Hey Theo,quote:
Hey Theo,quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom koop je niet gewoon 2 kleine blikjes?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
waarom koop je niet gewoon 2 kleine blikjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okeokeoke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik dacht 3,60.quote:
Ja het leek meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht 3,60.
Beter koop je dus voor 2,35 Rockstarhet is lekkerder, goedkoper en er zit meer evenveel in
Beter zoek/destilleer je alle ingredienten! Ben je goedkoper uit ennn krijg je meer beweging.......quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht 3,60.
Beter koop je dus voor 2,35 Rockstarhet is lekkerder, goedkoper en er zit meer in
Ik weet niet waar ik taurine, caffeine, ginseng en guarana zou moeten kopen. De rest waarschijnlijk ook niet, maar ik weet die dingen toevalligquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:29 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Beter zoek/destilleer je alle ingredienten! Ben je goedkoper uit ennn krijg je meer beweging.......
Vrij goor? Als het niet in een blikje zat zou je zeggen dat het rioolwater wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:40 schreef Specularium het volgende:
Alles wordt XXL! Redbull kan natuurlijk niet achterblijven.
[ afbeelding ]
Inmiddels ook volop in de verkoop bij de AH. 0,5L.
Wel vrij goor.
3,60 is 12 blikjes a la 250 ml Euroshopper energy drank. het is toch allemaal een pot natquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht 3,60.
Beter koop je dus voor 2,35 Rockstarhet is lekkerder, goedkoper en er zit meer in
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
3,60 is 12 blikjes a la 250 ml Euroshopper energy drank. het is toch allemaal een pot nat
IK wordt er druk van geloof het of nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alsof je daar echt energie van krijgt
placebo-effectquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
IK wordt er druk van geloof het of niet
Was je op schoolreisje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:10 schreef Hagelkaas het volgende:
Dat uberblik hadden ze ook in de kantine van een hogeschool waar ik laatst was
Nee werk. En in de pauze roofden we de kantine leeg (Gratisquote:
Waar heeft die linker flapdrol op de foto last van? Hij heeft z'n fingers in elkaar gedraaid?quote:
Kost die bocht serieus 1,90quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:41 schreef ex het volgende:
1,90 bij de AH in IJmuiden, maar dan moet je wel naar ijmuiden.. of je dat er nou voor over hebt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |