abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65742428
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:29 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, we hoeven het toch nergens perse over eens te zijn. Jij zegt wat en een ander zegt weer wat anders, dat maakt een forum tot een forum.
Een meningsverschil hebben kan altijd natuurlijk. Is ook niks mis mee, maar om nou erover te gaan discussieren heeft geen zin, want we wijken beide toch niet van onze mening af, nietwaar?
Noot noot.
pi_65742554
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Een meningsverschil hebben kan altijd natuurlijk. Is ook niks mis mee, maar om nou erover te gaan discussieren heeft geen zin, want we wijken beide toch niet van onze mening af, nietwaar?
Okay je hebt gelijk.
Lees ik het nou goed? Geef ik je gelijk?
Zie je nou wel dat het wel kan?
pi_65742720
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:45 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Okay je hebt gelijk.
Lees ik het nou goed? Geef ik je gelijk?
Zie je nou wel dat het wel kan?
ZOMFG
Noot noot.
pi_65742977
Moet je nu dokken of niet ?
Ik heb graag een einde aan mn dagelijkse soaps
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 februari 2009 @ 20:06:24 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65743266
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet je nu dokken of niet ?
Ik heb graag een einde aan mn dagelijkse soaps
Tuurlijk moet ze betalen, ze heeft toch ook verbruikt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_65743335
Ah ik zie het nu
112 euro aan Smssen? Run je een sex sms service ofzo?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_65745534
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah ik zie het nu
112 euro aan Smssen? Run je een sex sms service ofzo?
Zou je haast gaan denken he
Volgens Vodafone moet ik dus wel gaan dokken ja Ze zeiden verder niets over het feit dat hun teller kaduuk is...
Noot noot.
pi_65746517
Maar TS, als je er uit bed of je inderdaad moet dokken. Laat het mij dan even weten als je dat wil.
Ga ik eenchs ff bellen
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_65746778
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tuurlijk moet ze betalen, ze heeft toch ook verbruikt...
Ja maar de teller is stuk! Dus zal Vodafone over de brug moeten komen.
Dus.
pi_65746984
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Chinless het volgende:
Maar TS, als je er uit bed of je inderdaad moet dokken. Laat het mij dan even weten als je dat wil.
Ga ik eenchs ff bellen
Bellen naar?
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja maar de teller is stuk! Dus zal Vodafone over de brug moeten komen.
Dus.
IDD
Noot noot.
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:00:39 #111
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_65761922
Vo-da-Pwned

Gister had ik 2 euro extra kosten. Check ik vandaag;

De gebruikskosten buiten je tegoed bedragen: ¤ 103,49Bijgewerkt tot 1-2-2009

ps:
Je hebt het Basis abonnement 27,50

Tegoed: nog ¤ 21,78 over van ¤ 27,50


OMG ?
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_65762891
Die teller is een extra service waar je niet voor betaalt en ook geen rechten aan kunt ontlenen.
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_65763208
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Eigenmijsje het volgende:
Die teller is een extra service waar je niet voor betaalt en ook geen rechten aan kunt ontlenen.
Ja maar hoort wel te kloppen.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_65763523
Das waar, maar je kunt ze niks maken.
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_65764447
W T F Heb mail teruggekregen

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u vragen heeft over uw rekening.

Uit uw gegevens blijkt dat u in de maand januari niet uw volledige tegoed van uw Blox Zorgeloos SMS heeft gekregen. Daarom heb ik uw gegevens doorgezet naar de betreffende afdeling met het verzoek uw gegevens te controleren en de onterecht berekende kosten te crediteren. Zodra ik een terugkoppeling van de betreffende afdeling zal ik u informeren. Dit kan echter enkele werkdagen duren door de drukte. Onze excuses voor het ongemak.
Noot noot.
pi_65764528
Snap er nu echt niks meer van. Ik dacht dat de kwestie gewoon was: Ik heb teveel gesmst, omdat die teller het niet goed deed. Dus WEL teveel gesmst. Dat heeft die vrouw aan de telefoon en een mail al bevestigd.

Maar nu is dus de kwestie: Ik heb niet het volledige tegoed van mijn BloX gekregen?

Noot noot.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:59:41 #117
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_65769769
Is gewoon een storing.Dat online gedoe.
Wacht gewoon op je rekening.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:04:25 #118
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_65769969
Die Vodafone medewerker snapt ook niet wat hij/zij doet, denk ik. (typische eigenschap van calldesk-medewerkers)
Reken maar nergens op.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_65772418
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:59 schreef VinnieJones het volgende:
Is gewoon een storing.Dat online gedoe.
Wacht gewoon op je rekening.
He, dat zou nou wel eens een goed idee kunnen zijn.
pi_65774811
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef Dirkh het volgende:

[..]

He, dat zou nou wel eens een goed idee kunnen zijn.
Noot noot.
pi_65775611
je moet even op deze site kijken, ik ben ook overgestapt. echt handig

I
I
V
pi_65777617
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:47 schreef yoastinator het volgende:
je moet even op deze site kijken, ik ben ook overgestapt. echt handig

I
I
V
Dat is echt troep duur voor sms'n vooral!
All management is Strategic Management.
pi_65784445
maw je heb maar een tegoed van 700 smsjes ofzo gehad en dan voor 300 smsjes a 12 of 25 cent zitten smsen. Plus dat wat buiten je bundel... nou nou TSje bof jij even.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_65797982
Nu weer een mail gekregen dat ik toch wel die 112 euro moet betalen.
Ook lekker handig dat ik steeds met verschillende Vodafonemedewerkers mail. Die checken ook niet even wat hun collega's hebben gemaild ofzo
Noot noot.
pi_65798799
Ach... 1000, 1200, 1400 SMS'jes... peanuts...

http://www.techzine.nl/ni(...)es-in-een-maand.html
Don't hurry, be crappy!
pi_65810292
Ik kom met moeite aan 250 smsjes per maand, joh.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_65908161
Heerlijk, al 5 dagen kan ik mijn tegoeden niet opvragen, óók telefonisch niet.
pi_65909534
Kan Vodafone nu echt niets doen uit coulance? Ipv dat mega hoge tarief een wat lager tarief? of de kosten delen ofzo. Je bent blijkbaar een goede klant van Vodafone, dan lijkt het mij dat je wel wat vriendelijker moet zijn.
pi_65911704
Ik heb even een brief gestuurd naar Vodafone. Dat mailen werkt ook niet, want je krijgt telkens een andere medewerker Moet je het verhaal weer opnieuw gaan uitleggen ook nog
Noot noot.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:48:22 #130
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_65918138
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef hansvbijnen het volgende:
Heerlijk, al 5 dagen kan ik mijn tegoeden niet opvragen, óók telefonisch niet.
Het duurt dit keer wel erg lang ja

Mijn tegoed en verbruik

In verband met werkzaamheden is het niet mogelijk om jouw actuele tegoed op te vragen
via My Vodafone of via onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak........


Kan iemand die meter effe fixen aub, ik wil niet net zoals Jojoortje bij moeten betalen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_65919672
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb even een brief gestuurd naar Vodafone. Dat mailen werkt ook niet, want je krijgt telkens een andere medewerker Moet je het verhaal weer opnieuw gaan uitleggen ook nog
Wat heb je geschreven naar Vodafone?
pi_65931197
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat heb je geschreven naar Vodafone?
Een brief van 1,5 kantje MET allemaal sterke argumenten Zelfs 2 bijlagen met absurde mailtjes die ik van hun heb ontvangen
Noot noot.
pi_65931358
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Een brief van 1,5 kantje MET allemaal sterke argumenten Zelfs 2 bijlagen met absurde mailtjes die ik van hun heb ontvangen
Ja okay, maar wat was de strekking van jouw brief?
pi_65936537
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja okay, maar wat was de strekking van jouw brief?
Ik heb dus alles uitgelegd eerst en toen ook gezegd dat ik van verschillende medewerkers een ander antwoord kreeg. Ook heb ik gezegd dat ze het op dit moment wel goed deden met de teller. De teller is nu ff kapot, dus ze laten niks zien. Dat hadden ze eerder ook moeten doen ipv valse informatie verstrekken. En nog meer argumenten enzo (Best een goede brief al zeg ik het zelf)
Noot noot.
pi_66078790
UPDATE:

Ik moest gisteren dus werken (bij de post) en ik vroeg aan een collega van mij die met mijn straat bezig was, of ik nog Valentijnskaartjes had gekregen voor de grap.

"Nee, maar wel een brief van Vodafone. Vast een hoge rekening ofzo "

Ik zoo ooooh GIMME Was het alleen een ontvangstbevestiging en dat het wel 4 weken kon duren voordat ik een reactie kreeg. Tijdens die 4 weken zullen ze geen geld van mijn rekening halen.

Afwachten dus. Ik houd jullie op de hoogte.
Noot noot.
pi_66102924
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
W T F Heb mail teruggekregen

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u vragen heeft over uw rekening.

Uit uw gegevens blijkt dat u in de maand januari niet uw volledige tegoed van uw Blox Zorgeloos SMS heeft gekregen. Daarom heb ik uw gegevens doorgezet naar de betreffende afdeling met het verzoek uw gegevens te controleren en de onterecht berekende kosten te crediteren. Zodra ik een terugkoppeling van de betreffende afdeling zal ik u informeren. Dit kan echter enkele werkdagen duren door de drukte. Onze excuses voor het ongemak.

Dit hebben ze mij ook een keer gemailt, daarna bleek het verstuurde mailtje een vergissing te zijn.
pi_66105275
Laatste tijd een beetje zooitje bij Vodafone, veel storingen etc met betalingen en tegoeden.
............................
pi_66107397
quote:
Er is een storing geweest waardoor het beltegoed niet correct weergegeven wordt.

De storing is inmiddels opgelost en alle belgegevens worden nu met terugwerkende kracht bijgewerkt. Daarom kun je op dit moment je tegoed niet opvragen op My Vodafone of via 1200. Ook onze Klantenservice medewerkers kunnen je tegoed niet inzien.

Zodra het tegoed weer helemaal bijgewerkt is, maken we de dienst weer beschikbaar. We kunnen nu nog niet aangeven hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.

Let op: Deze storing heeft geen gevolgen voor de juistheid van jouw rekening over februari.

Deze informatie is geplaatst op 11 februari 2009.
Er is altijd wel wat met Vodafone
pi_66145760
Factuur gekregen: 130 euro
Noot noot.
pi_66145842
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Factuur gekregen: 130 euro
Kwekker
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:38:34 #141
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_66173164
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Factuur gekregen: 130 euro
Oe, dat is nogal wat zeg. Ik stop effe spontaan met bellen en smssen totdat ik zeker weet
dat ik nog wat aan tegoed over heb
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 18 februari 2009 @ 01:06:17 #142
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_66183812
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:43 schreef Jojoortje het volgende:
Factuur gekregen: 130 euro
specificatie er bij?

Heb je ook echt meer gebeld/gesmst dan binnen je bundel zit?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:22:40 #143
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_66197841
ik heb blox unlimited sms(1.000) maar aangezet voor tientje per maand.
Ik sms de laatste tijd wel erg veul.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_66198170
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 01:06 schreef Nizno het volgende:

[..]

specificatie er bij?

Heb je ook echt meer gebeld/gesmst dan binnen je bundel zit?
Ja dat wel ja
Noot noot.
  Moderator woensdag 18 februari 2009 @ 15:37:34 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_66201021
TS. Ga voor de gein eens lang een vodafone winkel... Dat werkt veeel beter.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_66351733
Er staat nu: Tegoed: nog ¤ 6,00 over van ¤ 12,50, terwijl ik wel extra kosten heb van 5 euro.

Er staat boven "Het tegoed wordt weergegeven met een achterstand van 2 dagen."

Klopt zo hard niet allemaal Kijken jullie eens op de site?
Noot noot.
pi_66352353
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef Renesite het volgende:
TS. Ga voor de gein eens lang een vodafone winkel... Dat werkt veeel beter.
En wat moet TS daar vertellen dan?

-Meneer ik heb een hoge factuur
-Oh, dat is vervelend. Zijn er kosten berekend die niet terecht zijn, nummers waar u niet heen heeft gebeld of waar u geen sms heen heeft gestuurd?
-Nee, dat klopt wel.
-Maar wat wilt u dan?
-Mijn rekening is hoog, wat snapt u daar niet aan?
-Ja maar... de kosten zijn toch terecht berekend?
-Zeg, luistert u niet naar mij? De klant is koning hoor, de rekening is hoog, hodfr
-Ja, de rekening is inderdaad hoog.
-Ja en op MyVodafone stond dat niet gemeld bij mijn verbruik
-Maar dat is een indicatie waar geen rechten aan ontleend kunnen worden.
-MIJN REKENING IS HOOG MENEERTJE!
-Dan moet u niet zoveel sms-en en bellen
-Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Bedankt voor de tip.
-Dag mevrouw
-Dag meneer

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 22-02-2009 21:01:50 ]
pi_66354096
Dirkh snapt het weer eens niet... Maar leuk verhaal verder. Je hoeft niet elke keer weer je mening te verkondigen hier, heeft totaal geen zin, want we weten hoe je erover denkt.
Noot noot.
pi_66354375
quote:
Op zondag 22 februari 2009 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Dirkh snapt het weer eens niet... Maar leuk verhaal verder. Je hoeft niet elke keer weer je mening te verkondigen hier, heeft totaal geen zin, want we weten hoe je erover denkt.
Ik snap het verhaal ook niet. Maar je legt het ook niet uit. Je post zo nu en dan weer eens iets nieuws, dat de factuur is opgemaakt en dan de ene dit zegt en de ander dat. Ik zie nergens dat je ontkent dat de kosten onterecht in rekening zijn gebracht.
Als je het voor mij dan uit wil leggen alsof ik een vier-jarige ben, dan kan dat misschien wat licht in de duisternis brengen.
Nu zie ik alleen een klaagbaaktopic over jouw eigen bel/sms gedrag en een verbruiksmeter die altijd minder betrouwbaar is dan je eigen logfile in de telefoon.
pi_66354496
Heb alles duidelijk uitgelegd, dus als jouw vierjarige brein dat niet snapt, kan ik ook niets aan doen helaas. Ik plaats gewoon elke keer updates. Ik ga niet bij elke update het hele verhaal opnieuw uitleggen en als je het niet meer interesseert, dan blijf je toch gewoon weg?

En een KLBtopic over mijn eigen bel/sms gedrag? Heb je ergens hier gelezen dat ik daarover klaag?
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')