Een meningsverschil hebben kan altijd natuurlijk. Is ook niks mis mee, maar om nou erover te gaan discussieren heeft geen zin, want we wijken beide toch niet van onze mening af, nietwaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, we hoeven het toch nergens perse over eens te zijn. Jij zegt wat en een ander zegt weer wat anders, dat maakt een forum tot een forum.
Okay je hebt gelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een meningsverschil hebben kan altijd natuurlijk. Is ook niks mis mee, maar om nou erover te gaan discussieren heeft geen zin, want we wijken beide toch niet van onze mening af, nietwaar?
ZOMFGquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay je hebt gelijk.Lees ik het nou goed? Geef ik je gelijk?
Zie je nou wel dat het wel kan?
Tuurlijk moet ze betalen, ze heeft toch ook verbruikt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet je nu dokken of niet ?
Ik heb graag een einde aan mn dagelijkse soaps
Zou je haast gaan denken hequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah ik zie het nu
112 euro aan Smssen? Run je een sex sms service ofzo?
Ja maar de teller is stuk! Dus zal Vodafone over de brug moeten komen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ze betalen, ze heeft toch ook verbruikt...
Bellen naar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Chinless het volgende:
Maar TS, als je er uit bed of je inderdaad moet dokken. Laat het mij dan even weten als je dat wil.
Ga ik eenchs ff bellen
IDDquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar de teller is stuk! Dus zal Vodafone over de brug moeten komen.
Dus.
Ja maar hoort wel te kloppen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Eigenmijsje het volgende:
Die teller is een extra service waar je niet voor betaalt en ook geen rechten aan kunt ontlenen.
He, dat zou nou wel eens een goed idee kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:59 schreef VinnieJones het volgende:
Is gewoon een storing.Dat online gedoe.
Wacht gewoon op je rekening.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, dat zou nou wel eens een goed idee kunnen zijn.
Dat is echt troep duur voor sms'n vooral!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:47 schreef yoastinator het volgende:
je moet even op deze site kijken, ik ben ook overgestapt. echt handig
I
I
V
Het duurt dit keer wel erg lang jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef hansvbijnen het volgende:
Heerlijk, al 5 dagen kan ik mijn tegoeden niet opvragen, óók telefonisch niet.
Wat heb je geschreven naar Vodafone?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb even een brief gestuurd naar Vodafone. Dat mailen werkt ook niet, want je krijgt telkens een andere medewerkerMoet je het verhaal weer opnieuw gaan uitleggen ook nog
Een brief van 1,5 kantjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heb je geschreven naar Vodafone?
Ja okay, maar wat was de strekking van jouw brief?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een brief van 1,5 kantjeMET allemaal sterke argumenten
Zelfs 2 bijlagen met absurde mailtjes die ik van hun heb ontvangen
Ik heb dus alles uitgelegd eerst en toen ook gezegd dat ik van verschillende medewerkers een ander antwoord kreeg. Ook heb ik gezegd dat ze het op dit moment wel goed deden met de teller. De teller is nu ff kapot, dus ze laten niks zien. Dat hadden ze eerder ook moeten doen ipv valse informatie verstrekken. En nog meer argumenten enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja okay, maar wat was de strekking van jouw brief?
Dit hebben ze mij ook een keer gemailt, daarna bleek het verstuurde mailtje een vergissing te zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
W T FHeb mail teruggekregen
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u vragen heeft over uw rekening.
Uit uw gegevens blijkt dat u in de maand januari niet uw volledige tegoed van uw Blox Zorgeloos SMS heeft gekregen. Daarom heb ik uw gegevens doorgezet naar de betreffende afdeling met het verzoek uw gegevens te controleren en de onterecht berekende kosten te crediteren. Zodra ik een terugkoppeling van de betreffende afdeling zal ik u informeren. Dit kan echter enkele werkdagen duren door de drukte. Onze excuses voor het ongemak.
Er is altijd wel wat met Vodafonequote:Er is een storing geweest waardoor het beltegoed niet correct weergegeven wordt.
De storing is inmiddels opgelost en alle belgegevens worden nu met terugwerkende kracht bijgewerkt. Daarom kun je op dit moment je tegoed niet opvragen op My Vodafone of via 1200. Ook onze Klantenservice medewerkers kunnen je tegoed niet inzien.
Zodra het tegoed weer helemaal bijgewerkt is, maken we de dienst weer beschikbaar. We kunnen nu nog niet aangeven hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.
Let op: Deze storing heeft geen gevolgen voor de juistheid van jouw rekening over februari.
Deze informatie is geplaatst op 11 februari 2009.
Oe, dat is nogal wat zeg. Ik stop effe spontaan met bellen en smssen totdat ik zeker weetquote:
specificatie er bij?quote:
Ja dat wel jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
specificatie er bij?
Heb je ook echt meer gebeld/gesmst dan binnen je bundel zit?
En wat moet TS daar vertellen dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef Renesite het volgende:
TS. Ga voor de gein eens lang een vodafone winkel... Dat werkt veeel beter.
Ik snap het verhaal ook niet. Maar je legt het ook niet uit. Je post zo nu en dan weer eens iets nieuws, dat de factuur is opgemaakt en dan de ene dit zegt en de ander dat. Ik zie nergens dat je ontkent dat de kosten onterecht in rekening zijn gebracht.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Dirkh snapt het weer eens niet... Maar leuk verhaal verder. Je hoeft niet elke keer weer je mening te verkondigen hier, heeft totaal geen zin, want we weten hoe je erover denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |