rijn en ik kan zeggen het werkt niet
Ik zou als cola-automatenbijvuller daar een muizenval plaatsen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:41 schreef StonedKinG het volgende:
Bij station Amersfoort staat een automaat waar je met de arm onderdoor kunt om de onderste rij blikjes er uit te tikken
Alleen jammer dat daar allemaal Fristi en Aqua troep zit
hierdoor krijg je een bruine eikelquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:30 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
hierdoor krijg je een bruine eikel
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:30 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
+ tvpquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:30 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Al die codes werken niet meer. Gelukkig heb ik een speciaal electronengeweer dat je erop moet richten om de chips te wissen. Dan krijg je alle blikjes gratis.
[..]
Gaat ook niet om de nummertjes maar de positie van de knoppen.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:02 schreef raaavi het volgende:
Wij hebben heul geen nummertjes.
maar dit soort.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
denk je nou echt dat het werkt je moet er eerst inkomen om in het systeem te komen en zomaar op knoppen drukken helpt natuurlijk niet
Heeuj, dat type machine heb ik ook op het werk... Zou het daarop werken?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:02 schreef raaavi het volgende:
Wij hebben heul geen nummertjes.
maar dit soort.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Heeuj, dat type machine heb ik ook op het werk... Zou het daarop werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |