abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:50:10 #151
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_66405128
Toch ben ik blij met je topic Jojoortje, hierdoor ben ik effe wat meer op gaan letten de afgelopen
weken. En ik heb zojuist de nieuwe rekening binnengekregen, ik moet 58 cent bijbetalen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_66405345
Ruilen van rekening?
Noot noot.
pi_66487140
Ok ff een kleine update!

Bedrag is vandaag van mn rekening afgeschreven, terwijl ze hadden gezegd dat ze dat niet zouden doen, omdat ik nog geen reactie op mijn brief heb gekregen.
Noot noot.
pi_66487489
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ff een kleine update!

Bedrag is vandaag van mn rekening afgeschreven, terwijl ze hadden gezegd dat ze dat niet zouden doen, omdat ik nog geen reactie op mijn brief heb gekregen.
kun je bij de bank gratis en voor niets laten storneren (terugdraaien)
pi_66487948
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:26 schreef erikkll het volgende:

[..]

kun je bij de bank gratis en voor niets laten storneren (terugdraaien)
Zeker, maar het is zeer de vraag of dat wel zo verstandig is. Het vervelende is dat je je moeilijk kunt beroepen op een uitspraak als 'het wordt niet afgeschreven', zolang deze niet zwart-op-wit is gegeven. Je zet de zaak alleen maar op scherp door te storneren, omdat je daartoe niet gerechtigd bent. Mijn ervaring is dat een reactie op een klachtenbrief wel even kan duren. In de tussentijd worden aanmaningen en in gebreke stellingen gewoon verzonden, zodat de kosten alleen maar oplopen mocht je achteraf niet in het gelijk gesteld worden.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
pi_66494778
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ok ff een kleine update!

Die mensen werken daaro langs elkaar heen, die breezersletjes enzo willen alleen zsm weer kunnen ophangen. Ik zou zeggen, bedrag stoneren
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_66501843
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:38 schreef just.in.case het volgende:

[..]

Zeker, maar het is zeer de vraag of dat wel zo verstandig is. Het vervelende is dat je je moeilijk kunt beroepen op een uitspraak als 'het wordt niet afgeschreven', zolang deze niet zwart-op-wit is gegeven. Je zet de zaak alleen maar op scherp door te storneren, omdat je daartoe niet gerechtigd bent. Mijn ervaring is dat een reactie op een klachtenbrief wel even kan duren. In de tussentijd worden aanmaningen en in gebreke stellingen gewoon verzonden, zodat de kosten alleen maar oplopen mocht je achteraf niet in het gelijk gesteld worden.
Ik heb een brief van Vodafone gekregen hoor, waarin stond dat ze het geld niet van mijn rekening zouden halen, dus dan moet Vodafone zich daar ook aan houden...
Noot noot.
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:04:04 #158
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66502264
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik heb een brief van Vodafone gekregen hoor, waarin stond dat ze het geld niet van mijn rekening zouden halen, dus dan moet Vodafone zich daar ook aan houden...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67016650
Is er al een update
pi_67016689
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef Dirkh het volgende:
Is er al een update
ben benieuwd...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_67086930
Nou...

Ik heb dus een brief gekregen waarin stond dat ze het geld nog niet van mijn rekening zouden halen totdat ik een officieel antwoord heb gekregen. Nu heb ik afgelopen zaterdag een geautomatiseerde brief gekregen dat ik mijn rekening nog niet betaald heb en dat ik tot 21/3 de tijd heb om het geld over te maken, anders wordt mijn abonnement geblokkeerd.

Ik zou binnen 4 weken een antwoord krijgen van Vodafone, maar dat is dus niet gebeurd en die 21/3 komt steeds dichter bij

Zo tegenstrijdig allemaal!
Noot noot.
pi_67144319
Weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Morgen maar weer bellen dan om te zeggen dat ik een brief heb gekregen waarin stond dat ze nog niks van mijn rekening zouden halen totdat ik een antwoord zou krijgen.

Want als mijn mobiel eenmaal geblokkeerd is en ik wil hem dan weer deblokkeren, dan moet ik daarvoor ook geld betalen. Alle Vodafone communicatie gaat allemaal langs elkaar heen. Zo irritant allemaal.

En tja.. Als die doos van morgen dan zegt dat het geregeld is, dan vertrouw ik het nog niet voor 100 % dat 21/3 mijn abonnement niet geblokkeerd wordt.
Noot noot.
pi_67145198
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
Weet nu gewoon niet wat ik moet doen. Morgen maar weer bellen dan om te zeggen dat ik een brief heb gekregen waarin stond dat ze nog niks van mijn rekening zouden halen totdat ik een antwoord zou krijgen.

Want als mijn mobiel eenmaal geblokkeerd is en ik wil hem dan weer deblokkeren, dan moet ik daarvoor ook geld betalen. Alle Vodafone communicatie gaat allemaal langs elkaar heen. Zo irritant allemaal.

En tja.. Als die doos van morgen dan zegt dat het geregeld is, dan vertrouw ik het nog niet voor 100 % dat 21/3 mijn abonnement niet geblokkeerd wordt.
Alles wat je met de klantenservice telefonisch afgesproken hebt, gelijk bevestigen via de berichtenoptie van Vodafone. Als ze je dan afsluiten je vervolgens factureren voor de aansluitkosten, dan kan je zeggen dat je die afspraak hebt gemaakt en per mail hebt bevestigd. Helemaal handig is het als je een naam of personeelsnummer van de persoon aan de telefoon vermeld.
pi_67145384
Bevestigen via de berichtenoptie van Vodafone? Naam en/of personeelsnummer van de persoon opschrijven is idd een goede tip!
Noot noot.
pi_67145805
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef Jojoortje het volgende:
Bevestigen via de berichtenoptie van Vodafone? Naam en/of personeelsnummer van de persoon opschrijven is idd een goede tip!
Ja de berichtenoptie van de online klantenservice. Mailen werkt niet lekker, maar een bericht via de berichtenoptie, betekent ook meteen dat jouw email een nummer krijgt en deze dus geregistreerd wordt, dus voor jou weer aantoonbaar ontvangen is.
pi_67146977
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:19 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja de berichtenoptie van de online klantenservice. Mailen werkt niet lekker, maar een bericht via de berichtenoptie, betekent ook meteen dat jouw email een nummer krijgt en deze dus geregistreerd wordt, dus voor jou weer aantoonbaar ontvangen is.
Ah kijk, alweer wat geleerd.. Thanks!
Noot noot.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:21:41 #168
53151 T42
Pinball Wizard
pi_67148374
ik ben er achter gekomen dat ik inplaats van 7,95 simonly ruim 25 euro betaal permaand al meer dan een halfjaar (sinds dit abbo in ging , hiervoor had ik een simonly van 6,95 en betaalde ik maximaal 10 euro permaand)

en belkosten + sms kosten zijn 5,97 ra ra hoe kan dit?
pi_67148800
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef T42 het volgende:
ik ben er achter gekomen dat ik inplaats van 7,95 simonly ruim 25 euro betaal permaand al meer dan een halfjaar (sinds dit abbo in ging , hiervoor had ik een simonly van 6,95 en betaalde ik maximaal 10 euro permaand)

Je kan op myvodafone zien of er blox geactiveerd zijn, misschien een internetabonnement er bij en een bundeltje voor één of ander?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:53:23 #170
53151 T42
Pinball Wizard
pi_67149583
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Je kan op myvodafone zien of er blox geactiveerd zijn, misschien een internetabonnement er bij en een bundeltje voor één of ander?
ik bel met een bijna antieke gsm die net foto's kan maken
ik heb geen blox aangezet zie ik
pi_67150564
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef T42 het volgende:

En je kijkt je bankafschriften niet na?
Noot noot.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:04:54 #172
53151 T42
Pinball Wizard
pi_67152334
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:22 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En je kijkt je bankafschriften niet na?
jah nu
normaal kijk ik alleen wie iets afschrijft of daar geen onbekende tussen staan.

en eerst dacht ik ook dat ik gewoon over me limiet was gegaan
pi_67156909
Maar nu even een andere vraag...

Stel nou dat het allemaal misloopt enzo en Vodafone blokkeert mijn abonnement en ik betaal niks meer. Ik heb natuurlijk dan wel een SIM Only nodig voor mijn mobiel. Kan ik dan via de KPNwinkel een SIM Only aanvragen of staat mijn naam dan ergens in zo'n deze-meid-moet-je-geen-abonnement-verkopen-want-ze-betaalt-niet-lijst? Wie weet daar meer van af?

En zo ja, dan kan ik toch gewoon op mijn vader's naam een abonnement afsluiten? Dan maak ik hem gewoon iedere maand het geld over?
Noot noot.
pi_67158756
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
Maar nu even een andere vraag...

Stel nou dat het allemaal misloopt enzo en Vodafone blokkeert mijn abonnement en ik betaal niks meer. Ik heb natuurlijk dan wel een SIM Only nodig voor mijn mobiel. Kan ik dan via de KPNwinkel een SIM Only aanvragen of staat mijn naam dan ergens in zo'n deze-meid-moet-je-geen-abonnement-verkopen-want-ze-betaalt-niet-lijst? Wie weet daar meer van af?

En zo ja, dan kan ik toch gewoon op mijn vader's naam een abonnement afsluiten? Dan maak ik hem gewoon iedere maand het geld over?
Je kunt sowieso op je vaders naam een abo afsluiten, ook bij Vodafone dan.
Wat het meest waarschijnlijk is als je wordt geblokkeerd wegens wanbetalingen, is dat je geen contract meer af kunt sluiten bij hetzelfde bedrijf.
Voor zover ik weet hebben telecomaanbieders geen algemene zwarte lijst itt verzekeraars.
Ja, schrok je toch even he!
pi_67166360
Ah oke...

En hoe zit het met het nummerbehoud eigenlijk? Ik heb net al op de KPNsite gekeken en dan wordt er op het laatst gevraagd of je je nummer wil behouden. Dan moet je ook aankruisen bij welke provider je zit/zat. Of wordt het nummer zelf ook geblokkeerd?
Noot noot.
pi_67168505
Goed, ik heb gebeld!

Ik kreeg eerst een vrouw van de klantenservice zelf aan de telefoon en die vond het idd wel heel vreemd, maar ze kon er verder niets aan doen. ( ) . Ze heeft me toen doorgestuurd naar afdeling facturen en toen kreeg ik een andere vrouw aan de telefoon. Ze zei dat ze mijn naam en telefoonnummer heeft genoteerd (heb ik ook van haar genoteerd ) en dat iemand van Vodafone me gaat terugbellen vandaag, want ze moest even achter de schermen vragen hoe dit precies kon gebeuren, want ze zei ook dat ze het vreemd vond.

Goed, afwachten dus.
Noot noot.
pi_67173176
Update:

Het was dus idd een foutje van Vodafone. Ze gaan me niet deblokkeren vanaf 21/3!
De klachtenafdeling was nog met mijn klacht bezig en ik krijg nog een schriftelijke reactie, dus ik moet gewoon afwachten.
Noot noot.
pi_67390072
Wat gaat er eigenlijk gebeuren als ik niet betaal? Ja, dan wordt mijn abonnement geblokkeerd, maar wat nog meer? Krijg ik dan het incassobureau op mijn kop of...?
Noot noot.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:12:51 #179
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67390085
de rekening licht weer op de mat 67 euro
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_67401065
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Update:

Het was dus idd een foutje van Vodafone. Ze gaan me niet deblokkeren vanaf 21/3!
De klachtenafdeling was nog met mijn klacht bezig en ik krijg nog een schriftelijke reactie, dus ik moet gewoon afwachten.
Gaan ze je niet blokkeren of deblokkeren, vrij groot verschil: wel kunnen bellen en niet kunnen bellen.
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren als ik niet betaal? Ja, dan wordt mijn abonnement geblokkeerd, maar wat nog meer? Krijg ik dan het incassobureau op mijn kop of...?
Als jij op mail hebt dat er sprake is van een foutje, dan hoef je je natuurlijk geen zorgen te maken. Op het moment dat er een incassobureau jou lastig gaat vallen, forward je gewoon het mailje waarin VF toegeeft een fout te hebben gemaakt en het incassobureau zal inbinden, mits je de onbetwiste kosten wél hebt voldaan. Anders heb je wel een probleem, die moet je betalen.
Ook zal je op dit moment een probleem kunnen krijgen met nummerbehoud bij een overstap naar een andere provider, ook is het nog afhankelijk van de looptijd.
Maar doorgaans wordt een nummer niet geporteerd als er een betalingsachterstand is, zeker niet als het onbetwiste deel niet is betaald. Jij hebt dat dus voor een groot deel zelf in handen.
pi_67401374
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:06 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Gaan ze je niet blokkeren of deblokkeren, vrij groot verschil: wel kunnen bellen en niet kunnen bellen.
[..]

Als jij op mail hebt dat er sprake is van een foutje, dan hoef je je natuurlijk geen zorgen te maken. Op het moment dat er een incassobureau jou lastig gaat vallen, forward je gewoon het mailje waarin VF toegeeft een fout te hebben gemaakt en het incassobureau zal inbinden, mits je de onbetwiste kosten wél hebt voldaan. Anders heb je wel een probleem, die moet je betalen.
Ook zal je op dit moment een probleem kunnen krijgen met nummerbehoud bij een overstap naar een andere provider, ook is het nog afhankelijk van de looptijd.
Maar doorgaans wordt een nummer niet geporteerd als er een betalingsachterstand is, zeker niet als het onbetwiste deel niet is betaald. Jij hebt dat dus voor een groot deel zelf in handen.
Blokkeren bedoelde ik Bedankt
Noot noot.
pi_67412659
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ah oke...

En hoe zit het met het nummerbehoud eigenlijk? Ik heb net al op de KPNsite gekeken en dan wordt er op het laatst gevraagd of je je nummer wil behouden. Dan moet je ook aankruisen bij welke provider je zit/zat. Of wordt het nummer zelf ook geblokkeerd?
Nja nummerbehoud is ghewoon zo.
Jou nummer is beschikbaar per afloop abbo, dan ka jou nieuwe provider hem overnemen. Geblokkeerd of niet, dat maakt niet uit.

Echter moet de oude provider wel goedkeuring geven, wat hier de voorwaardes van zijn weet ik zo niet.
Het zal een week of 6 duren, tijdelijk krijg je dan een nummer van KPN, wat later vervalt door je huidige nummer. Let al met al wel op dat je de goede datum opgeeft anders ben je jou huidige nummer kwijt.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_67413808
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:51 schreef Chinless het volgende:

[..]

Nja nummerbehoud is ghewoon zo.
Jou nummer is beschikbaar per afloop abbo, dan ka jou nieuwe provider hem overnemen. Geblokkeerd of niet, dat maakt niet uit.

Echter moet de oude provider wel goedkeuring geven, wat hier de voorwaardes van zijn weet ik zo niet.
Het zal een week of 6 duren, tijdelijk krijg je dan een nummer van KPN, wat later vervalt door je huidige nummer. Let al met al wel op dat je de goede datum opgeeft anders ben je jou huidige nummer kwijt.
Ik val in dit topic van de ene naar de andere verbazing. Goed, dan zal ik het nu ook maar onderbouwen.
Een operator mag het nummer niet vasthouden, ook niet als er nog contractuele verplichtingen zijn, dus het abonnement loopt nog door maar de gebruiker wenst het nummer over te zetten naar een andere operator.
De abonnementskosten worden dus nog wel doorberkend maar het nummer mag niet worden vastgehouden, mits hier ernstige aantoonbare bezwaren tegen zijn. Bijvoorbeeld openstaande facturen, maar dan moet je van goede huize komen en dat ook aan moeten tonen in geval van klachten.
Het telefoonnummer dient binnen 10 dagen na aanvraag overgenomen te zijn. Dan kan je op je kop gaan staan als operator, je hebt nummer uit te laten porteren.
Goed de onderbouwing, ik noem maar een bron, OPTA of zo. http://www.opta.nl/nl/download/publicatie/?id=979
Waar jij het vandaan haalt dat een operator het nummer pas na het eind van het abonnement hoeft vrij te geven, hier 6 weken over mag doen en dan als klap op de vuurpijl het nummer ook nog kan laten vervallen als je niet op tijd bent, ik weet het niet. Het is niet echt sinds gister dat deze regels bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')