Neequote:Op zondag 1 februari 2009 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
heb je geen teller op je mobiel staan dan?
Ja buiten je bundel zijn de smsjes idd heel duur. Als die teller nou gewoon goed was, had ik dit probleem niet gehad, want ik kijk elke week wel even op de site en dan weet ik als je eenmaal 'extra kosten' hebt, je eigenlijk niet meer moet smsen, want dat grapje kan dus idd heel duur wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:44 schreef Chinless het volgende:
Het zijn maar 448 smsjes buiten je bundel?
namelijk elk smsje buiten je bundel kost 25 cent.
Wat ik je aanraad (en vodafone ook), is wachten tot je factuur beschikbaar is en daar de specificatie op bekijken.
Dus TS doe niet teveel moeite, 1200 bellen van ze helpt je echt niet tot de factuur beschikbaar is.
Ja nou heb deze maand wel iets meer gesmst. Allemaal nutteloze smsjes natuurlijk ookquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef Chinless het volgende:
En 1500 smsjes in een maand. Zelfs ik haal de 1200 maar met moeite.
Gewoon het gratis nummer bellen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niet te lang met ze bellen, anders krijg je 'n nog hogere rekening.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Declareren bij Paul en in het vervolg hem laten bellen.
Wat klopt er bij jou dan niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:39 schreef r3gi3boy het volgende:
Ook bij mij klopt er niks van het verbruik als ik kijk via My Vodafone. Ik denk dat we er vanuit moeten gaan dat er iets mis is gegaan met de verwerking van de nieuwe tegoeden bij hun abonnees, aangezien iedereen de 1e van de maand het nieuwe tegoed krijgt.
Ik verwacht dat ze dit binnen een aantal dagen wel weer rechttrekken, anders kun je altijd even gratis met 1200 bellen en uitleg vragen.
Moet ik hier blij(er) van worden?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:05 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ze hebben mij dubbel zoveel beltegoed gegeven!!![]()
Lijkt me niet. Bij een paar euro meer verbruik kan het niet opvallen. Maar als je >100 euro extra verbruikt dan heb je gewoon zelf niet goed opgelet. Zoveel meer verbruiken valt op. Eigen schuld dus, wat die Vodafone teller ook zegt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan alleen ter verdediging zeggen dat die teller niet goed was. (Als idd blijkt dat ik zoveel smsjes heb verstuurd) Maar of ze daar wat op uit doen? Ben benieuwd
Ik heb juist wel goed opgelet door elke week mijn verbruik in de gaten te houden. Dit doe ik omdat ik op mijn eigen mobiel geen smsteller heb en je bij een abonnement je niet zomaar even je tegoed op kan vragen, wat bij prepaidbellers wel kanquote:Op zondag 1 februari 2009 20:28 schreef 700MB het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Bij een paar euro meer verbruik kan het niet opvallen. Maar als je >100 euro extra verbruikt dan heb je gewoon zelf niet goed opgelet. Zoveel meer verbruiken valt op. Eigen schuld dus, wat die Vodafone teller ook zegt.
Ja maar het bijhouden van het tegoed kan maar op 1 manier bij mijquote:Op zondag 1 februari 2009 20:34 schreef just.in.case het volgende:
Eén belletje naar de helpdesk en je weet waar het bedrag vandaan komt, of je wacht op de gespecificeerde rekening. Vermoedelijk moet je gewoon betalen omdat het bijhouden van je beltegoed je eigen verantwoordelijkheid is. Blijft overigens wel schandalig dat die teller van Vodafone zo vaak er uit ligt, maar goed.
Dat is inderdaad wel stom dat dat bij pre-paid wel kan en abonnementen niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb juist wel goed opgelet door elke week mijn verbruik in de gaten te houden. Dit doe ik omdat ik op mijn eigen mobiel geen smsteller heb en je bij een abonnement je niet zomaar even je tegoed op kan vragen, wat bij prepaidbellers wel kan
En je hebt geen geil broertje die hem ge/mis bruikt heeft ?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar deze hele situatie doet wel pijn aan mn portemonnee
1200 optie 1 optie 1?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar het bijhouden van het tegoed kan maar op 1 manier bij mijEn dat is de site!!
Dat nummer heb ik de laatste weken 10 keer gebeld. In 8 gevallen: 'Helaas kan de door u opgevraagde blablabla'quote:
Als je voor 112 euro meer verbruikt, of dat nu SMSjes of bellen is, dan is dat structureel zoveel meer dat dat wel op moet vallen als je zelf ook maar een hele vage inschatting maakt. Zelfs al heb je een heel duur abonnement van 200 euro/maand, dan is het nog steeds 50% meer verbruik. Zelfs al heb je een 1000-smsjes-voor-x-euro pakket, dat is het nog steeds minimaal 50% aan extra verstuurde SMSjes. Als ruim 100 euro extra verbruik niet opvalt heb je NIET goed opgelet.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb juist wel goed opgelet door elke week mijn verbruik in de gaten te houden. Dit doe ik omdat ik op mijn eigen mobiel geen smsteller heb en je bij een abonnement je niet zomaar even je tegoed op kan vragen, wat bij prepaidbellers wel kan
quote:
Dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 23:14 schreef hansvbijnen het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik de laatste weken 10 keer gebeld. In 8 gevallen: 'Helaas kan de door u opgevraagde blablabla'
Ja euh boeien?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je voor 112 euro meer verbruikt, of dat nu SMSjes of bellen is, dan is dat structureel zoveel meer dat dat wel op moet vallen als je zelf ook maar een hele vage inschatting maakt. Zelfs al heb je een heel duur abonnement van 200 euro/maand, dan is het nog steeds 50% meer verbruik. Zelfs al heb je een 1000-smsjes-voor-x-euro pakket, dat is het nog steeds minimaal 50% aan extra verstuurde SMSjes. Als ruim 100 euro extra verbruik niet opvalt heb je NIET goed opgelet.
Dit klopt niet, het tarief buiten de bundel is een veelvoud van dat binnen bundel. Denk aan 4-5x zo hoog.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:17 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als je voor 112 euro meer verbruikt, of dat nu SMSjes of bellen is, dan is dat structureel zoveel meer dat dat wel op moet vallen als je zelf ook maar een hele vage inschatting maakt. Zelfs al heb je een heel duur abonnement van 200 euro/maand, dan is het nog steeds 50% meer verbruik. Zelfs al heb je een 1000-smsjes-voor-x-euro pakket, dat is het nog steeds minimaal 50% aan extra verstuurde SMSjes. Als ruim 100 euro extra verbruik niet opvalt heb je NIET goed opgelet.
Teller is nooit accuraat, zodra jij iemands voicemail hoort kost dat jou 1 belminuut, terwijl je teller maar 2 seconden registreert, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
heb je geen teller op je mobiel staan dan?
quote:Op maandag 2 februari 2009 12:34 schreef Jojoortje het volgende:
OMG??
De gebruikskosten buiten je tegoed bedragen: ¤ 0,25Bijgewerkt tot 31-1-2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of je belt ze even en vraagt waar dat bedrag van 112,- euro vandaan kwam.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben wel opgelucht hoor... Maar ik ben pas ècht opgelucht als ik mijn factuur online heb staan
Hoe kan je in godsnaam over een bundel van 1000 smsjes heengaan? Je hebt dus zo'n 1400 smsjes verstuurd?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ik ben dus weer gevodapnwd...
Die 25 cent die er vandaag dus heel mooi stond, was alleen voor 31 jan. zelf!
Dus die 112 euro die er gisteren dus stond, moet ik wel betalen.
Had dus net een mevrouw aan de telefoon en die zei dus dat ik idd over mn smsbundel ben heengegaan. Toen zei ik dus dat de teller op vodafone.nl niet klopte en ik vroeg dus of meer mensen daar last van hadden. Ze zei dat ze wel een paar klachten daar over hadden gehad en die mensen moesten dus een brief sturen naar Vodafone zelf. Ze zei dat waarschijnlijk Vodafone wel over de brug zou komen, maar ze kon me dat niet garanderen.
JEZUS
Mwoah ik denk ook de gelukkig nieuwjaar smsjes... En ben in januari jarig geweest, dus dan ontvang en stuur je dus meer smsjes... Maar daar gaat het niet omquote:Op maandag 2 februari 2009 15:32 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam over een bundel van 1000 smsjes heengaan? Je hebt dus zo'n 1400 smsjes verstuurd?
Stel dat je gemiddeld 8 uur per dag slaapt, dan stuur je in de 16 uur dat je wel wakker bent gemiddeld elke 21 minuten een smsje, een maand lang
Dat is raar, je schreeuwt moord en brand als het teveel is, maar je gelooft het pas als de factuur on-line staat als het in de eerste instantie lijkt dat het in jouw voordeel is.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben wel opgelucht hoor... Maar ik ben pas ècht opgelucht als ik mijn factuur online heb staan
Moord en brand schreeuwen? Niet echt? Vroeg me alleen af of dit normaal was en of meer mensen hier last van hebben. Ben alleen geschrokken van die teller dusquote:Op maandag 2 februari 2009 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is raar, je schreeuwt moord en brand als het teveel is, maar je gelooft het pas als de factuur on-line staat als het in de eerste instantie lijkt dat het in jouw voordeel is.
Ik heb nog nooit problemen met Vodafone gehad hoor. Prima bereik en ben al jaren een tevreden klant.quote:Als je sowieso even had gewacht tot de factuur in te zien was, dan had je tenminste meteen een idee waar het bedrag exact vandaan komt. Maar nee, Vodafone doet het meteen allemaal verkeerd en is een kutbedrijf blaat blaat blaat.
Een paar minuten in de wacht staan is niet erg. Bovendien, ik wilde alleen weten of de teller wel klopte en wat mijn extra kosten nu waren. Ik heb helemaal niet zitten klagen verder. Bovendien moet ik natuurlijk wel van te voren weten hoe hoog de rekening is, anders moet ik even geld terughalen van de spaarrekening. Niet dat dat jou wat aangaat natuurlijk, maar ik wil maar even aangeven dat het HANDIG is dat je weet hoeveel je moet dokken. Anders krijg je volgens mij weer een brief van Vodafone dat er niet genoeg geld op je rekening staat en dan duurt deze soap nog langer.quote:En dan ook nog klagen na een paar minuten in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice. Dat komt omdat er allemaal van die debielen gaan bellen vóórdat ze factuur hebben ontvangen en meteen gaan zitten klagen. Als je het niet eens bent met de factuur, dán kan je actie ondernemen en desnoods het geincasseerde bedrag storneren en het verschuldigede bedrag gewoon betalen, of als je niet automatisch betaalt, het bedrag wat verschuldigt is per telebankieren overmaken. Zo moeilijk is het leven niet, je kan het wel moeilijker maken.
Die heb ik alquote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef hansvbijnen het volgende:
Waarom doe je niet uit voorzorg de Vodafone SMS blox aanzetten? Tientje, en kun je onbeperkt smsen..
Je krijgt vantevoren een melding dat er een factuur klaar ligt en dat deze geincasseerd zal worden. Als je dan inschat dat er te weinig op de rekening staat kan je altijd nog je maatregelen nemen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
Anders krijg je volgens mij weer een brief van Vodafone dat er niet genoeg geld op je rekening staat en dan duurt deze soap nog langer.
Waarom zou ik bij VF werken? Als ik met jou mee zou lullen, werk ik dan voor jou? Ik volg de redenatie niet helemaal.quote:(Werk je bij Vodafone ofzo?)
Of je leest eens verder, pannenkoek.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is raar, je schreeuwt moord en brand als het teveel is, maar je gelooft het pas als de factuur on-line staat als het in de eerste instantie lijkt dat het in jouw voordeel is.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ik ben dus weer gevodapnwd...
Die 25 cent die er vandaag dus heel mooi stond, was alleen voor 31 jan. zelf!
Dus die 112 euro die er gisteren dus stond, moet ik wel betalen.
Sorry hoor, maar volgens mij moet je dan even het topic doorlezen ofzo. Het gaat me om die teller voor de 100e keer. Als die niet te vertrouwen is, moeten ze de teller er af halen. Net al bij andere forums gelezen dat andere mensen ook problemen hebben met de teller en ik heb totaal geen problemen met mijn eigen smsgebruikquote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je krijgt vantevoren een melding dat er een factuur klaar ligt en dat deze geincasseerd zal worden. Als je dan inschat dat er te weinig op de rekening staat kan je altijd nog je maatregelen nemen.
Je opent een topic in WGR terwijl het dus eigenlijk een KLB topic is over het eigen verbruik.
Wat begrijp jij niet aan "in de eerste instantie"?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je leest eens verder, pannenkoek.
[..]
Het woordje "de".quote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan "in de eerste instantie"?
Vodafoneconnecties?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd, mocht het antwoord niet bevredigend zijn dan wil ik wel eens kijken of ik iets kan betekenen voor je.
Wat staat er achter dan? "Bijgewerkt tot 31-1-2009" ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef VinnieJones het volgende:
volg ook even mee. Zat zelf ook op 100 + euro vorige maand.
Nu al op +2 euro, 1 dag nadat nieuwe tegoed ingegaan is.
1-2-2009quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat staat er achter dan? "Bijgewerkt tot 31-1-2009" ?
Hoeft niet, als je alleen over je belminuten heen bent krijg je ook al extra kosten héquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:56 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en nog even een bericht, want dit staat er nu:
Je hebt het Basis abonnement 12,50 SIM Only
Tegoed:
nog ¤ 0,00 over van ¤ 12,50
De gebruikskosten buiten je tegoed bedragen: ¤ 1,01
Dus volgens Vodafone heb ik NU al mijn abonnement + SMSblox al opgemaakt in de maand februari
Zullen we onze nachtelijke conversaties een beetje inkorten dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:56 schreef Jojoortje het volgende:
Oh en nog even een bericht, want dit staat er nu:
Je hebt het Basis abonnement 12,50 SIM Only
Tegoed:
nog ¤ 0,00 over van ¤ 12,50
De gebruikskosten buiten je tegoed bedragen: ¤ 1,01
Dus volgens Vodafone heb ik NU al mijn abonnement + SMSblox al opgemaakt in de maand februari
Heb deze maand nog geen eens gebeldquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:13 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je alleen over je belminuten heen bent krijg je ook al extra kosten héDus daar kan het ook aan liggen, smsblox kan je nog helemaal hebben...
We gaan gewoon Skypen in vervolgquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zullen we onze nachtelijke conversaties een beetje inkorten dan?
Oeh, kunnen we meteen webcammen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We gaan gewoon Skypen in vervolg
Wat ben jij een ongelofelijk XXXXXXX. Het inzien van een tegoed is een service inderdaad, waar terecht geen rechten aan ontleend kunnen worden. De uiteindelijke factuur is iets waar je in redelijkheid rechten aan kan onlenen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb Vodafone maar weer eens teruggemaild met de vraag waarom ze het een service voor de klant vinden, terwijl het duidelijk een service voor Vodafone zelf is. Immers, zij verdienen er dik aan!
Je kan me ongelofelijk stuk vreten noemen, moet je natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijk XXXXXXX. Het inzien van een tegoed is een service inderdaad, waar terecht geen rechten aan ontleend kunnen worden. De uiteindelijke factuur is iets waar je in redelijkheid rechten aan kan onlenen.
Het inzien van het tegoed is makkelijk en geeft een indicatie, that's it. Het is niet anders voorgesteld, jij bedenkt alleen allerlei rechten voor je zelf. Jij valt onder de categorie consument waar vooral Radar dol op is.
Ik heb het hele topic vanaf het begin af aan gelezen. Het is gewoon geklaag over niks. Ja, je eigen gebruik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kan me ongelofelijk stuk vreten noemen, moet je natuurlijk zelf weten.
Jij hebt volgens mij het hele topic niet gelezen, maar je probeert gewoon overal tegenaan te pissen.
Voor 'vreten' staat er een X'je teveel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kan me ongelofelijk stuk vreten noemen, moet je natuurlijk zelf weten.
Jij hebt volgens mij het hele topic niet gelezen, maar je probeert gewoon overal tegenaan te pissen.
Ala ik er 12 verstuur dan is het al veelquote:Op zondag 1 februari 2009 17:40 schreef Chinless het volgende:
En 1500 smsjes in een maand. Zelfs ik haal de 1200 maar met moeite.
Ik weet toch wat mijn rekening wordt? Ik heb toch gebeld? Dus waarom afwachten totdat ik de factuur krijg? En ik klaag niet over mijn eigen verbruik hoor, heb daar totaal geen problemen mee. Ja, ik sms veel, maar who cares? Dus ik heb niet 'mogelijk' veel gesmst.. Ik heb zeker weten veel gesmstquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic vanaf het begin af aan gelezen. Het is gewoon geklaag over niks. Ja, je eigen gebruik.
Het is in ieder geval hun schuld dat of hun teller stuk is, je bent volgens jouw eigen zeggen Gevodapwned.
Nee, je hebt mogelijk veel gebeld of ge-smst en pas als de factuur opgemaakt is kan je zeggen of iets wel of niet klopt.
Dat stond er dus wel.. Hij heeft het te laat ge-editquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor 'vreten' staat er een X'je teveel.
Wat het wel moet zijn weet ik helaas ook niet.
Je schrijft zelf:quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet toch wat mijn rekening wordt? Ik heb toch gebeld? Dus waarom afwachten totdat ik de factuur krijg? En ik klaag niet over mijn eigen verbruik hoor, heb daar totaal geen problemen mee. Ja, ik sms veel, maar who cares? Dus ik heb niet 'mogelijk' veel gesmst.. Ik heb zeker weten veel gesmst
Jij zegt zelf dat het niet klopt als je de 112 euro moet betalen, want hun teller is/was stuk. Ja duh, en?quote:Wat nou als de teller online van Vodafone een paar dagen geleden stuk was (zoals zovaak, maar dan staat het boven aan de pagina aangegeven) en ik daadwerkelijk die 112 euro moet gaan dokken? Dat klopt toch niet? Immers, HUN teller is/was stuk!
Er stond inderdaad iets van die strekking, was niet nodig.quote:.
[..]
Dat stond er dus wel.. Hij heeft het te laat ge-edit
Ja, van de dame die je afwimpelde om een discussie te vermijden die nergens over gaat "stuurt u maar een briefje" en die vertelde dat Vodafone waarschijnlijk wel over de brug zou komen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar beste Dirk, ik heb daarna toch gebeld voor de zekerheidDus ik weet nu wat voor een bedrag er op mijn rekening staat, dus ik hoef niet te wachten op een factuur.
Neuh kreeg het aantal smsjes wat ik had gestuurd ook via de mail vandaagquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, van de dame die je afwimpelde om een discussie te vermijden die nergens over gaat "stuurt u maar een briefje" en die vertelde dat Vodafone waarschijnlijk wel over de brug zou komen.
Wat als de factuur 113,50 blijkt te zijn, ga je dan weer bellen?
Tuurlijk wel, we hoeven het toch nergens perse over eens te zijn. Jij zegt wat en een ander zegt weer wat anders, dat maakt een forum tot een forum.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh kreeg het aantal smsjes wat ik had gestuurd ook via de mail vandaag
Maar laten we er maar over ophouden. Jij vindt dat ik zeur en ik vind dat ik gelijk heb, dus we komen er toch niet uit.
Een meningsverschil hebben kan altijd natuurlijk. Is ook niks mis mee, maar om nou erover te gaan discussieren heeft geen zin, want we wijken beide toch niet van onze mening af, nietwaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, we hoeven het toch nergens perse over eens te zijn. Jij zegt wat en een ander zegt weer wat anders, dat maakt een forum tot een forum.
Okay je hebt gelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een meningsverschil hebben kan altijd natuurlijk. Is ook niks mis mee, maar om nou erover te gaan discussieren heeft geen zin, want we wijken beide toch niet van onze mening af, nietwaar?
ZOMFGquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay je hebt gelijk.Lees ik het nou goed? Geef ik je gelijk?
Zie je nou wel dat het wel kan?
Tuurlijk moet ze betalen, ze heeft toch ook verbruikt...quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet je nu dokken of niet ?
Ik heb graag een einde aan mn dagelijkse soaps
Zou je haast gaan denken hequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah ik zie het nu
112 euro aan Smssen? Run je een sex sms service ofzo?
Ja maar de teller is stuk! Dus zal Vodafone over de brug moeten komen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ze betalen, ze heeft toch ook verbruikt...
Bellen naar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Chinless het volgende:
Maar TS, als je er uit bed of je inderdaad moet dokken. Laat het mij dan even weten als je dat wil.
Ga ik eenchs ff bellen
IDDquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar de teller is stuk! Dus zal Vodafone over de brug moeten komen.
Dus.
Ja maar hoort wel te kloppen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef Eigenmijsje het volgende:
Die teller is een extra service waar je niet voor betaalt en ook geen rechten aan kunt ontlenen.
He, dat zou nou wel eens een goed idee kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:59 schreef VinnieJones het volgende:
Is gewoon een storing.Dat online gedoe.
Wacht gewoon op je rekening.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, dat zou nou wel eens een goed idee kunnen zijn.
Dat is echt troep duur voor sms'n vooral!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:47 schreef yoastinator het volgende:
je moet even op deze site kijken, ik ben ook overgestapt. echt handig
I
I
V
Het duurt dit keer wel erg lang jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef hansvbijnen het volgende:
Heerlijk, al 5 dagen kan ik mijn tegoeden niet opvragen, óók telefonisch niet.
Wat heb je geschreven naar Vodafone?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb even een brief gestuurd naar Vodafone. Dat mailen werkt ook niet, want je krijgt telkens een andere medewerkerMoet je het verhaal weer opnieuw gaan uitleggen ook nog
Een brief van 1,5 kantjequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heb je geschreven naar Vodafone?
Ja okay, maar wat was de strekking van jouw brief?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een brief van 1,5 kantjeMET allemaal sterke argumenten
Zelfs 2 bijlagen met absurde mailtjes die ik van hun heb ontvangen
Ik heb dus alles uitgelegd eerst en toen ook gezegd dat ik van verschillende medewerkers een ander antwoord kreeg. Ook heb ik gezegd dat ze het op dit moment wel goed deden met de teller. De teller is nu ff kapot, dus ze laten niks zien. Dat hadden ze eerder ook moeten doen ipv valse informatie verstrekken. En nog meer argumenten enzoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja okay, maar wat was de strekking van jouw brief?
Dit hebben ze mij ook een keer gemailt, daarna bleek het verstuurde mailtje een vergissing te zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Jojoortje het volgende:
W T FHeb mail teruggekregen
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat u vragen heeft over uw rekening.
Uit uw gegevens blijkt dat u in de maand januari niet uw volledige tegoed van uw Blox Zorgeloos SMS heeft gekregen. Daarom heb ik uw gegevens doorgezet naar de betreffende afdeling met het verzoek uw gegevens te controleren en de onterecht berekende kosten te crediteren. Zodra ik een terugkoppeling van de betreffende afdeling zal ik u informeren. Dit kan echter enkele werkdagen duren door de drukte. Onze excuses voor het ongemak.
Er is altijd wel wat met Vodafonequote:Er is een storing geweest waardoor het beltegoed niet correct weergegeven wordt.
De storing is inmiddels opgelost en alle belgegevens worden nu met terugwerkende kracht bijgewerkt. Daarom kun je op dit moment je tegoed niet opvragen op My Vodafone of via 1200. Ook onze Klantenservice medewerkers kunnen je tegoed niet inzien.
Zodra het tegoed weer helemaal bijgewerkt is, maken we de dienst weer beschikbaar. We kunnen nu nog niet aangeven hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.
Let op: Deze storing heeft geen gevolgen voor de juistheid van jouw rekening over februari.
Deze informatie is geplaatst op 11 februari 2009.
Oe, dat is nogal wat zeg. Ik stop effe spontaan met bellen en smssen totdat ik zeker weetquote:
specificatie er bij?quote:
Ja dat wel jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 01:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
specificatie er bij?
Heb je ook echt meer gebeld/gesmst dan binnen je bundel zit?
En wat moet TS daar vertellen dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef Renesite het volgende:
TS. Ga voor de gein eens lang een vodafone winkel... Dat werkt veeel beter.
Ik snap het verhaal ook niet. Maar je legt het ook niet uit. Je post zo nu en dan weer eens iets nieuws, dat de factuur is opgemaakt en dan de ene dit zegt en de ander dat. Ik zie nergens dat je ontkent dat de kosten onterecht in rekening zijn gebracht.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
Dirkh snapt het weer eens niet... Maar leuk verhaal verder. Je hoeft niet elke keer weer je mening te verkondigen hier, heeft totaal geen zin, want we weten hoe je erover denkt.
kun je bij de bank gratis en voor niets laten storneren (terugdraaien)quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ff een kleine update!
Bedrag is vandaag van mn rekening afgeschreven, terwijl ze hadden gezegd dat ze dat niet zouden doen, omdat ik nog geen reactie op mijn brief heb gekregen.
Zeker, maar het is zeer de vraag of dat wel zo verstandig is. Het vervelende is dat je je moeilijk kunt beroepen op een uitspraak als 'het wordt niet afgeschreven', zolang deze niet zwart-op-wit is gegeven. Je zet de zaak alleen maar op scherp door te storneren, omdat je daartoe niet gerechtigd bent. Mijn ervaring is dat een reactie op een klachtenbrief wel even kan duren. In de tussentijd worden aanmaningen en in gebreke stellingen gewoon verzonden, zodat de kosten alleen maar oplopen mocht je achteraf niet in het gelijk gesteld worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
kun je bij de bank gratis en voor niets laten storneren (terugdraaien)
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ff een kleine update!
Bedrag is vandaag van mn rekening afgeschreven, terwijl ze hadden gezegd dat ze dat niet zouden doen, omdat ik nog geen reactie op mijn brief heb gekregen.
Ik heb een brief van Vodafone gekregen hoor, waarin stond dat ze het geld niet van mijn rekening zouden halen, dus dan moet Vodafone zich daar ook aan houden...quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:38 schreef just.in.case het volgende:
[..]
Zeker, maar het is zeer de vraag of dat wel zo verstandig is. Het vervelende is dat je je moeilijk kunt beroepen op een uitspraak als 'het wordt niet afgeschreven', zolang deze niet zwart-op-wit is gegeven. Je zet de zaak alleen maar op scherp door te storneren, omdat je daartoe niet gerechtigd bent. Mijn ervaring is dat een reactie op een klachtenbrief wel even kan duren. In de tussentijd worden aanmaningen en in gebreke stellingen gewoon verzonden, zodat de kosten alleen maar oplopen mocht je achteraf niet in het gelijk gesteld worden.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb een brief van Vodafone gekregen hoor, waarin stond dat ze het geld niet van mijn rekening zouden halen, dus dan moet Vodafone zich daar ook aan houden...
Alles wat je met de klantenservice telefonisch afgesproken hebt, gelijk bevestigen via de berichtenoptie van Vodafone. Als ze je dan afsluiten je vervolgens factureren voor de aansluitkosten, dan kan je zeggen dat je die afspraak hebt gemaakt en per mail hebt bevestigd. Helemaal handig is het als je een naam of personeelsnummer van de persoon aan de telefoon vermeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
Weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Morgen maar weer bellen dan om te zeggen dat ik een brief heb gekregen waarin stond dat ze nog niks van mijn rekening zouden halen totdat ik een antwoord zou krijgen.
Want als mijn mobiel eenmaal geblokkeerd is en ik wil hem dan weer deblokkeren, dan moet ik daarvoor ook geld betalen. Alle Vodafone communicatie gaat allemaal langs elkaar heen. Zo irritant allemaal.
En tja.. Als die doos van morgen dan zegt dat het geregeld is, dan vertrouw ik het nog niet voor 100 % dat 21/3 mijn abonnement niet geblokkeerd wordt.
Ja de berichtenoptie van de online klantenservice. Mailen werkt niet lekker, maar een bericht via de berichtenoptie, betekent ook meteen dat jouw email een nummer krijgt en deze dus geregistreerd wordt, dus voor jou weer aantoonbaar ontvangen is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
Bevestigen via de berichtenoptie van Vodafone? Naam en/of personeelsnummer van de persoon opschrijven is idd een goede tip!
Ah kijk, alweer wat geleerd.. Thanks!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja de berichtenoptie van de online klantenservice. Mailen werkt niet lekker, maar een bericht via de berichtenoptie, betekent ook meteen dat jouw email een nummer krijgt en deze dus geregistreerd wordt, dus voor jou weer aantoonbaar ontvangen is.
Je kan op myvodafone zien of er blox geactiveerd zijn, misschien een internetabonnement er bij en een bundeltje voor één of ander?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef T42 het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik inplaats van 7,95 simonly ruim 25 euro betaal permaand al meer dan een halfjaar (sinds dit abbo in ging , hiervoor had ik een simonly van 6,95 en betaalde ik maximaal 10 euro permaand)
en belkosten + sms kosten zijn 5,97 ra ra hoe kan dit?
ik bel met een bijna antieke gsm die net foto's kan makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan op myvodafone zien of er blox geactiveerd zijn, misschien een internetabonnement er bij en een bundeltje voor één of ander?
En je kijkt je bankafschriften niet na?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef T42 het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik inplaats van 7,95 simonly ruim 25 euro betaal permaand al meer dan een halfjaar (sinds dit abbo in ging , hiervoor had ik een simonly van 6,95 en betaalde ik maximaal 10 euro permaand)
en belkosten + sms kosten zijn 5,97 ra ra hoe kan dit?
jah nuquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En je kijkt je bankafschriften niet na?
Je kunt sowieso op je vaders naam een abo afsluiten, ook bij Vodafone dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
Maar nu even een andere vraag...
Stel nou dat het allemaal misloopt enzo en Vodafone blokkeert mijn abonnement en ik betaal niks meer. Ik heb natuurlijk dan wel een SIM Only nodig voor mijn mobiel. Kan ik dan via de KPNwinkel een SIM Only aanvragen of staat mijn naam dan ergens in zo'n deze-meid-moet-je-geen-abonnement-verkopen-want-ze-betaalt-niet-lijst?Wie weet daar meer van af?
En zo ja, dan kan ik toch gewoon op mijn vader's naam een abonnement afsluiten? Dan maak ik hem gewoon iedere maand het geld over?
Gaan ze je niet blokkeren of deblokkeren, vrij groot verschil: wel kunnen bellen en niet kunnen bellen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Update:
Het was dus idd een foutje van Vodafone. Ze gaan me niet deblokkeren vanaf 21/3!![]()
De klachtenafdeling was nog met mijn klacht bezig en ik krijg nog een schriftelijke reactie, dus ik moet gewoon afwachten.
Als jij op mail hebt dat er sprake is van een foutje, dan hoef je je natuurlijk geen zorgen te maken. Op het moment dat er een incassobureau jou lastig gaat vallen, forward je gewoon het mailje waarin VF toegeeft een fout te hebben gemaakt en het incassobureau zal inbinden, mits je de onbetwiste kosten wél hebt voldaan. Anders heb je wel een probleem, die moet je betalen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren als ik niet betaal? Ja, dan wordt mijn abonnement geblokkeerd, maar wat nog meer? Krijg ik dan het incassobureau op mijn kop of...?
Blokkeren bedoelde ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaan ze je niet blokkeren of deblokkeren, vrij groot verschil: wel kunnen bellen en niet kunnen bellen.
[..]
Als jij op mail hebt dat er sprake is van een foutje, dan hoef je je natuurlijk geen zorgen te maken. Op het moment dat er een incassobureau jou lastig gaat vallen, forward je gewoon het mailje waarin VF toegeeft een fout te hebben gemaakt en het incassobureau zal inbinden, mits je de onbetwiste kosten wél hebt voldaan. Anders heb je wel een probleem, die moet je betalen.
Ook zal je op dit moment een probleem kunnen krijgen met nummerbehoud bij een overstap naar een andere provider, ook is het nog afhankelijk van de looptijd.
Maar doorgaans wordt een nummer niet geporteerd als er een betalingsachterstand is, zeker niet als het onbetwiste deel niet is betaald. Jij hebt dat dus voor een groot deel zelf in handen.
Nja nummerbehoud is ghewoon zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ah oke...
En hoe zit het met het nummerbehoud eigenlijk? Ik heb net al op de KPNsite gekeken en dan wordt er op het laatst gevraagd of je je nummer wil behouden. Dan moet je ook aankruisen bij welke provider je zit/zat. Of wordt het nummer zelf ook geblokkeerd?
Ik val in dit topic van de ene naar de andere verbazing. Goed, dan zal ik het nu ook maar onderbouwen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja nummerbehoud is ghewoon zo.
Jou nummer is beschikbaar per afloop abbo, dan ka jou nieuwe provider hem overnemen. Geblokkeerd of niet, dat maakt niet uit.
Echter moet de oude provider wel goedkeuring geven, wat hier de voorwaardes van zijn weet ik zo niet.
Het zal een week of 6 duren, tijdelijk krijg je dan een nummer van KPN, wat later vervalt door je huidige nummer. Let al met al wel op dat je de goede datum opgeeft anders ben je jou huidige nummer kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |